Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
8571 posts, 1200764 views
📖 Pagination options
- adila
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
adila
Andrei11, de unde vrei sa stie ministru' ce trenuri vor circula daca nu e licitatie? Nici la celelalte intrebari nu vad cine ar putea raspunde. Daca te uiti pe desfasuratorul de lucrari nu inseamna ca sti si cand se termina, ca doar nu e "outage" la un NPP.
Andrei11, de unde vrei sa stie ministru' ce trenuri vor circula daca nu e licitatie? Nici la celelalte intrebari nu vad cine ar putea raspunde. Daca te uiti pe desfasuratorul de lucrari nu inseamna ca sti si cand se termina, ca doar nu e "outage" la un NPP.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Adrian Rosca
Modificarea regulamentului de receptie tine de MDRAP, nu de MT. De altfel, MT a incercat sa-l modifice la sfarsitul anului trecut, dar nu i-a iesit.
Modificarea regulamentului de receptie tine de MDRAP, nu de MT. De altfel, MT a incercat sa-l modifice la sfarsitul anului trecut, dar nu i-a iesit.
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
George
Dar pe TINE ce te ingrijoreaza, mai exact? Ca pe mine ma ingrijoreaza ca tu esti cam senin.
subway guru wrote:
Sunt multe persoane ce-si aroga diverse merite imaginare.
Statia Titan n-are nicio treaba cu acel domn, a fost construita in excavatie deschisa cu asecare prin epuisment exterior si interior in incinta de pereti mulati ancorati.
Tehnologia cu inghetul s-a folosit pentru saparea tunelurilor spre Georgian pana pe la Potcoava si a fost abandonata de cat te buna si eficienta s-a dovedit...
P.S.
George, acoperirea acceselor e chiar ultimul lucru ce ar trebui sa ne ingrijoreze...
Dar pe TINE ce te ingrijoreaza, mai exact? Ca pe mine ma ingrijoreaza ca tu esti cam senin.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Cel mai mult ma ingrijoreaza eventualitatea blocarii din nou (a cata oara) a proiectului...
Cel mai mult ma ingrijoreaza eventualitatea blocarii din nou (a cata oara) a proiectului...
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
George
Blocare din ce cauză?
Să vedem ce știm sigur:
- lipsa licitației pentru automatizări face ca magistrala să nu poată fi folosită chiar dacă ar fi totul gata la cheie - departe de a se fi întâmplat, oricum - și licitația aia mai devreme de 2019 nu se va termina, zic eu acum;
- numeroasele restanțe ale constructorului și clenciuri financiare cu M-REX...
Poți fi mai detaliat? Blocare prin ce? Parcă don ministru tocmai a zis să se dea bice...
Blocare din ce cauză?
Să vedem ce știm sigur:
- lipsa licitației pentru automatizări face ca magistrala să nu poată fi folosită chiar dacă ar fi totul gata la cheie - departe de a se fi întâmplat, oricum - și licitația aia mai devreme de 2019 nu se va termina, zic eu acum;
- numeroasele restanțe ale constructorului și clenciuri financiare cu M-REX...
Poți fi mai detaliat? Blocare prin ce? Parcă don ministru tocmai a zis să se dea bice...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Don' ministru a zis și el ceva ca să nu tacă...E din alt film, nu-l lua în seamă.
George wrote:
... Parcă don ministru tocmai a zis să se dea bice...
Don' ministru a zis și el ceva ca să nu tacă...E din alt film, nu-l lua în seamă.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
In aceiasi zi dom'ministru a fost si la santierul A3 de la Gherghitei-Petricani...
Si da-i in sus si in jos ca e nemultumit de mobilizarea constructorului, ca asa nu va respecta termenul contractual, ca aia, ca ailalata...
Da' dom'ministru nu a scos o vorba despre faptul ca prin Legea Bugetului de Stat au fost alocati santierului 20 mil.lei, desi valoarea lucrarilor ramase de executat este de 70 mil. lei...
Deci hai sa-l lasam pe dom'ministru sa bata ce campi vrea el, iar noi sa incercam sa fim realisti...
In aceiasi zi dom'ministru a fost si la santierul A3 de la Gherghitei-Petricani...
Si da-i in sus si in jos ca e nemultumit de mobilizarea constructorului, ca asa nu va respecta termenul contractual, ca aia, ca ailalata...
