Topic: Șos. Colentina - Calea Moșilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
463 posts, 156064 views
📖 Pagination options
- ANTENA
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
ANTENA
Intre Doamna Ghica si Raul Colentina a disparut cam 50 m de gard.
In a 2-a poza se vede ca a fost taiat.
Ar trebui sa se gandeasca la un fake din plastic - acolo unde se fura
Intre Doamna Ghica si Raul Colentina a disparut cam 50 m de gard.
In a 2-a poza se vede ca a fost taiat.
Ar trebui sa se gandeasca la un fake din plastic - acolo unde se fura
IMG_20181122_0826053.jpg (189.73 KB; downloaded 4622 times)
IMG_20181122_0826180.jpg (206.9 KB; downloaded 4622 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
Utilizator anonim
A fost un accident acum vreo saptamana acolo. Si este zona companiei aleia a PMB care repara din an in paste.
A fost un accident acum vreo saptamana acolo. Si este zona companiei aleia a PMB care repara din an in paste.
- ByOnu
-
Posted:
-
- 1689
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
1689
Pentru soferii bucuresteni trebuiau sa fie din beton armat si cu deflectoare de impact.
De fapt, daca tot am ajuns la nivelul la care trebuie sa punem garduri ca sa speram ca vom impune (cit de cit) legea, cred ca solutia mai ieftina era sa montan pluguri la tramvai, sa-si faca singur loc pe linie. Dashcam la fiecare cabina, l-a prins si la "re-asezat" de unde n-avea voie, ghinion***escu.
Cit are un V3x ? 35 de tone gol ? Cred ca re-pozitioneaza fara efort cam tot ce circula prin Bucuresti.
Va garantez eu ca intr-o saptamina n-ati mai vedea picior de nimic pe linie.
La astfel de nivel de civilizatie, astfel de solutii...
Pentru soferii bucuresteni trebuiau sa fie din beton armat si cu deflectoare de impact.
De fapt, daca tot am ajuns la nivelul la care trebuie sa punem garduri ca sa speram ca vom impune (cit de cit) legea, cred ca solutia mai ieftina era sa montan pluguri la tramvai, sa-si faca singur loc pe linie. Dashcam la fiecare cabina, l-a prins si la "re-asezat" de unde n-avea voie, ghinion***escu.
Cit are un V3x ? 35 de tone gol ? Cred ca re-pozitioneaza fara efort cam tot ce circula prin Bucuresti.
Va garantez eu ca intr-o saptamina n-ati mai vedea picior de nimic pe linie.
La astfel de nivel de civilizatie, astfel de solutii...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
shoppy
Este ilegal sa lovesti o masina oprita indiferent unde este oprita, pe linia de tramvai, pe contrasens pe autostrada, oriunde.
Este ilegal sa lovesti o masina oprita indiferent unde este oprita, pe linia de tramvai, pe contrasens pe autostrada, oriunde.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
andrei11
Prima ilegalitate este să nu acorzi prioritate tramvaiului / să staționezi în gabaritul liniei...Aspectul cu lovitul autoturismului oprit este o consecință a acestei ilegalități...Nu vrei să rezolvăm prima ilegalitate întâi ? E ca și cum dacă prinzi hoțul în casă n-ai voie să te atingi de el, trebuie să anunți organele competente...
Prima ilegalitate este să nu acorzi prioritate tramvaiului / să staționezi în gabaritul liniei...Aspectul cu lovitul autoturismului oprit este o consecință a acestei ilegalități...Nu vrei să rezolvăm prima ilegalitate întâi ? E ca și cum dacă prinzi hoțul în casă n-ai voie să te atingi de el, trebuie să anunți organele competente...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
ByOnu
Prieteni, Asociatia NU promoveaza si NU sustine violentele, vandalismul si faptele antisociale.
Inteleg frustrarea si ma enerveza la culme parcarcatul aiurea, neacordarea de prioritate samd, dar nu ne facem legea. Pentru asta votam.
Colac peste pupaza, ceea ce propui este al naibii de periculos: daca soferul sau pasagerii nu poarta centura? Daca au un bebelus in masina? Daca au pe cineva care face atac de cord de spaima?
Prieteni, Asociatia NU promoveaza si NU sustine violentele, vandalismul si faptele antisociale.
Inteleg frustrarea si ma enerveza la culme parcarcatul aiurea, neacordarea de prioritate samd, dar nu ne facem legea. Pentru asta votam.
Colac peste pupaza, ceea ce propui este al naibii de periculos: daca soferul sau pasagerii nu poarta centura? Daca au un bebelus in masina? Daca au pe cineva care face atac de cord de spaima?
