Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Lărgire Șos. Fabrica de Glucoză (FINALIZAT iunie 2020)

 

Topic: Stiri si articole din presa

48 posts, 20620 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri si articole din presa misterr

Stai, că acum a apărut și defluidizarea!

 


Re: Stiri si articole din presa TibiV

misterr wrote:
Stai, că acum a apărut și defluidizarea!

Probabil defluidizarea este sinonima cu marmelidizarea (invartosaraea) unui lichid...
Faptul ca unele institutii sunt conduse de agramati nu are nici o legatura cu faptul ca exista defluire...
AFLUÍRE (după fr.) s. f. (MILIT.) Acțiune de deplasare a trupelor către un punct (raion, aliniament) dinainte stabilit. Se execută în scopul creării unor grupări de forțe cu diferite destinații sau apropierii trupelor de raionul principal al acțiunilor de luptă, ori al

DEFLUÍRE, defluiri, s. f. Răspândire în direcții divergente a unor trupe grupate într-un spațiu restrâns sau a unor mase de oameni. – V. deflui.

shoppy wrote:
Ori este sens giratoriu ori este semaforizata, o intersectie rotunda cu semafoare nu este sens giratoriu.

Nu va fi nici un giratoriu.
Postarea lui Costin din septembrie 2016 cu intersectia A3 - Petricani:
Costin wrote:
Intersectia cu Soseaua Petricani in "T":





Si, ca sa vorbim aceeasi limba, uite si "maretul" giratoriu Gherghitei. O mizerie...
(Observatie: de la giratoriu Ploiestiul este la 70 km distanta. Mai bine o iei pe DN1... ;) )




Care va sa zica daca stai pe Ghergitei undeva langa CF M800, trebuie sa intri pe A3 ca sa ajungi in Colentina.... :D

 


Re: Stiri si articole din presa misterr

TibiV wrote:
Probabil defluidizarea este sinonima cu marmelidizarea (invartosaraea) unui lichid...
Mai sînt destule în limba de lemn: condiționalități etc.

 


Re: Stiri si articole din presa andrei11

Discuțiile despre A 3 le găsiți la A 3

 


Re: Stiri si articole din presa t530

https://www.hotnews.ro/stiri-administra ... a-zile.htm

Despre lărgirea străzii Fabrica de Glucoză

”Tot pentru rezolvarea problemei traficului in zona de Nord a Capitalei, Primăria Municipiului București a început lucrările de execuție destinate supra-lărgirii de la două la patru benzi a  Șoselei Fabrica de Glucoză. Proiectul a stagnat multă vreme, însă am reușit deblocarea lui anul trecut, când a avut loc semnarea contractului, după o perioadă de soluționare a situațiilor legate de exproprieri  și de contestații.Costul total actualizat al obiectivului de investiții este cca 12,3 milioane euro. Termenul de execuție este de 15 luni  ( adică finalul anului 2019), însă este discutată cu executantul posibilitatea reducerii acestui termen la 12 luni. Prima etapa constă în desființarea imobilelor aflate pe culoarul de expropriere, după care se va trece la executarea propriu-zisă a lucrărilor, după cum urmează: lărgirea la 4 benzi a  1,8 km  de strada, câte 2 benzi pe sens de câte 3,5m, realizarea trotuarelor cu o lățime de 4,5m, reconfigurarea intersecțiilor pe care  șoseaua Fabrica de Glucoză le traversează  și racordarea la viitoarea intersecție cu sens giratoriu a autostrăzii A3 București-Ploiești-Brașov, realizarea unei canalizări pluviale precum  și prin repoziționarea gurilor de scurgere existente, reamenajarea spațiilor verzi, modernizarea iluminatului stradal. amenajarea de parcări  și semaforizare pe anumite segmente. Au existat modificări substanțiale ale proiectului inițial, generate de faptul că în tot acest timp s-a construit foarte mult în zonă  și s-au schimbat anumite normative în domeniu : rețele de apa, canal, iluminat, liste cantități. Au fost adăugate noi componente: pista de bicicliști, linii electrice, cabluri, posturi de transformare identificate în plus fata de momentul licitatiei   pentru instalatiile electrice. Se vor executa 12 refugii pentru stațiile de autobuz la care infrastructura si suprastructura conțin aceleași încadrări ca refugiile de tramvai, ele fiind prevăzute ulterior, în urma solicitărilor RATB”, a declarat Gabriela Firea.

