Transportul feroviar în RomâniaȘtiri, evenimente, discuții și documentații feroviare

 

Topic: Știri feroviare din România

1277 posts, 404778 views
 
Go to page:  1  ... 66 67 68 69 70 71 72  ... 92
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri feroviare din Romania WT_fan06

Tot ce nu înțeleg este de ce să dăm chitul? De ce să vindem invenția? De ce să nu luăm noi eventualele comenzi din vest și să producem noi locomotivele?

 


Re: Stiri feroviare din Romania shoppy

Poate cei de afara nu vor sasiul de LDH125 de acum 50 de ani, si Siemens vinde motoare si invertoare, nu doar locomotive complete.

 


Re: Stiri feroviare din Romania cris_m

Sau pentru ca nu avem capacitatea de a le produce in serie...

 


Re: Stiri feroviare din Romania shoppy

Sa produci in serie ce?, ca Euroest nu produce nici baterii, nici MET-uri, nici convertizoare, nici sasiuri, nici boghiuri, nici cabine.

 


Re: Stiri feroviare din Romania subway guru

Patente?...vine cineva si cu sarma aferenta?
;)

 


Re: Stiri feroviare din Romania shoppy

La CFR Calatori continua sa se perinde directorii care vin boi si pleaca vaci iar aia din teren fac tot ce le trece lor prin cap, dupa ce au spus ca schema Express este ultima, tocmai au scos-o pe 40.465 proaspat vopsita in schema tricolora.

 


Re: Stiri feroviare din Romania Robert

Cred, nu sunt sigur, din ce am citit în mai multe locuri schema tricoloră va fi implementată pe toate tipurile de locomotive. Alături de schema clasică retro va fi o schemă pe care să o aibă toate depourile în dotare. Probabil și ca un mod de promovare national. Această temă zic eu că e o temă specială alături de pasărea Phoenix, locomotiva ie și așa mai departe. Eu zic că atât timp cât nu fac și vagoanele tricolore suntem ok, deci să ne ferim de Funar :)

 


Re: Stiri feroviare din Romania misterr

Reacția directorului CFR când vede un vagon proaspăt reabilitat. ”Arată jalnic”





CFR Călători angajează echipe de bodyguarzi pe cursele de navetişti, ca să păzească vagoanele de vandali şi să ajute la creşterea încasărilor.

Ca să fie mai convingători, reprezentanţii companiei ne-au invitat să vizităm un vagon proaspăt reabilitat. Aşa am descoperit şi noi, dar şi directorul general, că reparaţiile din interior au fost mai mult pe hârtie.

Angajat CFR: ”Tapiţerie schimbată şi reparaţii completare, grătare, reparaţii prize.”

Angajaţii CFR povestesc cum ar fi trebuit să arate vagonul după ce a fost reparat. În realitate, lucrurile stau total diferit.

Angajat CFR: “Aici a fost o cameră de supraveghere.”
Reporter: ”Unde e?”
Angajat CFR: ”Asa a venit din uzină.”
Reporter: ”E normal să vină aşa?”

Reporter: ”Îmi spuneţi că s-a schimbat tapiţeria?”
Angajat CFR: ”Nu s-a schimbat aia.”
Reporter: ”Păi, de ce?”
Angajat CFR: ”Nu ştiu ce s-a întâmplat.”

Iar prizele au fost schimbate în bătaie de joc. În jurul lor, murdăria a rămas neatinsă, iar unele abia se ţin. Şi nu sunt singurele probleme. O uşă este defectă, iar toaletele sunt mizerabile.

Înainte de prezentarea la faţa locului, directorul Companiei anunţa că va angaja bodyguarzi. O firmă folosită deja pe cursele de navetişti dintre Bucureşti şi Constanța are rezultate bune. Au crescut încasările şi s-au redus pagubele.

Iosif Szentes, directorul CFR Călători: “Suma cheltuită în urma remedierii acelor cazuri de vandalizări s-a redus cu 70 la sută. Din 2 în 2 ani, suntem obligaţi să ducem vagoanele la diferite reparaţii, reparaţii periodice care includ anumite lucrări în ceea ce priveşte, pe lângă condiţiile de siguranţă a circulaţiei care sunt impuse, şi anumite condiţii de confort.”

Din păcate, cuvântul ”conform” nu se potriveşte cu situaţia din teren.

Iosif Szentes, directorul CFR Călători: “Arată jalnic, nu aşa trebuie să arate un vagon care timp de 2 ani şi jumătate a trebuit să circule şi să ofere condiţii decente pentru călători. Nu sunt mulţumit, i-am chemat pe toţi directorii mei din central.”

Iosif Szentes spune că de reparaţia exterioară a vagonului a fost responsabilă uzina din Paşcani. De interior, a fost responsabilă revizia de vagoane din Basarab. Directorul CFR Călători susţine că după scandalul de marți va externaliza şi lucrările din interior.

 


Re: Stiri feroviare din Romania subway guru

Lasa-l naibi de vagon...cu podul surpat si luat de ape (in realitate busit de golanii cu balastiere iresponsabile) de la Gradistea mai avem o speranta?

 


Re: Stiri feroviare din Romania TibiV

Avem o speranta...
Iar speranta se numeste "UE se tine scai de noi sa facem legatura CF cu Bulgaria pe la Giurgiu-Ruse"....

Este asadar limpede ca "papitoii aia de la Bruxelles" au in cap numai interesele lor europene, nu pot "asimila" deloc "specificitatile" pietei de transport din Romania....  :lol:

 


Re: Stiri feroviare din Romania misterr

Șeful CFR Călători a fost schimbat, după scandalul de marți. Cine e Leon Bărbulescu





CFR Călători anunță că, miercuri, Consiliul de Administraţie l-a desemnat pe Leon Bărbulescu în funcția de director general al companiei, pentru o perioadă de patru luni.

Potrivit unui comunicat de presă, Leon Bărbulescu va coordona activitatea CFR Călători, operatorul național feroviar de pasageri care efectuează transportul public de călători pe calea ferată.

De profesie inginer, Leon Bărbulescu are o carieră de 36 de ani în domeniul feroviar, ultima funcție deținută fiind cea de Director Proiecte Contracte în cadrul S.C. Electrificare CFR S.A.

De asemenea, în perioada 1990-2013 a mai ocupat diferite funcții de conducere în cadrul CFR Călători, iar între 2013-2014 a fost Director Coordonator Proiecte Europene, Director General Adjunct Proiecte Europene și Director Achiziții Contracte în cadrul CNCF CFR SA.

Recent, fostul director al CFR Călători, Iosif Szentes, a descoperit că reparaţiile din interior ale vagoanelor de călători au fost mai mult pe ... hârtie.

Prizele au fost schimbate în bătaie de joc. În jurul lor, murdăria a rămas neatinsă, iar unele abia se ţin. Şi nu sunt singurele probleme. O uşă este defectă, iar toaletele sunt mizerabile.

 


Re: Stiri feroviare din Romania shoppy

Greva mecanici de locomotiva CFR Marfa

Mecanicii de locomotiva de la CFR Marfa au aflat ca, conturile companiei sunt blocate din cauza datoriilor la Infra si nu isi vor primii salariile programate inainte de paste, asa ca vor picheta guvernul(conduceam si nu am retinu datele).
RockFM

 


Re: Stiri feroviare din Romania TibiV

Federaţia Mecanicilor de Locomotivă (FML) va picheta, în zilele de 5, 12 şi 19 aprilie, Ministerul Transporturilor, iar pe 23 aprilie va fi organizat un marş către Guvern, reprezentanţii Federaţiei fiind nemulţumiţi, printre altele, de situaţia CFR Marfă dar şi de situaţia a circa 7.500 de angajaţi, care se confruntă cu riscul de a nu îşi primi salariile în perioada Sărbătorilor de Paşte.

"În cazul în care nu se găsesc soluţii, noi am întreprins şi vom trece la o serie de măsuri şi acţiuni sindicale, printre care vreau să anunţ că în datele de 5, 12 şi 19 aprilie vom picheta Ministerul Transporturilor, iar în data de 23 aprilie, de Ziua Feroviarului, am stabilit, cu marea majoritate a colegilor din sistemul feroviar, să facem un miting în faţa Ministerului Transporturilor, urmat de un marş până în Piaţa Victoriei, unde vom depune un memoriu şi la Guvernul României şi vom acţiona aproximativ 2 ore în faţa Guvernului României. Eu sper, în al 12-lea ceas, că decidenţii vor interveni şi vor rezolva problema creată de cele două entităţi ale statului, CFR S.A şi CFR Marfă", a declarat preşedintele FML, Iulică Măntescu.

De asemenea, acesta a mai spus că de joi, 22 martie, toate conturile CFR Marfă au fost blocate prin executori juridici, din cauza restanţelor neplătite de către gestionarul de Infrastructură, CFR S.A.

