Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1337647 views
📖 Pagination options
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB
Puss in Boots
Faptul ca mergea pe Polizu in vremea aceea face cu atat mai posibila propunerea mea (inaintata PMB si ramasa fara macar un raspuns de complezenta) de a folosi respectiva strada pentru un retur al tramvaielor intr-o anumita schema pe la Gara de Nord. Statia de pe pasajul Basarab cu toata proximitatea ei de Gara de Nord nu putem spune ca "deserveste" Gara. Asta e. Probabil nu vom mai vedea o retea adevarata de tramvaie la GdN mult timp de-acum incolo.
Faptul ca mergea pe Polizu in vremea aceea face cu atat mai posibila propunerea mea (inaintata PMB si ramasa fara macar un raspuns de complezenta) de a folosi respectiva strada pentru un retur al tramvaielor intr-o anumita schema pe la Gara de Nord. Statia de pe pasajul Basarab cu toata proximitatea ei de Gara de Nord nu putem spune ca "deserveste" Gara. Asta e. Probabil nu vom mai vedea o retea adevarata de tramvaie la GdN mult timp de-acum incolo.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB
andrei11
Pe Griviței era returul, nu pe Polizu. Pe Polizu n-a mers niciodată. Sau nu l-am apucat eu.
Puss in Boots wrote:
Faptul ca mergea pe Polizu in vremea aceea...
Pe Griviței era returul, nu pe Polizu. Pe Polizu n-a mers niciodată. Sau nu l-am apucat eu.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB
Puss in Boots
Eu stiam ca prin anii 50-60 a mers pe Polizu, cat timp n-am idee. Dar si daca n-a mers si ma insel eu, Polizu e o solutie pentru un retur de la Gara. Dar din nou, pana vedem orice de genul asta.....de fapt n-o sa vedem Oricum fiecare are un "traseu istoric" asa cum l-a apucat Singura constanta istorica pt 27 cred ca e Gara de Nord.
Eu stiam ca prin anii 50-60 a mers pe Polizu, cat timp n-am idee. Dar si daca n-a mers si ma insel eu, Polizu e o solutie pentru un retur de la Gara. Dar din nou, pana vedem orice de genul asta.....de fapt n-o sa vedem Oricum fiecare are un "traseu istoric" asa cum l-a apucat Singura constanta istorica pt 27 cred ca e Gara de Nord.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB
Robert24
A mers si pe Polizu. 27 pe Stefan cel Mare a aparut in 1954 ca o renumerotare a lui 26 barat. In zona Garii 26 mergea intr-un sens si 27 in sens invers.
27 venea de pe Sevastopol apoi pe Buzesti - Polizu - Cal. Grivitei - Sos. N. Titulescu - Str. Dr. Sergiu si inapoi pe Sevastopol.
Inainte intre 1932 si 1941 a existat intre Bariera CFR Grivita (Podul Constanta) si intrep Vulcan (Laromet).
Oricum, traseul actual nu are niciun fel de legatura cu acele trasee
A mers si pe Polizu. 27 pe Stefan cel Mare a aparut in 1954 ca o renumerotare a lui 26 barat. In zona Garii 26 mergea intr-un sens si 27 in sens invers.
27 venea de pe Sevastopol apoi pe Buzesti - Polizu - Cal. Grivitei - Sos. N. Titulescu - Str. Dr. Sergiu si inapoi pe Sevastopol.
Inainte intre 1932 si 1941 a existat intre Bariera CFR Grivita (Podul Constanta) si intrep Vulcan (Laromet).
Oricum, traseul actual nu are niciun fel de legatura cu acele trasee
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB
Puss in Boots
Indicativul e istoric Merci Robert pt precizari, inseamna ca tineam minte bine, elegant, cat de cat.
Indicativul e istoric Merci Robert pt precizari, inseamna ca tineam minte bine, elegant, cat de cat.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB
cris_m
V2A wrote:Daca suplimentau si in weekend, era perfect. 34 acum vine chiar liber dimineata, daca se pastreaza constant intervalul de succedare si este chiar un real ajutor pentru 1/10.
Orarul vechi și cel nou al liniei 27, cu mențiunea că în week-end a rămas la fel. Cred că turele adăugate în 27 au fost scoase din 34.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB
Florinds
Nu stiu de ce, dar 34 este in general gol. Poate sunt tramvaie mai bune care il prind pe cel din fata sau poate pleaca imediat dupa un 1. Parerea mea este ca linia asta nu are niciun sens, daca ar ajunge la gara OK, dar acum doar bucla de intoarcere nu este pe traseu comun.
Nu stiu de ce, dar 34 este in general gol. Poate sunt tramvaie mai bune care il prind pe cel din fata sau poate pleaca imediat dupa un 1. Parerea mea este ca linia asta nu are niciun sens, daca ar ajunge la gara OK, dar acum doar bucla de intoarcere nu este pe traseu comun.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB
Puss in Boots
La Gara fara vreo linie noua pe undeva (Sevastopol, Polizu, Dr.Felix spre Titulescu) e imposibil sa intorci un tramvai venind din pasajul Pta.Victoriei acolo.
