Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)

 

Topic: Tronsonul Brasov - Bors ("Autostrada Transilvania")

373 posts, 98724 views
 
Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16  ... 27
 
 

📖 Pagination options
Re: Tronsonul Brasov - Bors ("Autostrada Transilvania") TibiV

In mod cu totul neobisnuit, acolo vor fi 4 (patru) straturi de asfalt, nu doar 3...
Un benzinar care a tot pozat/filmat acolo a demonstrat asta dupa ce fost "contrazis" de alti colegi...
Poti vedea detaliile aici: https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=6.msg206589#msg206589

Cu alte cuvinte, cu 4 straturi ar trebui sa "tina" mult mai bine decat la alte loturi de autostrada... ;)

Dar inevitabil vor aparea tasari, deci si "trambuline".
Expertii de "dincolo" spun ca tasarile "se consuma" dupa cel putin 10-15 ani de trafic intens....
Tot ei spun ca astea apar si la autotrazile noi din Germania. Singurele care nu mai sufera acest fenomen sunt cele facute pe vremea lui Hitler... ;)

 


Re: Tronsonul Brasov - Bors ("Autostrada Transilvania") TibiV

Pod Gilau 20 august




Campia Turzii-Chetani 17 august


 





Re: Tronsonul Brasov - Bors ("Autostrada Transilvania") TibiV

Ieri, 28 septembrie 2018.
Pregatiri la Gilau pentru deschiderea traficului.



S-a deschis traficul pe podul de la Gilau, deci si pe cei 8,7 km dintre Gilau si Nadaselu, terminati de UMB din noiembrie 2017.


 


Re: Tronsonul Brasov - Bors ("Autostrada Transilvania") abc_XC

Comunicatul oficial din partea CNAIR: http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/au-fost-desemna%C8%9Bi-c%C3%A2%C8%99tig%C4%83torii-licita%C8%9Biilor-pentru
Au fost desemnați câștigătorii licitațiilor pentru construcția a încă 33,9 km din autostrada Transilvania, între Chiribiș și Borș.
Contractele pentru proiectarea și execuția subsecțiunilor 3C2 (Chiribiș – Biharia, între km 30+550 și  km 59+100) și 3C3 (Biharia – Borș, între km 59+100 și  km 64+450) ale Autostrăzii Brașov - Tg. Mureș - Cluj – Oradea (autostrada Transilvania), au fost câștigate de Asocierea TRAMECO SA - VAHOSTAV -SK, a.s. - DRUMURI BIHOR SA - DRUM ASFALT SRL - EAST WATER DRILLINGS SRL.

Pentru subsecțiunea Chiribiș-Biharia, cu o valoare de 326.515.056,68 lei, fără TVA (aproximativ 69 milioane euro), termenul contractual pentru proiectare este de 6 luni, iar cel pentru execuție este de 18 de luni.

Subsecțiunea Biharia-Borș, are o valoare de 134.221.397,72 lei, fără TVA ( aproximativ 29 milioane euro), o durată de proiectare de  4 luni și o perioadă de execuție a lucrărilor de 15 luni.

Pentru ambele secțiuni, perioada de garanție a lucrărilor efectuate a fost stabilită la 10 ani.
În cazul în care nu vor exista contestații, semnarea contractelor va putea avea loc doar după expirarea perioadei legale de 10 zile de la transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii. În situația în care vor fi însă înregistrate contestații împotriva rezultatului procedurii, CNAIR S.A. va trebui să aștepte soluționarea acestora.  
Evaluarea ofertelor depuse pentru Subsecțiunea 3C1 (Suplacu de Barcău – Chiribiș, între km 4+200 și  km 30+550), este înca în curs de desfășurare, urmând ca în perioada imediat următoare să fie anunțat și câștigatorul licitației pentru proiectarea și execuția lucrărilor pe acest sector de autostradă.

