Regiunile RomânieiTransilvaniaJudețul ClujTransportul în comun din municipiul Cluj-Napoca (SC CTP SA)

 

Topic: Autobuze Mercedes-Benz Conecto Euro 6 18 m

62 posts, 33651 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5
 
 

📖 Pagination options
Re: Autobuze Mercedes Conecto Euro 6 punmeister

Cum firmele deja instalate sunt de la bustec, probabil cam asa:
https://bustec.eu/fahrgastinformationss ... s-connect/

 


Re: Autobuze Mercedes Conecto Euro 6 Victor92

Mai multe informatii despre detaliile tehnice ale acestor autobuze puteti gasi accesand urmatoarele link-uri:

https://www.mercedes-benz.ro/content/ro ... _data.html

http://www.jaltest.com/ro/acoperire/3_a ... -diagnoza/

 


Re: Autobuze Mercedes Conecto Euro 6 CA 205

Le-am vazut si eu astazi pe la un 13:30 pe A1 Bucuresti-Pitesti. Stationau la benzinaria de la kilometrul 42. M-am gandit eu ca erau pentru Cluj datorita schemei de vopsire. Bravo lor pentru alegerea facuta! :bere:

 


Re: Autobuze Mercedes Conecto Euro 6 Robert

Nu, ma refeream la pozitiile libere deasupra locurile unde se pozitioneaza scaunul pentru persoanele cu dizabilitati sau scaunele pentru copii. Acolo sunt ceva locuri libere si geamul este mat.

 


Re: Autobuze Mercedes Conecto Euro 6 ByOnu

Se cunoaste deja ce autobuze vor fi inlocuite de Conecto? Sau acestea doar suplimenteaza momentan?

 


Re: Autobuze Mercedes Conecto Euro 6 Robert

Cred că ele vor intra pe liniile din Cluj-Napoca, probabil mare parte pe 30 și 35. Agorele articulate mai bune vor fi trimise la liniile metropolitane, iar Renaulturile articulate mai vechi vor fi retrase. Acum aceasta este doar o supoziție. Ar putea înlocui o parte din Renault R312, care o parte au deja și 22 de ani.

 


Re: Autobuze Mercedes Conecto Euro 6 cris_m

Si eu inclin sa cred ca vor inlocui din vechituri. Nu prea mi-au lasat o impresie buna la ultima mea vizita prin Cluj... :?

 


Re: Autobuze Mercedes Conecto Euro 6 Alin10CFR

Robert wrote:
Cred că ele vor intra pe liniile din Cluj-Napoca, probabil mare parte pe 30 și 35.

Mai mult ca sigur pe coloanele Gheorgheni, Zorilor si Grigorescu. La coloana Centru in niciun caz.
Robert wrote:
Ar putea înlocui o parte din Renault R312, care o parte au deja și 22 de ani.

La autobuzele Renault R312, cele cu 3 usi (sunt fabricate din 1992), au 26 de ani de vechime, iar cele cu 2 usi (sunt fabricate din 1995), 23 de ani de vechime.

Cat despre autobuzele Renault Agora L care au venit in prima si in a doua tura (aici ma refer la loturile sosite in 2009 si 2010) ar urma cat de curand retragerea din circulatie.

 


Re: Autobuze Mercedes Conecto Euro 6 darius 23

Azi am vazut 13 autobuze Conecto in curtea reprezentantei Mercedes din Cluj.

 


Re: Autobuze Mercedes Conecto Euro 6 Robert

Astăzi a fost zărit în probe primul Conecto cu numărul de parc 913, se pot vedea poze pe alte forumuri. Pot să spun că arată superb, chiar dacă nu sunt mare fan gri. Se vede de la exterior atenția la detalii și calitatea Mercedes. Vă așteptăm la Cluj la pozat  :bere:

 


Re: Autobuze Mercedes Conecto Euro 6 Andrei Andraș

Foto: Ovidiu Rusu

4065_1521124441.jpg_288.jpg (171.33 KB; downloaded 6147 times)

4065_1521124528.jpg_673.jpg (131.55 KB; downloaded 6155 times)

 


Re: Autobuze Mercedes Conecto Euro 6 TibiV

Au intrat astazi in circulatie.
De la colegii "benzinari" din Cluj...

























Colegii au "urcat" pe IMGUR doar o parte din pozele de pe FB-ul primarului...
Le gasiti pe toate aici: https://www.facebook.com/pg/EmilBoc.Intotdeaunapentruclujeni/photos/?tab=album&album_id=1691847954237356

 


Re: Autobuze Mercedes Conecto Euro 6 misterr

15 autobuze noi, cu dotări de ultimă generație, circulă de astăzi pe străzile din Cluj-Napoca (FOTO)

15 autobuze articulate noi, cu dotări de ultimă generație, sunt de azi în circulație la Cluj-Napoca.

Primăria Cluj-Napoca și Compania de Transport Public Cluj-Napoca anunță punerea în circulație a 15 autobuze articulate noi, tip Mercedes Conecto G Euro 6.

Noile autobuze au dotări de ultimă generație, precum aer condiţionat, camere video, wi-fi, platformă joasă și alte facilităţi pentru persoanele cu dizabilități – sistem audio care anunță linia și direcția pentru cei nevăzători, landouri pentru copii si alte dotări.

Aceste autobuze au 144 de locuri, din care 39 pe scaune și o lungime de 18 metri. Vor deservi liniile cele mai lungi, pe axa E-V.




Noile autobuze circulă începând de astăzi, în special pe liniile 24, 48, 30, 35, 43.

Astfel, acestea completează parcul auto al CTP, care a beneficiat în ultimii ani de alte 40 de autobuze articulate. În curând, la Cluj-Napoca vor circula și noile autobuze electrice anunțate de Primărie – cu finanțare elvețiană, dar și alte 60 de autobuze nearticulate noi.





















Valoarea totală a celor 15 noi autobuze articulate a fost de 21.348.600 lei. Sursa de finanțare o reprezintă creditul contractat de CTP Cluj și garantat de Primăria Cluj-Napoca.

Caracteristicile tehnice ale noilor autobuze și informații suplimentare:

Informații generale

– Prețul unui autobuz este de 1.423.240 lei/ buc+TVA

– (prețul total pentru 15 buc. autobuze este de 21.348.600 lei+TVA)

– autobuzele corespund tuturor normelor Europene în domeniu

– este un autobuz modern dotat cu echipamente ce au caracteristici de ultimă generație

– perioada de garanție pentru ansamblu vehicul este de 5 ani sau 350.000 km – care condiție se îndeplinește prima

– activităţile de întreţinere şi mentenanţă planificată (reviziile) pe perioada de garanţie se vor efectua de personalul CTP, în atelierele CTP Cluj-Napoca S.A., cu acordarea de asistență tehnică de către reprezentantul de service al furnizorului

– Toate consumabilele necerare la revizii în perioada de garanție, vor fi asigurate de către furnizor pe cheltuiala acestuia (anvelope, uleiuri, antigel, filtre de combustibil, filtre de ulei, filtre de aer, curele de transmisie, filtre și agent frigorific pentru instalaţia de aer condiţionat, etc.)

Caracteristici tehnice

– capacitate totală de transport 144 călători, din care 39 locuri pe scaune și 105 locuri în picioare (calculat la 0.125 m2/călător în picioare conf. Directivei 97/27/CE CEE ONU R107)

– puterea motorului diesel este de 265 kW (360 CP ), cu norma de poluare EURO VI

– lungimea autobuzului este de 18 m

– podea complet coborâtă
– rampa pentru fotoliile rulante ale persoanelor cu dizabilități
– loc special amenajat în salon pentru fotoliile rulante și landourile pentru copii

– înclinarea pe o parte a autobuzului în stații (kneeling)

– au 4 uşi duble (câte 2 foi fiecare), cu sistem „antistrivire a călătorilor”

