MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM7 Sos. Alexandriei - Unirii - Colentina - Voluntari

 

Topic: Stația Unirii M 7 - propuneri

119 posts, 25109 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale: M7 Alexandriei - Unirii - Voluntari andrei11

Cum am spus, mai vin cu o varianta indrazneata, cu M 7 pe sub b-dul Unirii si statie sub b-dul Unirii.
Pe o anumita portiune vom avea M 4 / M 7 suprapuse ( in zona B-dul Uranus ), lucru perfect posibil, cu tunele sapate la suprafata ( cum avem acum intre Basarab si GdN 1).
O sa-mi iau 1000 de critici, dar asta e. E o simpla varianta. Nu intru in detalii, pe undeva putem avea si statie suprapusa M 4 / 7, dar deja sunt fineţuri.
M 47.png (813.2 KB; downloaded 5239 times)

mcosmin wrote:
... il putem bloca lejer 3-4 sapt sau chiar mai mult.

Poate vrei sa spui 3 - 4 ani. Deja cred ca e o problema. Ce lucrari poti face intr-o luna de zile ?

 


Re: Discutii generale: M7 Alexandriei - Unirii - Voluntari mcosmin

O luna e suficient cat sa sapi tunelul/statia si sa o izolezi (TBM-urile sunt atat de destepte ca pot face sapatul si izolatul simultan). In rest nu te mai doare. Nu sunt decat cativa metri. Insa nu cred ca se va face o statie sub Dambovita efectiv. Ci doar tunel (nici acum nu avem o statie complet sub rau).

 


Re: Discutii generale: M7 Alexandriei - Unirii - Voluntari andrei11

Da, asa ai dreptate. Eu ma gandeam ca te apuci sa faci cel putin o parte din statie sub râu.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale: M7 Alexandriei - Unirii - Voluntari sab

andrei11 wrote:
Pe o anumita portiune vom avea M 4 / M 7 suprapuse ( in zona B-dul Uranus )

Nu neaparat, ramane varianta Calea Rahova veche. Mai degraba pentru M4, daca va invinge ratiunea si va avea traseu pe la Izvor si Pta Constitutiei.
Dar unde plasezi statia M7 in zona Unirii in varianta traseului pe sub Bd Unirii ? Si nu uita ca pe acolo ar trebui sa vina o linie Ghencea-->Pta Alba Iulia-->Muncii->Georgian (o idee buna dupa parerea mea, nu stiu de ce nu apare pe harti).
Dupa parerea mea traseul lui M7 ar trebui sa ramana Bd Regina Maria. Singura necunoscuta este unde plasezi statia.
mcosmin wrote:
O luna e suficient cat sa sapi tunelul/statia si sa o izolezi (TBM-urile sunt atat de destepte ca pot face sapatul si izolatul simultan).

Daca te gandesti la statie sapata cu TBM-ul (aproximativ cum avem un peron la Basarab), sa nu uitam ca este vorba de alt tip de TBM fata de cel care sapa tunelul si care are nevoie de PLS si PSS in zona Unirii. Si ar trebui sa faca doua drumuri, dus si intors, pentru cele doua peroane. Mai greu in 3-4 luni.
mcosmin wrote:
Singura solutie ar fi sa fie exact intre M1 si M2 Fix sub Dambovita, dar nu cred ca se baga nimeni la asta. Adică paralel cu M1,putin sub M2, cu corespondente direct pe peronul fiecărei magistrale. .
:?:

 


Re: Discutii generale: M7 Alexandriei - Unirii - Voluntari subway guru

Ati uitat de pasajul rutier si de caseta de canalizare de sub Dambovita care taman acolo e 'sifonata' pe sub pasaj
:popa:

 


Re: Discutii generale: M7 Alexandriei - Unirii - Voluntari zapacitu

Stai putin, ce treaba are garla si pasajul rutier cu amplasametul teoretic al lui Unirii 3 din schemele de pe pagina precedenta? O statie teoretica pe axa Regina Maria - Corneliu Coposu ar fi posibila fara sa intersecteze sifonarea si pasajul auto?

Guru, "sifonarea" si A0 sunt relativ in acelasi plan cu vestibulul M1 sau cu NSS-ul lui M1 (slabe sanse, ca atunci am inota prin pasajul de corespondenta care e aproximativ la nivelul NSS M1). Ar trebui supratraversate de orice statie teoretica M7, adica nivelul vestibulului ar trebui sa fie la vreo -10. Si nu cred ca e - pare mai sus. Opinii pana aici?

