Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Evoluția lucrărilor de reabilitare a Bd. Vasile Milea (2018 - 20xx)

Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde TibiV » Vin, 15 Iun 2018, 13:00

pasaje pietonale la capetele peroanelor

?!?!?!...
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 9402
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim

Mesajde WT_fan06 » Vin, 15 Iun 2018, 13:24

Întrebarea mea este de ce nu au luat în calcul și crearea unui culoar tram+bus+troleibuz între Politehnica și Afi? Lărgeau un pic spațiul dintre linii, mutau stația de tramvai după intersecția de la Poli și așa puteau să oprească și autobuzele și troleibuzele acolo și apoi să se folosească toți de acel culoar. Se desființau stațiile de pe marginea șoselei care încurcă pe absolut toată lumea și toți erau mulțumiți.
Asta înseamnă să n-ai viziune!!
Avatar utilizator
WT_fan06
Membru Gold
 
Mesaje: 1617
Membru din: Dum, 23 Iul 2017, 18:49

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim

Mesajde ByOnu » Vin, 15 Iun 2018, 23:19

Ideea este chiar foarte interesanta. Nu stiu cat de fezabila, dar merita discutata... DACA primaria ar respecta legea si ar pune in dezbatere publica proiectele. Cred oricum ca le-a cam murit cheful de shared-path inca din etapa de proiectare a sos. Iancului.

Garantat este vorba despre nimic mai mult decat modernizarea liniei si a catenarei, inlocuirea stalpilor, schimbat borduri, semaforizare / marcaje si reasfaltat integral. Iar daca sunt isteti poate schimba si utilitatile.
Semnează pentru inființarea Muzeului Transporturilor din București! Click AICI!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 4860
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim

Mesajde PaulM » Sâm, 16 Iun 2018, 00:38

punmeister scrie:Începe REABILITAREA liniei tramvaielor 1 şi 10 pe Bulevardul Vasile Milea

Primăria Capitalei va investi 28 de milioane de lei pentru reabilitarea liniei tramvaielor 1 şi 10 pe Bulevardul Vasile Milea, pe o lungime de 1,1 kilometri cale dublă, cuprinzând şi două peroane modernizate, potrivit unui proiect de hotărâre aprobat joi în şedinţa Consiliului General al Municipiului Bucureşti (CGMB).
Proiectul de hotărâre a fost aprobat cu 40 de voturi „pentru" şi o abţinere. El a fost introdus suplimentar pe ordinea de zi.
Lucrările presupun modernizarea liniei de tramvai pe Bulevardul Vasile Milea, de la intersecţia cu Bulevardul Timişoara până în dreptul intrării în benzinăria OMV, linie comună a tramvaielor 1 şi 10.

Valoarea totală a investiţiei va fi de peste 28 de milioane de lei, lucrările urmând să fie realizate într-un an de la începerea lor, pe lungimea de 1,1 kilometri cale dublă.

Potrivit proiectului de hotărâre, se vor face lucrări la linia de tramvai, la reţeaua de contact, precum şi la peroanele liniilor de tramvai, acestea urmând să fie înlocuite cu unele prevăzute cu rampă de acces pentru persoanele cu dizabilităţi, pasaje pietonale la capetele peroanelor, gard de protecţie şi adăposturi pentru călători, indicatori de staţie, coşuri de gunoi şi benzi reflectorizante. Peroanele vor fi echipate şi cu marcaj rutier tactil, pentru persoanele cu deficienţă de vedere.

Municipalitatea argumentează necesitatea investiţiei prin faptul că starea liniei de tramvai este precară şi nu mai permite o circulaţie sigură pentru călători, şina fiind uzată, infrastructura s-a tasat neuniform, creând denivelări, dimensiunile peroanelor nu sunt în concordanţă cu standardele în vigoare, fiind degradate. Primăria Capitalei susţine, de asemenea, că linia de tramvai 1 este una din liniile eficiente, având un număr mediu de 50.813 îmbarcări pe zi, în timp ce linia de tramvai 10 are un număr mediu de 51.026 îmbarcări pe zi.

„Acestea leagă cartiere importante ale oraşului şi totodată se realizează legătura cu transportul subteran (metrou). Din traseul total de 26,6 kilometri cale simplă pentru linia 1 şi 26,6 kilometri pentru linia 10, porţiunea de pe Bulevardul Vasile Milea de 1,1 kilometri cale dublă este nemoderinzată şi va fi supusă lucrărilor de modernizare", se arată în proiectul de hotărâre.

CGMB a decis în martie să investească peste 6 milioane de lei în motarea de garduri pe cei aproape 22 de kilometri ai liniei de tramvaie 1 şi 10, prin care să o delimiteze de traficul auto.