– sistem de frânare dotat cu ABS EBS, ESR

– sistem de încălzire în sezonul rece
– sistem de aer condiționat pentru sezonul cald
– ventilatie naturală prin geamurile batante şi prin trapele de aerisire cu acționare electrică
– ventilaţie forţată prin turboventilatoare
– sistem de iluminare interioară a salonului cu lămpi de tip LED
– afișaje de traseu exterioare cu LED-uri (față, lateral și spate)
– indicator vizual interior de stații cu LED-uri
– 2 monitoare tip LCD extrawide pentru vizualizarea întregului traseu, a tuturor stațiilor și a poziției curente a autobuzului pe traseu.
– 2 monitoare tip LCD în interiorul salonului pentru anunțuri publicitare
– anunțarea vocală a stațiilor în salon
– staţie de amplificare
– Radio – CD si microfon
– sistem de supraveghere video în interior și exterior
– sistem de numărare a călătorilor transportați
– sistem de ticketing
– computer de bord pentru gestiune și management al traficului ( CGMT)
– sistem informatic de gestiune și diagnosticare electronică prin rețea CAN (SIDGE)
– sistem de urmărire prin GPS a vehiculului
– internet gratuit WI-FI pentru călători
– comunicare prin voce între şofer şi dispeceratul central prin rețeaua GSM

– datele din computerul de bord al autovehiculului se descarcă în serverul de la Autobaza Autobuze care gestionează baza de date și generează rapoarte specifice (cu privire la numărul de km parcurși, consumurile de carburant, numărul de pasageri transportați, etc).

– anunțarea vocală a numărului de traseu și a direcției de deplasare, în exteriorul autobuzului, în dreptul primei uși, pentru informarea persoanelor cu deficiențe de vedere ex: (a sosit linia 30, se deplasează spre Cartierul Grigorescu)

– Pentru urcare sau coborâre din autobuz, călătorii trebuie să apese butonul de comandă din dreptul fiecărei uși din exterior sau din interior. Se vor deschide doar ușile care au avut o astfel de comandă din partea călătorilor.

– Șoferul poate să selecteze deschiderea automată în stații a ușilor la comanda călătorilor sau să selecteze deschiderea ușilor prin comanda data de el de la bord.

– Pentru a urca în mijlocul de transport, persoanele care se deplasează în fotoliu rulant trebuie să anunțe șoferul prin apăsarea butonului din exteriorul autobuzului din dreptul ușii a doua, în dreptul căruia este afișată pictograma standard pentru “fotoliu rulant”. La o astfel de comandă, pe bordul șoferului apare o iconiță cu același simbol standard care anunță șoferul să coboare, să manevreze rampa de acces și să asiste persoana care se deplasează în fotoliu rulant să urce în siguranță în autobuz. Șoferul nu poate să închidă ușile și să plece din stație decât după apăsarea unui buton din bord care confirmă că persoana a urcat în siguranță și este poziționată corect în zona special amenajată.

– Pentru a coborî din autobuz, înaintea stației de destinație, persoana care se deplasează cu cărucior rulant trebuie să apese butonul din interiorul salonului unde se află locul special amenajat pentru cărucioarele rulante. La o astfel de comandă pe bordul șoferului apare iconița ce simbolizează căruciorul rulant și șoferul sție că la prima stație trebuie să manevreze rampa de acces și să asiste coborârea în siguranță a persoanei care se deplasează cu fotoliu rulant. După coborârea în siguranță a fotoliului rulant, șoferul trebuie să apese butonul de confirmare de la bord pentru a putea închide ușile și a pleca din stație.

– Pentru urcarea sau coborârea landourilor pentru copii se procedează la fel ca și la fotoliile rulante iar la bord șoferul este atenționat prin apariția unei iconițe care simbolizează landoul pentru copii. În exteriorul autobuzului este un buton special pentru landou iar în interiorul salonului butonul este comun cu cel pentru fotolii rulante.

 


Re: Autobuze Mercedes Conecto Euro 6 Costin

Am facut curatenie si aici. Nu suntem dispecerat, autobuzele circula pe orice linie considera CTP ca este necesar, astfel incat faptul ca "autobuzul X a circulat pe linia Y" este absolut normal si complet neinteresant in economia forumului.

 


Go to page:  1 2 3 4 5
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Transportul în comun din municipiul Cluj-Napoca (SC CTP SA)  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420662 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use