MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM6 1 Mai - Aeroport Henri CoandăM6 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discuții până la începerea lucrărilor

2393 posts, 408949 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 114 115 116 117 118 119 120  ... 171
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor andrei11

subway guru wrote:
Si autoritatea aeronautica ce parere avea???
:lol:

Fix ce zice și autoritatea aeronautică cu privire la aterizările pe Charles de Gaulle, aterizările pe 08L.  ;)
Sau cea din capitala Mexicului. Sau chiar New York-ul  (Liberty Aeroport ).
Sau etc, etc, etc. ( Fostul aeroport din Hong Kong, etc, etc, etc )

 


Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor zapacitu

Traseul e in afara zonei de protectie, deci nu e problema.

 


Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor subway guru

A noastra a zis Niet

 


Re: Stiri si articole din presa Goldmund

subway guru,
tot asteptand prima lopata(si cartitele) la M6,iti tot citesc ultimele randuri de aici.
Cand Ceausescu (ce sa fac? apartin generatiei "de sacrificiu" care a trecut prin tavalugul comunismului romanesc) ii tot zicea cu "lupta de clasa impotriva ideilor burghezo-mosieresti(cum poate cineva sa lupte impotriva unei idei de baza a umanitatii? - doar prin propaganda si minciuna) sau "impotriva imperialismului si fortelor staine" pregatind intr-un fel lupta de azi impotriva "statului paralel", eu nu-l credeam..."Vreme trece, vreme vine, toate-s vechi si noua toate" de la o anumita varsta.(mai se studiaza "Glossa" in scoala? - ce frumusete de filozofie in versuri...

Ce am constatat este ca tot ce blocheaza dezvoltarea Romaniei nu a fost si este atat  propaganda sovietica/rusa, cat este forta interna care alimenteaza doar coruptia, nepotismul, amatorismul, sau/si indolenta fata de tara. Asa este,Romania nu poate fi iubita in pozitia geografica pe care o are: "inconjurata de o mare slava si la nord-vest de Ungaria.  Dar...
Sa ne gandim daca aceasta tara ar fi condusa de tine impreuna cu oameni de pe acest forum(pe care poporul i-ar fi ales democratic de la un nivel de educatie in sus):
cunoastem necesitatile tarii si am fi inceput, radical constructia de magistrale noi de metrou, autostrazi, cai ferate pt.trenuri rapide peste tot, impaduriri si nu despaduriri(="a taia nerational padurea" - DEX), pentru ca aici sunt oameni normali, care cunosc ceva si carora le pasa de tara.
M4, M5 finalizate, M6 si M7 vor fi finalizate atunci cand clasa politica va deveni normala, in slujba cetatenilor si nu invers. Asa precum fac unuii politicieni am desenat si eu pe hatile Romaniei/Bucurestiului prin 1990(cumparam multe hari cu Romania din Stuttgart!) si am trasat cu carioca zeci de autostrazi, ocoliri, iar pt. Bucuresti M5, M6 pana la M12!!
:bere:

 


Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor subway guru

E prea mare palaria pe care vrei sa mi-o pui...

 


Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor George

Să termine întâi M 5 și mai discutăm....la o bere!  ;)

 


Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor andrei11

Guru, ia vezi, cică cei de la Aero Otopeni  știu de 2 ( două ) stații de metrou la aeroport, nu de una.
viewtopic.php?f=221&t=1703&p=277859#p277859
7-18-2018 8-01-56 PM.jpg (221.4 KB; downloaded 1873 times)

 


Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor subway guru

N-ai priceput nimic...e vorba de <rezervare de teren>...si e vorba de doua statii langa viitorul terminal, nu de statia de langa terminalul existent, deci trei in total!
:bere:

 


Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor andrei11

Ok, rezervare de teren, dar asta înseamnă că linia de metrou să aibă "rezervare de prelungire" ...Dacă o are e ok.
Amănuntele nu mă interesează, sunt foarte îndepărtate de perioada actuala datele când se vor realiza....Chiar și M 6 ( în formula actuală ) nu o prea văd funcțională mai curând de 2030 ...Lozinca cu << În 3 ani aici va fi stația ta de metrou >> nu mai păcălește pe nimeni...

