Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
673 posts, 174022 views
📖 Pagination options
- survola
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
survola
La sfârșit se apucă și ei de zonele cele mai importante - intersecțiile cu Giurgiului și Brâncoveanu.
La sfârșit se apucă și ei de zonele cele mai importante - intersecțiile cu Giurgiului și Brâncoveanu.
- realistul
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
realistul
Au făcut o brânza...Daca lățeau in zona Grand Arena - Selgros era ceva. Așa...
Au făcut o brânza...Daca lățeau in zona Grand Arena - Selgros era ceva. Așa...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
TibiV
De fapt au demolat doar baza fostului zid si ”terasa” din dreptul cladirii...
Dar au ”inchis/zidit” peretele cladirii, deci asta este toata ”largirea/exproprierea” in zona, deci o mizerie...
Adica au ingustat trotuarul de vis-a-vis, care oricum era foarte ingust, dar nu au fost in stare de o expropriere adevarata, de 5-6 metri...
Exproprierea CORECTA ar fi fost pana la zidul INTERIOR al cladirii, care se vede in pozele mele din urma cu 3 saptamani...
Se pare ca peretii exteriori ai cladirilor ”Mobila - Expozitie cu vanzare” vor fi noua limita a trotuarului.
Oricum, curand ar trebui sa ”pice” si restul de gard din zidarie, pana la semafor...
eugen_simion wrote:
Au mai demolat o portiune din zona magazinului de mobila
De fapt au demolat doar baza fostului zid si ”terasa” din dreptul cladirii...
Dar au ”inchis/zidit” peretele cladirii, deci asta este toata ”largirea/exproprierea” in zona, deci o mizerie...
Adica au ingustat trotuarul de vis-a-vis, care oricum era foarte ingust, dar nu au fost in stare de o expropriere adevarata, de 5-6 metri...
Exproprierea CORECTA ar fi fost pana la zidul INTERIOR al cladirii, care se vede in pozele mele din urma cu 3 saptamani...
TibiV wrote:
Poze de luni, 15 octombrie
Se pare ca peretii exteriori ai cladirilor ”Mobila - Expozitie cu vanzare” vor fi noua limita a trotuarului.
Oricum, curand ar trebui sa ”pice” si restul de gard din zidarie, pana la semafor...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
andrei11
Dacă eu tot vă repet că ne trebuie unu' cu mână de fier să "rezolve" Bucureștiul, unii dintre voi spuneți că am rămas cu gândirea "comunistă". Dacă nu ar fi fost construite B-dul Decebal / B-dul Unirii / Șos Mihai Bravu să vă văd cum ieșeați voi acum din Balta Albă spre centrul / spre nordul / vestul Bucureștiului. Facem un experiment ? Pentru fix 14 zile Șos Mihai Bravu cu 2 benzi / sens fără pasajele subterane ceaușiste iar B-dul Unirii / Decebal o bandă pe sens. Cine e pentru ?
Dacă eu tot vă repet că ne trebuie unu' cu mână de fier să "rezolve" Bucureștiul, unii dintre voi spuneți că am rămas cu gândirea "comunistă". Dacă nu ar fi fost construite B-dul Decebal / B-dul Unirii / Șos Mihai Bravu să vă văd cum ieșeați voi acum din Balta Albă spre centrul / spre nordul / vestul Bucureștiului. Facem un experiment ? Pentru fix 14 zile Șos Mihai Bravu cu 2 benzi / sens fără pasajele subterane ceaușiste iar B-dul Unirii / Decebal o bandă pe sens. Cine e pentru ?
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Puss in Boots
Eu sunt pentru pt ca realitatea de acum (si nu doar de acum) nu arata contrariul; iar cel putin la trafic trebuie unul clar cu mana de fier. Dar corect. Si fara mama fara tata, care sa ia deciziile pe care nimeni nu le ia si sa urmareasca exact asa cum un dulau isi cauta prada, sa se respecte legea. Se vede necesitatea asta pentru ca in democratia asta prost aplicata de pe la noi nu se face nimic. Vorba multa, multe spagi date tuturor, actiuni zero si in general nezgandarirea nimanui. Evident necesitatea numirii unei astfel de persoane si atributiile sale clare (mandat clar pe durata x-y) s-ar face cu acordul populatiei care probabil in majoritatea ei va da un mandat de x timp unei astfel de persoane deasupra oricarei indoieli (adica as zice ca nu prea de pe la noi, dar posibil sa fie si roman). Nu mi-e clar cine sa numeasca persoana....poate UE? Ne trebuie un organism superior si sincer pe la noi prin tara nici Curtea Constitutionala nu e dincolo de orice banuiala, daramite restul.
Eu sunt pentru pt ca realitatea de acum (si nu doar de acum) nu arata contrariul; iar cel putin la trafic trebuie unul clar cu mana de fier. Dar corect. Si fara mama fara tata, care sa ia deciziile pe care nimeni nu le ia si sa urmareasca exact asa cum un dulau isi cauta prada, sa se respecte legea. Se vede necesitatea asta pentru ca in democratia asta prost aplicata de pe la noi nu se face nimic. Vorba multa, multe spagi date tuturor, actiuni zero si in general nezgandarirea nimanui. Evident necesitatea numirii unei astfel de persoane si atributiile sale clare (mandat clar pe durata x-y) s-ar face cu acordul populatiei care probabil in majoritatea ei va da un mandat de x timp unei astfel de persoane deasupra oricarei indoieli (adica as zice ca nu prea de pe la noi, dar posibil sa fie si roman). Nu mi-e clar cine sa numeasca persoana....poate UE? Ne trebuie un organism superior si sincer pe la noi prin tara nici Curtea Constitutionala nu e dincolo de orice banuiala, daramite restul.
- BIGRED1984
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
BIGRED1984
Am auzit eu de unu' Haussmann ... nu stiu daca mai e disponibil, cred ca e la...pensie; poate vreun nepot.
(https://en.wikipedia.org/wiki/Haussmann%27s_renovation_of_Paris)
Am auzit eu de unu' Haussmann ... nu stiu daca mai e disponibil, cred ca e la...pensie; poate vreun nepot.
(https://en.wikipedia.org/wiki/Haussmann%27s_renovation_of_Paris)
- Salvați Cartierul Berceni
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Salvați Cartierul Berceni
Oare ce se întâmplă dacă se strică vremea și nu mai pot continua lucrările?
Am pus un videoclip pe pagina noastră https://www.facebook.com/SalvatiCartierulBerceni cu o plimbare la pas între Emil Racoviță și Șos. Berceni, cu retur.
Este dezastru pentru pietoni. În zona spălătoriei auto trotuarul are doar un metru lățime, în condițiile în care banda 1 de circulație trece fix pe lângă bordură, fără vreun minim spațiu verde sau ceva care să apere pietonii.
Mă tem de accidente la iarnă: mașini care derapează și strivesc pietoni de peretele service-ului, pietoni care alunecă în stradă. Și în tot restul timpului când plouă pietonii vor fi stropiți fără milă
Oare ce se întâmplă dacă se strică vremea și nu mai pot continua lucrările?
Am pus un videoclip pe pagina noastră https://www.facebook.com/SalvatiCartierulBerceni cu o plimbare la pas între Emil Racoviță și Șos. Berceni, cu retur.
Este dezastru pentru pietoni. În zona spălătoriei auto trotuarul are doar un metru lățime, în condițiile în care banda 1 de circulație trece fix pe lângă bordură, fără vreun minim spațiu verde sau ceva care să apere pietonii.
Mă tem de accidente la iarnă: mașini care derapează și strivesc pietoni de peretele service-ului, pietoni care alunecă în stradă. Și în tot restul timpului când plouă pietonii vor fi stropiți fără milă
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
cris_m
E plin Bucurestiul de astfel de locuri, cel care imi vine acum in minte fiind la Titan, in dreptul accesului la statia de metrou. Si asta se intampla din cauza ca nu suntem in stare sa proiectam ceva tinand cont de perspective viitoare.
E plin Bucurestiul de astfel de locuri, cel care imi vine acum in minte fiind la Titan, in dreptul accesului la statia de metrou. Si asta se intampla din cauza ca nu suntem in stare sa proiectam ceva tinand cont de perspective viitoare.
- Salvați Cartierul Berceni
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Salvați Cartierul Berceni
Exact. Planul există numai că nu se respectă.
În noul PUZ al zonei de sud, recent adoptat în vară, se reglementează o lățime a străzii Turnu Măgurele de 24 de metri pe acest segment, mărită de la profilul tot în PUZ declarat a fi de 16 metri.
Aceasta înseamnă 4 benzi x 3,5 metri = 14 metri pentru carosabil și câte 5 metri pentru fiecare trotuar (cu un minim de spațiu verde)...
Exact. Planul există numai că nu se respectă.
În noul PUZ al zonei de sud, recent adoptat în vară, se reglementează o lățime a străzii Turnu Măgurele de 24 de metri pe acest segment, mărită de la profilul tot în PUZ declarat a fi de 16 metri.
Aceasta înseamnă 4 benzi x 3,5 metri = 14 metri pentru carosabil și câte 5 metri pentru fiecare trotuar (cu un minim de spațiu verde)...
- MikeT
-
Posted:
-
Re: Noiembrie 2018
MikeT
Aici au mai luat din spatiul verde care despartea Str. Luica de acea bretea sau pun bordurile noi fix pe vechiul amplasament?
eugen_simion wrote:
Se continua lucrarile cu bordurile intre Resita si Sos Giurgiului
Aici au mai luat din spatiul verde care despartea Str. Luica de acea bretea sau pun bordurile noi fix pe vechiul amplasament?
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Puss in Boots
Ma bucur ca la intersectia Racovita cu Magurele au refacut parcul ala de joaca pentru copii si au turnat parcarea aia dupa si nu pe toata zona respectiva. E macar ceva. Nu mai trecusem demult pe acolo si am observat in pozele postate.
Ma bucur ca la intersectia Racovita cu Magurele au refacut parcul ala de joaca pentru copii si au turnat parcarea aia dupa si nu pe toata zona respectiva. E macar ceva. Nu mai trecusem demult pe acolo si am observat in pozele postate.
- Salvați Cartierul Berceni
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Salvați Cartierul Berceni
Da, dar au făcut praf părculețul din fața facultății Spiru Haret, unde acum este o parcare absolut sinistră...
Dacă făceau și aici la fel, ieșea cu scandal maxim.
Da, dar au făcut praf părculețul din fața facultății Spiru Haret, unde acum este o parcare absolut sinistră...
Dacă făceau și aici la fel, ieșea cu scandal maxim.
- eugen_simion
-
Posted:
-
Re: Noiembrie 2018
eugen_simion
Nu au luat din spatiu verde, sunt puse fix in acelasi loc. Exceptie face o portiune de cativa metri in zona fostului capat de autobuze https://imgur.com/buNYb38 , unde (m-am uitat mai atent) au mai latit aproximativ o jumatate de metru. Daca tot s-au apucat de schimbat borduri sper sa le schimbe si pe cele de pe bretea din fata caselor. Muncitorii care si-au tinut la mine in curte sculele noaptea le-au ciobit aproape pe toate cand au ingropat copexul.
MikeT wrote:eugen_simion wrote:
Se continua lucrarile cu bordurile intre Resita si Sos Giurgiului
Aici au mai luat din spatiul verde care despartea Str. Luica de acea bretea sau pun bordurile noi fix pe vechiul amplasament?
Nu au luat din spatiu verde, sunt puse fix in acelasi loc. Exceptie face o portiune de cativa metri in zona fostului capat de autobuze https://imgur.com/buNYb38 , unde (m-am uitat mai atent) au mai latit aproximativ o jumatate de metru. Daca tot s-au apucat de schimbat borduri sper sa le schimbe si pe cele de pe bretea din fata caselor. Muncitorii care si-au tinut la mine in curte sculele noaptea le-au ciobit aproape pe toate cand au ingropat copexul.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Puss in Boots
Permite-mi sa ma indoiesc de scandalul cetatenesc de care vorbeai. Poate avea loc. Primaria poate nici nu ii baga in seama. A disparut statuia aia simbol ar Berceniului in ultimii cati? 40 de ani? S-a facut vreun protest ca lumea?
Permite-mi sa ma indoiesc de scandalul cetatenesc de care vorbeai. Poate avea loc. Primaria poate nici nu ii baga in seama. A disparut statuia aia simbol ar Berceniului in ultimii cati? 40 de ani? S-a facut vreun protest ca lumea?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lărgire Str. Luică și Str. Turnu Măgurele (FINALIZAT noiembrie 2019)
•
Choose destination