Da' dom'ministru nu a scos o vorba despre faptul ca prin Legea Bugetului de Stat au fost alocati santierului 20 mil.lei, desi valoarea lucrarilor ramase de executat este de 70 mil. lei...
Deci hai sa-l lasam pe dom'ministru sa bata ce campi vrea el, iar noi sa incercam sa fim realisti...
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
D-ar fi numai atat...
George wrote:
Blocare din ce cauză?
Să vedem ce știm sigur:
- lipsa licitației pentru automatizări face ca magistrala să nu poată fi folosită chiar dacă ar fi totul gata la cheie - departe de a se fi întâmplat, oricum - și licitația aia mai devreme de 2019 nu se va termina, zic eu acum;
- numeroasele restanțe ale constructorului și clenciuri financiare cu M-REX...
Poți fi mai detaliat? Blocare prin ce? Parcă don ministru tocmai a zis să se dea bice...
D-ar fi numai atat...
- George
-
Posted:
-
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
Uite inca cateva
1) Lipsa trenurilor - licitatia aia a devenit deja o poveste nemuritoare.
2) Modificarea legislatiei achizitiilor publice (care va aduce dupa sine si anularea oricarui progres la problema 1), plus alte posibile licitatii care pentru sisteme complementare, altele decat semnalizarea si trenurile.
3) Instabilitatea financiara si guvernamentala, modificari ale prioritatii proiectelor de dezoltare ale metroului, modificari ale finantarii de pe o zi pe alta.
Uite inca cateva
1) Lipsa trenurilor - licitatia aia a devenit deja o poveste nemuritoare.
2) Modificarea legislatiei achizitiilor publice (care va aduce dupa sine si anularea oricarui progres la problema 1), plus alte posibile licitatii care pentru sisteme complementare, altele decat semnalizarea si trenurile.
3) Instabilitatea financiara si guvernamentala, modificari ale prioritatii proiectelor de dezoltare ale metroului, modificari ale finantarii de pe o zi pe alta.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
misterr
Cine le decontează bucureștenilor timpul pierdut cu metroul din Drumul Taberei?
Am recitit o știre de la Antena 3, din 5 noiembrie 2011:
“Şoferi, aveţi o nouă provocare în traficul bucureştean. Au început lucrările la linia de metrou care leagă Drumul Taberei de centrul Capitalei. De duminică, traficul de pe traseul şantierului se deviază pentru cel puţin un an, așa că e indicat să alegeţi rute alternative sau să vă înarmaţi cu răbdare. După ce se deviază circulaţia, lucrările încep în forţă. Deja, unii bucureşteni s-au revoltat. Şantierul le blochează locurile de parcare. Noua linie de metrou va putea fi folosită peste 4 ani”.
La acel moment știu că am făcut și un calcul, dacă între 1975 și 1989 s-au construit 60 km de metrou, într-un ritm de 4,3 km pe an, lucrarea de 6 km începută în 2011 ar fi trebuit să fie gata pe la jumătatea lui 2013. De ce 2015?
Acum suntem însă în 2018! De la anunțul "În 3 ani, aici VA FI stația TA de metrou. În 3 ani de aici vei face 7 minute până în centru" au trecut 7 ani și întrebarea e: Cât costă timpul pierdut? Într-un oraș prost proiectat, după ce li se iau bucureștenilor taxe ca să li se dea metrou, timpul, care-i bani, le e mai mult irosit, ca să devină o certitudine că sărăcesc.
Adică, pe lângă mașinile de gunoi ce ar trebui să lucreze noaptea și frecventele reparații de țevi, circulația mai e îngrădită și de lucrările de la metrou. Obiectiv „strategic” care odată început s-a soldat cu restricționarea traficului, spargerea asfaltului și schimbarea obiceiurilor locuitorilor, care, însă, brusc, s-a oprit o bună bucată de timp.
Concluzia e clară, dacă autorităţile demarează proiecte fără să ştie cât costă, şi cât durează, înseamnă că fac doar calcule politice. Şi văzând care-i problema avem explicaţia pentru lipsa de bun-simţ cu care-s trataţi cei care îşi pierd timpul în trafic, fiindcă asta-i principala însuşire a politicienilor.
Da, dar tocmai pentru că am identificat cauza trebuie responsabilizați cei ce iniţiază proiecte pentru care nu-s pregătiți şi singura certitudine e că încurcă lumea.
Cine le decontează bucureștenilor timpul pierdut cu metroul din Drumul Taberei?
Am recitit o știre de la Antena 3, din 5 noiembrie 2011:
“Şoferi, aveţi o nouă provocare în traficul bucureştean. Au început lucrările la linia de metrou care leagă Drumul Taberei de centrul Capitalei. De duminică, traficul de pe traseul şantierului se deviază pentru cel puţin un an, așa că e indicat să alegeţi rute alternative sau să vă înarmaţi cu răbdare. După ce se deviază circulaţia, lucrările încep în forţă. Deja, unii bucureşteni s-au revoltat. Şantierul le blochează locurile de parcare. Noua linie de metrou va putea fi folosită peste 4 ani”.
La acel moment știu că am făcut și un calcul, dacă între 1975 și 1989 s-au construit 60 km de metrou, într-un ritm de 4,3 km pe an, lucrarea de 6 km începută în 2011 ar fi trebuit să fie gata pe la jumătatea lui 2013. De ce 2015?
Acum suntem însă în 2018! De la anunțul "În 3 ani, aici VA FI stația TA de metrou. În 3 ani de aici vei face 7 minute până în centru" au trecut 7 ani și întrebarea e: Cât costă timpul pierdut? Într-un oraș prost proiectat, după ce li se iau bucureștenilor taxe ca să li se dea metrou, timpul, care-i bani, le e mai mult irosit, ca să devină o certitudine că sărăcesc.
Adică, pe lângă mașinile de gunoi ce ar trebui să lucreze noaptea și frecventele reparații de țevi, circulația mai e îngrădită și de lucrările de la metrou. Obiectiv „strategic” care odată început s-a soldat cu restricționarea traficului, spargerea asfaltului și schimbarea obiceiurilor locuitorilor, care, însă, brusc, s-a oprit o bună bucată de timp.
Concluzia e clară, dacă autorităţile demarează proiecte fără să ştie cât costă, şi cât durează, înseamnă că fac doar calcule politice. Şi văzând care-i problema avem explicaţia pentru lipsa de bun-simţ cu care-s trataţi cei care îşi pierd timpul în trafic, fiindcă asta-i principala însuşire a politicienilor.
Da, dar tocmai pentru că am identificat cauza trebuie responsabilizați cei ce iniţiază proiecte pentru care nu-s pregătiți şi singura certitudine e că încurcă lumea.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
Cert este ca termenele Metrorex sunt total depasite in raport cu ceea ce se sustine pe metrorexm5.
Astfel, daca e s-o luam in ordine, dinspre Eroilor, cele invocate sunt fatasmagorii la 24.06.2018:
- Eroilor "Traficul auto pe porțiunile afectate din Splaiul Independenței și din B-dul Eroii Sanitari este estimat a fi redat în luna mai 2018."(http://www.metrorexm5.ro/eroilor.html). A trecut de cca. 30 de zile luna mai si din contra, s-a sugrumat traficul peste podul de la Eroilor, spre Stirbei Voda, limitandu-se la doua benzi. Despre deschiderea bd Eroilor Sanitari nici vorba.
- Academia Militara: centrala de ventilatie de la baza Academiei inca nu-i gata, astfel ca traficul este inca gatuit de acea sicana. In afara de cateva progrese la accese nu se vede nicio schimbare in zona santierului statiei Academia Militara.
- Orizont: cu toate ca a fost finalizata de 1 an si jumatate se circula pe Drumul Taberei execrabil. Carosabilul este valurit pe ambele sensuri, iar statiile RATB nu au revenit la locatia initala. De ce?
- Favorit: de mai bine de cinci luni cred, traficul intre bd. Dr. Taberei si bd. Timisoara este deviat pe un singur fir, fara a fi vreo speranta in reluarea lui la parametri nominali in viitorul apropiat. De ce s-a intamplat asta ca n-am vazut nicio lucrare ulterioara in zona? Mai mult, peste doua luni se face un an de cand traficul troleibuzelor e deviat pe str. Sibiu, si nu se intezareste reluarea lui in mod firesc, cu toate ca subtraversarea e gata de cateva luni bune. Nu mai vorbim de acces Medlife care a durat nesperat de mult.
