Topic: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova România)
2706 posts, 782822 views
📖 Pagination options
- 19jimmy84
-
Posted:
-
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma
Andrei Andraș
400734-6 RO-SNTFC a revenit în circulație după ce a efectuat RR la SCRL Brașov - secția Ploiești, ocazie cu care a fost vopsită în culorile tricolorului.
400734-6 RO-SNTFC a revenit în circulație după ce a efectuat RR la SCRL Brașov - secția Ploiești, ocazie cu care a fost vopsită în culorile tricolorului.
- 19jimmy84
-
Posted:
-
- Mihai Nicolae
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma
Mihai Nicolae
EA 734 RO-SNTFC a Depoului CFR Ploiești surprinsă în GARA CFR BUCUREȘTI NORD la tracțiunea trenului Regio 3005 București Nord - Brașov, 22.07.2018
https://www.flickr.com/photos/134176422 ... ed-public/
EA 734 RO-SNTFC a Depoului CFR Ploiești surprinsă în GARA CFR BUCUREȘTI NORD la tracțiunea trenului Regio 3005 București Nord - Brașov, 22.07.2018
https://www.flickr.com/photos/134176422 ... ed-public/
734.jpg (97.99 KB; downloaded 4071 times)
- 19jimmy84
-
Posted:
-
- razvan22
-
Posted:
-
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma
stefan_br
400 316-2 usor tunata.
400 316-2 usor tunata.
IMG_1865.jpg (372.14 KB; downloaded 3848 times)
- cosmin theodor
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma
cosmin theodor
91 53 0 400369-1 intrand in statia Lunca Ilvei cu IR1831, 28.07.2018.
40-0369-1 by Bucur Theodor Cosmin, on Flickr
91 53 0 400369-1 intrand in statia Lunca Ilvei cu IR1831, 28.07.2018.
40-0369-1 by Bucur Theodor Cosmin, on Flickr
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma
Utilizator anonim
In 2014 inainte sa plec va spuneam despre programul de trecere prin RR si reactivare a tuturor EAurilor CFR Marfa cu modernizare INDA. La momentul de atunci deja intrasera la RR 270, 480, 500, 515, 625 si se pregatea un lot din depoul Craiova, dar si 554 din depoul Dej. Ulterior, in anul 2016 a avut loc dramaticul accident de la Barsesti (Targu Jiu) unde recent scoasa din RR, EA 515 nu a mai putut fi controlata, conform raportului emis ulterior de AFER, din cauza unor probleme necunoscute legate de partea electronica. In urma accidentului unul din mecanici a murit pe loc, al doilea decedând cateva saptamani mai tarziu la spital. In urma acestor evenimente, din decembrie 2016 au fost retrase definitiv din circulatie toate locomotivele din aceasta serie, ramanand activa doar 480 care a facut o perioada teste la inel la Faurei, incercandu-se aflarea unui raspuns la problema cu electronica acestor locomotive.
Locomotivele din aceasta serie sunt: 256, 270, 373, 413, 434, 447, 450, 480, 483, 491, 497, 500, 515, 554, 601, 625, 634, 638, 659, 663, 675, 787.
In 2014 inainte sa plec va spuneam despre programul de trecere prin RR si reactivare a tuturor EAurilor CFR Marfa cu modernizare INDA. La momentul de atunci deja intrasera la RR 270, 480, 500, 515, 625 si se pregatea un lot din depoul Craiova, dar si 554 din depoul Dej. Ulterior, in anul 2016 a avut loc dramaticul accident de la Barsesti (Targu Jiu) unde recent scoasa din RR, EA 515 nu a mai putut fi controlata, conform raportului emis ulterior de AFER, din cauza unor probleme necunoscute legate de partea electronica. In urma accidentului unul din mecanici a murit pe loc, al doilea decedând cateva saptamani mai tarziu la spital. In urma acestor evenimente, din decembrie 2016 au fost retrase definitiv din circulatie toate locomotivele din aceasta serie, ramanand activa doar 480 care a facut o perioada teste la inel la Faurei, incercandu-se aflarea unui raspuns la problema cu electronica acestor locomotive.
Locomotivele din aceasta serie sunt: 256, 270, 373, 413, 434, 447, 450, 480, 483, 491, 497, 500, 515, 554, 601, 625, 634, 638, 659, 663, 675, 787.