 


Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor andrei11

21 Mar 2018, 21:09 / același topic, adică aici
( Bogdan MD )
Asa imi place ca pe internet totul ramane scris. Un search rapid si gasesc declaratia originala. Intrebarile puse, urmate de raspunsurile lui Guru:
Si 3 intrebari pentru proiectanti, poate am noroc:
a) la AIHC se va lasa loc de PSS pentru extensia inevitabila catre T2, in asa fel incat sa aiba raza de curbura necesara catre dreapta, indiferent unde se va plasa terminalul?
b) la AIHC se va lasa loc liber, eventual o amorsa la nivelul vestibulului pentru statie de tren subterana care inevitabil se va construi langa?
c) daca se va schimba climatul politic si proiectul M6 se arunca la gunoi (n-ar fi primul...), cat timp ar dura parcurgerea tuturor etapelor pana la constructia unei extensii a M2 catre T2 al OTP? Ca undeva mai sus s-a spus ca s-a studiat si aceasta varianta.

subway guru wrote:
A) nu e inevitabila e complet inutila...
B) da
C) nu s-a studiat, e doar un proiect de secol viitor

 


Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor subway guru

Raspunsuri ce raman valabile!
Ce ai citat si comentat matale mai nou sunt visele umede ale aeroportarilor...

 


Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor andrei11

Îmi pare rău, dar deocamdată și M 6 e doar un vis.
Deocamdată avem trei vise, al aeroportului că își va construi un nou terminal, al CFR - ului că-și va trage linie și al vostru. Oricum până ce metroul va ajunge efectiv la aeroport vor decola / ateriza muuuuuuulte avioane de acum încolo. Poate chiar prea multe.
Aceasta este o observație în nume personal. N-o lua altfel.
Acest topic a fost deschis în februarie 2010.

 


Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor TibiV

subway guru wrote:
N-ai priceput nimic...e vorba de <rezervare de teren>...si e vorba de doua statii langa viitorul terminal, nu de statia de langa terminalul existent, deci trei in total!
:bere:

Ba eu cred ca a priceput bine....

NU a priceput BINE doar in situatia in care infirmi categoric ca M6 se va termina la T1 iar cele "doua statii langa viitorul terminal" vor fi pe M2...
Dar daca infirmi, inseamna ca postarile tale mai vechi au fost eronate. Pentru ca in ele ai refuzat sa recunosti o prelungire a M6 dincolo de T1 catre T2.
subway guru wrote:
A) nu e inevitabila e complet inutila...

Dar daca nu infirmi "asertiunea" precedenta, atunci o confirmi.
Si atunci se pune intrebarea "la ce bun M6" pentru a deservi un terminal care in 10-15 ani isi inceteaza activitatea ? Doar ca sa  prelungim (pe alti bani - muuuulti...) M2 la T2 ?

Sincer, dupa cum "bate vantul acum", cred ca ca "geniile" din "conducerea de partid si de stat au in vedere fix un M6 doar pana la T1 iar pentru T2 vom prelungi M2....

Mi se pare genial...
"Stimati pasageri, pentru a va continua calatoria si a lua urmatorul zbor din celalalt terminal, va invitam sa luati metroul din acest terminal.
Coborati la statia Eroii Revolutiei si luati celalalt metrou care va va duce la celalat terminal.
Va dorim succes, NU ar trebui sa dureze mai mult de o ora, o ora si jumatate !"

 


Re: Discutii pana la inceperea lucrarilor andrei11

M 2 NU are cum să ajungă la Otopeni.
Vrea / nu vrea guru M 6 va avea mai multe stații în cadrul aeroportului.
Este evident că transbordarea călătorului de la T 1 la T 2 se poate face și cu metroul. Oricum în 20 ( douăzeci ) de ani de acum încolo când o să ajungă M 6 la aeroport treburile   cu vizele / pașapoartele / alte blabla-uri  probabil că se  vor  simplifica foarte mult. Ștampila / prezentarea buletinului va fi inutilă...
_______________
Problema este  alta. Când totuși o să se apuce de săpat ? Da, toată activitatea presăpat este obligatorie, dar prea ne-am blocat în ea...

 


Go to page:  1  ... 114 115 116 117 118 119 120  ... 171
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M6 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use