Transportul în lumeEuropaCehia / Česká republikaPraga

 

Topic: Prezentarea rețelei de tramvai

32 posts, 3200 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Re: Cehia - Praga Icsilviu

Poliklinika Barrandov:
DSC_6365.JPG (1.2 MB; downloaded 4237 times)
DSC_6364.JPG (1.48 MB; downloaded 4237 times)
DSC_6363.JPG (1.31 MB; downloaded 4235 times)

 


Re: Cehia - Praga Icsilviu

Chaplinovo Namesti:
DSC_6359.JPG (1.32 MB; downloaded 4237 times)
DSC_6360.JPG (1.29 MB; downloaded 4238 times)
DSC_6361.JPG (1.18 MB; downloaded 4238 times)
DSC_6362.JPG (1.09 MB; downloaded 4239 times)

 


Re: Cehia - Praga Icsilviu

K Barrandovu
DSC_6356.JPG (1.23 MB; downloaded 4813 times)
DSC_6358.JPG (1.32 MB; downloaded 4816 times)
DSC_6353.JPG (1.2 MB; downloaded 4818 times)
DSC_6354.JPG (765.32 KB; downloaded 4817 times)

 


Re: Cehia - Praga Icsilviu

Geologicka:
DSC_6346.JPG (1.23 MB; downloaded 4817 times)
DSC_6348.JPG (1.24 MB; downloaded 4815 times)
DSC_6350.JPG (1.25 MB; downloaded 4816 times)
DSC_6351.JPG (1.32 MB; downloaded 4814 times)

 


Re: Cehia - Praga Icsilviu

Hlubocepy, unde incepe noul tronson. Vechea buclă de aici a rămas intactă, fiind folosită pentru devieri sau situații de avarie.
DSC_6341.JPG (1.35 MB; downloaded 4812 times)
DSC_6342.JPG (1.54 MB; downloaded 4808 times)
DSC_6345.JPG (1.38 MB; downloaded 4811 times)

 


Re: Cehia - Praga Icsilviu

Cea de-a treia secțiune de metrou o voi include într-o prezentare mai largă, cea a întregii linii 17, al cărui traseu diametral prin chiar inima orașului Praga poate fi considerat unul din cele mai frumoase din lume. O serie întreagă de obiective istorice și culturale sunt înșiruite de-a lungul acestui traseu:  colina Visehrad cu vedere panoramică unde sunt înmormântate numeroase personalități ale țării, Teatrul Național, Podul Carol, Clementinum, Sala de Concerte Rudolfinum, podul Cechuv, biserica Sf. Antonin, multe dintre aceste obiective având pe fundal râul Vltava. De fapt, linia 17 este de departe traseul care urmărește pe cea mai lungă distanță cheiul acestui râu, și așa cum am menționat mai devreme, este una din cele 3 magistrale de tramvai ale orașului.

Secțiunea de la extremitatea sudică a acestui oraș, între terminalele Levskeho și Nadrazi Branik contrastează puternic cu restul traseului prin aspectul cenușiu și posac, însă este de departe cel mai rapid segment de tramvai din Praga. Realizat în 1995, cu o lungime de 5,7 km (cea mai lungă secțiune de metrou ușor din oraș), având forma literei L, are o serie de segmente de estecadă pe latura nord-sud peste diversele drumuri pe care le intersectează, iar pe latura est-vest doar 3 intersecții la nivel cu drumuri publice. Acolo unde s-a considerat necesar, au fost puși și pereți antifonici.
Terminalul Levskeho are câteva particularități. În 1995 a fost realizat cu racorduri pentru o eventuală extensie către est de 2 km către viitoarea stația de metrou Libus de pe linia D. Atât linia D cât și extensia de tramvai au rămas doar planuri pe care politicienii locali le scot periodic de la naftalină. Un alt fapt curios este că Levskeho apare ca terminalul liniei de tramvai doar la plecări. Pentru sosiri terminalul se numește Sidliste Modrany. Motivul este foarte simplu. În zona buclei există doar stație de plecare pentru tramvaie. La întoarcere toți pasagerii sunt nevoiți să coboare la stația anterioară Sidliste Modrany și să meargă câteva sute de metri pe jos dacă vor să ajungă la bucla de tramvai.
Linia 17.jpg (436.82 KB; downloaded 4785 times)
Terminalul Levskeho
DSC_6517.JPG (1.22 MB; downloaded 4790 times)
Secțiunea est-vest
DSC_6516.JPG (1.79 MB; downloaded 4784 times)
Secțiunea est-vest
DSC_6515.JPG (1.56 MB; downloaded 4784 times)
Sectiunea nord-sud pe estacade
DSC_6510.JPG (1.1 MB; downloaded 4782 times)
Sectiunea nord-sud pe estacade
DSC_6514.JPG (1.24 MB; downloaded 4787 times)
Sectiunea nord-sud pe estacade
DSC_6513.JPG (1.34 MB; downloaded 4784 times)
Sectiunea nord-sud pe estacade
DSC_6512.JPG (1.2 MB; downloaded 4781 times)

 


Re: Cehia - Praga Icsilviu

Vechiul capăt de tramvai de la Nadrazi Branik de partea cealaltă a străzii față de secțiunea de estacadă. Liniile 3 și 21 circulă doar până aici pe un traseu scurtat în afara orelor de vârf. De aici către centru linia de tramvai continuă pentru încă 2,1 km la standarde de metrou ușor:
DSC_6504.JPG (1.36 MB; downloaded 4786 times)
DSC_6506.JPG (1.28 MB; downloaded 4781 times)
DSC_6507.JPG (1.6 MB; downloaded 4782 times)
DSC_6508.JPG (1.61 MB; downloaded 4786 times)

 


Re: Cehia - Praga Icsilviu

Colina Vysehrad cu o scurtă secțiune de tunel:
DSC_6480.JPG (1.49 MB; downloaded 4779 times)
DSC_6484.JPG (1.38 MB; downloaded 4779 times)
DSC_6485.JPG (1.43 MB; downloaded 4780 times)
DSC_6488.JPG (1.41 MB; downloaded 4782 times)
DSC_6764.JPG (1.33 MB; downloaded 4786 times)
DSC_6765.JPG (1.41 MB; downloaded 4824 times)

 


Re: Cehia - Praga Icsilviu

Trecere printr-un gang chiar la piciorul Podului Carol și vederi din centrul vechi al orașului:
DSC_6442.JPG (1.2 MB; downloaded 4782 times)
DSC_6420.JPG (1.2 MB; downloaded 4781 times)
DSC_6445.JPG (1.34 MB; downloaded 4776 times)
DSC_6476.JPG (1.25 MB; downloaded 4779 times)

 


Re: Cehia - Praga Icsilviu

Podul Cechuv, pe care linia 17 efectuează prima traversare a Vltavei.
DSC_6327.JPG (1.23 MB; downloaded 4780 times)

 


Re: Cehia - Praga Icsilviu

Intersecția din dreptul bisericii Sf. Antonin
DSC_6548.JPG (1.52 MB; downloaded 4775 times)

 


Re: Cehia - Praga Icsilviu

Podul Troja, cel mai nou element al liniei de tramvai a apărut în urma unei istorii mai complicate. În  anii 70, după ce o arteră pe care circula tramvaiul a fost convertită la profil de autostradă, s-a decis mutarea liniei de tramvai pe un nou amplasament mai la vest. Așa a apărut primul pod Troja între 1977-2013 pe care a circulat exclusiv tramvaiul. Ca urmare a necesității de a încorpora și traficul auto, noul pod Troja pe care îl vedeți în imagini a fost dat în folosință în 2014, iar vechiul pod de tramvai a fost complet desființat. Podul de tramvai se afla pe locația în care am făcut pozele din lateral.
DSC_6558.JPG (870.06 KB; downloaded 4771 times)
DSC_6559.JPG (1.09 MB; downloaded 4771 times)
DSC_6560.JPG (1.37 MB; downloaded 4767 times)
DSC_6565.JPG (1.33 MB; downloaded 4771 times)

 


Praga: prezentarea rețelei de tramvai Icsilviu

Datorită cererii de transport scăzute în partea de nord, fiecare al doilea tramvai întoarce în bucla intermediară de la Brezineveska.
Capătul de la Brezineveska
DSC_5889.JPG (1.31 MB; downloaded 4773 times)
Capătul de la Kobylisy
DSC_5897.JPG (1.14 MB; downloaded 4773 times)
Depoul Kobylisy
DSC_5896.JPG (1.3 MB; downloaded 4767 times)

 


Re: Prezentarea rețelei de tramvai cris_m

Tramvaiele vor reveni in Piata Wenceslas dupa 40 de ani...

Transit projects for 2023: Trams on Wenceslas Square and an airport trolleybus

Prague also plans to work on metro D and on several tram lines, purchase hybrid buses, and allow contactless payment on all buses.





The Prague Transport Company (DPP) will implement several big projects next year, including the start of construction on the tram line in the upper part of Wenceslas Square and on the second section of metro line D.

The DPP will also start building a trolleybus line to the airport and enable contactless ticket purchases on all buses, DPP director Petr Witowski told ČTK.

There is some bad news for people in the Vinohrady area: the náměstí Jiřího z Poděbrad metro stop will be closed for most of the year.

Back to the future
The exact date for the start of construction works on the upper part of Wenceslas Square has not been set yet, as a tender is underway to select a contractor. Trams last ran there until 1980, but the new layout will be different than the previous one. The tracks will be on the sides of the square and a promenade will be created in the middle. The new tracks will connect with the existing tracks behind the National Museum and with the tracks on Vodičkova and Jindřiška.

Deputy Mayor Adam Scheinherr previously said the estimated cost of building the tracks and improving the upper part of the square is CZK 1.25 billion. The renovations of the square were first proposed in the 1990s and designs were made in 2005, but the project faced numerous delays.

[...]


Mai multe detalii: https://www.expats.cz/czech-news/article ... olleybus

 


Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Praga  • 
Choose destination

Since our 2265 forum members have written 419374 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use