 


Re: Stiri si articole din presa punmeister

Proiect de hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico – economici pentru obiectivul de investiții „Lărgire Șoseaua Fabrica de Glucoză între Calea Floreasca și Șoseaua Petricani”:
09_20181030.pdf
09_20181030.pdf (586.41 KB; downloaded 293 times)

 


Re: Stiri si articole din presa TibiV

Proiectul de lărgire a străzii Fabrica de Glucoză, mai scump cu 26 de milioane față de suma estimată
https://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-22787040-proiectul-rgire-str-zii-fabrica-glucoz-mai-scump-26-milioane-suma-estimat-2010.htm

Costurile de lărgire a străzii Fabrica de Glucoză au crescut de la 147 milioane lei cât s-a estimat inițial, în 2010, la 173 milioane lei, potrivit unei hotărâri aprobate marți de Consiliul General al Municipiului București. Asta deși strada va fi mai îngustă decât s-a prevăzut inițial. În expunerea de motive se artă că prețul a crescut din cauza exproprierilor și a unor lucrări în plus la rețelele edilitare. Lucrările de lărgire a străzii Fabrica de Glucoză au început în această vară. Până acum s-au făcut demolările și defrișările necesare extinderii, au anunțat reprezentanții Primăriei Capitalei.

Potrivit Hotărârii CGMB 58/2010, prin care s-au aprobat primii indicatori tehnico-economici, valoarea proiectului era de 146,9 milioane lei fără TVA, din care construcții plus montaj circa 30 milioane lei. Lungimea străzii era de 1,8 km, iar lățimea 24m din care carosabil 14 m (două benzi pe sens) și trotuar de 4,5 m.

Potrivit noilor indicatori tehnico-economici aprobați marți de Consiliul General, valoarea totală a lucrării este de 173 milioane lei fără TVA, din care construcții plus montaj - 57 milioane lei. Proiectul prevede o parte carosabilă de 14 m (două benzi pe sens), trotuare de 2m și o pistă de biciclete de 1,5 m. Doar exproprierile au costat circa 100 milioane lei.

”Pentru realizarea obiectivului de investiții în formă aprobată de Hotărârea de Consiliu nr.58/26.02.2010, țînându-se cont de reducerea culoarului de expropriere, a fost necesară reconsiderarea proiectării față de prevederile din Studiul de Fezabilitate atât pentru sectorul de drum cât și pentru mutări/protejari rețele de utilități. Proiectul a fost împărțit în două tronsoane (Tonsonul 1 între Șoseaua Petricani - Barbu Văcărescu și Tronsonul II între Barbu Văcărescu - Calea Floreasca)”, se arată în expunerea de motive a proiectului.

Față de proiectul din 2010, modificările sunt următoarele, potrivit documentului:

- nu se mai realizează breteaua unidirecțională dintre Calea Floreasca și Sos. Fabrică de Glucoză , în lungime de aproximativ 140m;
- nu se mai realizează parcarea și benzile locale de acces prevăzute pe partea dreapta, de la km 0+600 - km 1+640;
- Prin exproprierile realizate nu s-a prevăzut spațiu pentru racordarea trotuarului proiectat la terenul natural care coboară pe partea dreapta a Șoselei Fabrică de Glucoză, fapt ce a dus la necesitatea unor lucrări de consolidări și sprijinire a trotuarului (structura/ziduri de sprijin cu fundare directă, înălțimea elevației fiind cuprinsă între 0.50m-3.60m), dar și lucrări noi de împrejmuire pentru protecția pietonilor.

- În urmă dezvoltării zonei ulterior momentului licitației, sunt necesare dezafectari de ziduri din beton ornamentale pentru delimitarea zonei verzi și refacerea zidurilor în limita de exproprieri;

- Întrucât culoarul de exproprieri afectează și terenul UM 01965 București - Muzeul Național al Aviației Române, sunt necesare lucrări de mutare a gardului din elemente prefabricate din beton precum și a gardului metalic pe limita celor 2 loturi de teren care sunt transferate din patrimoniul Statului Român prin administrator MApN în patrimoniul Municipiului București. Pe lungimea gardului din elemente prefabricate se execută element de protecție din beton armat între trotuarul nou (refăcut) și fundația gardului.

- Desființarea refugiului de tramvai de pe str. Barbu Văcărescu, pe sensul de ieșire din București și reamplasarea lui după intersecția cu Sos Fabrică de Glucoză, a condus la lărgirea părții carosabile și realizarea casetelor de sistem rutier pe Str. Barbu Văcărescu. În schimb se execută 12 refugii pentru stațiile de autobuz la care infrastructură și suprastructură conțîn aceleași tipuri de lucrări că și refugiile de tramvai. Refugiile de autobuz nu au făcut obiectul Studiului de Fezabilitate ele fiind prevăzute în urmă solicitărilor făcute în cadrul Comisiei Tehnice de Circulație de către reprezentanții RATB.

- S-au redus trotuarele de la lățimea variabilă de 4.50-5.00m, la lățimea de 2.00m, în care intră și stâlpii de iluminat public și din 6 în 6 m sunt prevăzute alveole cu dimensiunile 1.00x1.50m pentru plantare copaci. Partea carosabilă va avea 14.00m din care 2 benzi a 3.50m și 2 benzi a 3.00m cu separator median tip New Jersey de lățime 1.00m și pistă de bicicliști cu lățimea de 1.50 m amplasată la marginea părții carosabile;


- Pentru evacuarea apelor pluviale s-a propus realizarea unei rețele de canalizare pluvială de o parte și de altă a carosabilului, dimensionată să preia apele pluviale de pe nouă trama stradală și să descarce în emisarii aflați în zona (lacul Floreasca și lacul Plumbuita).

- Deoarece vechea canalizare existența cu Dn500mm are un traseu sinuos pe str. Fabrică de Glucoză (când pe partea stângă, când în ax, când pe partea dreaptă a actualei trame stradale), dar și datorită adâncimii și vechimii reţelei de beton s-a impus necesitatea devierii acesteia şi amplasarea ei în axul viitoarei șosele (în zona separatorului de fluxuri).

- Modificările esențiale ale rețelelor de telecomunicații față de Studiu de Fezailitate 2009, sunt determinate de apariția proiectului NETCITY, prin care se introduc în subteran toate rețelele aeriene de telecomunicații ale operatorilor principali, de pe piață de telecomunicații din București: VODAFONE, ORANGE, RDS-RCS, UPC etc.

- Noul sistem de iluminat va constă dintr-un număr de 134 aparate de iluminat stradale tip LED 43 W și 122 corpuri de iluminat pietonale LED 30W, amplasate pe stâlpi metalici octogonali zincați cu H=8+2 m. Puterea instalată totală, pentru noul sistem de iluminat, este de 19,5 KW.


Primăria Capitalei a început pe data de 3 august lucrările de lărgire a străzii Fabrica de Glucoză de la două la patru benzi. Termenul de execuție este 15 luni, însă reprezentanții municipalității promit că se va face în 12.
Primăria Capitalei a decis să lărgească strada Fabrica de Glucoză încă din 2010, această lucrare fiind necesară pentru preluarea traficului de pe autostrada A3 București - Ploiești, atunci când ea va intra în Capitală. Tot în 2010, Consiliul General al Municipiului București (CGMB) a aprobat culoarul de exproprieri și despăgubirile - 163 milioane lei. Lucrarea nu a început, în 2014 s-a modificat legislația iar hotărârea prin care s-au aprobat indicatorii tehnico-economici și exproprierile trebuia reaprobată.

