Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLărgire Prel. Ghencea și pasaj peste DNCB spre Domnești

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

632 posts, 185576 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 13 14 15 16 17 18 19  ... 46
 
 

📖 Pagination options


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului LArSON

A trecut mai bine de o luna de la interviul ministrului, zicea ca intr-o saptamana deblocheaza situatia cu doamna primar, ce s-o fi intamplat intre timp?  :twisted:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Puss in Boots

Poate se citea "intr-o saptamana" (adica candva) nu in X+7 zile :D

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului realistul

20-20 lovește și aici :)).

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Puss in Boots

Demolarile astea care tocmai au inceput sunt si pe traseul tramvaiului, nu?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Userul NGC de la benzinari, care intotdeauna are informatii "beton" cu mult inaintea altora (i le soptesc diverse pasarici, vrabiute, randunele etc...) a postat urmatoarea informatie - sa fie intr-un ceas bun !...

NGC wrote:
O vrabiuta mi-a atras atentia asupra unui proiect al PMB.

Umbla vorba ca PMB vrea sa lanseze o licitatie pentru "Studiu de Fezabilitate conform HG 907/2016, Proiect pentru autorizare/desfiintare si Proiect tehnic “Penetratie Prelungirea Ghencea – Domnesti si Supralargire Bulevardul Ghencea intre Str. Brasov si Terminal Tramvai 41"".

- Lungime proiect drum 6 km; Proiectul va incepe pe Bulevardul Ghencea de la Terminalul Tramvaiului 41, traverseaza intresectia cu Str. Brasov,se continua cu Prelungirea Ghencea, se intersecteaza cu principalele strazi Raul Doamnei, Valea Oltului, Paduretu, Valea Larga si se termina intr-un nod intermodal la pasaj Domnesti, dotat cu parcare tip “park and ride” in scopul de a incuraja tranzitul cu mijloacele de transport in comun.
- Cale Dubla Tramvai pe zona mediana; Lucrarea de realizare a liniei de tramvai incepe la intersectia Strazii Brasov cu Strada Prelungirea ghencea si continua pe Strada Prelungirea Ghencea pana la Centura Bucuresti, unde se va realiza o bucla de intoarcere a tramvaiului in Nodul Intermodal de la Domnesti.
- Parte Carosabila - 2 benzi pe sens;
- Deviere/Relocare retele; In zona sunt numeroase retele de utilitati si instalatii: canalizare, conducte apa, gaze, cabluri electrice, fibra otpica, etc Proiectantul va identifica toate retelele de utilitati existente ce vor fi afectate de proiectul de infrastructura. Acestea vor fi protejate sau mutate la solicitarea beneficiarului acestora conform avizelor primite, iar Proiectantul va realiza proiectele in consecinta, tinand cont reglementarile in vigoare.
- Pista de Biciclete –dublu sens; Se va urmari dezvoltarea echilibrata a tuturor modurilor relevante de deplasare prin impartirea echitabila a partii carosabile între transportul public de persoane, biciclete si traficul general. Realizarea pistelor de biciclete se bazeaza pe nevoile la care trebuie sa raspunda infrastructura actuala. Pentru siguranta utilizatorului trebuie sa i se asigure spatiul necesar efectuarii in siguranta a tuturor manevrelor prevazute de legislatia privind circulatia ep drumurile publice. Asigurarea unui traseu cu o suprafata neteda si fara obstacole este una dintre conditiile minime pentru infrastrucura pentru biciclete Infrastructura creata trebuie sa asigure spatii de siguranta care sa permita biciclistului sa efectueze manevre de evitare a unui impact.
- Spatiu Verde - între trotuar si partea carosabila; Lucrari peisagistice si de vegetatie au fost prevazute in urmatoarele locatii: - Pe zona intre trotuare si partea carosabila (rutier/biciclisti); - În locatiile considerate esentiale pentru mentinerea conectivitatii mediului cu proiectul urmare a modificarii terenului din cauza lucrarilor de constructie; - Se va analiza posibilitatea ca zona de tramvai sa fie inierbata;
- Trotuare;
- Iluminat public; Proiectarea iluminatului cailor de circulatie rutiera se face in conformitate reglementarilor in vigoare, o importanta deosebita acordandu-se selectarii claselor de iluminat pentru evitarea supradimensionarii sistemului de iluminat, reducerea consumului de energie electrica si cresterea eficientei sistemului de iluminat propus. Se vor folosi corpuri de iluminat echipate cu LED dispuse astfel incat sa se obtina indicii de performanta conform reglementarilor in vigoare.
- Semaforizare; Semaforizarea va fi de tip LED si trebuie sa fie compatibila cu Sistemul de Management al Traficului din Bucuresti. Proiectantul trebuie sa stabileasca solutii moderne in ceea ce priveste principiile de proiectare, care sa corespunda nivelului de tehnologizare actual. Proiectul se va supune avizarii in Comisiile de Specialitate ale Beneficiarului, sau ale avizatorilor solicitati de catre Beneficiar
- Semnalizare verticala si orizontala Prestatorul va proiecta semnalizarea rutiera verticala si orizontala necesara pentru exploatarea în siguranta a strazilor aferente Contractului. Proiectantul trebuie sa prezinte Beneficiarului spre aprobare, si/sau avizatorilor indicati de catre Beneficiar, proiectul de Siguranta circulatiei cat si propunerile sale de semne de circulatie si marcaje rutiere. Proiectul cuprinde de asemenea realizarea unei parcari de tip Park & Ride cu un numar de aproximativ 400 locuri.


Intrucat nu cunosc partea asta de tara si specificul zonei, va las pe voi sa urmariti proiectul.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului adila

Fara suparare dar chestia asta este din categoria stiri ca sa nu spun chiar zvonuri. Eu unul vreau ceva concret, asa planuri au tot fost.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Puss in Boots

Daca nici acum nu park and ride-uim, atunci cand? Aici daca s-ar munci sustinut si cu simt de responsabilitate in doi ani ar trebui sa fie gata. Sa presupunem ca e corecta informatia data "pe surse", oare vor lucra firmele Primariei? Poate doar asa sa nu mai pierdem cine stie cat timp cu licitatii.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Sursa respectivă nu a greșit niciodată.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Puss in Boots

Atunci f bine, dar sper sa nu ne apuce pensia pana e gata.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Mare lucru, tot spatiul este disponibil si este clar ca trebuie facut, nu imi dau seama cum le-a scapat ideea la cei dinainte.
Daca vor sa faca ceva atunci sa taie bulevard prin poligonul de tancuri pana pe partea cealalta, oricum nu a mai fost picior de tanc pe acolo de 30 de ani si au tot ciuntit din poligon pe la toate marginile.

 


  • clt
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului clt

Daca se concretizeaza ceea ce a aflat sursa ta va fi absolut "bomba", practic asa trebuia gandit proiectul de la bun inceput. Dupa finalizarea acestui proiect zona va avea un boom si mai mare.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

shoppy wrote:
Daca vor sa faca ceva atunci sa taie bulevard prin poligonul de tancuri pana pe partea cealalta...

"Partea cealalta" inseamna Sos. Alexandriei ?

 


Go to page:  1  ... 13 14 15 16 17 18 19  ... 46
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lărgire Prel. Ghencea și pasaj peste DNCB spre Domnești  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420538 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use