Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1327806 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB
Utilizator anonim
Estimativ cam cu cate? Macar 2-3 pe linie in medie?
Estimativ cam cu cate? Macar 2-3 pe linie in medie?
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB
anndrei
La cate au reparat ar trebui sa se simta destul de bine majorarea parcului auto pe fiecare linie.
La cate au reparat ar trebui sa se simta destul de bine majorarea parcului auto pe fiecare linie.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB
barbuandrei
Nu o sa se simta, deoarece este lipsa de șoferi. Chiar daca tu ai undeva la 950 de autobuze apte de traseu, nu ai șoferi care sa lucreaze pe ele.
Nu o sa se simta, deoarece este lipsa de șoferi. Chiar daca tu ai undeva la 950 de autobuze apte de traseu, nu ai șoferi care sa lucreaze pe ele.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB
Gabi23
Și pe acest principiu merg mulți care fac ce vor, pentru că ”lasă că n-o să mă dea afară”/tipă sindicatele dacă muncesc săracii prea mult, că sunt abuzați și discriminați etc. și uite așa roata se învârte și sistemul merge înainte...
Și pe acest principiu merg mulți care fac ce vor, pentru că ”lasă că n-o să mă dea afară”/tipă sindicatele dacă muncesc săracii prea mult, că sunt abuzați și discriminați etc. și uite așa roata se învârte și sistemul merge înainte...
- anndrei
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB
ByOnu
Si-a schimbat forma juridica. Din RA in SC. Despre privatizare putem vorbi abia cand un privat va avea peste 50% din actiunile noii SC.
Si-a schimbat forma juridica. Din RA in SC. Despre privatizare putem vorbi abia cand un privat va avea peste 50% din actiunile noii SC.
- anndrei
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB
punmeister
STB S.A. - Societatea de Transport Bucuresti S.A.
STB S.A. - Societatea de Transport Bucuresti S.A.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB
1689
Revin la "Pipera, dragostea mea".
Poate cineva sa-mi spuna ce alternativa (decenta) de teansport in comun are un tinar corporatist care si-a bagat banii intr-un confort I sporit in Drumul Taberei si ponteaza zilnic in Cyber City ?
Ca mie, unul, imi da cu virgula...Ori te-nghersui in M2 dupa ce te-ai impins in x68, ori citesti linistit o carte in troleu de la cap la cap, ( dupa care iti descoperi orasul natal cu tramvaiul) in timp ce te raspunzi la prima serie de mail-uri, vezi ce-au mai scris prietenii pe fb si bagi si vreo doua-trei sudoku de plictiseala.
Eu as propune primariei sa amenajeze si o cafenea in fiecare vagon de pe 16. Eventual chiar sali de sedinta.
Ar fi un succes fulminant.
Revin la "Pipera, dragostea mea".
Poate cineva sa-mi spuna ce alternativa (decenta) de teansport in comun are un tinar corporatist care si-a bagat banii intr-un confort I sporit in Drumul Taberei si ponteaza zilnic in Cyber City ?
Ca mie, unul, imi da cu virgula...Ori te-nghersui in M2 dupa ce te-ai impins in x68, ori citesti linistit o carte in troleu de la cap la cap, ( dupa care iti descoperi orasul natal cu tramvaiul) in timp ce te raspunzi la prima serie de mail-uri, vezi ce-au mai scris prietenii pe fb si bagi si vreo doua-trei sudoku de plictiseala.
Eu as propune primariei sa amenajeze si o cafenea in fiecare vagon de pe 16. Eventual chiar sali de sedinta.
Ar fi un succes fulminant.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB
rosetti61
Pai ar trebui sa reinventeze liniile 129, 172 si 201 sau sa puna ori de un expres (cum au facut cu 781 la Magurele) sau o linie rapida din Drumul Taberei, cum cereau calatorii mai demult in anii 70. Ar mai putea fi de ex. linie de autobuz intre Piata Unirii si Pipera (la pasaj sau spre Dimitrie Pompeiu - 314 (in trecut a existat 104 rapid pe traseul asta, vreo patru ani, din 1973 pana la cutremur, care intorcea insa la Marasesti).
Pai ar trebui sa reinventeze liniile 129, 172 si 201 sau sa puna ori de un expres (cum au facut cu 781 la Magurele) sau o linie rapida din Drumul Taberei, cum cereau calatorii mai demult in anii 70. Ar mai putea fi de ex. linie de autobuz intre Piata Unirii si Pipera (la pasaj sau spre Dimitrie Pompeiu - 314 (in trecut a existat 104 rapid pe traseul asta, vreo patru ani, din 1973 pana la cutremur, care intorcea insa la Marasesti).
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB
anndrei
Daca este lipsa de soferi, noile autobuze cine o sa le conduca?
barbuandrei wrote:
Nu o sa se simta, deoarece este lipsa de șoferi. Chiar daca tu ai undeva la 950 de autobuze apte de traseu, nu ai șoferi care sa lucreaze pe ele.
Daca este lipsa de soferi, noile autobuze cine o sa le conduca?
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB
barbuandrei
La asta nu am raspuns. La ora actuala, la parcul actual(doar la autobuze) este nevoie de 250 de soferi. Cand vor veni si cele noi numarul acesta va creste undeva la 1400, deoarece pentru fiecare autobuz iesit in traseu ai nevoie de 2.8 soferi pentru a realiza prestatia lunara.
La asta nu am raspuns. La ora actuala, la parcul actual(doar la autobuze) este nevoie de 250 de soferi. Cand vor veni si cele noi numarul acesta va creste undeva la 1400, deoarece pentru fiecare autobuz iesit in traseu ai nevoie de 2.8 soferi pentru a realiza prestatia lunara.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB
andrei11
Sunt un miliard și douăsute ( de milioane ? )
Deabia așteaptă !
Sunt un miliard și douăsute ( de milioane ? )
Deabia așteaptă !
9-13-2018 1-00-11 AM.jpg (20.45 KB; downloaded 2601 times)
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB
barbuandrei
Ar putea fi o solutie buna. Muncesc mult si nici nu au pretentii financiare ridicate, ca cei actuali.
Ar putea fi o solutie buna. Muncesc mult si nici nu au pretentii financiare ridicate, ca cei actuali.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination