Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)

 

Topic: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti

1154 posts, 295130 views
 
Go to page:  1  ... 60 61 62 63 64 65 66  ... 83
 
 

📖 Pagination options
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Costin

31 noiembrie, 30 februarie, 35 martie etc.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

Cum sa scrii ca te-ai dus si ai luat declaratie de la zilierul necalificat, rusinos.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Sorin62

Bun, și dacă au găsit un cablu care nu se știe al cui e și unde se duce, cel mai simplu e să-l taie. Proprietarul o să apară imediat, iar remedierea cablului nu costă mare lucru. Nu apare nimeni? Asta e.
O fi cablu de rețea electrică sau comunicații? Parcă lucrase VertaTel acolo...
https://gerkonelectro.ro/clesti-de-taiat/cabluri/dispozitiv-electrohidraulic-de-taiat-actionat-cu-acumulator-pt-taierea-cablurilor-de-jt-si-mt-care-se-pot-afla-accidental-sub-tensiune-pana-la-60kv

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

Daca se opreste tramvaiul in mijlocul intersectiei atunci e clar instantaneu al cui e :lol: .

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Sorin62

Se repară fără probleme. Există soluții tehnice pentru o reparație în 5-10 min. Dar așa afli de unde vine cablul și unde e heblu...

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

Indiferent de cat de mult dureaza, daca il rupi atunci doar il mansonezi la loc, daca vrei sa ii schimbi traseul iti trebuie AC.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Sorin62

Chiar crezi că ei stau în loc așteptând AC pentru un cablu? :lol:

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti survola

Să înțeleg că nu mai pot asfalta peste cabluri?

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

Nu, o dau ei la pace mai repede, da nu e ca il rup aia din santier, il lungesc cu 20m si ii schimba traseul in 2 ore fara sa stie proprietatul.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti V2A

Încep lucrările de racordare a Autostrăzii Bucureşti – Ploieşti la Şoseaua Petricani

Lucrările de racordare a Autostrăzii Bucureşti – Ploieşti la Şoseaua Petricani vor face și mai greu traficul în deja aglomerata zonă de nord a Capitalei.

De miercuri, 12 septembrie, ora 10,00, intră în vigoare o serie de restricţii de circulaţie pe Șos. Petricani.

“În conformitate cu avizul Comisiei Tehnice de Circulaţie din cadrul Primăriei Municipiului Bucureşti şi avizul Brigăzii Rutiere, începând cu data de 12 septembrie a.c., ora 10.00, se va restricţiona traficul rutier pe Şos. Petricani, banda I de circulaţie, aproximativ 300 de metri, sensul de mers Bd. Lacul Tei către Pipera, în zona racordării Autostrăzii Bucureşti – Braşov, secţiunea Bucureşti – Ploieşti (intersecţia cu Str. Fabrica de Glucoză)”, se arată întru-un comunicat al Brigăzii Rutiere.

Vor fi afectați 300 de metri, pe sensul de mers dinspre Bd. Lacul Tei către Pipera, în zona racordării Autostrăzii București-Ploiești. Nu s-a precizat când va fi ridicată restricția.

”Le solicităm conducătorilor de autovehicule să circule cu prudenţă, să respecte semnificaţia indicatoarelor rutiere montate temporar în zonă, precum şi semnalele poliţiştilor rutieri. Pietonii au obligaţia să circule numai pe trotuare, să traverseze strada prin locurile special amenajate şi semnalizate sau la culoarea verde a semaforului electric, după o temeinică asigurare şi să nu staţioneze pe partea carosabilă”, se precizează în comunicat.

Și pe strada Fabrica de Glucoză se circulă cu dificultate după ce au început demolările la imobile.

Artera urmează să fie lărgită la două bezni pe sens, iar lucrările vor fi executate în cel mult un an.

https://www.europafm.ro/incep-lucrarile ... petricani/

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

Reportaj 12 Septembrie


 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

Reportaj 17 Septembrie, LEA a fost inaltata, se trage tare.


 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti TibiV

Şova: În noiembrie se va circula pe A3, legătura cu Şoşeaua Petricani. Îmi asum termenul. Dacă dezvoltatorul ar fi avut mai mulţi muncitori, lucrările ar fi fost finalizate mai repede

Lucrările la tronsonul autostrăzii Bucureşti-Ploieşti, dintre Centura Capitalei şi Şoseaua Petricani, ar putea fi finalizate până în luna noiembrie a acestui an, iar dacă dezvoltatorul ar fi angajat mai mulţi muncitori, lucrările ar fi fost finalizate mai repede, a declarat într-un interviu pentru News.ro ministrul Transporturilor, Lucian Şova.

Porţiunea dintre Şoseaua Petricani şi Centura Capitalei are aproape 6 kilometri, iar ultimii 3 km, spre zona Pipera, vor avea iluminat public şi parcări.

”Termenul de finalizare este depăşit, trebuia să fie gata la 30 august. Am cerut CNAIR în mod expres şi scris să apere interesele statului român şi să evalueze cu foarte mare responsabilitate – pe care o voi monitoriza si eu – dacă există argumente să nu se mai acorde o extensie de timp. Astăzi când vorbim, practic, penalităţile curg în defavoarea antreprenorului. Pe de altă parte, monitorizez proiectul şi modul de execuţie, de două ori pe săptămână merge un secretar de stat responsabil cu implementarea care are discuţii cu constructorii. Tot de două ori pe săptămână merge şi un consilier personal, de la cabinetul meu, un om cu  bogată experienţă în implementare de proiecte care monitorizează totodată acolo”, a declarat pentru News.ro ministrul Transporturilor, Lucian Şova.

Desi există o mobilizare slabă, se înregistrează progrese, spune el.

”Pot să estimez că, în standardul de astăzi de lucru, practic această conexiune va fi deschisă la sfârşitul lui octombrie. Orice muncitor în plus pe care constructorul l-ar aduce acolo – dar nu prea o face – ar putea scurta cu zile, săptămâni terminarea proiectului. Practic, mai au doar de turnat asfaltul, toate viaductele sunt făcute, sunt turnate betoanele, tot ce înseamnă structură de rezistenţă este făcut. Se lucrează acum la realizarea conexiunilor cu Şoşeaua Petricani, este închisă o bandă”, a afirmat Şova.

Acesta subliniază că au fost luate autorizările de la Poliţie şi Primăria Capitalei pentru a folosi acea bandă, pentru ”a lipi” asfaltul de la Autostrada A3 de cel de la Şoseaua Petricani.

”Dacă lucrează aşa cum au lucrat în ultima săptămână, pot termina în noiembrie. Dacă ar lucre mai bine, ar putea termina mai devreme. Am mare grijă ca nu cumva Compania de Drumuri să nu acorde vreo extensie de timp nejustificată”, a menţionat ministrul.

Lucrările la acest tronson, între Şoseaua Petricani şi Centura Capitalei trebuiau să fie gata încă din 2015, dar contractul a fost reziliat de CNAIR. Noul contract a fost semnat în februarie 2016 cu asocierea Aktor SA – Euroconstruct Trading ’98.

CNAIR plăteşte circa 130 de milioane lei fără TVA pentru acest proiect.

Potrivit Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, pe o porţiune de 3,3 km, A3 va dispune de iluminat public şi parcări. Porţiunea către zona Pipera va avea trei noduri rutiere: unul la intersecţia cu Str. Petricani, unul la intersecţia cu str. Gherghiţei şi unul  str. Popasului.

Porţiunea dintre Şoseaua Petricani şi strada Gherghiţei A3 este proiectată ca bulevard cu trei benzi pe sens. Viteza maximă admisă între străzile Petricani şi Gherghiţei, pe cele trei benzi, va fi de 80 km/h, iar între Strada Gherghiţei şi Strada Popasului va fi de 100 km/h.

https://www.news.ro/economic/sova-in-noiembrie-se-va-circula-pe-a3-legatura-cu-soseaua-petricani-imi-asum-termenul-daca-dezvoltatorul-ar-fi-avut-mai-multi-muncitori-lucrarile-ar-fi-fost-finalizate-mai-repede-1922405019002018090918430927

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

Reportaj 24 Septembrie


 


Go to page:  1  ... 60 61 62 63 64 65 66  ... 83
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: A3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420536 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use