Topic: Discuții până la începerea lucrărilor
2393 posts, 416747 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
sab
Lasa sa faca mai intai trenul si se conving atunci ca nu este necesar metroul. Este mai logic asa.
Lasa sa faca mai intai trenul si se conving atunci ca nu este necesar metroul. Este mai logic asa.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
shoppy
Pe de-o parte ne-o luam peste bot ca ne-am incurcat cu japonezii, pe de alta UE nici nu poate da mai mult, ca parca UE nu poate sa iti dea 100%, maximul era undeva la 80%.
Deci 50% UE + 30% Japonia + 20% MT, iese toata magistrala.
Si apoi 1 Mai - Baneasa este si primul tronson pe care se va circula si cel care va avea ocuparea cea mai mare, este normal ca UE care da partea leului sa spuna ca primul si cel mai folosit transon a fost facut de ei si nu de japonezi, cam parsiva miscarea, dar de, dai un ban da stai in fata.
Studii au facut si UE si japonezii, daca nu era bine nu dadeau nimic, sau dadeau pentru M5 si alte proiecte populiste lipsite de viziune.
Dupa mine traseul cel mai bun era ca de la Baneasa sa iasa la suprafata in spatele mall-ului, sa se uneasca cu strapungerea DNCB - Avionului cu care sa se construiasca impreuna, iar de la DNCB sa se continue ambele direct spre nord pana la aeroport, dar sunt prea multe interese pe DN1. (Nu este totul pierdut, s-ar putea face o derivatie de la Baneasa, sau prelungit M2.)
*Edit - acum am citit toata stirea, desteptii de la noi recunosc, ca au uitat sa trimita ei niste hartii...
Pe de-o parte ne-o luam peste bot ca ne-am incurcat cu japonezii, pe de alta UE nici nu poate da mai mult, ca parca UE nu poate sa iti dea 100%, maximul era undeva la 80%.
Deci 50% UE + 30% Japonia + 20% MT, iese toata magistrala.
Si apoi 1 Mai - Baneasa este si primul tronson pe care se va circula si cel care va avea ocuparea cea mai mare, este normal ca UE care da partea leului sa spuna ca primul si cel mai folosit transon a fost facut de ei si nu de japonezi, cam parsiva miscarea, dar de, dai un ban da stai in fata.
Studii au facut si UE si japonezii, daca nu era bine nu dadeau nimic, sau dadeau pentru M5 si alte proiecte populiste lipsite de viziune.
Dupa mine traseul cel mai bun era ca de la Baneasa sa iasa la suprafata in spatele mall-ului, sa se uneasca cu strapungerea DNCB - Avionului cu care sa se construiasca impreuna, iar de la DNCB sa se continue ambele direct spre nord pana la aeroport, dar sunt prea multe interese pe DN1. (Nu este totul pierdut, s-ar putea face o derivatie de la Baneasa, sau prelungit M2.)
*Edit - acum am citit toata stirea, desteptii de la noi recunosc, ca au uitat sa trimita ei niste hartii...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
subway guru
N-au uitat nimic...Comisia a spus cum si ce doreste sa finanteze in etapa asta si a cerut devizul impartit conform dorintelor sale, n-o mai tot rostogoliti brambura...
N-au uitat nimic...Comisia a spus cum si ce doreste sa finanteze in etapa asta si a cerut devizul impartit conform dorintelor sale, n-o mai tot rostogoliti brambura...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
andrei11
Până ne urnim noi cu lucrările se (auto)desființează UE.
Până ne urnim noi cu lucrările se (auto)desființează UE.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
subway guru
Care-i numele tau real, Andrei Andreevici sau Vladimir Vladimirovici (Putin)???
Care-i numele tau real, Andrei Andreevici sau Vladimir Vladimirovici (Putin)???
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
Adrian Rosca
Komunikat MT de azi:
http://mt.ro/web14/spatiul-media/comuni ... 2-10112018
Deci suma agreata de CE este de 500 milioane Eur!
Komunikat MT de azi:
MINISTERUL TRANSPORTURILOR, în calitate de Organism Intermediar pentru Transport, și MINISTERUL FONDURILOR EUROPENE, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operațional Infrastructură Mare 2014-2020, au retransmis la Comisia Europeană, în data de 9 noiembrie 2018, Cererea de Finanțare pentru proiectul major “Legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă – Otopeni (Magistrala 6. 1 Mai – Otopeni)” răspunzând astfel clarificărilor solicitate de Comisia Europeană în data de 12 septembrie 2018.
Obiectul cererii de finanțare “Legătura rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă – Otopeni (Magistrala 6. 1 Mai – Otopeni)” este reprezentat de asigurarea unei conexiuni directe între București și Otopeni, respectiv între Gara de Nord București și Aeroportul Internațional Henri Coandă, prin construirea unei noi linii de metrou cu o lungime de 14,2 km și 12 stații de metrou.
Valoarea totală a proiectului este de 6.345.573.961 lei (inclusiv TVA), din care valoarea totală eligibilă, finanțată prin Programul Operațional Infrastructură Mare 2014-2020, este de 2.776.820.282 lei (85% din valoarea totală eligibilă aprobată – 2.360.297.241 lei este asigurată din Fondul de Coeziune, iar 15% în valoare de 416.523.040 lei va fi finanțată din bugetul beneficiarului), iar suma 1.455.979.594 lei va fi asigurată printr-un împrumut JICA (Japan International Cooperation Agency).
Perioada de implementare a Proiectului este de 120 luni, respectiv între 01.01.2014 și 31.12.2023.
http://mt.ro/web14/spatiul-media/comuni ... 2-10112018
Deci suma agreata de CE este de 500 milioane Eur!
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
survola
Valoarea eligibilă este jumătate din valoarea proiectului? Ce înseamnă asta?
Jumătatea cealaltă intră pe următorul exercițiu financiar?
Valoarea eligibilă este jumătate din valoarea proiectului? Ce înseamnă asta?
Jumătatea cealaltă intră pe următorul exercițiu financiar?
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
Adrian Rosca
Ma tem ca nu. Doar atat primim de la CE pentru proiectul asta.
Ma tem ca nu. Doar atat primim de la CE pentru proiectul asta.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
TibiV
Jumatatea cealalta este Tokyo-OTP...
Se va face cand vom avea bani...
M6 1 Mai - Otopeni a devenit 1 Mai - Baneasa Sopping City...
survola wrote:
Jumătatea cealaltă intră pe următorul exercițiu financiar?
Jumatatea cealalta este Tokyo-OTP...
Se va face cand vom avea bani...
M6 1 Mai - Otopeni a devenit 1 Mai - Baneasa Sopping City...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
subway guru
Scrie explicit ca e valoarea finantata prin POIM 2014-2020
In opinia mea e de bine, in prag de 2019 nu ne mai putem plange ca nu avem finantare suficienta pentru a ne apuca de treaba
Adrian Rosca wrote:
Ma tem ca nu. Doar atat primim de la CE pentru proiectul asta.
Scrie explicit ca e valoarea finantata prin POIM 2014-2020
In opinia mea e de bine, in prag de 2019 nu ne mai putem plange ca nu avem finantare suficienta pentru a ne apuca de treaba
- survola
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
TibiV
Adica putem munci pe alocarea asta pana in decembrie 2023...
Pariem ca in decembrie 2024 vom descoperi ca nu putem continua proiectul pentru ca am gasit niste retele utilitare care nu figurau in planuri si ca (”surprize!...”) mai sunt de facut oaresce exproprieri ?....
In mod normal, in ianurie 2021 Romania ar trebui sa le bata la poarta cu dosarul pentru Tokyo-OTP...
N-o sa vezi...
Va fi o mare performanta daca in decembrie 2025 se ajunge pana la Tokyo... Poate nu chiar 2025, dar macar 2027.
Ca sa putem cere bani pentru Tokyo-OTP pe ciclul 2028-2034...
subway guru wrote:
Scrie explicit ca e valoarea finantata prin POIM 2014-2020
Adica putem munci pe alocarea asta pana in decembrie 2023...
Pariem ca in decembrie 2024 vom descoperi ca nu putem continua proiectul pentru ca am gasit niste retele utilitare care nu figurau in planuri si ca (”surprize!...”) mai sunt de facut oaresce exproprieri ?....
In mod normal, in ianurie 2021 Romania ar trebui sa le bata la poarta cu dosarul pentru Tokyo-OTP...
N-o sa vezi...
Va fi o mare performanta daca in decembrie 2025 se ajunge pana la Tokyo... Poate nu chiar 2025, dar macar 2027.
Ca sa putem cere bani pentru Tokyo-OTP pe ciclul 2028-2034...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor
subway guru
Nu pariem ca pierzi!
Pariori din astia am vazut o gramada, si la 41, si la Basarab, si la, si la, si la, si la, fara numar, fara numar...toti atoatestiutori...gramada!
Mai nasol e ca dupa ce si-au dat seama ca-s gramada n-au stiut ce si cate strambe sa mai bage...tot gramada, doar, doar...
Asa intre noi ca vechi pretenari, tu cu cine tii, cu baba sau cu ursul???
P.S.
Nicio sansa ca in 20-25 sa ajunga la Tokyo, nu pentru ca metropola aia e la antipozi ci pentru ca de acolo se incepe!
Nu pariem ca pierzi!
Pariori din astia am vazut o gramada, si la 41, si la Basarab, si la, si la, si la, si la, fara numar, fara numar...toti atoatestiutori...gramada!
Mai nasol e ca dupa ce si-au dat seama ca-s gramada n-au stiut ce si cate strambe sa mai bage...tot gramada, doar, doar...
Asa intre noi ca vechi pretenari, tu cu cine tii, cu baba sau cu ursul???
P.S.
Nicio sansa ca in 20-25 sa ajunga la Tokyo, nu pentru ca metropola aia e la antipozi ci pentru ca de acolo se incepe!
- survola
-
Posted:
-
📖 Pagination options