Pe schemele astea, care ar fi NSSul pentru M7? Pai logica mea de 2 lei zice ca nu poate fi la NSS M1, nici la NSS M2. Poate fi doar la nivelul vestibulului M1, care e tot una cu vestibulul superior de la M2 (ala mic pe directia Hanul Lui Manuc), care e SUB pasajul auto (cel putin pe mine nu m-a claxonat nimeni cand treceam pe acolo...). Ce intersectez la nivelul asta? sifonarea? Nu se poate adanci, chiar si cu pretul desfiintarii pasajului actual (la urma urmei se inlocuieste cu o statie intreaga), adanci sifonarea?

 


Re: Discutii generale: M7 Alexandriei - Unirii - Voluntari andrei11

Sunt absolut convins ca NSS - ul lui M 7 va fi sub NSS - ul lui M 2.
Nu stiu care sunt cotele accesului de la Hanul lui Manuc spre M 2, dar iti spun sigur ca accesul si pasajul rutier la un moment dat sunt perete in perete.

 


Re: Discutii generale: M7 Alexandriei - Unirii - Voluntari TibiV

Mai ce vizionari sunteti...
Ca sa nu va etichetez in ultimul hal: "optimistilor" !
Copii copiilor nostri vor dezbate pe forum M7-le.... :lol:

 


Re: Discutii generale: M7 Alexandriei - Unirii - Voluntari mcosmin

Doar 2 generatii? Cred ca tu esti cel optimist...

 


Re: Discutii generale: M7 Alexandriei - Unirii - Voluntari Goldmund

Intai se construieste M6, apoi M4 pana la "Progresu" si va veni randul la M7 care sunt convins ca pana in 2030 vor incepe lucrarile in forta.
Conditii?
Competenti la putere si primarie, mai putina coruptie si ....bani si incurajari de la Bruxelles...Sa vedeti cum se fac toate si cat de repede, repede incat chiar si nostalgicii isi vor roade unghiile din invidie(daca pana atunci vor mai exista nostalgici).
:bere:

 


Re: Stiri si articole din presa neur000

subway guru wrote:
Ideea cu PPP a fost o ineptie din start...
:popa:

La noi, clar da. Si in majoritatea tarilor, lucrarile mari de infrastructura nu merg facute cu PPP. Totusi, am citit recent despre nu stiu care linie de metrou facuta cu PPP, undeva in Asia cred. Posibil Hong Kong.

Oricum, in acceptiunea originala, linia aia de metrou avea 20 de kilometri, din Bragadiru in Voluntari. Cum la noi kilometrul de galerie subterana e cel putin 100 de milioane de euro, probabil ca toata tarasenia ar face 4 miliarde, tinand cont si de statii, material rulant, cheltuieli cu rezolvarea proiectarii proaste, cheltuieli datorate intarzierilor, etc.


Hai sa zicem ca ar vrea sa recupereze banii in 40 de ani. Asta ar insemna 274 000 de euro pe zi. Vanzand biletul de calatorie cu 1 euro, ar insemna sa ai 273 000 de calatori pe zi. Ceea ce e absurd. Poate ai 20 000 de calatori pe zi si atunci vinzi biletul cu 15 euro.

Dar in acesti 40 de ani, ai si cheltuieli foarte mari, pe care trebuie sa le acoperi. Si mai trebuie sa scoti si un profit.

Ar trebui sa ceri cel putin 30 de euro pe un bilet de calatorie si sa ai 20 000 de nebuni care sa dea banii astia zilnic.

Trebuie sa realizam ca nu are sens sa ne gandim la SF-uri ca autoritati, sa analizam situatii comparabile din Europa. E clar ca metrou si tren se poate face doar din bani publici, dar hai sa cheltuim banii publici cat mai eficient. Daca nu e nevoie de metrou subteran, nu facem metrou subteran. Un tren suburban/urban bazat pe infrastructura existenta sau pe culoare de acces existente, poate face minuni.

Un metrou la nivel unde se poate sau pe estacade, unde se poate, poate face minuni ca timp de realizare si ca pret.
Un tramvai rapid/metrou usor/LRT sau un autobuz cu culoar unic, poate face si el minuni in materie de transport rapid al populatiei.

 


Re: Stiri si articole din presa mcosmin

Metrou in Voluntari? Imediat se rezolva...

 


Re: Stiri si articole din presa punmeister

Eventual si un A0 nord prin Voluntari :lol: :lol: :lol:

 


Re: Stiri si articole din presa neur000

Eu as promite o gondola din Voluntari pana la Pipera. Nu suna frumos?  :D

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M7 Sos. Alexandriei - Unirii - Colentina - Voluntari  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420557 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use