Hai ca mai e un pic si cel putin lucrarile de constructie se termina, mai intarzie doar Siemens cu lalaielile lui...Dimetronice. Ramane doar primaria cu rusinea de fosta linie de tramvai <pe dale> abandonata pe mijlocul bulevardului... Abia astept <sa ma dau> cu trotuarul rulant spre terminal!
subway guru scrie:Abia astept <sa ma dau> cu trotuarul rulant spre terminal!
Și o să funcționeze ? În acel terminal o să vedem numai troleul ( dar e absurd să schimbi troleu - metrou ; metrou - troleu acolo ) și 304. Maxi-taxiurile o să întoarcă în continuare la Chibrit, Chibritul e mult mai interesant decât Străuleștiul. Asta ți-o spun sigur, indiferent de câte studii s-au realizat pe această temă. _____________ În privința parcării auto nu mă pronunț. Apropo, ce capacitate are ? Ca și persoane o să înmulțim capacitatea cu doi și o să vedem cam câte persoane vor beneficia de trotuarul rulant. În ideea că omul vine din Ilfov, își lasă mașina acolo 8 - 10 ore și se duce cu metroul / RATB - ul la muncă. Așadar nu cred că e o parcare de două ore ca la Hipermarket, adică un loc să fie folosit în 8 ore de 4 mașini. ( teoretic ).
Dupa mine acolo ar trebui sa intoarca 86 si 65 (daca se va lua in calcul unirea sa cu 93) ca sa se asigure legatura directa cu centrul orasului. 97 acum practic dubleaza integral M4.
86 ( că e " tradițional " ) lasă-l la Pajura. Pajura - Stadionul Național. O linie Străulești - Piața Romană (și NU Sfinții Voievozi ). Linia Străulești - Piața Romană NU dublează M 4. M 4 are distanțe " Ceaușiste " între stații, e nevoie de un mijloc de transport care să facă distribuția în cartier.
Din partea moderatorului : Off topicul care s-a dezvoltat îl găsiți în două topice, și anume : 1) Discuțiile despre linia ( abandonată ) de tramvai de pe B-dul Bucureștii Noi a fostului traseu 20 le găsiți în topicul dedicat ( Laromet - Vasile Pârvan). Am considerat că acolo e locul discuțiilor, chiar dacă teoretic este o lucrare ce ține de Metrorex, chiar nu mai are nicio legătură cu M 4 ci cu fosta linie de tramvai 20. 2) Generalitățile despre M 4 le găsiți la Discuții Generale
Bravo lor ! Macazele din stație, spre deosebire de majoritatea celor << clasice >> ale metroului bucureștean sunt cu viteză sporită în abatere. Ceea ce înseamnă că se stă mai puțin pe ace la intrarea / ieșirea din stație în caz de schimbare a firului de circulație. Oricum aici e o chestiune clară, dacă se intră în stație pe abătută se va ieși pe directă și viceversa. ________________ O anomalie a schimbătoarelor de cale în linie curentă vor fi ( în viitor ) pe magistralele M 4(6) la GdN 2 și M 5 la Eroilor( M 5 )... Ca să intrii ( respectivi să ieși ) din respectivele stații ( care NU vor mai fi stații terminus ) tot timpul vei fi pe abătută...
Imposibil, cel puțin ultimul vagon n-ar mai fi la peron din cauza macazului respectiv. Sau când s-o da în folosință M 4 Sud să desființeze macazul și să se ducă cu peronul până la linie. Probabil că nu se va întâmpla nimic. Vezi și stația Eroilor M 5 unde macazele sunt cumva ca la GdN 2. Așadar când se va circula pe toată magistrala M 5 la Eroilor se va trece obligatoriu cu viteză redusă. A explicat și guru de ce s-a adoptat această soluție, cică să nu se închidă total B-dul Eroilor când s-a lucrat acolo. Prea bine că s-a închis cu prilejul tasărilor. Parcă metroul nu se face pentru 100 + ani, puteau să rezolve altfel macazele la Eroilor
Fişiere ataşate
6-4-2018 12-18-07 PM.jpg (41.4 KiB) Vizualizat de 678 ori