Regiunile RomânieiMunteniaJudețul Brăila

 

Topic: Știri, noutăți, perspective

161 posts, 93539 views
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 12
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri si Articole din presa despre S.C Braicar S.A. Gabi23

ŞOFERUL BRAICAR PRINS BEAT LA VOLANUL AUTOBUZULUI PLIN CU CĂLĂTORI ESTE FOST POLIŢIST

06 MAR, 2018 Dragoş G. TUDOSE

Îl aşteaptă desfacerea contractului de muncă, aşa cum, de altfel, a cerut public şi primarul municipiului, Marian Dragomir • comisia de disciplină s-a întrunit la nivelul SC “Braicar”, iar propunerea de sancţiune este cea mai drastică: încetarea raportului de serviciu, după cum a dat asigurări directorul SC “Braicar”, Cornel Săndulescu
Surpriză de proporţii în cazul şoferului de la “Braicar” prins de către poliţişti beat la volanul unui autobuz plin cu călători care circula pe bulevardul Dorobanţilor: acesta este ex-poliţist şi a fost dat afară acum 30 de ani din IPJ Brăila pentru abateri disciplinare. Surse din cadrul Inspectoratului Judeţean de Poliţie Brăila ne-au confirmat faptul că bărbatul, în vârstă de 57 de ani, a purtat uniformă înainte de Revoluţie, mai precis în perioada 1985 - 1988. El a fost încadrat la Poliţia Făurei, ca subofiţer, iar contractul individual de muncă i-a fost desfăcut pe motive de indisciplină.
Cu privire la acest aspect, directorul SC “Braicar” Cornel Săndulescu a punctat că nu are cunoştinţă despre trecutul salariatului care a fost prins băut, în weekendul abia încheiat, la volanul unui autobuz plin cu călători care circula pe bulevardul Dorobanţilor (linia 22), Bariera Călăraşilor - Cimitirul Sf. Maria. “Ce ştiu sigur este că, indiferent cine ar fi, politica societăţii este de a elimina din rândurile sale astfel de angajaţi care pun în pericol securitatea călătorilor”, a încheiat sursa citată. De altfel, directorul companiei a precizat că operatorul public de transport în comun se pregăteşte să-l dea afară pe respectivul şofer. După cum a dat asigurări conducerea companiei de transport, s-a întrunit deja comisia de disciplină, iar propunerea de sancţionare este la nivel maxim, adică desfacerea contractului de muncă pentru indisciplină. “Nu tolerăm în rândul angajaţilor noştri asemenea angajaţi şi un asemenea comportament. S-a declanşat procedura specifică, iar pedeapsa propusă este cea mai drastică, desfacerea contractului individual de muncă pentru persoana în cauză”, ne-a declarat directorul SC “Braicar” SA, Cornel Săndulescu.
Reamintim că în weekendul abia încheiat, la un control de rutină, poliţiştii l-au tras pe dreapta pe şoferul unui autobuz “Braicar” care circula pe Linia 22, iar la verificarea cu etilotestul au constatat că avea o alcoolemie de 0,89 mg/l alcool în aerul expirat. A fost condus la spital pentru recoltarea probelor biologice de sânge şi stabilirea cu exactitate a gradului de alcoolemie. Poliţiştii au întocmit în cauză dosar penal pentru conducere sub influenţa alcoolului.
Vizibil revoltat de situaţie, primarul municipiului, Marian Dragomir, a postat un mesaj pe facebook prin care a cerut public conducerii “Braicar” să ia măsuri exemplare în acest caz. “Solicit directorului Braicar SĂ ÎL DEA AFARĂ URGENT pe individul care conducea autobuzul în stare de ebrietate şi să îi facă plâgere penală în numele societăţii”, a scris Marian Dragomir.
Contactat de reporterii “Obiectiv”, edilul şef a reiterat declaraţia publică de pe contul de socializare adăugând că “mă bucur că l-au depistat pe acest şofer şi că va pleca din companie. Cu atât mai grav dacă este fost poliţist. Mă cutremur la gândul că acest individ putea provoca un accident şi să bage în spital oameni nevinovaţi”.


sursa: http://obiectivbr.ro/content/%C5%9Fofer ... i%C5%A3ist

 


Re: Stiri si Articole din presa despre S.C Braicar S.A. alliens

In noul plan de transport pentru urmatorii 4 ani primaria isi propunexsa modernizeze transportul electric prin desfiintarea liniei 23 de tramvai si inlocuirea pe soseaua Baldovinesti cu 6  autobuze electrice....

 


Re: Stiri si Articole din presa despre S.C Braicar S.A. Puss in Boots

O fi o mutare desteapta? Seamana mult cu ce vor unii de la PNL Iasi sa faca cu linia 3. Aia sunt dobitoci de-a dreptul. Astia de la voi or fi sau nu ca nu stiu situatia, dar mie orice desfiintare de tramvai nu imi place.

 


Re: Stiri si Articole din presa despre S.C Braicar S.A. Gabi23

Tramvaiul trebuie să se și justifice din mai multe puncte de vedere. În general sunt un adept al transportului electric, dar hai să gândim rațional, nu nesăbuit... La cât am văzut în vizitele mele la Brăila, desființarea acelei linii 23 spre Chercea nu este nici o pagubă. Ba chiar fac un bine, celor de la Braicar. La fel ar trebui dezafectat tramvaiul între Lacul Sărat, pentru că nu se mai justifică. Prioritatea în Brăila ar fi modernizarea porțiunilor: între depoul Radu Negru și (în) Parcul Monument, tot ce înseamnă Bd. Independenței (unde ar merge o modernizare înglobată cu tot ceea ce înseamnă acel bulevard, parcări, iluminat, zona verde pietonală din scuarul central care reprezintă o bună oază de verdeață cam neîngrijită în prezent s.a.). O problemă mare în ”curtea” Braicar este și linia din Brăilița, unde haosul este produs în mare parte de locuitorii din zonă. Sunt multe de discutat despre infrastructura și transportul public din Brăila.

Mai avizat să ne explună un punct de vedere despre situația din zonă este stefan_br.

 


Re: Stiri si Articole din presa despre S.C Braicar S.A. Puss in Boots

Atunci de acord. Am si zis ca nu stiu situatia.

 


Re: Stiri si Articole din presa despre S.C Braicar S.A. CA 205

Gabi23 wrote:
Tramvaiul trebuie să se și justifice din mai multe puncte de vedere. În general sunt un adept al transportului electric, dar hai să gândim rațional, nu nesăbuit... La cât am văzut în vizitele mele la Brăila, desființarea acelei linii 23 spre Chercea nu este nici o pagubă. Ba chiar fac un bine, celor de la Braicar. La fel ar trebui dezafectat tramvaiul între Lacul Sărat, pentru că nu se mai justifică.

De ce crezi ca ar trebui desfiintat tramvaiul spre Lacul Sarat? Ti se pare ca nu are trafic de calatori? Daca da, te inseli! Iti garantez ca in zilele frumoase tramvaiele 24 si 25 sunt pline ochi.
Chiar si linia 23 nu ar trebui desfiintata pentru ca nici ea nu duce lipsa de calatori.

 


Re: Stiri si Articole din presa despre S.C Braicar S.A. Gabi23

CA 205, am uitat câteva cuvinte în acea frază.  :oops:  Întradevăr, am omis să menționez că trebuie desființat între Lacul Sărat și capătul de la fostul combinat. Pe durata sezonului estival clar da este perfect justificat tramvaiul până la Lacul Sărat.

 


Re: Stiri si Articole din presa despre S.C Braicar S.A. stefan_br

Tramvaiul 23 ca si interval nu atrage pe nimeni, poate ici colo cativa pensionari si elevi  care nu au incotro. O linie cu autobuze electrice (sau troleibuze) care sa mearga pe traseul Dedeman- Sos Baldovinesti - P-ta Apollo- Gara- Str. G-ral E. Grigorescu -Bdul Dorobanti - Str.  Scolilor - Hipodrom - Sos Buzualui- Str. Chisinau - Calea Calarasilor -Complex Comercial Braila Mall si retur ar face o legatura intre mai multe puncte ce au ramas neconectate in posibilul viitor plan de transport al Braicar.

Ca brailean la origini si memmbru in acest ONG voi propune acest traseu modificat si desigur, cu un mijloc de transport nepoluant, dar si alte conexiuni firesti ce pot fi facute in oras.

 


Re: Stiri si Articole din presa despre S.C Braicar S.A. CA 205

Gabi23 wrote:
CA 205, am uitat câteva cuvinte în acea frază.  :oops:  Întradevăr, am omis să menționez că trebuie desființat între Lacul Sărat și capătul de la fostul combinat. Pe durata sezonului estival clar da este perfect justificat tramvaiul până la Lacul Sărat.

Chiar ma si miram! :lol:  Intradevar, linia de la Lacul Sarat pana Combinat chiar nu se justifica absolut deloc.

