Topic: Laromet - Podul Constanta (linia 20)
39 posts, 1236 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Laromet - V. Parvan inainte de modernizare (linia 20)
Gabi23
Linia 20 era deservita astazi 24 septembrie 2012, la sch.2, de catre vagoanele:
Bucurestii Noi: 021, 178, 318
Victoria: 170, 203
021 - 20 - 24.09.2012 by Gabriel Dumitriu, on Flickr
Linia 20 era deservita astazi 24 septembrie 2012, la sch.2, de catre vagoanele:
Bucurestii Noi: 021, 178, 318
Victoria: 170, 203
021 - 20 - 24.09.2012 by Gabriel Dumitriu, on Flickr
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Laromet - V. Parvan inainte de modernizare (linia 20)
Utilizator anonim
Azi 1 aprilie pe linia 20 la sch1:
Depoul Victoria: 315, 203, 174
Depoul Bucurestii Noi: 305, 178, 221
Azi 1 aprilie pe linia 20 la sch1:
Depoul Victoria: 315, 203, 174
Depoul Bucurestii Noi: 305, 178, 221
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Laromet - V. Parvan inainte de modernizare (linia 20)
Gabi23
Duminică, 28 aprilie 2013, parcul liniei 20 este asigurat de către vagoanele: 174, 260 şi 221
Duminică, 28 aprilie 2013, parcul liniei 20 este asigurat de către vagoanele: 174, 260 şi 221
174 - 20 - 28.04.2013.jpg (441.67 KB; downloaded 6809 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Laromet - V. Parvan inainte de modernizare (linia 20)
Gabi23
Astăzi 11 iunie 2013, parcul liniei 20 a fost asigurat la sch1 de către vagoanele:
Victoria: 141, 174, 301.
Bucureştii Noi: 080, 256, 288, 296, 305, 318, 362
Astăzi 11 iunie 2013, parcul liniei 20 a fost asigurat la sch1 de către vagoanele:
Victoria: 141, 174, 301.
Bucureştii Noi: 080, 256, 288, 296, 305, 318, 362
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Laromet - V. Parvan inainte de modernizare (linia 20)
Victor92
Astazi, 7 Septembrie 2013, au circulat in ultima zi a liniei 20 urmatoarele tramvaie:
Turul 1: 174
Turul 2: 301
Turul 3: 305
Astazi, 7 Septembrie 2013, au circulat in ultima zi a liniei 20 urmatoarele tramvaie:
Turul 1: 174
Turul 2: 301
Turul 3: 305
DSC_2330.JPG (233.66 KB; downloaded 6809 times)
DSC_2352.JPG (255.02 KB; downloaded 6654 times)
DSC_2318.JPG (240.78 KB; downloaded 6652 times)
DSC_2350.JPG (204.65 KB; downloaded 6635 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Laromet - V. Parvan inainte de modernizare (linia 20)
Utilizator anonim
301 a fost ultimul tramvai al linei 20, ultima cursa cel putin a trecut pe linia 24.
301 a fost ultimul tramvai al linei 20, ultima cursa cel putin a trecut pe linia 24.
DSC_2083.JPG (206.94 KB; downloaded 6607 times)
DSC_2085.JPG (183.41 KB; downloaded 6576 times)
DSC_2086.JPG (221.59 KB; downloaded 6570 times)
DSC_2087.JPG (210.2 KB; downloaded 6578 times)
DSC_2095.JPG (379.25 KB; downloaded 6576 times)
DSC_2107.JPG (192.64 KB; downloaded 6581 times)
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Laromet - V. Parvan inainte de modernizare (linia 20)
Victor92
Si de la mine cateva cu "Laromet S.A". Cine stie ce o sa fie aici peste 2 ani...
Si de la mine cateva cu "Laromet S.A". Cine stie ce o sa fie aici peste 2 ani...
DSC_2314.JPG (308.05 KB; downloaded 427 times)
DSC_2315.JPG (260.16 KB; downloaded 427 times)
DSC_2311.JPG (250.48 KB; downloaded 427 times)
DSC_2309.JPG (241.01 KB; downloaded 427 times)
DSC_2312.JPG (252.48 KB; downloaded 427 times)
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Laromet - V. Parvan inainte de modernizare (linia 20)
rosetti61
Am mai scris despre istoric la sectiunea de modificari, mi-a fost mai la indemana la momentul respectiv.
Tramvaiul 20 in Bucurestii Noi 1961-2013, desi capatul este mult mai vechi, datand din perioada interbelica - 1932, cand s-a infiintat linia suburbana de tramvai 27, prima de acest fel din Bucuresti, care urma traseul unei foste cai ferate industriale. Transferul catre oras se facea la bariera Grivita in tramvaiele liniei 6. Legatura directa cu orasul (prin intermediul liniei 6) s-a realizat in 1942 cu ocazia deschiderii liniei din Damaroaia.
De ce pe harta din 1962 este reprezentat triunghi de intoarcere (asa este reprezentat si autobuzul 34 la Clabucet)?
Am mai scris despre istoric la sectiunea de modificari, mi-a fost mai la indemana la momentul respectiv.
Tramvaiul 20 in Bucurestii Noi 1961-2013, desi capatul este mult mai vechi, datand din perioada interbelica - 1932, cand s-a infiintat linia suburbana de tramvai 27, prima de acest fel din Bucuresti, care urma traseul unei foste cai ferate industriale. Transferul catre oras se facea la bariera Grivita in tramvaiele liniei 6. Legatura directa cu orasul (prin intermediul liniei 6) s-a realizat in 1942 cu ocazia deschiderii liniei din Damaroaia.
De ce pe harta din 1962 este reprezentat triunghi de intoarcere (asa este reprezentat si autobuzul 34 la Clabucet)?
laromet1962.jpg (161.37 KB; downloaded 6538 times)
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare
Adrian Rosca
Pana unde anume se scoate sina? Fix pana la Jimbolia sau pana la capatul santierului dinspre fosta Zarea?
subway guru wrote:
Ramane doar primaria cu rusinea de fosta linie de tramvai <pe dale> abandonata pe mijlocul bulevardului...
Pana unde anume se scoate sina? Fix pana la Jimbolia sau pana la capatul santierului dinspre fosta Zarea?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare
subway guru
Conform avizului comisiei de circulatie pana la peronul sens iesire din oras...
Conform avizului comisiei de circulatie pana la peronul sens iesire din oras...
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare
Adrian Rosca
Deci peronul ramane. Foarte tare, ar putea sa puna macaz si bidirectionale.
Deci peronul ramane. Foarte tare, ar putea sa puna macaz si bidirectionale.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare
subway guru
Un peron dispare, celalalt ramane ca iese din aria de responsabilitate a Mrex...
Adrian Rosca wrote:
Deci peronul ramane. Foarte tare, ar putea sa puna macaz si bidirectionale.
Un peron dispare, celalalt ramane ca iese din aria de responsabilitate a Mrex...
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Discutii statia Straulesti dupa inaugurare
Adrian Rosca
Un singur peron ajunge pentru bidirectional
Un singur peron ajunge pentru bidirectional
- lone_wolf32
-
Posted:
-
Re: Laromet - V. Parvan inainte de modernizare (linia 20)
lone_wolf32
Sa fac si eu un update
Au distrus refugiile si acum se vorbeste sa scoata toata sina si sa faca scuar
Ma enerveaza pentru ca imi pare destul de prost transportul in zona
Troleele merg pana la Pajura, 24 pana la Jiului... dupa nu ai decat metroul, nimic altceva cu care sa iesi din cartier. Au pus fire noi si brate stralucitoare pentru troleu pana la Straulesti dar nu cred ca va mai circula vreodata linia 97
Eu lucrez cum ar veni pe Mihalache cand ma combin cu metroul mai trebuie sa merg o gramada pe jos
Asta e... de ce sa avem optiuni si sa circulam civilizat doar suntem in Romania
Sa fac si eu un update
Au distrus refugiile si acum se vorbeste sa scoata toata sina si sa faca scuar
Ma enerveaza pentru ca imi pare destul de prost transportul in zona
Troleele merg pana la Pajura, 24 pana la Jiului... dupa nu ai decat metroul, nimic altceva cu care sa iesi din cartier. Au pus fire noi si brate stralucitoare pentru troleu pana la Straulesti dar nu cred ca va mai circula vreodata linia 97
Eu lucrez cum ar veni pe Mihalache cand ma combin cu metroul mai trebuie sa merg o gramada pe jos
Asta e... de ce sa avem optiuni si sa circulam civilizat doar suntem in Romania
📖 Pagination options