Primăria a redus suma necesară exproprierilor de la 163 milioane lei la 60 milioane lei, însă proiectul a fost reaprobat abia în primăvară anului 2015 din cauza scandalului dintre partidele politice din CGMB și conducerea primăriei, consilierii fiind nemulțumiți de costul mare al exproprierilor.

După ce s-a rezolvat și această problemă, licitația a fost contestată și blocată. Contractul de proiectare și execuție a fost semnat abia pe 23.06.2017 între Primăria Municipiului București și Asocierea S.C. STRACO GRUP S.R.L.-S.C. TRACON S.R.L.-S.C. PRIMACONS GROUP S.R.L.  La semnarea contractului, Primăria Capitalei anunța că termenul de finalizare a lucrărilor este de 18 luni începând cu data ordinului de începere, din care 5 luni proiectarea. Potrivit Sistemului Electronic de Achiziții Publice, valoarea contractului este de 48.228.719,48 lei fără TVA.

 


Re: Stiri si articole din presa punmeister

Proiect de hotărâre pentru modificarea Hotărârii nr. 341/30.08.2017 privind declanșarea procedurilor de expropriere pentru imobilele proprietate privată situate pe amplasamentul lucrării de utilitate publică ”Lărgire Șoseaua Fabrica de Glucoză între Calea Floreasca și Strada Barbu Văcărescu - Tronson II”, în vederea continuării lucrărilor de interes public local:
08_20181122.pdf
08_20181122.pdf (3.38 MB; downloaded 326 times)

 


Re: Stiri si articole din presa andrei11

Hopa, de  remarcat că nu mai e Supralărgire !!!!

 


Re: Stiri si articole din presa Cristi N

***I N F O R M A R E***

Asocierea SC TRACON SRL - SC PRIMACONS GROUP SRL execută lucrări la obiectivul de utilitate publică “Lărgire Șoseaua Fabrica de Glucoză între Calea Floreasca și Șoseaua Petricani.”

Pentru realizarea lucrărilor se impune instituirea organizării circulației în sens unic pe Șoseaua Fabrica de Glucoză dinspre Str. Barbu Văcărescu către Calea Floreasca, dispunerea restricțiilor va fi realizată începând cu data de 11.02.2019, orele 12:00.

Brigada Rutieră solicită conducătorilor de autovehicule să circule cu prudenţă, să respecte semnificaţia indicatoarelor rutiere montate temporar în zonă, precum şi semnalele poliţiştilor rutieri.

Pietonii au obligaţia să circule numai pe trotuare, să traverseze strada prin locurile special amenajate şi semnalizate sau la culoarea verde a semaforului electric, după o temeinică asigurare şi să nu staţioneze pe partea carosabilă.


Sursa este postul lui Paul Dorneanu pe grupul Waze Romania: link

 


Re: Stiri si articole din presa shoppy

Chiar a aprobat cineva restrictia incepand de la ora 12 ziua?

In zona se lucreaza de zor la canalizare, au ajuns pana la Constantinescu dar progresele se observa greu din teren.

 


Re: Stiri si articole din presa Tavi

Pana "nu ies din pamant" mare lucru nu se va vedea.
Ar trebui sa termine mai rapid pe bucata de 250 metri dintre Calea Floreasca si Barbu Vacarescu.

 


Re: Stiri si articole din presa shoppy

La ce versant e acolo, cred ca asteapta foreza sa sape coloane.

 


Re: Stiri si articole din presa shoppy

S-a aplicat, intre Vacarescu si Floreasca, FdG este sens unic, spre Floreasca.

 


Go to page:  1 2 3 4
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lărgire Șos. Fabrica de Glucoză (FINALIZAT iunie 2020)  • 
Choose destination

Since our 2265 forum members have written 419376 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use