MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3279 posts, 439767 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 136 137 138 139 140 141 142  ... 235
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului uvictor

Azi dimineata la Jiului la linia 1 a venit metrou de Straulesti care chiar a plecat spre Straulesti iar la linia 2 de GdN care chiar a plecat spre Gara. In schimb monitoarele afiseaza timpii doar pentru metroul de Straulesti

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

^O intamplare, asa s-au nimerit sa fie pendulele.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului survola

Adrian Rosca wrote:
De azi se circula din nou pe 2 fire, dar tot in pendula. Cand s-o pune in functiune Siemenstronicul, D-zeu cu mila!  :popa:

Ne spune guru, că s-a întors din concediu relaxat  :D

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

@guru manipuleaza pe tema asta la "benzinari".  :mrgreen:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Pune si replica mea de acolo, nu doar asertiunea ta, ca sa poti spune cu mana pe inima ca <audiatur et altera pars>...
:mrgreen:
N-am fost in niciun concediu, doar voi v-ati relaxat, eu am fost plecat cu trebi serioase...dar planuiesc sa-mi iau si eu un <relax> binemeritat cat de curand...
:bere:

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul subway guru

Revenind la <crastavete> prima faza <SPF> finalizata, aghezmuita si de Jaspers, urmeaza sa spuna si Mrex ca e ok...
:bere:

 


Re: M4 Gara de Nord - Progresul TibiV

Asta chiar ESTE o veste mare !!!....
:bere:

(ca nu avem si sampanie, ca pe WhatsApp.... ;)

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului URANUS

B365.ro

http://www.b365.ro/mobi/s-a-automatizat ... 58549.html

S-a automatizat ultima porţiune din magistrala 4 de metrou. La ce interval circulă acum metrourile

Trenurile de metrou de pe Magistrala 4 Gara de Nord – Străulești circulă acum ceva mai bine, după ce Metrorex a finalizat o investiție restantă.


Începând cu 1 Mai, între stațiile Gara de Nord 2 și Străulești de pe Magistrala 4, trenurile de metrou circulă la un interval de aproximativ zece minute, față de peste 15 minute, cum se întâmpla până acum.

Pentru ca trenurile să fie mai dese, încerpând de la finele lunii februarie și până pe 30 aprilie s-au desfășurat ultimele lucrări pentru montarea echipamentelor de automatizare a traficului pe Magistrala 4, tronsonul Parc Bazilescu - Străulești.

În perioada lucrărilor, toată luna martie pe distanţa Străuleşti - Jiului - Străuleşti, firul 1, circulaţia s-a desfăşurat în sistem pendulă, la un interval de 15 minute iar pe distanţa Gara de Nord - Jiului - Gara de Nord, la un interval de 10 minute. Apoi, începând cu 1 aprilie, pe distanţa Străuleşti - Jiului - Străuleşti firul 2, circulaţia s-a făcut în sistem pendulă, la un interval de 15 minute, iar pe distanţa Gara de Nord 2 - Jiului - Gara de Nord 2, la un interval de 10 minute.

Cât timp au durat lucrările, pentru continuarea călătoriei spre staţiile de metrou Străuleşti sau Gara de Nord 2, pasagerii au schimbat trenul în staţia Jiului, de la cealaltă linie. Acum s-a eliminat transbordarea de la Jiului, iar intervalul de succedare s-a redus la aproximativ zece minute. Ce-i drept, nu la maximum opt minute, așa cum a promis Metrorex. Însă tot au mai rămas lucrări de făcut, așa că trenurile circulă acum ca la Londra, pe partea stângă. Până la închiderea ediției, reprezentanții Metrorex nu au răspuns în ce constau aceste lucrări.

Lucrări finalizate după 30 de ani
România liberă a dezvăluit la începutul anului că, deși Magistrala 4 fusese inaugurată integral, până la Străulești, călătorii erau nevoiți să aștepte în stații chiar și peste 15 minute. Din cauza lipsei unui macaz, intervalul de succedare a trenurilor era nepermis de mare, depășind uneori și 15 minute, așa că mulți bucureșteni din nordul orașului preferau să folosească în continuare, pe bună dreptate, mașina personală, în loc să ia metroul. Și dacă aveai ghinionul să ratezi „la mustață" trenul erai apoi nevoit să aștepți un sfert de oră, distanța de 7,64 km dintre Gara de Nord și Străulești putea fi parcursă mai rapid cu bicicleta.

Așa se face că abia acum, în 2018, se poate spune că Magistrala 4 (care numără opt stații) va fi finalizată în totalitate, la aproape 30 de ani de la începerea lucrărilor – decembrie 1989.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

^Un articol de doi lei, cu o logica "imbatabila":

începând de la finele lunii februarie și până pe 30 aprilie s-au desfășurat ultimele lucrări pentru montarea echipamentelor de automatizare a traficului pe Magistrala 4, tronsonul Parc Bazilescu - Străulești
...
Însă tot au mai rămas lucrări de făcut, așa că trenurile circulă acum ca la Londra, pe partea stângă.


De exemplu mai sunt de montat semafoarele, care sunt tot parte a sistemului de automatizare si siguranta circulatiei. Montajul lor a inceput acum cateva zile. Iar metroul circula cand pe stanga, cand pe dreapta, dupa cum e pendula.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Probabil ca jurnalistul in cauza a prins trenul de "pe stanga", ca in Anglia..
:lol:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului mcosmin

E unul mor cand vad faza asta:

România liberă a dezvăluit la începutul anului că, deși Magistrala 4 fusese inaugurată integral, până la Străulești, călătorii erau nevoiți să aștepte în stații chiar și peste 15 minute. Din cauza lipsei unui macaz, intervalul de succedare a trenurilor era nepermis de mare, depășind uneori și 15 minute, așa că mulți bucureșteni din nordul orașului preferau să folosească în continuare, pe bună dreptate, mașina personală, în loc să ia metroul. Și dacă aveai ghinionul să ratezi „la mustață" trenul erai apoi nevoit să aștepți un sfert de oră, distanța de 7,64 km dintre Gara de Nord și Străulești putea fi parcursă mai rapid cu bicicleta.


Eu sunt curios, astia isi dau seama pe ce planeta se afla? Sau daca o prostie e socanta, chiar trebuie sa o preluam la nesfarsit? (ca sa nu mai zic de marea dezvalurie de la RL, oricine merge intr-o statie terminus isi da seama ca exista un macaz undeva, nu e ca si cum trenurile se teleporteaza pe linia cealalta...).

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Sezi bland...mai vorbim prin iulie...

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Azi data de mai sus și în continuare până ce se va finaliza Dimetronicul trenurile circulă fără transbordare direct GdN 2 - Străulești astfel :
GdN 2 - 1 Mai se circulă normal.
1 Mai - Străulești ba pe stânga, ba pe dreapta.
Am impresia că intervalul de succedare e undeva la 12 minute.
Un lucru bun e că am scăpat de transbordare.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

In schimb te-ai ales cu asteptarea la interval...
:bere:

 


Go to page:  1  ... 136 137 138 139 140 141 142  ... 235
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420548 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use