-T. Vladimirescu (DT. 34): Aici lucrurile la suprafata stau cel mai bine, cu exceptia faptului ca prima banda a devenit parcare in spic. Nici aici nu si-au reluat locul fostele statii RATB (DT. 34 si DT.35). De ce?
- Parc Dr. Taberei (Moghioros): din cele 7 accese vizate a fi realizate doar doua se pot remarca, cele pe partea cu parcul sunt executate (C si D), in rest...pauza. Si lucrarile la CV par in "conservare".
- Romancierilor: Nu se intrezareste reluarea traficului pe sensul de mers spre V. Ialomitei, lucrandu-se la acces D si ceva la A, cu toate ca "Traficul auto este estimat a fi redat în totalitate în luna iulie 2018." conform http://www.metrorexm5.ro/romancierilor.html. Alta amagire!
- C. Brancusi: "Traficul auto este estimat a fi redat în totalitate în luna august 2018" cu toate ca acces A nici nu este atacat de mai bine de un an si jumatate.
- R. Doamnei: aici chiar ca s-au ambitionat in prezent. Dupa ce au oprit traficul in 2012 (02.05) pe aceasta strada si au turnat peretii mulati in acelasi an...au "zdranganit-o" in zona satiei, pana dupa ce au iesit TMB-urile in feb 2015. Acum dau bice sa definitiveze treaba care oricum nu se va incadra ca si termen prezumtiv in ceea ce priveste reluarea traficului de suprafata, septembrie a.c. "Traficul auto este estimat a fi redat în totalitate în luna septembrie 2018." http://www.metrorexm5.ro/rauldoamnei.html.
In acest context, poate spune cineva, avizat, cand totusi va fi redat, integral, traficul de suprafata din cartier ca de circulat pe M5 mie unul mi-e clar...20...20
Cert este ca termenele Metrorex sunt total depasite in raport cu ceea ce se sustine pe metrorexm5.
Astfel, daca e s-o luam in ordine, dinspre Eroilor, cele invocate sunt fatasmagorii la 24.06.2018:
- Eroilor "Traficul auto pe porțiunile afectate din Splaiul Independenței și din B-dul Eroii Sanitari este estimat a fi redat în luna mai 2018."(http://www.metrorexm5.ro/eroilor.html). A trecut de cca. 30 de zile luna mai si din contra, s-a sugrumat traficul peste podul de la Eroilor, spre Stirbei Voda, limitandu-se la doua benzi. Despre deschiderea bd Eroilor Sanitari nici vorba.
- Academia Militara: centrala de ventilatie de la baza Academiei inca nu-i gata, astfel ca traficul este inca gatuit de acea sicana. In afara de cateva progrese la accese nu se vede nicio schimbare in zona santierului statiei Academia Militara.
- Orizont: cu toate ca a fost finalizata de 1 an si jumatate se circula pe Drumul Taberei execrabil. Carosabilul este valurit pe ambele sensuri, iar statiile RATB nu au revenit la locatia initala. De ce?
- Favorit: de mai bine de cinci luni cred, traficul intre bd. Dr. Taberei si bd. Timisoara este deviat pe un singur fir, fara a fi vreo speranta in reluarea lui la parametri nominali in viitorul apropiat. De ce s-a intamplat asta ca n-am vazut nicio lucrare ulterioara in zona? Mai mult, peste doua luni se face un an de cand traficul troleibuzelor e deviat pe str. Sibiu, si nu se intezareste reluarea lui in mod firesc, cu toate ca subtraversarea e gata de cateva luni bune. Nu mai vorbim de acces Medlife care a durat nesperat de mult.
-T. Vladimirescu (DT. 34): Aici lucrurile la suprafata stau cel mai bine, cu exceptia faptului ca prima banda a devenit parcare in spic. Nici aici nu si-au reluat locul fostele statii RATB (DT. 34 si DT.35). De ce?
- Parc Dr. Taberei (Moghioros): din cele 7 accese vizate a fi realizate doar doua se pot remarca, cele pe partea cu parcul sunt executate (C si D), in rest...pauza. Si lucrarile la CV par in "conservare".