Informații suplimentare:

Subsecțiunea 3C2 (Chiribiș – Biharia), se întinde între km 30+550 și km 59+100 (28,55 km),  începe în zona localitatii Sînlazar (intersecția cu drumul național DN19E) și tranzitează o zonă de câmpie, între localitățile Mișca și Chislaz, unde DN19E (Chiribiș - Salard - Biharia) a fost deviat în lungul autostrăzii, pe o lungime de 4,2 km. Traseul continuă la sud de localitatea Poclusa de Barcău, se înscrie din nou în lungul DN 19 E, între localitățile Sarsig și Haucești și intersectează DJ 767 (Tiglead - DN19E), la km 39+950. La km 40+980, traseul autostrăzii trece prin aria protejată Fegernic, pe o lungime de aproximativ l00 m, iar la km 41+319 intersectează DC42.  Traseul autostrăzii ocolește la nord localitatea Fegernic, iar la km 48+500 se intersectează cu un drum local situat la sud de localitatea Sălard. În continuare, traseul autostrăzii se îndreaptă spre granița româno-ungară, intersectând DN 19 E, la km 55+100, drum național ce va fi deviat de la traseul existent pe o lungime de 1,8 km.

Subsecțiunea 3C3 (Biharia – Borș), se întinde între km 59+100 și km 64+450 (5,35 km) și începe în zona localității Biharia. Traseul tranzitează o zonă de câmpie, între localitățile Biharia, Satu Nou și granița româno – maghiară și intersectează DN 19 (Oradea-Satu Mare), la km 59+614,  la nord de localitatea Biharia. La km 59+875 este prevăzut un nod rutier (nodul Biharia), cu 5 bretele și 3 pasaje . Autostrada va tranzita calea ferata CF 402 (Oradea-Satu Mare), la km 60+066.  Traseul autostrăzii Brașov-Cluj-Borș, respectiv subsecțiunea 3C3 se încheie la frontiera româno-ungară, la km 64+450, unde se va racorda la rețeaua rutieră maghiară.

 


Re: Tronsonul Brasov - Bors ("Autostrada Transilvania") Victor92

In urmă cu câteva minute s-a deschis traficul pe lotul de autostradă A3 între Ungheni și Iernut. Conform estimărilor Waze, acest tronson va salva cel puțin 2 minute, între Ungheni și Iernut, față de DN15.

Sursa informatie si poze: Facebook Construim Romania - https://www.facebook.com/buildingromania/

48344950_1465878763549417_8196727999588990976_o.jpg (126.9 KB; downloaded 3897 times)


48365719_1465879283549365_6038035908580605952_n.png (283.59 KB; downloaded 3894 times)

 


Re: Tronsonul Brasov - Bors ("Autostrada Transilvania") abc_XC

Avem si comunicat oficial de la CNAIR pentru portiunea de autostrada Ungheni - Iernut:http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/%C3%AEnc%C4%83-137-km-din-autostrada-transilvania-deschi%C8%99i
Încă 13,7 km din Autostrada Transilvania deschiși traficului rutier
Astăzi,12.12.2018, reprezentanții CNAIR au recepționat lucrările de la lotul de autostradă Ogra – Iernut, în lungime de 3,6 km.

Având în vedere faptul că ieri, 11.12.2018, au fost recepționate și lucrările sectorului de autostradă Ungheni – Ogra, în lungime de 10,105 km, astăzi, de la ora 15:00, aceste loturi au fost deschise circulației rutiere.

Valoarea contractului Ungheni – Ogra a fost de 251,349,460.28 lei fără TVA. Antreprenorul care a efectuat lucrările este Asocierea SC Strabag SRL - SC Straco Grup SRL.
Construcția lotului Ogra – Iernut, în lungime de 3,6 km, a avut o valoare de 55.782.941,89 lei fără TVA, iar Antreprenor a fost Asocierea Geiger Transilvania SRL – Wilhem Geiger GmbH&Co.KG.

 


Re: Tronsonul Brasov - Bors ("Autostrada Transilvania") abc_XC

CNAIR are realizari marete pe final de an: http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/s-semnat-contractul-pentru-proiectarea-%C8%99i-execu%C8%9Bia-0
S-a semnat contractul pentru proiectarea și execuția lotului de autostradă dintre Biharia și Borș
Astăzi, 13.12.2018, CNAIR SA a semnat contractul pentru proiectarea și execuția Lotului 3 aferent Secțiunii 3C din Autostrada Brașov - Târgu. Mureș - Cluj - Oradea în regim de FIDIC GALBEN.

Lotul 3 (5,35 km), reprezentând subsecțiunea 3C3 se întinde între localitățile Biharia și Borș (km 59+100 – km 64+450) și se desfășoară într-o zonă de câmpie, ce se înscrie între localitățile Biharia, Satu Nou și granița Româno - Maghiară, intersectând la nord de localitatea Biharia drumul național DN 19 (Oradea - Satu Mare), la km 59+614.
La km 59+875 este prevăzut un nod rutier, respectiv nodul Biharia, cu 5 bretele și 3 pasaje. În apropierea acestui nod rutier se află calea ferată CF 402 Oradea - Satu Mare, pe care o intersectează la km 60+066. Traseul aferent lotului 3 se termină la granița Româno - Ungară, la km 64+450.

Specificații tehnice:
Noduri rutiere: km 59+875 - nodul Biharia
Principalele Poduri și Pasaje:
1. Pasaj pe autostradă peste DN 19 la km 59+614,85 - deschidere: 21 m
2. Pasaj pe bretea peste DN 19 la km 59+615 - în afara autostrăzii - deschidere: 21 m
3. Pasaj pe autostradă km 59+877 - 3 deschideri: 15+21+15 m
4. Pasaj pe autostradă peste CF Ia km 60+067 -3 deschideri: 21+21+21m
5. Pasaj pe drum de exploatare peste autostradă la km 63+-246 - 4 deschideri: 15+21+21+15 m

Operatorul economic care va realiza proiectarea și execuția Lotului 3 este ASOCIEREA TRAMECO SA - VAHOSTAV SK AS - DRUMURI BIHOR SA - DRUM ASFALT SRL - EAST WATER DRILLINGS SRL. Valoarea contractului este de 134.221.397,72 LEI fără TVA, echivalentul a 28,5 milioane Euro fără TVA, având un cost/ km de 5,3 milioane euro fără TVA.
Sursa de finanțare: FONDURI EUROPENE NERAMBURSABILE.
În conformitate cu prevederile contractuale, durata de realizare a acestui contract este de 19 luni, din care 4 luni pentru activitatea de proiectare și 15 luni pentru execuția lucrărilor. Perioada de garanție a lucrărilor ofertată de Asocierea declarată câștigătoare este de 10 ani.

 


Re: Tronsonul Brasov - Bors ("Autostrada Transilvania") abc_XC

La CNAIR este lipsa mare de activitate, rezultatele lipsesc cu desavarsire, astfel incat au ajuns sa se laude cum documentatiile de atribuire au fost respinse de ANAP iar ei au reusit acum sa le retrimita spre validare. Cu putin noroc, poate acum sunt bune. Postez comunicatul din dorinta de a monitoriza cat de lung e drumul de la licitatie pana la constructie: http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/%C3%AEnc%C4%83-3-sec%C8%9Biuni-din-autostrada-transilvania-intr%C4%83-%C3%AEn
Încă 3 secțiuni din Autostrada Transilvania intră în linie dreaptă

CNAIR SA a retransmis spre validare la ANAP documentațiile de atribuire aferente următoarelor proceduri de achiziție publică:

1. Proiectare și execuție Autostrada Brașov - Târgu Mureș - Cluj - Oradea, Subsecțiunea 3A2: Nădășelu - Mihăiești (km 8+700 - km 25+500) în lungime de 16,80 km și Subsecțiunea 3B1: Mihăiești - Zimbor (km 0+000 - km 13+260) în lungime de 13,26 km
Întreaga Subsecțiune 3A2 se desfășoară pe teritoriul judeţului Cluj și traverseaza unităţile teritorial administrative: Garbău (km 8+700 - km 13+100) și Sînpaul (km 13+100 – km 25+500).
Subsectiunea 3B1 se desfășoară pe teritoriile judeţelor Cluj și Sălaj și traverseaza unităţile teritorial administrative Sînpaul (km 0+000 – km 0+920), județul Cluj și Zimbor (km 0 + 920 – km 13+260), județul Salaj.
Durata contractului este de 96 luni și cuprinde: 12 luni perioada de proiectare, 24 luni perioada de execuție a lucrărilor și 60 de luni perioada de garanție a lucrărilor.

2. Proiectare și execuție Autostrada Brașov - Târgu Mureș - Cluj - Oradea, Subsecțiunea 3B2: Zimbor - Poarta Sălajului (km 13+260 - km 25+500) în lungime de 12,24 km
Traseul Subsecțiunii 3B2 începe după intersecția autostrăzii cu DN 1G, km 13+260 [Huedin - Zimbor - Tihau (DN 1G)], unde a fost prevăzut un nod rutier, apoi traseul autostrăzii se înscrie între dealurile Fânețelor și Lupului, în lungul Văii Capusu, intersectează DC 56 în Valea Glodului, între localitățile Bercea și Santa Maria, îndreptandu-se către nord până la intersecția cu DJ 108A (Românești - Agrij), la vest de localitatea Poarta Sălajului.
Durata contractului este de 96 luni și cuprinde: 12 luni perioada de proiectare, 24 luni perioada de execuție a lucrărilor și 60 de luni perioada de garanție a lucrărilor.

3. Proiectare și execuție Autostrada Brașov - Târgu Mureș - Cluj - Oradea, Secțiunea 3B: Mihăiești - Suplacu de Barcău, Subsecțiunea 3B5: Nușfalău - Suplacu de Barcău (km 66+500 - km 80+054.044) în lungime de 13,554 km
Traseul Subsecțiunii 3B5 începe la km 66+500. La km 67+740, unde autostrada intersecteazaă DN1H (Aleșd – Nușfalău - Șimleul Silvaniei – Jibou - Rastoci) deviat, a fost prevăzut nodul rutier Nușfalău. Începând cu km 70+000 și până la sfârșitul secțiunii 3B (km 80+054), traseul autostrăzii se desfășoară într-o zonă plată, paralel cu calea ferata 413 (Șimleul Silvaniei - Săcuieni Bihor) și DN 19B (Săcuieni - Marghita - Nușfalău) până la intersecția cu DC 93 (Marca - Port).
Durata contractului este de 84 luni și cuprinde: 6 luni perioada de proiectare, 18 luni perioada de execuție a lucrărilor și 60 de luni perioada de garanție a lucrărilor.
Dupa reverificarea și aprobarea acestora de către ANAP, CNAIR SA va publica anunțurile de participare în cadrul platformei SICAP.

 


Re: Tronsonul Brasov - Bors ("Autostrada Transilvania") TibiV

Ionut wrote:
Mini-premiera! Primele imagini din drona de pe Bors-Biharia. Nu este nimic, dar nimic spectaculos... doar un mic nou santier inceput dupa mult timp... Multumim sursei secrete (care mi-a zis ca o sa mai vina cu filmari daca suntem cuminti)! :bere:





Sursa: https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=6.msg233530#msg233530

 


Re: Tronsonul Brasov - Bors ("Autostrada Transilvania") abc_XC

Comunicat de presa CNAIR : http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/au-fost-desemna%C8%9Bi-c%C3%A2%C8%99tig%C4%83torii-pentru-construc%C8%9Bia
Au fost desemnați câștigătorii pentru construcția a încă 54,9 km ai Autostrăzii Transilvania ! Suplacu de Barcău – Chiribiș și Chiribiș - Biharia

Asocierea CONSTRUCȚII SA (ROMANIA) - HIDROELEKTRA MEHANIZACIJA D.D. CROATIA a fost desemnată câștigătoarea licitației pentru proiectarea și execuția Subsecțiunii 3C1: Suplacu de Barcău – Chiribiș.
Subsecțiunea cu o lungime de 26,35 km a fost atribuită acestei Asocieri, la o valoare a ofertei de 361.901.913,71 lei fără TVA, echivalentul a 75,7 milioane euro.
Pe traseul acestei Subsecțiuni va fi amenajat un nod rutier la km 24+525 și vor fi construite sau finalizate 19 poduri, pasaje si viaducte.
Potrivit prevederilor contractuale, perioada de proiectare este de 6 luni iar cea de execuție a lucrărilor este de 18 luni.

Pentru Subsecțiunea 3C2: Chiribiș – Biharia, în lungime de 28,55 km, Comisia de evaluare a desemnat câștigătoare Asocierea TRAMECO SA - VAHOSTAV -SK, a.s. - DRUMURI BIHOR SA - DRUM ASFALT SRL - EAST WATER DRILLINGS SRL.
În cadrul contractului cu o valoare de  326.515.056,68 lei fără TVA, echivalentul a 68,3 milioane euro, Asocierea are la dispoziție 6 luni pentru activitatea de proiectare și 18 luni pentru execuția lucrărilor.
De-a lungul traseului acestei subsecțiuni vor fi construite sau finalizate 18 poduri, pasaje și viaducte.

Ambele Asocieri au ofertat o perioadă de garanție a lucrărilor de 10 ani.
Procedura de semnare a contractelor va putea fi declanșată după 10 zile, dacă în acest termen legal nu vor fi depuse contestații.  
Insă în situația în care vor fi inregistrate contestatii împotriva rezultatului procedurilor, CNAIR SA va trebui sa aștepte solutionarea acestora și doar după aceea va putea iniția procedurile de semnare a contractelor.

Informații suplimentare:

Ambele Subsecțiuni fac parte din Autostrada Brașov - Tg. Mureș - Cluj - Oradea.

Traseul Subsecțiunii 3C1 începe în zona localității Marca (intersecția cu DC95) la km 4+200. La km 6+700 traseul autostrăzii traversează lacul de acumulare Suplacu de Barcău, după care intră în zona campului petrolier unde intersectează, la km 9+000, DJ191B (Suplacu de Barcău-Foglas).
În continuare, traseul autostrăzii se îndreapta spre vest, în lungul DN 19B (Suplacu de Barcău- Marghita), la sud de localitatile Dolea și Margine.
La km 22+500, la sud de Abrum, traseul traversează calea ferată Tauteu-Marghita, iar la km 24+300, la sud de Chiribiș, intersectează DJ 191A (Chiribis-Tauteu), unde a fost prevazut un nod rutier pentru legatura cu municipiul Marghita.
În continuare, traseul se desfasoară într-o zona de câmpie, în zona Chiraleu și Sînlazăr, intersectând DN 19E la km 30+480.

Traseul Subsecțiunii 3C2 începe în zona localității Sînlazăr (intersecția cu DN19E), respectiv km 30+550 pe traseul acestei Șubsecțiuni. În continuare traseul se desfasoara într-o zonă de câmpie, între localitățile Mișca și Chislaz, unde DN19E (Chiribiș - Sălard - Biharia) a fost deviat în lungul autostrăzii, pe o lungime de 4,2 km.
Traseul trece apoi la sud de localitatea Poclusa de Barcău, se inscrie  în lungul DN 19 E, între localitățile Sarsig și Hăucești și intersectează DJ 767 (Tiglead - DN19E) la km 39+950.
La km 40+980 traseul trece printr-o zonă de aria protejată Fegernic, pe o lungime de circa l00 m, intersectandu-se apoi, la km 41+319, cu drumul comunal DC42.
De aici traseul autostrăzii trece la nord de localitatea Fegernic, iar la km 48+500 se intersectează cu un drum local (la sud de Sălard) și continuă spre granița Romano-Ungară, intersectând DN 19 E, la km 55+100, drum național va fi deviat de la traseul existent pe o lungime de 1,8 km

 


Re: Tronsonul Brasov - Bors ("Autostrada Transilvania") punmeister

Ma mir ca tot Trameco a luat lotul 3C2 in conditiile in care facuse Strabag contestatie.

 


Go to page:  1  ... 10 11 12 13 14 15 16  ... 27
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: A3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420533 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use