"Corelat cu aspectul că în ultima perioadă domnul ministru Şova (Lucian Şova, ministrul Transporturilor, n.r.) a ieşit cu declaraţii iresponsabile, consider că este un boicot la adresa lui CFR Marfă iar boicotul va duce în final la dizolvarea societăţii. De ce? Pentru că eu, în zilele acestea, îmi pun un mare semn de întrebare: de ce tocmai în perioada în care au loc dintre cele mai importante licitaţii de transport, iar aici aş enumera transportul de cărbune, transportul de sare, oare este o simplă coincidenţă cu ce se întâmplă? Pentru că aceste datorii, acumulate, sunt de aproape 10 ani, ele nu s-au plătit din lipsă de lichidităţi, nu au fost plătite pentru că şi CFR Marfă are de recuperat aproape 600 de milioane de la diferite societăţi ale statului român, iar aici aş enumera CET Arad, CET Govora, sunt sume importante, 600 de milioane de lei sunt bani cu care CFR Marfă va fi achitat întreaga datorie, datorie curentă către CFR S.A şi nu cred că ar fi ajuns astăzi să vorbim de o datorie de 835 de milioane de lei", a mai spus preşedintele FML.

Pe de altă parte, Măntescu a mai tras un semnal de alarmă privind situaţia a 7.500 de persoane, salariaţii CFR Marfă, care riscă să nu îşi primească salariile de Paşti, acesta făcând apel la autorităţile statului să se găsească soluţiile cele mai bune.

"Eu consider că, prin demersurile pe care le-am făcut în ultimele două săptămâni, la toate instituţiile statului, Guvernul României, Preşedinţie, Parlament, Camera Deputaţilor, Senatul României, ar fi trebuit să se intervină şi să nu se ajungă ca în pragul şi înainte cu câteva zile de Paşti, să fim puşi în situaţia ca salariaţii de la CFR Marfă, cei 7.500 de muncitori, să nu poată să îşi ia salariile. Considerăm că dacă nu se intervine urgent, Guvernul României stă pe o bombă socială şi oricând se pot declanşa acţiuni necontrolate din partea acestor salariaţi, care aşteaptă cu sufletul la gură cei 1.200-1.800 de lei, pentru că nu au alte venituri. Lucrează, marea majoritate, pe salariul minim pe economie şi de aceea trebuie intervenit urgent", a mai spus Măntescu.

Ministrul Transporturilor, Lucian Şova, a afirmat, la începutul acestei săptămâni, că CFR Marfă a acumulat o datorie netolerat de mare la CFR Infrastructură, de peste 100 de milioane de euro, iar dacă CFR Infrastructură ar folosi toţi banii pe care îi are de primit de la această companie am avea sute de kilometri de pe care restricţiile ar fi ridicate.

https://www.agerpres.ro/economic-intern/2018/03/29/federatia-mecanicilor-de-locomotiva-organizeaza-un-miting-pe-23-aprilie-la-ministerul-transporturilor--82764

 


Re: Stiri feroviare din Romania TibiV

Lucrări de reparaţii la trecerea la nivel cu calea ferată de la intersecţia DN 1B cu linia CF Ploieşti-Măneciu (Comuna Blejoi)
Bucureşti, 30 martie 2018

Compania Națională de Căi Ferate CFR SA vă informează că în perioada 31 martie - 1 aprilie 2018 se vor executa lucrări de reparații la trecerea la nivel de la intersecţia DN 1B cu linia CF Ploieşti-Măneciu, km 9+920 (staţia CF Blejoi).

Menționăm faptul că, în perioada de execuție a lucrărilor, traficul rutier va fi deviat și dirijat de piloţi de circulaţie, instruiţi şi echipaţi corespunzător, pe ruta DN1A km 90+560 (Boldeşti-Scăieni-Pod Teleajen) - DC 159 - DN 1B, km 11+500 (Bucov), iar pentru traficul feroviar pe relaţia Măneciu - Ploieşti Sud, călători vor fi preluaţi din staţia Blejoi de alte trenuri înscrise în circulaţie de operatorul privat de transport feroviar de călători, Transferoviar Călători.

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2018/4147-30-martie-2018-lucrarii-de-reparatii-la-trecerea-la-nivel-cu-calea-ferata-de-la-intersectia-dn-1b-cu-linia-cf-ploiesti-maneciu-comuna-blejoi

 


Go to page:  1  ... 66 67 68 69 70 71 72  ... 92
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419390 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use