Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLărgire Prel. Ghencea și pasaj peste DNCB spre Domnești

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

632 posts, 183462 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 14 15 16 17 18 19 20  ... 46
 
 

📖 Pagination options

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului URANUS

Acum 9 ore am trecut pe Prelungurea Ghencea si am observat ca intre Cartierul Latin si Valea Oltului se efectua masuratori.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Valentin

Am inteles ca primaria vrea sa faca la rond un capat de tramvai? Mai e valabil sau doar "vorbe dulci"?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

E o intenție, nu știu cât de realizabilă.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Costin

Intentie care a obligat CNAIR-ul sa reproiecteze rampa dinspre oras :roll: deci, mai dureaza.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Valentin

Si care este stadiul lucrarii in sine? In proiectare? In executie?

 



Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Valentin

Am stat putin sa ma gandesc cum ar arata largirea la 4 benzi si mutarea liniilor lui 41 pe mijlocul bulevardului..

Intrarile/Iesirile la stadion/showroom-ul cu mobila nu vor mai perturba circulatia tramvaielor (eu as propune ca intoarcerea sa aiba loc la intersectia cu Str.Brasov si Prel.Ghencea atunci cand tramvaiele 41 au rosu).
S-ar putea (daca e nevoie/ se cere / aseadaugaaltele) construi o statie chiar langa intrarea la stadion (asta ar fi valabil dupa reconstructia stadionului, daca ar mai avea meciuri dese)
Desi sa zicem ca ar putea fi enervant pentru calatori, pentru a vira la capat spre dreapta , se va astepta semaforul rosu (care exista si acum pozitionat inainte de intrarea in unitatea militara - sens 13 Septembrie) . Avantajul ar fi ca autobuzele care vin dinspre Prel. Ghencea vor putea face virajul la dreapta si pe rosu (asta daca s-ar gandi cineva sa faca un verde intermitent spre dreapta) intrucat nu deranjeaza trecerea de pietoni . Dezavantajul ar fi ca in cazul aglomeratiei unii s-ar putea repede sa treaca de primul semafor (dinainte de unitatea militara) si sa opreasca la urmatorul , blocand linia (asta daca nu se creeaza la anumite ore de varf un alt interval special intre primul semafor si al doilea).

Problema intervine la intersectia cu Str. Constantin Titel Petrescu (acum exista o banda exclusiva pentru stanga). Daca s-ar lasa spatiu pentru o trecere la nivel sigur nu se va respecta prioritarea tramvaiului si vor exista blocaje in anumite situatii. Exista si situatia extrema ..

Asta e ce am observat eu, poate am ratat unele lucruri..

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului URANUS

Iar idiotenia asta cu "supralargirea" ?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului milo1981

Consilieri ai Primarului General, Gabriela Firea, alături de reprezentanți ai direcțiilor de specialitate din carul PMB, precum și reprezentanți ai Companiei Municipale Dezvoltare Durabilă, s-au întâlnit astăzi la sediul PMB cu reprezentanți ai Asociației ”Inițiativă Prelungirea Ghencea” pentru a discuta despre Proiectul de Hotărâre privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici aferenți obiectivului de investiții "Penetrație Prelungirea Ghencea - Domnești și Supralărgire Bulevardul Ghencea între str. Brașov și Terminalul Tramvaiului 41", care va fi supus aprobării Consiliului General al Municipiului București în ședința de mâine.

Proiectul presupune lărgirea și modernizarea bulevardului Ghencea, pe o lungime de 6 km, începând de la capătul tramvaiului 41 și până la Șoseaua de Centură. Noua arteră va avea câte două benzi pe sens, linie de tramvai în zona mediană, piste de biciclete, trotuare cu o lățime de 6 m, spații verzi între trotuar și partea carosabilă (3m).

Se va realiza, de asemenea, un nod intermodal (tramvai 41, autobuze și microbuze ale liniilor preorășenești) și o parcare de tip Park&Rîde cu o capacitate de 300 de locuri, ce poate fi extinsă până la 500 de locuri într-o dezvoltare ulterioară.

Proiectul propus se va corela cu Nodul Rutier de la Domnești care se află sub coordonarea CNAIR, prin care se realizează legătura cu Centura București.

În cadrul întâlnirii, specialiștii din cadrul Primăriei Capitalei au explicat faptul că acest proiect se va derula etapizat.

Astfel, în prima etapă, care va fi demarată în primăvara anului viitor, vor fi relocate și modernizate toate rețelele de utilități, Distrigaz, ApaNova, Enel, Luxten. După finalizarea acestei etape, vor fi demarate lucrările de lărgire a drumului de la 2 la 4 benzi pe sens, precum și pregătirea șantierului pentru realizarea trotuarului și a pistelor pentru biciclete.

Cea de-a doua etapă presupune, de asemenea, construirea unei linii de tramvai pe care să poată circula tramvaiul 41 și a buclei de întoarcere a acestuia, pentru a încuraja cetățenii să folosească transportul în comun în defavoarea autoturismelor proprii.

În cea de-a treia etapă, va fi realizat nodul intermodal care ar putea include și o stație de tren, în funcție de rezultatul discuțiilor care se derulează în prezent între reprezentanții PMB și cei ai CFR.

Studiul de fezabilitate al proiectului a fost realizat de Compania Municipală Dezvoltare Durabilă Ș.A. și este finalizat, iar în acest moment se lucrează la elaborarea proiectului tehnic, astfel încât, în cazul unui vot favorabil din partea CGMB, până la sfârșitul anului vor fi expropriate terenurile și se va trece la demolările necesare.

Termenul pentru finalizarea obiectivului de investiții este de doi ani de la demararea procedurilor de expropriere, iar pentru că termenul de execuție a lucrărilor să fie cât mai scurt, acestea vor fi realizate de Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București.

Valoarea totală a investiției este de 559 milioane lei, aproximativ 122 milioane euro.


Sursa: Pagina de facebook a Primăria Municipiului Bucureşti
https://www.facebook.com/PMBucuresti/

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului ByOnu

Cateva fotografii ale planselor facute de cei de la Initiativa pentru Prelungirea Ghencea.

Remarcati faptul ca se propun 3 tipuri diferire de aliniamente si segregare a traficului, in special in ceea ce priveste pozitionarea pistelor de biciclete.

LE. Vedeti si noua configuratie de la actualul terminal Ghencea, ceva ce ar fi trebuit sa arate asa inca de la modernizare.

Ma gandesc sincer daca n-ar fi o idee fezabila economic si terhnic instalarea de pe acum a unui butterfly acolo pentru viitoarea strapungere spre Alexandria. :?:
Prelungirea Ghencea Randare Terminal Intermodal.jpg (93.67 KB; downloaded 6446 times)
Prelungirea Ghencea Schema Terminal.jpg (63.41 KB; downloaded 6597 times)
Prelungirea Ghencea profil1.jpg (807.51 KB; downloaded 5821 times)
Prelungirea Ghencea profil2.jpg (207.92 KB; downloaded 5916 times)
Prelungirea Ghencea profil3.jpg (192.13 KB; downloaded 5907 times)
Prelungirea Ghencea Plansa.jpg (68.55 KB; downloaded 5884 times)
terminal ghencea 41.jpg (75.8 KB; downloaded 3602 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului AdrianD

Dar daca muta capatul tramvaiului 41 in Prelungirea Ghencea, nu se lungeste cam mult traseul lui 41? Va mai circula 41 cu aceeasi frecventa? N-ar fi o varianta sa se pastreze si actualul capat si sa fie doua linii, una care sa mearga spre terminalul ala si una spre actualul capat? Poate unii mai vor sa mearga si de la actualul capat. Plus ca acolo 41 se intalneste si cu alte tramvaie.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Da, sa se bage 42 la loc si sa faca drapta pe Ghencea.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Valentin

Sau mai bine dus 47 si suplimentat pe relatia Prel.Ghencea - Unirii sau o alta linie Prel.Ghencea - Ghencea ar asigura transbordarea cu 41 si ar avea un interval bun  .A schimba capatul actual al lui 41 ar crea nemultumiri pentru o parte de calatori de pe relatia Ghencea - 13 Septembrie..

 


Go to page:  1  ... 14 15 16 17 18 19 20  ... 46
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lărgire Prel. Ghencea și pasaj peste DNCB spre Domnești  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use