Regiunile RomânieiMunteniaJudețul Prahova

 

Topic: Știri, noutăți, perspective

367 posts, 182006 views
 
Go to page:  1  ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
 
 

📖 Pagination options
Re: Știri, noutăți, perspective Robert24

Numar anunt: 182585 / 10.02.2018
Denumire contract: 50 DE AUTOBUZE NOI, DIESEL EURO VI
Stare procedura: In desfasurare

Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 41,386,500 RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: semestrial, cate un contract in fiecare semestru. Valoarea estimata, fara TVA, a Acordului-cadru: 41.386.500 lei. Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent : 4.138.650 lei Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent : 12.415.950 lei Cantitatea minima estimata a fi achizitionata in cadrul unui contract subsecvent: 5 autobuze Cantitatea maxima estimata a fi achizitionata in cadrul unui contract subsecvent: 15 autobuze Cantitatea minima estimata a fi achizitionata pe parcursul acordului-cadru: 5 autobuze Cantitatea maxima estimata a fi achizitionata pe parcursul acordului-cadru: 50 autobuze

Cantitatea minima estimata a fi achizitionata in cadrul unui contract subsecvent: 5 autobuze
Cantitatea maxima estimata a fi achizitionata in cadrul unui contract subsecvent: 15 autobuze
Cantitatea minima estimata a fi achizitionata pe parcursul acordului-cadru: 5 autobuze
Cantitatea maxima estimata a fi achizitionata pe parcursul acordului-cadru: 50 autobuze

CAIET DE SARCINI-AUTOBUZE.pdf
CAIET DE SARCINI-AUTOBUZE.pdf (1.79 MB; downloaded 256 times)

 


Re: Știri, noutăți, perspective Puss in Boots

Posibil si Budapesta sa mai aiba Ikarus. Aici nu e vorba de marca, parerea mea, ci de intretinerea respectivelor autobuze.

 


Re: Știri, noutăți, perspective TibiV

Primăria Ploiești a lansat pe 10 februarie licitația pentru cumpărarea de 50 de autobuze noi, diesel, euro VI. Valoarea estimată a contractului depășește 10 milioane de euro.

Ofertele se primesc până pe 31 martie, iar data de evaluare a acestora este 15 iunie. Potrivit caietului de sarcini al licitației, publicat de TransPloiesti, autobuzele trebuie să fie același model, fabricat în perioada 2017-2018, iar printre dotările obligatorii se numără: podea coborâtă, trei uși, aer condiționat, cabină închisă pentru șofer, ecrane LCD ș.a.
Condițiile impuse de Primăria Ploiești pentru achiziția de autobuze noi
Toate autobuzele vor fi produse de acelaşi producător, vor fi acelaşi model şi vor fi fabricate în 2017-2018.
2. Fiecare autobuz va detine Certifıcat de omologare de tip RAR sau Certificat de omologare acordat de către autoritate competentă din statele membre ale Uniunii Europene, în categoria M3.
3. Dimensiuni:
Lungimea totala: 11.500 mm — 12.500 mm Latimea maxima (fara oglinzi): 2.600 mm inaltimea totala maxima (cu aer conditionat): 3.300 mm
4. Capacitatea de transport de minimum 90 calatori din care minimum 23 de locuri pe scaune;
5. Caroserie auto ortanta (monococa).
6. Podea complet coborata pe intreaga suprafata a autobuzului la dispozitia calatorilor in picioare (nu sunt permise trepte). Pasagerii se pot aseza pe scaune fara a urca mai mult de o treapta fata de nivelul odelei.

