Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)

 

Topic: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti

1154 posts, 293046 views
 
Go to page:  1  ... 51 52 53 54 55 56 57  ... 83
 
 

📖 Pagination options
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

Reportaj 12 Mai


 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti adila

Inca un proiect de infrastructura care este incetinit printre altele de Transelectrica.
Multumim pe aceasta cale acestei institutii de stat care contribuie la dezvoltarea durabila a Romaniei ca mai toate institutiile de stat de altfel.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

Au inca 4 rampe de balastat, este front de lucru, sa le umple pe acelea si dupaia mai vedem.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Cristi N

LEA este de 110kV si am inteles ca apartine Enel. Si nu as da vina nici macar pe ei, nu stiu daca s-a schimbat ceva intre timp dar luna trecuta inca nu erau expropiate cele doua parcele necesare pentru cei doi stalpi suplimentari.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

Este LEA 110kV Fundeni - Bucuresti Nord.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti TibiV

Deci la ENEL, nu la Transelectrica....

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti TibiV

Cateva poze de azi dimineata de la benzinari.
Pasajul peste CF M800 de la Gherghitei.


















 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

Deci pana cand nu termina la Cluj, nu ii vedem pe Deme pe aici.

Reportaj 22 Mai.


 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Tavi

Shoppy, foarte frumoase reportajele tale. Multumesc pentru ele.
Cat despre constructor ... O pereche de pile pe luna e cam subtire activitatea dar, na, intainteaza si el cum este platit   :(

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

Multumesc de apreciere.

O turnare dureaza o saptamana(armare / cofrare / turnare / intarire / decofrare), daca o pila are nevoie de 3 sau 4 turnari(trecand cu vederea pilotii) atunci aia este, o sa dureze 3 sau 4 saptamani oricat de multi bani ai.
Mi se pare ca exista 3 echipe pentru ca in fiecare saptamana se fac 3 turnari(in locuri diferite), mi se pare un ritm acceptabil.

De asemenea la balastat o rampa ritmul este cam 1m inaltime pe saptamana, asta este lafel oricat de multi bani ai ca asa se taseaza si nu ai unde sa bagi mai multe utilaje.
Se lucreaza la 3 rampe in paralele deci si aici ritmul este acceptabil.

Acuma nici nu poti dintr-o data sa accelerezi, chiar daca ai de unde sa aduci oameni si utilaje, nu iti da nimeni materiale peste noapte, deci degeaba spunem ca gata, au venit banii, hai acuma repede, nu o sa fie repede, o sa fie in ritmul in care se programase initial.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Tavi

Shoppy, multam de precizari! Da, face sens ce zici tu cu avansatul. Deme zice ca apare in curand pe acolo. Dupa vedem cum merge cu supraarmarea si suprabetonarea.
Ai ceva info despre rampa sud Popasului (cea cu LEA nerelocata ..). Parca rampa nord este deja cu ceva straturi asternute deja, nu?

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

Rampa de nord a Popasului ar trebui sa fie terminata, o sa fac o poza data viitoare, nu stiu nimic despre cea de sud.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti gabriels

Putin offtopic: shoppy cand puneai direct pozele era mult mai bine, in varianta cu film embedded nu se pot urmari asa bine progresele.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

Da, vezi ca la inceputul fiecarui reportaj ai link catre reportajul anterior.

 


Go to page:  1  ... 51 52 53 54 55 56 57  ... 83
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: A3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)  • 
Choose destination

Since our 2265 forum members have written 419371 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use