Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantLocomotive electrice

 

Topic: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova România)

2705 posts, 769540 views
 
Go to page:  1  ... 134 135 136 137 138 139 140  ... 194
 
 

📖 Pagination options
Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma Gaby

40-0394-3 & 41-0931-0 RO-SNTFC
20.01.2016, Iași


 


Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma 19jimmy84

40-0772-6 RO SNTFC



40-0772-6 RO SNTFC by 19jimmy84, on Flickr

Predeal - 02.06.2018

 


Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma Andrei Andraș

400734-6 RO-SNTFC a revenit în circulație după ce a efectuat RR la SCRL Brașov - secția Ploiești, ocazie cu care a fost vopsită în culorile tricolorului.

 


Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma 19jimmy84

40-0568-2



40-0568-2 by 19jimmy84, on Flickr

Chitila - 17.06.2018

 


Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma Mihai Nicolae

EA 734 RO-SNTFC a Depoului CFR Ploiești surprinsă în GARA CFR BUCUREȘTI NORD la tracțiunea trenului Regio 3005 București Nord - Brașov, 22.07.2018
https://www.flickr.com/photos/134176422 ... ed-public/

734.jpg (97.99 KB; downloaded 3983 times)

 


Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma 19jimmy84

40-0034-1



40-0034-1 by 19jimmy84, on Flickr

Bucureşti Griviţa - 01.07.2018

 



Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma stefan_br

400 316-2 usor tunata.

IMG_1865.jpg (372.14 KB; downloaded 3760 times)

 


Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma cosmin theodor

91 53 0 400369-1 intrand in statia Lunca Ilvei cu IR1831, 28.07.2018.


40-0369-1 by Bucur Theodor Cosmin, on Flickr

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma Utilizator anonim

In 2014 inainte sa plec va spuneam despre programul de trecere prin RR si reactivare a tuturor EAurilor CFR Marfa cu modernizare INDA. La momentul de atunci deja intrasera la RR 270, 480, 500, 515, 625 si se pregatea un lot din depoul Craiova, dar si 554 din depoul Dej. Ulterior, in anul 2016 a avut loc dramaticul accident de la Barsesti (Targu Jiu) unde recent scoasa din RR, EA 515 nu a mai putut fi controlata, conform raportului emis ulterior de AFER, din cauza unor probleme necunoscute legate de partea electronica. In urma accidentului unul din mecanici a murit pe loc, al doilea decedând cateva saptamani mai tarziu la spital. In urma acestor evenimente, din decembrie 2016 au fost retrase definitiv din circulatie toate locomotivele din aceasta serie, ramanand activa doar 480 care a facut o perioada teste la inel la Faurei, incercandu-se aflarea unui raspuns la problema cu electronica acestor locomotive.

Locomotivele din aceasta serie sunt: 256, 270, 373, 413, 434, 447, 450, 480, 483, 491, 497, 500, 515, 554, 601, 625, 634, 638, 659, 663, 675, 787.

40-0515-3 09.12.2014 (1)-2.JPG (136.44 KB; downloaded 3665 times)

 


Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma cosmin theodor

91 53 0 400756-9 indreptandu-se catre statia Lunca Ilvei cu IR1831, 18.07.2018.


40-0756-9 by Bucur Theodor Cosmin, on Flickr

 


Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma shoppy

Ai cumva si raportul AFER pentru incidentul acesta (eu nu ma prea descurc, cu site-ul AFER).

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma Utilizator anonim

shoppy wrote:
Ai cumva si raportul AFER pentru incidentul acesta (eu nu ma prea descurc, cu site-ul AFER).


Da, din pacate siteul AFER s-a cam schimbat iar acum trebuie sa sapi ceva pentru rapoarte. Cel de care discutam se gaseste aici, fisierul cu Barsesti: https://www.agifer.ro/images/arhive/ARH ... m%20IV.zip

Si ca sa fie mai complet mesajul, citez si o parte din raport, care indica principalele cauze ale accidentului:

Cauza directă şi factorii care au contribuit
Cauza directă a accidentului feroviar o constituie imposibilitatea adaptării vitezei vehiculului
de către operatorul uman la spațiul rezervat manevrei, datorită funcționării necorespunzătoare a
sistemului de acționare a graduatorului locomotivei EA 515.

Comisia de investigare a identificat următorii factori care au contribuit la producerea
accidentului feroviar:
- nesiguranţa în exploatare a echipamentului SAGMA 0,5/110 în cazul producerii unor defecte în
echipamentul intern şi/sau în schema electrică de comandă a graduatorului în care este conectat;
- protecţia inadecvată la perturbații electromagnetice a echipamentului SAGMA 0,5/110 în raport
cu standardele aplicabile domeniului feroviar;
- conectarea neconformă cu prevederile din specificaţia tehnică a producătorului a echipamentului
SAGMA 0,5/110 în schema electrică de acționare a graduatorului, prin omiterea conectării
bornelor 15 şi 16 ale echipamentului, destinate treptelor 2 și 3 ale controlerului.

Cauze subiacente
- nerespectarea cerințelor privind imunitatea echipamentelor electronice în conformitate cu
standardele aplicabile domeniului feroviar;
- nerespectarea cerinței privind cablarea echipamentului SAGMA 0,5/110, în conformitate cu
precizările punctului 2.4 din specificația tehnică ST 04/2001.

Cauză primară
- clasificarea eronată a sistemelor de comandă a locomotivelor în categoria produselor feroviare
a căror defectare determină grave perturbaţii feroviare (conform prevederilor OMT 290/2000,
Anexa nr.3, la clasa de risc 1B). Acest fapt permite utilizarea produsului fără implementarea
unor cerinţe suplimentare impuse de standardele aplicabile produselor feroviare critice care,
prin defectare, ar putea genera o pierdere a siguranţei şi securităţii transporturilor specifice
clasei de risc 1A.

 


Re: Locomotive clasa 400 (ex 40) (Electroputere Craiova Roma razvan22

EA 047 in DT cu EA1 452 pentru trenul special Praga-Orsova.


91 53 0 400047-3 by Artinescu Razvan, on Flickr
EA 220 inchiriata la TRC sosind in Orsova cu un marfar.La roata se afla EA308 in stare rece.


91 53 0400 220-6 by Artinescu Razvan, on Flickr

 


Go to page:  1  ... 134 135 136 137 138 139 140  ... 194
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Locomotive electrice  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use