MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3279 posts, 439757 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 148 149 150 151 152 153 154  ... 235
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Eu nu o să mă mai agit,realitatea a dovedit că se circulă mulțumitor și cum se circulă acum. Formula câștigătoare nu se schimbă niciodată !

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Asa ne-a invatat Partidul Comunist, sa fim multumiti cu foarte putin!  :popa:

Hai sa luam partea buna: lucrarile au fost finalizate si acum se face receptia. In cazul asta testing & commissioning-ul este destul de complicat, dar conform legislatiei totul ar trebui sa se finalizeze in maxim 90 de zile de la convocarea receptiei.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

La (aproape) 30 de ani de la căderea Socialismului european implicit de la desființarea Partidului Comunist Român nu cred că mai putem vorbi de ce ne-a învățat sau nu PCR - ul. Realitatea capitalistă e alta, termenele se dau  la mișto. Asta e realitatea. Plus multe alte lucrări conexe numai bune de sifonat bani ( mai mult sau mai puțin publici ). Adrian, e  cu punct sau cu virgulă ?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Este cum ar zice unii: multumitor  :P

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Eu nu am incercat sa scuz pe cineva, doar am dorit sa va spun dintr-o experienta f.f. indelungata ca receptiile pe parte de ATP/ATO sunt cele mai chinuitoare si exigente.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Din informatiile aparute in presa inteleg ca receptia a inceput pe 11 octombrie. @Guru, se receptioneaza tot, ca un intreg, inclusiv Dimetronicul si Terminalul, corect?

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

N-as putea sa-ti raspund cu exactitate pentru ca si eu urmaresc cu interes ca si tine doar ca simplu cetatean!
In mod normal da dar cum si cate receptii...n-am idee, doar supozitii.
E foarte posibil si probabil sa fie receptii separate pentru ca ar fi comisii diferite, Dimetrosiemensul e instalatie tehnologica, alt regulament, fara ISC ori PMB...mai sunt si autorizatii de construire diferite intre depou si terminal, asa ca sa fie masa completa cu tot setul de tacamuri!
Singurul numitor comun e ISU, dar si asta e eventual cu semn de intrebare.
La ATC/ATP e obligatoriu AFERul...astia insa nu au treaba cu terminalul!
:bere:

 


Re: Stiri si articole din presa subway guru

Anuntul de licitatie pentru cele 13trenuri noi inca nu e pe SEAP

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Faraonul, colegul nostru  cu becurile, scoate bani grei din buzunar pentru lucruile care trebuie rezolvate de alții.
Propun o  subscripţie publică să ajutăm și noi compania care se ocupă cu montarea Dimetronicului, poate i se face milă să-l inaugureze.
În 1 Aprilie se împlinesc 2 ( doi ) ani de  când tovarășii se tot muncesc cu firele Dimetronicului. Halal profesioniști !
Să fie clar, sunt două puncte, 1 și 2 sau 1 sau 2.
1) Inginerii lor sunt supraspecialiști cu școala făcută la facultăți care au dat diplome pe bani / pe ochi frumoși.
2) Economiștii noștrii sunt la fel de supraprofesioniști,  de prin Septembrie 2013 au început lucrările la cele 2 stații ( Laminorului / Străulești ) și nu au prevăzut  în buget banii pentru Dimetronic.
______________
Rămâne cum am spus, Sau punctul 1 și punctul 2, sau punctul 1 sau punctul 2.
_______________
Știu că nu duamna Firea e cu supraspecialiștii, ea e cu supralărgirile.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

La faza SPF s-au analizat cca 18 variante/subvariante de traseu din care au ramas cam 8. Dintre acestea la SF vor ramane trei dintre care doar una va fi varianta recomandata.
Ma intreb ce s-ar intampla daca am cere tuturor posesorilor de <carioci> de pe forumul nostru sa mazgaleasca 18 trasee pe harta cam cum ar fi!
:bere:

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul survola

Un număr de 18 variante e cam mare. Ce diferea, locul și/sau numărul stațiilor? Traseul are anumite puncte fixe, nu par a fi așa multe variante.

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Singurele puncte fixe sunt capetele, restul e <ad libitum>, inclusiv eventualele intersectii cu M5, M1 si M2.
Chiar ar fi o provocare interesanta sa va puneti cariocele la lucru in loc sa bateti campii, eu ma angajez doar sa confirm sau sa infirm daca ati nimerit-o cat de cat pe aproape cu cele 8 ramase!
:bere:
P.S.
De fapt ar fi doar sapte variante de traseu, la a opta e doar diferenta de solutie constructiva de principiu...
Dintre astea una e la cererea <expresa> a PMB iar alta la sugestia Jaspers...dar nu am sa va spun <care>!
8-)

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul aztec

Care sunt capetele?
Stiu ca unul era Gara de Nord si secondo era la Gara fara Trenuri...

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul andrei11

subway guru wrote:
De fapt ar fi doar sapte variante de traseu,

:shock:  :o
aztec wrote:
Care sunt capetele?

Probabil în Sud se va lăsa o variantă spre Jilava...
______________
Pe cuvânt de onoare că eu NU văd 7 variante viabile...Desigur o  să mă mai gândesc...

 


Go to page:  1  ... 148 149 150 151 152 153 154  ... 235
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420546 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use