La Gara fara vreo linie noua pe undeva (Sevastopol, Polizu, Dr.Felix spre Titulescu) e imposibil sa intorci un tramvai venind din pasajul Pta.Victoriei acolo.
- GPS
-
Posted:
-
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB
Puss in Boots
Stiu de 46. Poate n-am zis bine ca e imposibil dar e cu scarpinare la cap si cu pierdere de timp si de curent aiurea Pe traseul zis de mine ar fi mult mai direct si poate mai atragator pentru oameni (dus pe o strada, retur pe alta). Nu cred ca 46 da pe-afara de calatori si poate si invarteala asta e un motiv. In opinia mea la Gara de Nord nu este aplicata cea mai buna varianta pentru tramvaie.
Stiu de 46. Poate n-am zis bine ca e imposibil dar e cu scarpinare la cap si cu pierdere de timp si de curent aiurea Pe traseul zis de mine ar fi mult mai direct si poate mai atragator pentru oameni (dus pe o strada, retur pe alta). Nu cred ca 46 da pe-afara de calatori si poate si invarteala asta e un motiv. In opinia mea la Gara de Nord nu este aplicata cea mai buna varianta pentru tramvaie.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB
Costin
Nu exista nici un motiv realist sa ai o linie la gara dinspre Dristor. Ai metrou direct.
Si din oricare alt punct al traseului 34, ai metrou spre gara cu o singura schimbare. Cu exceptia Caii Vacaresti, care oricum este cea mai putin densa zona de pe intreg traseul...
Linia 34 exista in primul rand ca ranforsare pentru 1/10 si secundar ca legatura directa Brancoveanu - Vacaresti fara schimbare la Sudului.
Nu exista nici un motiv realist sa ai o linie la gara dinspre Dristor. Ai metrou direct.
Si din oricare alt punct al traseului 34, ai metrou spre gara cu o singura schimbare. Cu exceptia Caii Vacaresti, care oricum este cea mai putin densa zona de pe intreg traseul...
Linia 34 exista in primul rand ca ranforsare pentru 1/10 si secundar ca legatura directa Brancoveanu - Vacaresti fara schimbare la Sudului.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB
Puss in Boots
Nu sunt neaparat de acord tinand cont si de distantele intre statiile de metrou de pe M1 (dar nu numai), dar na, fiecare cu parerea lui. Sa am puterea de decizie eu as realiza respectiva legatura si timpul mi-ar fi dat dreptate sau nu.
Nu sunt neaparat de acord tinand cont si de distantele intre statiile de metrou de pe M1 (dar nu numai), dar na, fiecare cu parerea lui. Sa am puterea de decizie eu as realiza respectiva legatura si timpul mi-ar fi dat dreptate sau nu.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB
punmeister
34 e ok cum e acum, mai ales daca o sa aiba garduri pe toata lungimea traseului.
34 e ok cum e acum, mai ales daca o sa aiba garduri pe toata lungimea traseului.
- drbm
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB / STB
drbm
Într-un "vis umed" 34 ar putea ranforsa 45, rezultând o linie cu capacitate semnificativ crescută de preluare, atunci când se va face mult-asteptata prelungire la Colosseum.... Ar fi o alternativă interesantă de transport, mai ales după ce se va efectua montarea gardurilor (liniile 1 și 10) de separare a căii de rulare, o diagonală fără prea multe obstacole, mai ales dacă se vor monta garduri și pe dr. Felix la marginea trotuarelor, astfel încât parcarea călare carosabil-trotuar să devină imposibilă pe acel mic segment problemă.
Oricum e mai logic traiectul decât întoarcerea în bucla Banu Manta, care mai și stanjeneste traficul. Bucla aceea are un unic rost: de rezervă, în cazul blocării traficului tramvaielor pe pasajul Basarab, ori pentru retrageri neprevăzute din traseu al vehiculelor detectate.
Într-un "vis umed" 34 ar putea ranforsa 45, rezultând o linie cu capacitate semnificativ crescută de preluare, atunci când se va face mult-asteptata prelungire la Colosseum.... Ar fi o alternativă interesantă de transport, mai ales după ce se va efectua montarea gardurilor (liniile 1 și 10) de separare a căii de rulare, o diagonală fără prea multe obstacole, mai ales dacă se vor monta garduri și pe dr. Felix la marginea trotuarelor, astfel încât parcarea călare carosabil-trotuar să devină imposibilă pe acel mic segment problemă.
Oricum e mai logic traiectul decât întoarcerea în bucla Banu Manta, care mai și stanjeneste traficul. Bucla aceea are un unic rost: de rezervă, în cazul blocării traficului tramvaielor pe pasajul Basarab, ori pentru retrageri neprevăzute din traseu al vehiculelor detectate.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination