MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

2619 posts, 539904 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 144 145 146 147 148 149 150  ... 188
 
 

📖 Pagination options
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

1) Stația NU este paralelă cu liniile.
2) Culuarul de acces la stația GdN 2 ( care subtraversează clădirea )  NU este pe la casele de bilete ( fostele a I - a ) ci pe sub un magazin care are perete comun cu respectivele case de bilete. În poza de pe Google e Gulliver, dar el acum nu se mai numește așa.
Culuarul  de sub << Guliver >> sau exista ca atare ( dacă gara are și subsol ) sau a fost săpat "la lopată".
3) În perspectiva continuării magistralei M 4 spre Sud respectivele culuare nu vor fi afectate, oricum NSS - ul e sub cota culuarelor.
4) Rămân la ideea că cea mai ieftină cale de a subtraversa clădirea gării este demolare / reconstrucție.
5) Nu înțeleg de ce nu vă place Basarabul ca și stație de corespondență.
10-10-2018 10-01-46 PM.jpg (202.44 KB; downloaded 1489 times)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Iti dau eu un motiv :
Basarab M1 nu a fost gandit ca statie de corespondenta. Ca atare , nu este foarte "incapatoare" (ca orice statie cu peroane laterale... a se vedea si PV-M2), iar acest lucru incepe sa se faca simtit. In perspectiva ca M4/M6 sa se extinda spre sud/nord, acest lucru o sa se simta si mai tare...

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

Problema mare nu este dimensionarea suprafeței peroanelor ci intervalul de succedare al metrourilor...Basarabul are capacitate destul de mare pentru că să nu uităm că sunt de fapt două peroane la 4 linii și nu fiecare din cele 4 linii cu peronul dedicat...Să presupunem că se face o corespondență fără să plătești la gară...Să-l văd eu pe ăla care face sute de metri pe jos să schimbe metroul  la gară când o poate face foarte comod la Basarab...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Nu poti sa stai pe peronul M4 si sa astepti metroul M1, cand ai doar cateva "sparturi" prin care comunica cele doua peroane... Sa stai pe celalalt peron este solutia de avarie.
Iar cu indesirea metrourilor avem eterna problema. M1 este aglomerat doar pe anumite portiuni, in rest circula metrourile semi-goale. Sa bagi mai multe ca sa transporti aer, nu prea renteaza...

Coresponenta la gara, daca se dorea, se face printr-un alt amplasament al statiei M4. Asa cum este acum, nu se poate vorbi de o corespondenta, desi harta Metrorex asa o arata. Dar, daca se "impute" ( scuzati termenul) treaba la Basarab si se modifica acele culuare, cine stie... Asteptam inaugurarea M6, sa vedem cum stam..

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou mcosmin

Sab, cand ai mers ultima oara cu metroul pe M1? Tin sa te anunt ca portiunile cu metroul semi-gol sunt aproape inexistente. Pana si la Petrache Poenaru e aglomeratie acum. M1 si M3 transporta foarte multi calatori acum, si vor transporta si mai multi pe masura ce corporatistii se vor muta din Pipera. Iar M1 va trebui sa preia intreg fluxul (d)inspre aeroport, deci se va aglomera si mai tare decat e deja.

Corespondenta lui M4 cu M1 la gara se poate face, important e sa existe o viziune. Peroanele celor 2 statii sunt in apropiere, fizic vorbind, problema e arhitectura interioara a statiilor. O corespondenta in genul Eroilor 1-2 se poate face cu cateva mici reamenajari.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou shoppy

S-au mai actualizat hartile Metrorex(bine, cele din IVE sunt o mizerie) si scrie pe toate ca este schimbare cu taxare.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

mcosmin wrote:
Sab, cand ai mers ultima oara cu metroul pe M1?

Zilnic. Nu vreau sa intru in polemica, dar oricum nu are un grad de incarcare ridicat, sa justifice mai multe trenuri, prind chiar si loc de multe ori(Eroilor dimineata/ Victoriei seara).
Vedem si cu traficul M6 cum va fi. Mie imi este mai mult teama de M5, ca este mai aproape.

Corespondenta M4-M1 la gara este exclusa, avand in vedere amplasamentul statiei M4 si faptul ca ai face foarte mult, asa cum spune si andrei11. Gata, adio, nu s-a facut cand trebuia, nu se va mai face vreodata.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou cris_m

Sustin cele spuse cu gradul de incarcare al M1. Sunt intr-adevar portiuni mai putin incarcate (cu conditia unui interval de 5 minute maxim) si portiuni extrem de incarcate (Dristor2-Crangasi). Si eu merg acum Titan-Eroilor si chiar prind loc aproape mereu (ca e 7, 8, 9 sau 12). Mai solicitat mi se pare M3 pe toate portiunile.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

mcosmin wrote:
Corespondenta lui M4 cu M1 la gara se poate face...

O să-ți înscriu această declarație în concursul << Idei Trăsnite >>, o să fie cu siguranță pe un loc fruntaș.
cris_m wrote:
Mai solicitat mi se pare M3 pe toate portiunile.

Cred că te-ai gândit la Militari, în Balta Albă după 1 Decembrie mă îndoiesc că are prea mulți clienți.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou cris_m

Andrei, sa stii ca a inceput sa fie mai aglomerat si dupa 1 Decembrie, in zona Pallady se construiesc foarte multe blocuri. Nu mai spun ca in cateva luni se deschide al doilea magazin Ikea, pentru cei care nu cumpara chestii voluminoase fiind ideal metroul.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou 1689

mcosmin wrote:
[...] corporatistii se vor muta din Pipera. [...]


Cred ca subiectul a mai fost dezbatut cu suficient de multe argumente contra.

Firmele multinationale vor ramine (atita timp cit vor ramine !) in apropierea aeroportului.

Da, poate cu aparitia M6 vom vedea o extindere/migrare spre zona Aleea Privighetorilor, dar foarte multe firme care sa se decida acum sa faca outsourcing masiv in Romania n-au mai prea ramas.

Deci greul ramine pe M2 si (eventual) pe legaturile directe spre M6.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou mcosmin

Gresit. Complexul din Pipera va deveni din ce in ce mai mic pe masura ce infrastructura orasului se dezvolta. M1 si M3 vor prelua masiv din corporatisti. Lucru care deja se intampla.

@andrei11, iti place sa citezi fara context, nu?

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Vom vedea ce se va intampla. Cert este ca unii se vor reloca, in conditiile in care oferta de birouri se diversifica. Nu cred insa ca respectivele cladiri din Pipera vor ramane goale. Isi vor gasi alti chiriasi, daca economia va creste.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou shoppy

Pipera este plasat prea bine ca sa fie parasit, cel mult sa scada chiriile in tot Bucurestiul si cine este in nord sa aiba acolo 1-2% in plus.

 


Go to page:  1  ... 144 145 146 147 148 149 150  ... 188
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420653 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use