Sincer era și cazul...la cum arata...dar Pasajul ăla tot uitat rămâne...in orice caz, sper sa văd investițiile făcute :D
Întrebare: cu devierile cum fac?
PaulM
 
Mesaje: 133
Membru din: Mie, 06 Iun 2018, 23:04

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim

Mesajde punmeister » Sâm, 16 Iun 2018, 00:55

Cu devierile o sa faca probabil la fel cum au facut cand se lucra la Pasajul Basarab, si anume 1,10 si 35 desfiintate, 34 dus la Romprim si 11 dus la Ghencea.
Cu modernizarea asta 1 si 10 o sa fie apte insfarsit de tramvaie 100% LF.
Avatar utilizator
punmeister
Membru Gold
 
Mesaje: 4248
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim

Mesajde ByOnu » Sâm, 16 Iun 2018, 09:25

Pe pariu ca au uitat de cei 500m cale dubla de troleibuz si vor fi discutii si intarzieri: nu era prevazut in proiect.
Semnează pentru inființarea Muzeului Transporturilor din București! Click AICI!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 4860
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim

Mesajde WT_fan06 » Sâm, 16 Iun 2018, 14:32

ByOnu scrie:Nu stiu cat de fezabila, dar merita discutata... DACA primaria ar respecta legea si ar pune in dezbatere publica proiectele.

Nu văd ce ar putea fi nefezabil. Toate autobuzele și troleibuzele au loc să se încadreze în această bandă unică, având nevoie numai de un timp special la semafor. În rest, mi se pare strigător la cer să schimbi șina de tramvai și să nu îți treacă prin cap să faci un pic de loc ca să intre și celelalte mijloace de transport pe acolo. 9 linii (dacă am reușit să număr bine) ar putea utiliza acest culoar, plus salvări, pompieri, etc., dacă ar gândi cineva. Dar nu e cazul. Dezvoltare durabilă și mobilitate - 0 barat.

Cui și cum aș putea să avansez această idee?
Avatar utilizator
WT_fan06
Membru Gold
 
Mesaje: 1617
Membru din: Dum, 23 Iul 2017, 18:49

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim

Mesajde punmeister » Sâm, 16 Iun 2018, 14:34

Avatar utilizator
punmeister
Membru Gold
 
Mesaje: 4248
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim

Mesajde cris_m » Sâm, 16 Iun 2018, 15:10

Întreb şi eu, cum pot să meargă troleibuzul şi tramvaiul pe acelaşi traseu fără să se agațe unul în "mațele" celuilalt?
Semnează și tu petiția pentru Muzeul Transportului Bucureștean!
Avatar utilizator
cris_m
Moderator forum
 
Mesaje: 4281
Membru din: Vin, 11 Iul 2014, 22:11
Localitate: Bucuresti, Titan

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim

Mesajde punmeister » Sâm, 16 Iun 2018, 15:12

Posibil doar daca achizitioneaza troleibuze cu baterii.
Avatar utilizator
punmeister
Membru Gold
 
Mesaje: 4248
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim

Mesajde cris_m » Sâm, 16 Iun 2018, 15:15

Eu ma gandisem la ceva mai practic putin, firul tramvaiului pe mijloc, la inaltime normala, iar cel al troleului de-o parte si de alta a celui de tramvai, dar mai sus o idee, intrucat la troleu pot sta si mai sus captatoarele (vezi reteaua de pe Maniu).
Semnează și tu petiția pentru Muzeul Transportului Bucureștean!
Avatar utilizator
cris_m
Moderator forum
 
Mesaje: 4281
Membru din: Vin, 11 Iul 2014, 22:11
Localitate: Bucuresti, Titan

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim

Mesajde WT_fan06 » Sâm, 16 Iun 2018, 15:40

punmeister scrie:Posibil doar daca achizitioneaza troleibuze cu baterii.

Nu e nevoie.
cris_m scrie:Eu ma gandisem la ceva mai practic putin, firul tramvaiului pe mijloc, la inaltime normala, iar cel al troleului de-o parte si de alta a celui de tramvai, dar mai sus o idee, intrucat la troleu pot sta si mai sus captatoarele (vezi reteaua de pe Maniu).

E o idee, dar cred că ne complicăm.

Basel, 1989: minutul 7:10



Berna, 1989: minutul 3:37



Zurich, 1992: minutul 4:20




Mă opresc la 3 exemple, din motive de lene. Priviți unde erau elvețienii acum 30 de ani și unde suntem noi ACUM. Știu, este chiar amuzant că aduc în discuție astfel de nume de orașe, care sunt fruntașe în materie de transporturi electrice în Europa.
Ca să răspund la întrebarea lui #cris, e suficient să bagi firele de troleibuz în dreapta celor de tramvai și "problemă" rezolvată. Nici vorbă de baterii, sau de alți extratereștri. Eu nu inventez apa caldă aici, ci visez doar să ne apropiem de o fărâmă de civilizație și de un strop de viziune în transporturi.

Dacă propunerea mea nu a fost suficient de vizibilă aici, o să încerc să explicitez mai mult ideea mea în topicul de propuneri pentru asociație. Nu știu, însă, și când voi avea timpul necesar.
Avatar utilizator
WT_fan06
Membru Gold
 
Mesaje: 1617
Membru din: Dum, 23 Iul 2017, 18:49

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde Puss in Boots » Dum, 17 Iun 2018, 06:42

Dar cand incep efectiv? Lucreaza firmele primariei sau iar ne frecam cu licitatii si contestatii? Ca de titluri de genul "incep..." de zici ca gata, e maine, sunt satul.
Puss in Boots
Membru Bronze
 
Mesaje: 3858
Membru din: Vin, 05 Mai 2017, 09:08

Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

Mesajde shoppy » Dum, 17 Iun 2018, 09:50

Cine vede vreo miscare pe teren sa anunte.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 9005
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Următorul

Înapoi la Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Vasile Milea


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator