Regiunile RomânieiTransilvaniaJudețul Brașov

 

Topic: Știri, noutăți, perspective

653 posts, 259294 views
 
Go to page:  1  ... 24 25 26 27 28 29 30  ... 47
 
 

📖 Pagination options
Re: Știri, noutăți, perspective Vatmanul constanțean

Mi se pare dubios că aici ,ca și la Cluj, Solaris este singurul ofertant. Nu ma ințelegeți greșit, îmi place Solaris, dar alți producători nu mai exista sau pur si simplu aceștia nu sunt interesați?

 


Re: Știri, noutăți, perspective punmeister

Inafara de Solaris si Skoda (care fac tot pe caroserie Solaris) mai sunt Van Hool cu Exquicity 18 si HESS cu Swisstrolley 5 care vin cu un pret mult mai mare decat ce ar oferi Solaris, Skoda sau Astra Bus.

 


Re: Știri, noutăți, perspective Andrei98

Sa nu mai zic ca VanHool nu prea am vazut sa se bage deloc la licitatii si prin partea asta a Europei...

 


Re: Știri, noutăți, perspective Puss in Boots

Oricum e de bine pt troleul brasovean. 51 de bucati per total e fantastic. Plus ca vor fi trolee noi iar calatorii pot vedea ce inseamna un vehicul nou, bun si fiabil.
Ce nu inteleg e de ce nu s-a facut o singura licitatie pt toate orasele care vroiau trolee? Idem la tramvaie si autobuze electrice. O organiza ministerul si fiecare venea cu cerintele lui, la final era ca un fel de shopping list.

 


Re: Știri, noutăți, perspective Robert

Cred ca ar fi fost un epic fail sa organizeze ministerul o licitatie. Mai sunt facute troleibuze si pe caroserie Sor.

 


Re: Știri, noutăți, perspective PaulIP

Sincer, sper sa nu ajunga bataia de joc a RATBv, la fel ca SH-urile din ultima decada. Pana la urma, ultimele trolee noi din Brasov au fost 212E si 217E...

 


Re: Știri, noutăți, perspective punmeister

Troleele Solaris vor avea minim 5 ani de garantie extinsa precum cele de la Cluj.

 


Re: Știri, noutăți, perspective SPA29

Oameni buni. Momentan inca nu stim daca Solaris va fi declarat castigator, desi e singurul participant. Caile Domnului sunt incurcate. Frumos ar fi ca reteaua sa fie refacuta si troleibuzele care vin sa nu foloseasca aceste baterii intempestiv si haotic. Nu uitati, suntem in Brasov. Se poate intampla orice. Chiar sa dispara din reteaua care mai exista, fie ea folosita sau nu.

 


Re: Știri, noutăți, perspective Victor92

Anunț cu privire la orarele de circulație RATBV în perioada Sărbătorilor

RATBV S.A. aduce la cunoștința călătorilor faptul că în perioada următoare mijloacele de transport în comun vor circula după următorul program:
- 24 decembrie 2018: orar obișnuit corespunzător unei zile lucrătoare;
- 25 și 26 decembrie 2018: orare corespunzătoare unor zile de duminică;
- 27 și 28 decembrie 2018: orare obișnuite pentru zile lucrătoare;
- 29 și 30 decembrie 2018: orare corespunzătoare unor zile de sâmbătă și, respectiv, duminică;
- 31 decembrie 2018: orar corespunzător unei zile lucrătoare, dar ultimele plecări în curse vor avea loc la orele 21.00. În noaptea de Anul Nou, RATBV S.A. va asigura legătura între oraș și Poiana Brașov cu ajutorul autobuzelor liniei 20, care vor circula cu o frecvență de o oră;
- 1 ianuarie 2019: orar corespunzător unei zile de duminică, circulația începând de la orele 7.30;
- 2 ianuarie 2019: orar corespunzător unei zile de duminică.
Din data de 3 ianuarie 2019, circulația mijloacelor de transport în comun de pe toate liniile se va efectua potrivit orarelor corespunzătoare fiecărei zile.

Sursa: https://www.ratbv.ro/noutati/anun%C8%9B ... rilor_292/

 


Re: Știri, noutăți, perspective sorinache96

Strategia de dezvoltare a transportului public de persoane la Brașov. Investiții și termene de implementare

Brașovul este primul oraș din țară care implementează o strategie de transport public la nivel de metropolă. De altfel, municipiul Brașov este singurul din România care are o aglomerare demografică prin localitățile satelit (peste 400.000 de locuitori în total) care să justifice implementarea unui sistem de transport metropolitan.

„În acest context, am promovat și am pus la punct Planul de Mobilitate Urbană Durabilă, integrat în Strategia Integrată de Dezvoltare Urbană Durabilă a Zonei Metropolitane. Iar demersurile făcute în urmă cu câţiva ani încep să se concretizeze şi vorbim, la această oră, despre investiţii coerente în dezvoltarea şi modernizarea infrastructurii de transport public pentru călători. În total, vorbim despre investiţii al căror cuantum este de aproximativ 128 de milioane de euro (127.869.097 euro, la un curs al euro de 4,66 de lei, pentru rigurozitate) care sunt în derulare sau care vor fi implementate până în anul 2021. Vreau să menţionez că majoritatea acestor investiţii le avem în vedere a le realiza nu cu bani de la bugetul local sau cu credite, ci prin accesarea de fonduri nerambursabile, în special prin Programul Operaţional Regional (POR) sau prin Fondul de Mediu”, spune consilierul local Adrian Oprică, membru în AGA RATBV SA și președintele organizației municipale a PNL Brașov.

Succint, iată aceste investiţii, care vor duce nu doar la creşterea calităţii şi eficienţei serviciilor de transport public de călători, dar şi la înnoirea flotei auto a RATBV SA Braşov, precum şi la îmbunătăţirea condiţiilor de lucru ale angajaţilor companiei metropolitane de transport public.

Achiziţia a 105 autobuze dotate cu motoare Diesel Euro 6. Suma necesară – 111 milioane de lei, contractată printr-un credit de la BERD. Zilele acestea va sosi la Brașov primul lot de 30 de mașini. Achiziția va fi finalizată până în martie 2019

Achiziția a 25 de troleibuze moderne, articulate (pentru liniile 3, 7,8, 10 și 33) și 10 autobuze solo hibrid (pentru liniile 20, 51 și 52). Investiția este de 20 de milioane de euo, pentru care se depune proiect la POR, finanțare nerambursabilă de 98%. În acest moment se elaborează studiul de trafic și cel de oportunitate. Termen de implementare – sfârșitul anului 2019, îmnceputul anului 2020.

Achiziția a 26 de troleibuze articulate (liniile 1,2,6, 31). Proiect depus prin MDRAP. Suma necesară – 78 de milioane de lei, asigurată prin POR – Axa 4.1, finanțare nerambursabilă de 98%. A fost publicat anunțul de licitație, termenul de depunere a ofertelor a fost 15.11.2018. Licitația este în derulare. Implementarea se face în trimestrul al II-lea din 2019

Achiziția a 20 de autobuze electrice și a stațiilor de încărcare: 12 autobuze articulate (linia 5) și 8 autobuze solo (liniile 4, 16) și 8 autobuze solo (liniile 4, 16). Proiectul este depus prin MDRAP, valoarea este de 62 de milioane de lei, finanțare prin POR, cota nerambursabilă este de 98%. Au fost transmise documentele solicitate de MDRAP, urmează completarea cererii de finanțare și publicarea anuțului de licitație. Termen de implementare – a doua jumătate a anului 2020.

Achiziția a 32 de autobuze solo electrice și 20 de autobuze articulate electric-hibrid. Suma necesară – 137,8 milioane de lei, prin Fondul de Mediu, finanțare nerambursabilă de 80%, restul de la bugetul local. Consiliul Local a aprobat proiectul și asigurarea cotei de cofinanțare. Termenul de impleentare este sfârşitul anului 2020 – începutul anului 2021

Infrastructură de garaj pentru transportul public – 8 milioane de euro, prin POR (finanţare 98%). Se elaborează Studiul de Fezabilitate. Termen implementare – 2022.

Amenajare benzi dedicate transportului public în municipiul Brașov și trotuare adiacente – 4,5 milioane de euro, prin POR, finanţare nerambursabilă 98%. Se elaborează Studiul de Fezabilitate (s-a primit deja un draft de lucru). Implementare în 2021

Terminal transport urban Gara Braşov – 2,3 milioane de euro, prin POR, finanţare nerambursabilă 98%. Se elaborează Studiul de Fezabilitate (s-a primit deja un draft de lucru). Implementare în 2021

Extindere management informatizat al sistemului de transport public – 3 milioane de euro, prin POR, finanţare nerambursabilă 98%. Se elaborează Studiul de Fezabilitate și Studiul de Trafic. Implementare în 2021

Sistem centralizat de monitorizare și control al traficului în municipiul Brașov – 6 milioane de euro, prin POR, finanţare nerambursabilă 98%. Se elaborează Studiul de Fezabilitate și Studiul de Trafic. Implementare în 2021

Amenajarea a 30 de staţii de călători. Este un proiect în rezervă, nedemarat, în valoare de 700.000 de euro, poate fi finanţat prin POR, cu doar 2% cotă de la bugetul local.

http://newsbv.ro/2018/12/20/strategia-dezvoltare-transportului-public-persoane-brasov-investitii-termene-implementare/

 


Re: Știri, noutăți, perspective sorinache96

Consiliul Local a aprobat programul de noapte al RATBV SA Brașov

Consiliul local a aprobat astăzi reînființarea transportului de noapte, prin extinderea orarelor a opt linii de transport existente, până la ora 2.30, în nopțile de vineri spre sâmbătă și sâmbătă spre duminică. Acest sistem va intra în aplicare începând de vineri, 28.12.2018.
Prelungirea programului se aplică pe 8 linii de transport, urmărindu-se asigurarea legăturii între centrul orașului și cartiere de locuit:
Linia 1, Livada Postei – Str. Harmanului – Triaj (Plecari din Livada Postei: 23:30, 23:50, 0:15, 0:35, 1:00, 1:20, 1:45, 2:05, 2:30)
Linia 2, Livada Postei – Str. 13 Decembrie – Rulmentul (Plecari din Livada Postei: 23:35, 0:20, 1:05, 1:50, 2:30)
Linia 4, Livada Postei – Gara Brasov (Plecari din Livada Postei: 23:30, 0:00, 0:30, 1:00, 1:30, 2:00, 2:30)
Linia 17, Livada Postei – Calea București – Noua (Plecari din Livada Postei: 23:30, 0:00, 0:30, 1:00, 1:30, 2:00, 2:30)
Linia 28, Livada Postei – Avantgarden – Bartolomeu – Fundaturii (Stupini) (Plecari din Livada Postei: 23:30, 0:30, 1:30, 2:30)
Linia 31, Livada Postei – Bd. Muncii – Valea Cetatii (Plecari dini Livada Postei: 23:40, 0:00, 0:20, 0:45, 1:05, 1:30, 1:50, 2:15, 2:30)
Linia 34, Livada Postei – Str. Zizinului – Uzina 2 – Timiș-Triaj (Plecari dini Livada Postei: 23:45, 0:40, 1:35, 2:30)
Linia 52, Tocile – Str. Zizinului – Bd. Saturn – Roman (Plecari din Tocile: 23:30, 0:30, 1:30, 2:30)

http://newsbv.ro/2018/12/21/consiliul-local-aprobat-programul-noapte-ratbv-brasov/

 


Re: Știri, noutăți, perspective sorinache96

Tractorul, primul cartier al Brașovului unde transportul în comun va fi eco. 13 autobuze electrice vor deservi traseele care trec prin această zonă

Primăria Brașov va accesa o finanțare nerambursabilă în valoarea de aproape 110 de lei, de la Fondul de Mediu pentru achiziția mai multor autobuze electrice și hibrid. După cum a anunțat astăzi primarul George Scripcaru, în aceste zile, contractul de finanțare se va semna și până la final de an vor fi virate și fondurile necesare efectuării achiziției.

În total, vor fi achiziționate 32 de autobuze electrice și alte 20 hibrid, valoarea totală a achiziției fiind de 137 de milioane de lei, din care 20% va fi cofinanțarea municipalității.

După ce se va efectua achiziția, aceste autobuze ar urma să circule pe 12 linii ale RATBV, în conformitate cu planul de circulație propus de către operatorul de transport. Cele mai multe autobuze electrice ar urma să deseversească cartierul Tractorul, respectivpe liniile 9, 15, 29, 36 și 53. Pe aceste trasee ar urma să circule 13 auotbuze electrice. De altfel, pe liniile 7 și 8 circulă troleibuze, iar pe linia 2 ar urma să circule de anul viitor tot troleibuze, Primăria prin intermediul Ministerului Dezvoltării accesând o finanțare eruopeană prin Programul Operațional Regional pentru cumpărarea de troleibuze noi.

Totodată, în zona Tractorul este propusă și înființarea a două stații electrice pentru alimentarea acestor mijloace de transport în comun.

Autobuze electrice ar mai urma să circule și pe liniile 22, 23B, 32 și 34, iar autobuze electrice hibrid pe liniile 17, 21 și 23.

Troleibuze și autobuze noi cu bani de la UE

Cu finanțarea obținută prin Programului Operaţional Regional 2014-2020, Axa prioritară 4, Prioritatea de investiţii 4e, Obiectivul specific 4.1, proiect în care Municipiul Brașov este partener, iar lider este Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice vor fi achiziționate 26 de troleibuze de 18 metri, valoare eligibila a proiectului, cu TVA – 92.938.000 lei, contributie Municipalitate 2%. Achizitia este in procedura de evaluare documentatie, o singura companie a depus oferta. Tot cu această finanțare vor mai fi cumpărate 8 autobuze electrice de 12 metri, (valoare eligibila a proiectului, cu TVA – 26.846.000 lei, contributie Municipalitate 2%) și 12 autobuze electrice, 4 statii cu incarcare rapida si 12 stati cu incarcare lenta (valoare eligibila a proiectului, cu TVA  – 47.058.500 de lei, contributie Municipalitate 2%).

Pe ce linii vor circula autobuzele eco și în ce zone sunt propuse stații de reîncărcare:
Repartizare autobuze electrice, hibrid.png (33.26 KB; downloaded 4269 times)

 


Re: Știri, noutăți, perspective SPA29

Aoleu. Ce porcarii sunt cuprinse in tabelul ala. Statie de incarcare rapida in Livada Postei? Unde locul este restrans si asa. Sa nu mai zic de timpii scurti de stationare.

 


Re: Știri, noutăți, perspective Victor92

Poate 110 milioane de lei ...

 


Go to page:  1  ... 24 25 26 27 28 29 30  ... 47
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Județul Brașov  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419461 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use