Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
8571 posts, 1232516 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Nu, peronul catre Basarab, la intrarea dinspre Victoriei este cel "ciupt".
Nu, peronul catre Basarab, la intrarea dinspre Victoriei este cel "ciupt".
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Hai să cădem la pace, atunci ambele peroane sunt ciupite.
Dacă e s-o luăm așa, și peronul de la Unirii 1 sensul spre Timpuri Noi capul dinspre Izvor e ciupit.
Hai să cădem la pace, atunci ambele peroane sunt ciupite.
Dacă e s-o luăm așa, și peronul de la Unirii 1 sensul spre Timpuri Noi capul dinspre Izvor e ciupit.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Da
Punctul de tangenta e in statie
alexxd_31 wrote:
Eu cred ca s-a referit la UPB din Polizu (Aeronave si Chimie industriala). Peronul spre Basarab nu?
Da
Punctul de tangenta e in statie
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
alexxd_31
Pana la intrarea in statie pe linia cu raza cea mai mica este un dispozitiv la nivelul sinei. Are niste leduri verzi (Se vede clar din trenul care merge spre Victoriei) care uneori sunt stinse. Ce rol are? De ungere a bandajului sau senzor care citeste viteza trenului si comanda franarea acestuia daca depaseste viteza.
Guru ai idee?
Pana la intrarea in statie pe linia cu raza cea mai mica este un dispozitiv la nivelul sinei. Are niste leduri verzi (Se vede clar din trenul care merge spre Victoriei) care uneori sunt stinse. Ce rol are? De ungere a bandajului sau senzor care citeste viteza trenului si comanda franarea acestuia daca depaseste viteza.
Guru ai idee?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Treaba asta cu ledul verde ma depaseste!
...dar banuiesc ca e ceva legat de ATC/ATP.
Treaba asta cu ledul verde ma depaseste!
...dar banuiesc ca e ceva legat de ATC/ATP.
- Calatorul
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Calatorul
Sunt actualizări noi la procentajele care indică lucrările efectuate pe metrorexm5.ro
Sunt actualizări noi la procentajele care indică lucrările efectuate pe metrorexm5.ro
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Procentajele lu’ peste prajit, singurele lucruri relevante sunt progresele fizice si platile aferente.
Procentele astea sunt doar pentru birocratii UE pe care-i doare-n dos de ceea ce se intampla in realitate pe santiere!
Sa nu sariti in sus de doi metri, riscati sa va loviti de tavan, pentru ca stiu foarte bine despre ce vorbesc.
Procentajele lu’ peste prajit, singurele lucruri relevante sunt progresele fizice si platile aferente.
Procentele astea sunt doar pentru birocratii UE pe care-i doare-n dos de ceea ce se intampla in realitate pe santiere!
Sa nu sariti in sus de doi metri, riscati sa va loviti de tavan, pentru ca stiu foarte bine despre ce vorbesc.
- Budy187
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Budy187
Vara 20-20 ne asteaptaaaaaaaa sa inauguram marele apendic 5
Vara 20-20 ne asteaptaaaaaaaa sa inauguram marele apendic 5
- t530
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
t530
La data de 6 noiembrie 2018, stadiul fizic al lucrărilor era următorul:
- Structuria de rezistenta 98,98 %.
- Fundație cale de rulare 99,50 %.
- Finisaje 63,91 %
La data de 21 septembrie 2018, stadiul fizic al lucrărilor era următorul:
- Structuria de rezistenta 97,86 %.
- Fundație cale de rulare 86,30 %.
- Finisaje 58,91 %
La data de 6 noiembrie 2018, stadiul fizic al lucrărilor era următorul:
- Structuria de rezistenta 98,98 %.
- Fundație cale de rulare 99,50 %.
- Finisaje 63,91 %
- aztec
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
aztec
Centrala de ventilatie la Moghioros unde intra. Nu s-a facut nici acolo....si poate incepe functionarea fara ea?
Centrala de ventilatie la Moghioros unde intra. Nu s-a facut nici acolo....si poate incepe functionarea fara ea?
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Eu zic ca nu. CV-urile au rol si de desfumare in caz de incendiu.
Eu zic ca nu. CV-urile au rol si de desfumare in caz de incendiu.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Mai exact CVurile de interstatie au in principal acest rol!
Mai exact CVurile de interstatie au in principal acest rol!
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
survola
O mica recapitulare a situației la zi:
Pe 30 mai 2017, Metrorex a lansat o licitatie pentru a alege societatea care sa realizeze, in schimbul a circa 121 de milioane de lei, sistemul de automatizare si protectie pentru noua linia de metrou.
In cursa pentru obtinerea lucrarilor s-au inscris doua companii importante din industria feroviara, Siemens si Alstom. In faza de evaluare tehnica a documentatiei depuse, insa, Siemens a fost descalificata.
In consecinta, nemultumita de aceasta decizie, pe 17 decembrie 2017, Siemens a contestat descalificarea la Tribunalul Bucuresti. In aceste conditii – cu toate ca Alstom a fost declarata castigatoare a contractului, nu a putut nici sa semneze cu Metrorex si nici sa inceapa lucrarile, din cauza actiunilor intreprinse de Siemens in instanta.
Tribunalul Bucuresti a respins contestatia depusa de catre Siemens. Compania a facut apoi recurs in iunie 2018. Pe 20 august, instanta a respins din nou solicitarea Siemens. Societatea a atacat, insa, din nou decizia. Joi, pe data de 15 noiembrie, Curtea de Apel Bucuresti a respins, insa, prin decizie definitiva, recursul Siemens.
Sursa: clubferoviar.ro
Două întrebări:
1. Ce merită Siemens pentru această întârziere de 1 an?
2. Ce se mai așteaptă pentru semnarea contractului cu Alstom?
O mica recapitulare a situației la zi:
Pe 30 mai 2017, Metrorex a lansat o licitatie pentru a alege societatea care sa realizeze, in schimbul a circa 121 de milioane de lei, sistemul de automatizare si protectie pentru noua linia de metrou.
In cursa pentru obtinerea lucrarilor s-au inscris doua companii importante din industria feroviara, Siemens si Alstom. In faza de evaluare tehnica a documentatiei depuse, insa, Siemens a fost descalificata.
In consecinta, nemultumita de aceasta decizie, pe 17 decembrie 2017, Siemens a contestat descalificarea la Tribunalul Bucuresti. In aceste conditii – cu toate ca Alstom a fost declarata castigatoare a contractului, nu a putut nici sa semneze cu Metrorex si nici sa inceapa lucrarile, din cauza actiunilor intreprinse de Siemens in instanta.
Tribunalul Bucuresti a respins contestatia depusa de catre Siemens. Compania a facut apoi recurs in iunie 2018. Pe 20 august, instanta a respins din nou solicitarea Siemens. Societatea a atacat, insa, din nou decizia. Joi, pe data de 15 noiembrie, Curtea de Apel Bucuresti a respins, insa, prin decizie definitiva, recursul Siemens.
Sursa: clubferoviar.ro
Două întrebări:
1. Ce merită Siemens pentru această întârziere de 1 an?
2. Ce se mai așteaptă pentru semnarea contractului cu Alstom?
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Siemens merita sa fie data in judecata si sa suporte o suma pentru intarzierea proiectului.
Siemens merita sa fie data in judecata si sa suporte o suma pentru intarzierea proiectului.
📖 Pagination options