7. Rampa acces pentru persoane cu dizabilitati.
8. Numar de usi: 3 cu doua foi fıecare, latime minima pentru fıecare usa 1.200 mm. Toate usile trebuie sa fıe echipate cu manere de usi. A doua usa trebuie sa fıe echipata cu o platforma mecanica pentru scaune cu rotile sau carucioare de copii. Inaltimea scarii pentru toate usile nu trebuie sa depaseasca 340 mm, măsurată atunci când autobuzul este gol şi în stare de stationare (fără a utiliza dispozitivul de basculare) - în conformitate cu CE 2001/85 / CE.
9. Ventilatia naturala se va asigura prin ferestrele laterale cu minim 5 geamuri rabatabile sau culisante si cel putin 2 trape de aerisire pe plafon cu deschidere electrica si manuală.
10. Vopsirea exterioara, culoarea, sigla, numarul de inventar si alte inscriptionari necesare se realizează conform cerintelor autoritatii contractante în momentul încheierii contractului.
I I . Motor diesel în patru timpi, montat orizontal sau vertical, în partea din spate a autobuzului, respectând standardele Euro 6
12. Motor controlat electronic, (unitate control electronic al motorului prin CAN multiplex), incluzand diagnoza, control şi refacerea parametrilor.
13. Putere nominală a motorului: minim 240 CP, maxim 320 CP.
14. Motorul va fi compatibil pentru functionarea cu combustibil diesel şi biodiesel conform legislatiei europene.
15. Cutie de viteze automata cu 6+1 viteze, si retarder incorporat. Cutie de viteza controlata electronic, cu diagnoza, controlului si parametrizare prin reteaua CAN multiplex.
16. Axa frontala si axa spate coborata, astfel incat sa asigure podeaua coborata pe intreaga suprafata a autobuzului.
17. Suspensie controlata electronic cu functia de ingenunchiere.
18. Pneuri tubeless, doua roti pe axa fata (cu profil de directie şi urbane) şi patru roti pe axa spate, duble (cu rofıl de tractiune, M+S).
19. Sistem de franare cu discuri (fata si spate).
20. Sistem de franare electronic EBS (antiblocare ABS si antipatinare ASR si cu presiune de franare in functie de sarcina autobuzului si alte functii inglobate).
21. Prezentarea testului SORT 2 pentru modelul de autovehicul ofertat respectand tipul de motor şi de cutie de viteze solicitate. Testul SORT 2 va fi atestat de un organism acreditat în acest sens.
22. Sistem electronic de control al tractiunii si franarii cu diagoza, control si parametrizare prin sistem CAN multiplex.
23. Directie servoastitata hidraulic.
24. Dotarea cu un sistem de aer conditionat format din una sau mai multe unităti de aer conditionat, cu puterea totală de minim 30 kW, care să asigure posibilitatea de reglare a temperaturii şi a debitului de aer, independent pentru salonul de pasageri şi pentru postul de conducere.
25. Sistem auxiliar de preîncălzire al motorului şi de încalzire a salonului independent de functionarea motorului (trebuie sa incalzeasca si daca motorul este oprit), cu puterea totală de minim 30 kW. Unitatea electronică va furniza şi date privind timpul de functionare şi consumul de combustibil.
26. Postul de conducere va fi în varianta închisa (cu cabina), separat de compartimentul călătorilor, cu acces direct din exterior (pe prima foaie a usii 1 ).
27. Reglarea pozitiei volanului sa se realizeze odata cu reglarea bordului sau independent.
28. Scaun şofer neumatic cu amortizor şi re labil.
29. Geam şofer, parbriz şi oglinzi exterioare cu sistem degivrare.
30. Tahograf digital.
31. Sistem de gestiune şi diagnosticare.
32. Sistem informatic de gestiune şi diagnosticare electronicâ a autobuzului (SIGDE) prin reieaua CAN mutiplex, inclusiv software aferent cu functii de comandâ, control parametrizare, transport de date şi diagnosticare sisteme.