 


Re: Stiri si Articole din presa despre S.C Braicar S.A. deprodio

O data am fost curios sa merg cu 24 si nu mi-a mai trebuit la cati tigani merg cu tramvaiul.Sunt curios oare traseul asta chiar are incasari?ma indoiesc ca cineva din tramvaiul ala avea bilet sau abonament :lol: Nici nu vreau sa ma gandesc ce scandal ar fi iesit in caz de vreun control :lol:

 


Re: Stiri si Articole din presa despre S.C Braicar S.A. stefan_br

Oamenii respectivi sunt asistati sociali si au/aveau abonamente sociale (teoretic).

 


Re: Stiri si Articole din presa despre S.C Braicar S.A. Costin

Asociatia Metrou Usor a trimis Braicar un punct de vedere privind reorganizarea traseelor din Braila:
Braicar Braila trasee.pdf
Braicar Braila trasee.pdf (455.81 KB; downloaded 621 times)

 


Re: Stiri si Articole din presa despre S.C Braicar S.A. stefan_br

Planuri multe...pe hartie.

Planuri mari pentru transportul în comun

26 Mar, 2018 Dragoş G. TUDOSE

• autobuze noi, staţii de autobuz noi, automate de bilete modernizate, toate sunt trecute pe lista “De făcut în 2018” cu sarcină de implementare pentru Primăria Brăila şi “Braicar” • deja a fost trimisă, pentru validare, la autoritatea de monitorizare a achiziţiilor publice documentaţia aferentă primului lot de 5 autobuze de medie capacitate • “Sperăm să vină la licitaţie cât mai mulţi ofertanţi, inclusiv producători români”, spune Marian Dragomir

Municipalitatea şi-a planificat în acest an o nouă “injecţie” de capital în operatorul public de transport în comun SC “Braicar” SA Brăila cu scopul susţinerii financiare a unor noi investiţii în acest serviciu de utilitate publică. Mai precis, planul investiţional vizează achiziţia a 20 de autobuze de medie capacitate, plus 20 de staţii de aşteptare a mijloacelor de transport, la care se adaugă modernizarea a 40 de automate de bilete. Lărgirea parcului auto al “Braicar” este mai mult decât binevenită în contextul în care actuala flotă de autobuze a companiei este folosită la maxima capacitate pentru a asigura transportul în comun pe toate liniile pe care le are în sarcină, inclusiv cele recent preluate după eliminarea din traseu a ultimilor operatori maxi-taxi. “Investiţia pentru aparatele de bilete va fi susţinută din efortul propriu al «Braicar», iar pentru autobuze şi staţii banii vor fi de la bugetul local. (...) Tocmai pentru a elimina timpii mari de aşteptare în staţii şi pentru a asigura un transport civilizat şi modern în oraş, a fost luată această decizie de a veni cu aport de capital la «Braicar» astfel încât să asigurăm sursa de finanţare a achiziţiei de 20 de autobuze noi, de medie capacitate. Deja pentru primul lot de 5 autobuze a fost trimisă spre validare documentaţia de achiziţie la Autoritatea de monitorizare a achiziţiilor publice. În etapa următoare licitaţia va fi urcată în SEAP şi avem speranţa că se vor înscrie cât mai mulţi ofertanţi, inclusiv producători români de autobuze. Pentru următorul lot de 15 maşini de autobuze, ne-am planificat achiziţia pentru această vară”, ne-a declarat primarul Marian Dragomir. Mai trebuie precizat că orizontul de preţ este undeva la 120.000 euro per bucată, ceea ce înseamnă un buget estimativ pentru tot lotul de 20 de maşini undeva la 2,4 milioane euro.

Tot la capitolul modernizări, dar cu orizont de implementare pentru 2019 sau 2020, mai trebuie precizat că administraţia locală şi-a planificat să acceseze finanţare europeană prin POR 2014 - 2020 pentru implementarea proiectului “Modernizare transport electric pe şoseaua Baldovineşti” care-şi propune să desfiinţeze calea de rulare a tramvaiului pe respectiva şosea, de la bulevardul Dorobanţilor până la capătul de linie din zona Soroli-Cola, în paralel cu reabilitarea tramei stradale şi amenajarea unei benzi dedicate transportului public cu 6 autobuze electrice, achiziţionate şi ele în cadrul aceluiaşi proiect


sursa: http://obiectivbr.ro/content/planuri-ma ... %AEn-comun

 


Re: Stiri si Articole din presa despre S.C Braicar S.A. Puss in Boots

Pacat ca nu sunt planuri de achizitionare de tramvaie noi sau de reabilitare de linii ca sigur mai sunt portiuni.

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 12
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Județul Brăila  • 
Choose destination

Since our 2265 forum members have written 419383 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use