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
cris_m
Renuntati urgent la astfel de discutii. Chiar nu isi au locul
Renuntati urgent la astfel de discutii. Chiar nu isi au locul
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
andrei11
De ce nu opresc tramvaiele în stația de la Bucur Obor ( sensul spre Colentina ) mai aproape de pasajul pietonal subteran de acces, și în plus de ce nu se mărește suprafața peronului așa cum s-a procedat pentru sensul spre centru ?
Odată, de mult, chiar așa era amplasată stația / suprafața peronului dar după aceea a venit un deștept de la (ex)ITB ; (ex)RATB ; (fost) - actual STB și a făcut modificarea actuală care este neprietenoasă cu călătorul. Peronul e îngust și departe de pasajul de acces.
O să-mi spuneți că s-a procedat așa ca să încapă mai multe tramvaie la peron. Să fim serioși, mai mult de două tramvaie în format trenuleț n-am văzut. Și două de 21 unul după altul am văzut destul de rar. Păreri ?
De ce nu opresc tramvaiele în stația de la Bucur Obor ( sensul spre Colentina ) mai aproape de pasajul pietonal subteran de acces, și în plus de ce nu se mărește suprafața peronului așa cum s-a procedat pentru sensul spre centru ?
Odată, de mult, chiar așa era amplasată stația / suprafața peronului dar după aceea a venit un deștept de la (ex)ITB ; (ex)RATB ; (fost) - actual STB și a făcut modificarea actuală care este neprietenoasă cu călătorul. Peronul e îngust și departe de pasajul de acces.
O să-mi spuneți că s-a procedat așa ca să încapă mai multe tramvaie la peron. Să fim serioși, mai mult de două tramvaie în format trenuleț n-am văzut. Și două de 21 unul după altul am văzut destul de rar. Păreri ?
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
ByOnu
Ai dreptate Andrei. Indicatorul de statie si copertina ar putea fi mutate la jumatatea peronului, iar oprirea sa se realizeze acolo, mult mai aproape de pasajul pietonal. Nu am vazut vreodata doua tramvaie la acel peron. Iar astfel s-ar rezolva problema cu cei care sar aiurea gardurile.
Ai dreptate Andrei. Indicatorul de statie si copertina ar putea fi mutate la jumatatea peronului, iar oprirea sa se realizeze acolo, mult mai aproape de pasajul pietonal. Nu am vazut vreodata doua tramvaie la acel peron. Iar astfel s-ar rezolva problema cu cei care sar aiurea gardurile.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
Utilizator anonim
Au completat gardurile de mai sus?
Au completat gardurile de mai sus?
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
3mil
Nu... Si pe zi ce trece tot apar portiuni lipsa intre D-na Ghica si Pasaj Colentina.
Nu... Si pe zi ce trece tot apar portiuni lipsa intre D-na Ghica si Pasaj Colentina.
- PaulIP
-
Posted:
-
- 1689
-
Posted:
-
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)
1689
Nu-i nevoie, e suficient "ajutorul" participantilor (nemultumiti) la trafic. Probabil, cu un pic de efort, o sa le gasiti (inca) aruncate prin spatiile verzi din fata/spatele blocurilor de pe Soseaua Colentina.
Iarasi ma repet (poate aude cineva): gardurile sint ilustrarea dezinteresului de a aplica legea. O afacere buna (si financiar si politic - "uite, noi vrem dar - vai ! - nu se poate"). Daca ai da amenzi, ai pierde votanti. Cu garduri, cistigi bani si - daca se rup - cistigi si mai multi.
Cite amenzi ati vazut aplicate pentru mersul pe noua "banda expres" ?
Cum era bancul ala, andrei11 ? Se deschide - pe vremea lui Dibaciu' - Autostrada Bucuresti - Viena: trei benzi dus si una pentru depasit
Nu-i nevoie, e suficient "ajutorul" participantilor (nemultumiti) la trafic. Probabil, cu un pic de efort, o sa le gasiti (inca) aruncate prin spatiile verzi din fata/spatele blocurilor de pe Soseaua Colentina.
Iarasi ma repet (poate aude cineva): gardurile sint ilustrarea dezinteresului de a aplica legea. O afacere buna (si financiar si politic - "uite, noi vrem dar - vai ! - nu se poate"). Daca ai da amenzi, ai pierde votanti. Cu garduri, cistigi bani si - daca se rup - cistigi si mai multi.
Cite amenzi ati vazut aplicate pentru mersul pe noua "banda expres" ?
Cum era bancul ala, andrei11 ? Se deschide - pe vremea lui Dibaciu' - Autostrada Bucuresti - Viena: trei benzi dus si una pentru depasit
📖 Pagination options