33. Sistemul informatic va realiza şi evidentierea consumului de combustibil.
Sistemul va detacta şi alarma golirea rapida de combustibil din rezervor şi deschidere neautorizata a buşonului.
Datele vor fi transmise on-line în aplicatia sistemului de dispecerizare şi se va face localizarea  pe harta a evenimentului.
34. Sistem pentru informare calatori, inclusiv software aferent.
35. Indicatoare traseu exterioare, tip LED-SMD, de culoare alba, multiplexare mai mica de 1:5: frontal (rezolutie de minim 192 x 19 puncte); lateral (rezolutie de minim 128 x 19 puncte Y, spate (rezolutie de minim 32 x 19 puncte); raster de maxim 10 mm. Afışajul interior: va fi de tip LED, de culoare albâ, va afışa numele statiei şi eventual conexiuni cu alte linii de transport; rezolutie de minim 96 x 8 puncte, raster de maxim 8 mm.
36. Dotarea fıecârui autobuz cu 4 validatoare electronice, pentru validarea biletelor de hârtie. Validatoarele vor fi corespunzatoare tichetelor de calatorie actuale (hârtie offset), cu imprimare cu cerneala, cu comanda de schimbare a datelor de la conducatorul auto prin intermediul echipamentului îmbarcat de dispecerizare. Numarul caracterelor imprimate pe tichet va fi de minimum 14.
Sesizarea introducerii tichetului în validator va fi de tip fotoelectric (exclus sistem cu microcontacte). Carcasa va fi antivandalism. Masinile vor fi cablate pentru sistem ticketing.
37. Autobuzele vor fi dotate cu echipamente îmbarcate pentru dispecerizare, cu rol de preluare de date şi de localizare care sa faciliteze transmiterea acestora catre sistemul existent de management flota al beneficiarului. Realizeazâ interfata între conducatori de vehicule şi dispecerii care gestioneazâ întregul sistem de monitorizare a vehiculelor. Echipamentul trebuie sa fıe compatibil cu aplicatia software deja existenta la beneficiar. Se admite si fumizarea unui solutii de management flota/dipecerizare echivalente care sa integreze toate autovehiculele flotei beneficiaului.
38. Dotare cu echipament de supraveghere video a autobuzului atât la exterior cât şi la interior, inclusiv software aferent.
39. Dotarea cu doua ecrane informative LCD-TFT, cu digonala de minim 19 inch, antvandalism, rezolutie minim 1440x900 pixeli, montate în sptele cabinei soferului si la mijlocul salonului.
40. Dotare cu SDV-uri şi soft-uri specifice conform manualului de intretinere şi reparatii, necesare executarii lucrarilor de diagnosticare, reglaje, întretinere, reparatii, atât pentru autobuz ca ansamblu cât si pentru componentele si sistemele acestuia.
41. Scolarizarea si acreditarea personalului autoritatii contractante pentru efectuarea operatiunilor de intretinere si garantie.
42. Asigurarea de piese de schimb, materiale, uleiuri, consumabile, etc., pentru mentenanta planificata, care trebuie înlocuite, conform manualului de întretinere, pentru toată perioada de garantie ofertată. Manopera este asigurată de către achizitor.
43. Remedierea defectiunilor constatate în perioada de garantie, de cätre furnizor, la sediul achizitorului, sau la un service agreat de furnizor atunci când defectiunile sunt complexe. Furnizorul asigurä piesele de schimb, materialele, manopera transportul, după caz, pentru defectiunile constatate în perioada de garantie ofertatä.
44. Furnizorul va livra, cu titlu gratuit, piesele de schimb pentru necesități nepreväzute în scopul evitării imobilizärilor autobuzelor, conform liste prezentate în caietul de sarcini.



Sursa

 


Re: Știri, noutăți, perspective Puss in Boots

http://ziarulprahova.ro/2018/03/hibele-licitatiei-pentru-autobuze-organizata-de-primaria-ploiesti-atacate-de-ofertanti/

HIBELE LICITAŢIEI PENTRU AUTOBUZE ORGANIZATĂ DE PRIMĂRIA PLOIEŞTI, „ATACATE” DE OFERTANŢI


A inceput distractia la Ploiesti. Si astea-s doar autobuzele. Amr tramvaiele, troleele..... un Bucuresti mai mic. Si ca de obicei s-a inceput cu autobuzele (si probabil la tramvaie si trolee pauza...). Zau ca ar trebui sa fie pe undeva ca la scoala cu referatele un loc de unde sa se ia caiete de sarcini gata facute -de niste specialisti adevarati- pt diverse licitatii de genul asta si respectiva companie/municipalitate doar sa inlocuiasca pe linia punctata cu datele ei.

 


Re: Știri, noutăți, perspective Puss in Boots

Vad ca s-au mai casat niste trolee. De licitatia pt vehicule noi nu se aude nimic?

 


Re: Știri, noutăți, perspective Andrei Andraș

Cum arată autobuzele noi propuse Primăriei Ploiești. Mercedes s-a retras din licitație[/b:11pvs606][/size:11pvs606]

Din cele patru companii înscrise inițial la licitația organizată de Primăria Ploiești pentru cumpărarea a 50 de autobuze noi, doar două au rămas în ”cursă”, Mercedes renunțând să mai facă vreo ofertă. Valoarea achiziției depășește 10 milioane de euro.
Potrivit transploiesti.ro, firmele înscrise inițial în licitația pentru autobuze noi la Ploiești au fost Mercedes Benz Romania S.R.L., S.C GD Bus GmbH, S.C. BMC TRUCK&BUS S.A. și .C. ANADOLU AUTOMOBIL ROM.

În cursa pentru câștigarea licitației au mai rămas doar ultimii doi furnizori, cu modelele EURO BUS DIAMOND, respectiv ISUZU CITIPORT.

EURO BUS DIAMOND este un model produs de BMC lângă București, fiind singurul autobuz românesc care a supravieţuit crizei financiare.
Acesta are o lungime de 12 metri, este dotat cu aer condiţionat, podea joasă şi trei uşi de acces, motorizarea fiind asigurată de Mercedes.
Astfel de mijloace de transport circulă deja în oraşe precum Constanţa, Târgu Jiu, Caransebeş şi Iaşi. Costul de achiziţie variază între 158.000 de euro şi 170.000 euro/bucată, inclusiv TVA.

În schimb, ISUZU CITIPORT este cel mai nou autobuz din gama produselor Anadolu Isuzu.


Sursă -> https://www.observatorulph.ro/social/92 ... -licitatie

 


Re: Știri, noutăți, perspective Puss in Boots

Ce chestie.....

 


Re: Știri, noutăți, perspective andrei11

EURO BUS DIAMOND este un model produs de BMC lângă București, fiind singurul autobuz românesc care a supravieţuit crizei financiare.
 :lol:  :lol:  :lol:
...motorizarea fiind asigurată de Mercedes.
Mister rezolvat,
Dacă ni se mai precizează și transmisia de unde e, cablurile de la electrică, frânele, etc, e clar, autobuzul e pur sânge românesc.

 


Re: Știri, noutăți, perspective Robert

care a supraviețuit crizei, păcat că săracul nici nu exista în acea perioadă :))

 


Re: Știri, noutăți, perspective Puss in Boots

Si totusi autobuzul Roman nu e si el supravietuitor?

As vrea sa termine o data telenovela cu autobuzele ca e clar ca tot turcisme primim si sa inceapa si cele pe fonduri europene pt trolee si tramvaie.

 


Re: Știri, noutăți, perspective Gabi23

De la 1 iulie pensionarii, elevii și studenții rămân fără transport gratuit în Ploiești. Anunțul salariaților TCE

În mijloacele de transport în comun din Ploiești au fost lipte astăzi afișe prin care salariații TCE anunță călătorii că de la 1 iulie dispare gratuitatea pentru anumite categorii sociale.
Decizia anunțată de salariații TCE va fi luată ca urmare a deciziei majorității din Consiliul Local Ploiești de a nu aproba bugetul TCE în care erau incluse sumele necesare acoperirii subvenției la transportul pensionarilor, elevilor și studenților după 1 iulie.
Astfel, la ultima ședință a consiliului local, din 16 mai, aleșii PSD -ALDE au considerat că aprobarea bugetului de la TCE nu reprezintă o urgență.
Mai mult, banii care urmau să fie prevăzuți pentru suplimentarea fondurilor pentru acordarea de gratuități au fost direcționați către fondul de urgență.
De gratuitate pe mijloacele de transport în comun beneficiază aproximativ 35.000 de pensionari și circa 7.000 de elevi din Ploiești.

Sursa: https://www.observatorulph.ro/social/94 ... atilor-tce
Autor: Marius Nica

 


Re: Știri, noutăți, perspective Puss in Boots

Foarte bine, la Iasi unul din motivele intrarii in faliment a RATP a fost si neplata de catre Primarie a acestor gratuitati. Discutia e lunga dar e cert aspectul.

 


Re: Știri, noutăți, perspective Puss in Boots

De licitatiile pentru electrice nu se mai aude nimic? Vad ca si la autobuze e tacere. S-a decis ca e Isuzu sau nu?

 


Re: Știri, noutăți, perspective BGP2597

De electrice nu am mai auzit nimic de mult și sincer nu cred că e un lucru rău. Ploieștiul are multe de rezolvat până să ajungem să ne satisfacem acest moft. Licitația pentru cele 50 de autobuze diesel încă se află în faza de evaluare financiară, ar trebui în următoarele săptămâni să apară rezultatul.

 


Go to page:  1  ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Județul Prahova  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420670 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use