- Romancierilor: Nu se intrezareste reluarea traficului pe sensul de mers spre V. Ialomitei, lucrandu-se la acces D si ceva la A, cu toate ca "Traficul auto este estimat a fi redat în totalitate în luna iulie 2018." conform http://www.metrorexm5.ro/romancierilor.html. Alta amagire!
- C. Brancusi: "Traficul auto este estimat a fi redat în totalitate în luna august 2018" cu toate ca acces A nici nu este atacat de mai bine de un an si jumatate.
- R. Doamnei: aici chiar ca s-au ambitionat in prezent. Dupa ce au oprit traficul in 2012 (02.05) pe aceasta strada si au turnat peretii mulati in acelasi an...au "zdranganit-o" in zona satiei, pana dupa ce au iesit TMB-urile in feb 2015. Acum dau bice sa definitiveze treaba care oricum nu se va incadra ca si termen prezumtiv in ceea ce priveste reluarea traficului de suprafata, septembrie a.c. "Traficul auto este estimat a fi redat în totalitate în luna septembrie 2018." http://www.metrorexm5.ro/rauldoamnei.html.
In acest context, poate spune cineva, avizat, cand totusi va fi redat, integral, traficul de suprafata din cartier ca de circulat pe M5 mie unul mi-e clar...20...20
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Valentin
Sunt curios daca procentele ce se vor actualiza de pe metrorexm5 (ultima actualizare a fost pe 18 mai) vor fi conforme cu realitatea... Apropo.. la cat timp se actualizeaza metrorexm5 (procente/statie, etc)
Sunt curios daca procentele ce se vor actualiza de pe metrorexm5 (ultima actualizare a fost pe 18 mai) vor fi conforme cu realitatea... Apropo.. la cat timp se actualizeaza metrorexm5 (procente/statie, etc)
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
Oricum nu se ingrijeste administatorul site-ului metrorexm5.ro asa cum ar trebui.
Ce mai cauta informatia, la data de 16.07.2018, "Proiectul Magistrala 5, Secțiunea Raul Doamnei - Eroilor (PS Opera), inclusiv Valea Ialomitei iși propune transportul unui numar de circa 64.000 călători/zi (la punerea in funcțiune cu călători semestrul I 2019) din zona deservită spre centrul orasului, fiind de asemenea și o legătură cu rețeua existentă de metrou, la stația Eroilor. Asigurarea până la sfașitul anului 2017 a unei linii de transport cu metroul ce oferi o viteză comercială/maximă de 36/80km/h, la un interval min/med/optim de urmărire între trenuri de 1,5/3/6 minute (90/180/360 secunde), pe secțiunea Raul Doamnei- Eroilor, inclusiv Valea Ialomitei. Asigurarea până la sfârșitul anului 2017 a unui sistem de transport ce va imbunătăți durata de deplasare pe coridorul deservit de la 32 de minute la 12 minute, cu o creștere a vitezei comerciale de la 13km/h la 36km/h."
Astia nu stiu ca am trecut de 7(sapte) luni in 2018?????
PS
Pui baza pe ceea ce "actualizeaza" ei?
Oricum nu se ingrijeste administatorul site-ului metrorexm5.ro asa cum ar trebui.
Ce mai cauta informatia, la data de 16.07.2018, "Proiectul Magistrala 5, Secțiunea Raul Doamnei - Eroilor (PS Opera), inclusiv Valea Ialomitei iși propune transportul unui numar de circa 64.000 călători/zi (la punerea in funcțiune cu călători semestrul I 2019) din zona deservită spre centrul orasului, fiind de asemenea și o legătură cu rețeua existentă de metrou, la stația Eroilor. Asigurarea până la sfașitul anului 2017 a unei linii de transport cu metroul ce oferi o viteză comercială/maximă de 36/80km/h, la un interval min/med/optim de urmărire între trenuri de 1,5/3/6 minute (90/180/360 secunde), pe secțiunea Raul Doamnei- Eroilor, inclusiv Valea Ialomitei. Asigurarea până la sfârșitul anului 2017 a unui sistem de transport ce va imbunătăți durata de deplasare pe coridorul deservit de la 32 de minute la 12 minute, cu o creștere a vitezei comerciale de la 13km/h la 36km/h."
Astia nu stiu ca am trecut de 7(sapte) luni in 2018?????
PS
Pui baza pe ceea ce "actualizeaza" ei?
📖 Pagination options