Regiunile RomânieiTransilvaniaJudețul BrașovIstoria transportului public în municipiul Brașov

 

Topic: Troleibuze FBW/Hess 91GTS (ex TN Neuchatel) (2014-2021)

111 posts, 43713 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8
 
 

📖 Pagination options
Re: Troleibuzele FBW/Hess 91GTS (ex - TN Neuchatel) sorinache96

Sunt functionale si circula 121, 122, 124, 127 si 130. 120 si 131 sunt defecte cu compresorul, 123 e nemiscat de un an de zile si a cam devenit donor, 126 e nemiscat de la incidentul care la avut acum 6-7 luni(nu a fost descompletat, e inca intreg), 128 e in curs de casare.

 


Re: Troleibuzele FBW/Hess 91GTS (ex - TN Neuchatel) Andrei Andraș

#127 la Valea Cetății pe linia 33.




23.07.2018

 


Re: Troleibuzele FBW/Hess 91GTS (ex - TN Neuchatel) sorinache96

Situatia troleibuzelor FBW din Brasov:

#120 - defect cu compresorul
#121 - circula zilnic
#122 - circula zilnic
#123 - Donor
#124 - circula zilnic
#126 - sigilat
#127 - are ITP-ul expirat, e de lucru la sistemul de franare
#128 - in curs de casare
#130 - circula zilnic
#131 - defect cu compresorul
In asteptarea unui compresor...
#131.jpg (224.85 KB; downloaded 3445 times)
#128-2.jpg (193.29 KB; downloaded 3458 times)
#128.jpg (329.87 KB; downloaded 3445 times)
#128-3.jpg (214.95 KB; downloaded 3441 times)
#128-4.jpg (200.39 KB; downloaded 3447 times)
#128-5.jpg (200.78 KB; downloaded 3444 times)

 


Re: Troleibuzele FBW/Hess 91GTS (ex - TN Neuchatel) Andrei98

Ce bataie de joc, troleibuzele astea erau impecabile cand le-au adus.

 


Re: Troleibuzele FBW/Hess 91GTS (ex - TN Neuchatel) sorinache96

Intradevar erau niste troleibuze foarte bune, chiar daca erau fabricate in 1983, erau mai avansate din punct de vedere tehnologic decat Volvo-urile(care sunt produse in 1985). FBW-urile sunt dotate cu 2 motoare de tractiune, 2 retardere, nisipare la ambele punti motoare, sistem de blocare a diferentialelor( sistem care activa si indreptarea automata a troleibuzului).

 


Re: Troleibuzele FBW/Hess 91GTS (ex - TN Neuchatel) Andrei Andraș

Andrei98 wrote:
Ce bataie de joc, troleibuzele astea erau impecabile cand le-au adus.
Unul trebuia păstrat și pentru piese. Rolurile s-au învârtit în trecut, inițial era #121 donorul, dar #128 a cedat mai grav și nu s-a mai reparat. De asemenea, pe tot internetul, există doar 2 poze cu acesta în circulație.

 


Re: Troleibuzele FBW/Hess 91GTS (ex - TN Neuchatel) Puss in Boots

Se vede cat de mult stim sa avem grija de niste vehicule.... sper sincer ca de troleele noi sa nu isi bata joc.

 


Re: Troleibuzele FBW/Hess 91GTS (ex - TN Neuchatel) SPA29

@Andrei" #128 a fost unul dintre cele mai active troleibuze pana sa fie retras. Nu stiu de ce mi-a scapat din vedere cand am facut inventarul fotografic al acestor troleibuze, dar diseara cand ajung acasa, voi posta fotografii cu el. De asemenea, voi expune si istoria lui.

 


Re: Troleibuzele FBW/Hess 91GTS (ex - TN Neuchatel) PaulIP

sorinache96 wrote:
[...] nisipare la ambele punti motoare, sistem de blocare a diferentialelor( sistem care activa si indreptarea automata a troleibuzului).

De nisipare la vehicule pe pneuri chiar n-am auzit.
Cum anume se "indrepta" singur troleibuzul la blocarea diferentialelor? Daca, de pilda, era inscris intr-o curba?

 


Re: SC RATBV SA Troleibuzele FBW/Hess 91GTS (ex - TN Neucha shoppy

Nici nu cred ca ar fi eficient un nisipar, nisipul pulverizat de un nisipar ar avea granulatia prea fina ca sa ajute un cauciuc pe gheata si nici nu ar fi strivit cum se intampla la materialul rulant.

 


Re: SC RATBV SA Troleibuzele FBW/Hess 91GTS (ex - TN Neucha Andrei Andraș

#124 la Roman pe linia 7.




29.07.2018

 


Re: SC RATBV SA Troleibuzele FBW/Hess 91GTS (ex - TN Neucha Andrei Andraș

S-a început descompletarea lui #123.  :evil:

 


Re: SC RATBV SA Troleibuzele FBW/Hess 91GTS (ex - TN Neucha Andrei Andraș

#128 este, în acest moment, bucăți de fier vechi. Urmează #123 în curând.

 


Troleibuzele FBW/Hess 91GTS (ex - TN Neuchatel) Andrei Andraș

La peste 4 ani de la sosirea lor, avem si primele victime, #128 si #123, si vor urma, din pacate, #120 (defect cu compresorul, s-a inceput luarea unor componente de pe el) si #126 (imobilizat de ancheta politiei, neterminata nici pana astazi, cu sanse minime de reparare dupa finalizarea acesteia).

Ceea ce a mai ramas din #128 (in fata ramasitelor, se vede scheletul lui #71)
2018-12-02.png (674.97 KB; downloaded 4139 times)


#123, bagat in hala pentru descompletare:
2018-12-02 (1).png (883.67 KB; downloaded 4135 times)

47391654_2305168036381165_2948536671232065536_n.jpg (164.11 KB; downloaded 4135 times)


02.12.2018

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria transportului public în municipiul Brașov  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420531 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use