40-0515-3 09.12.2014 (1)-2.JPG (136.44 KB; downloaded 3757 times)
- cosmin theodor
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma
cosmin theodor
91 53 0 400756-9 indreptandu-se catre statia Lunca Ilvei cu IR1831, 18.07.2018.
40-0756-9 by Bucur Theodor Cosmin, on Flickr
91 53 0 400756-9 indreptandu-se catre statia Lunca Ilvei cu IR1831, 18.07.2018.
40-0756-9 by Bucur Theodor Cosmin, on Flickr
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma
shoppy
Ai cumva si raportul AFER pentru incidentul acesta (eu nu ma prea descurc, cu site-ul AFER).
Ai cumva si raportul AFER pentru incidentul acesta (eu nu ma prea descurc, cu site-ul AFER).
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma
Utilizator anonim
Da, din pacate siteul AFER s-a cam schimbat iar acum trebuie sa sapi ceva pentru rapoarte. Cel de care discutam se gaseste aici, fisierul cu Barsesti: https://www.agifer.ro/images/arhive/ARH ... m%20IV.zip
Si ca sa fie mai complet mesajul, citez si o parte din raport, care indica principalele cauze ale accidentului:
shoppy wrote:
Ai cumva si raportul AFER pentru incidentul acesta (eu nu ma prea descurc, cu site-ul AFER).
Da, din pacate siteul AFER s-a cam schimbat iar acum trebuie sa sapi ceva pentru rapoarte. Cel de care discutam se gaseste aici, fisierul cu Barsesti: https://www.agifer.ro/images/arhive/ARH ... m%20IV.zip
Si ca sa fie mai complet mesajul, citez si o parte din raport, care indica principalele cauze ale accidentului:
Cauza directă şi factorii care au contribuit
Cauza directă a accidentului feroviar o constituie imposibilitatea adaptării vitezei vehiculului
de către operatorul uman la spațiul rezervat manevrei, datorită funcționării necorespunzătoare a
sistemului de acționare a graduatorului locomotivei EA 515.
Comisia de investigare a identificat următorii factori care au contribuit la producerea
accidentului feroviar:
- nesiguranţa în exploatare a echipamentului SAGMA 0,5/110 în cazul producerii unor defecte în
echipamentul intern şi/sau în schema electrică de comandă a graduatorului în care este conectat;
- protecţia inadecvată la perturbații electromagnetice a echipamentului SAGMA 0,5/110 în raport
cu standardele aplicabile domeniului feroviar;
- conectarea neconformă cu prevederile din specificaţia tehnică a producătorului a echipamentului
SAGMA 0,5/110 în schema electrică de acționare a graduatorului, prin omiterea conectării
bornelor 15 şi 16 ale echipamentului, destinate treptelor 2 și 3 ale controlerului.
Cauze subiacente
- nerespectarea cerințelor privind imunitatea echipamentelor electronice în conformitate cu
standardele aplicabile domeniului feroviar;
- nerespectarea cerinței privind cablarea echipamentului SAGMA 0,5/110, în conformitate cu
precizările punctului 2.4 din specificația tehnică ST 04/2001.
Cauză primară
- clasificarea eronată a sistemelor de comandă a locomotivelor în categoria produselor feroviare
a căror defectare determină grave perturbaţii feroviare (conform prevederilor OMT 290/2000,
Anexa nr.3, la clasa de risc 1B). Acest fapt permite utilizarea produsului fără implementarea
unor cerinţe suplimentare impuse de standardele aplicabile produselor feroviare critice care,
prin defectare, ar putea genera o pierdere a siguranţei şi securităţii transporturilor specifice
clasei de risc 1A.
- razvan22
-
Posted:
-
Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma
razvan22
EA 047 in DT cu EA1 452 pentru trenul special Praga-Orsova.
91 53 0 400047-3 by Artinescu Razvan, on Flickr
EA 220 inchiriata la TRC sosind in Orsova cu un marfar.La roata se afla EA308 in stare rece.
91 53 0400 220-6 by Artinescu Razvan, on Flickr
EA 047 in DT cu EA1 452 pentru trenul special Praga-Orsova.
91 53 0 400047-3 by Artinescu Razvan, on Flickr
EA 220 inchiriata la TRC sosind in Orsova cu un marfar.La roata se afla EA308 in stare rece.
91 53 0400 220-6 by Artinescu Razvan, on Flickr
📖 Pagination options