MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Stiri despre proiect

1308 posts, 515588 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 49 50 51 52 53 54 55  ... 94
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri despre proiect andrei11

Faptul că NU conlucrează PMB - ul cu MT - ul pentru a corela RATB - ul cu Metroul și în extensie PMB - ul cu orașele / satele preorășenești se cheamă TEMBELISM din partea tuturor factorilor de decizie.
Faptul că nu se circulă la ora asta pe M 5 e din nou TEMBELISM.
Faptul că nu e instalat Dimetronicul pe M 4 se cheamă TEMBELISM
Faptul că nu ne-am apucat încă de un nou tunel, indiferent care, M 5 în continuare / M 6 / etc se cheamă din nou TEMBELISM.
În rest e GARGARĂ.
Din partea moderatorului :
Cât e de bună sau nu Firea sau restul aveți clubul de Politikă.
Mersi.

 


Re: Stiri despre proiect mcosmin

Ai uitat sa mentionezi pasajele pietonale de la metrou pe sub bulevarde.

 



Re: Stiri despre proiect shoppy

Asta MT vs PMB este lafel ca argumentatia cu Rezervatia Mlastina adica
- aia sunt tampiti, ailalti nu sunt tampiti, asa ca hai sa dam totul la aia care nu sunt tampiti
- pai si daca maine, aia de nu sunt tampiti, devin si ei tampiti, ce facem?
- nu se poate... nu o sa fie asa...
- pai de ce?
- pai tu nu vezi cat de tampiti sunt aia tampiti?
- complet de acord cu tine ca aia tampiti sunt tampiti, dar nu mi-ai raspuns la intrebare
- nu conteaza aia... aia e asa... nu se poate... dar hai sa-ti mai dau niste argumente ca aia tampiti sunt tampiti

 


Re: Stiri despre proiect orex

In 20.02.2018 am transmis pe adresa indicata pe site-ul metrorexm5.ro urmatorul mesaj:
"Avand in vedere gravele inadverente regasite in sectiunea intitulata "Proiect", poate totusi, exista interes pentru actualizarea informatiilor regasite pe site-ul metrorexm5.ro, astfel incat sa fie conforme cu realitatea. Spre exemplu " Obiectivul principal al proiectului este acela de a facilita, pana la sfarsitul anului 2017, legatura intre (...)" . Si mai sunt inca patru astfel de "gafe" asociate. Suntem in 20.02.2018.
Cred ca, totusi, acest dezinteres al unei informari corespunzatoare va disparea si va veti ingriji pentru oferirea unora de calitate, tuturor celor interesati de acest subiect.
Cu totii ne asteptam la o rigoare scontata cand e vorba despre proiecte de o asemenea anvergura.
Cu stima,
Un cetatean, al cartierului Drumul Taberei, care abia asteapta sa se termine cu tevatura inceputa in 2011."
Astazi, 28.02.2018, mi s-a raspuns, dupa cum urmeaza:
"Urmare a adresei dumneavoastră înregistrată la Metrorex cu numărul M.01/2534/22.02.2018, vă comunicăm că a fost atenţionat administratorul site-ului, http://www.metrorexm5.ro, în vederea corectării/actualizării informaţiilor postate.
Vă mulţumim că monitorizaţi calitatea serviciilor oferite de către Metrorex şi vă asigurăm că suntem permanent preocupaţi de creşterea calităţii serviciilor pe care le oferim.
Cu stimă,
DIRECTOR GENERAL,
ing. Ion CONSTANTINESCU"
Am vrut sa vad daca s-a modificat ceva, astfel ca am poposit din nou pe site-ul cu pricina. Ghiciti ce? Nu s-a facut nicio actualizare :lol:  :lol:  :lol:
In concluzie, daca si pentru corelarea cu realitatea a unor minime informatii  sunt atatea stingacii, care pot fi rezolvate aproape imediat, ce sa ne asteptam de la derularea efectiva a lucrarilor?
Screen M5.pdf
Screen M5.pdf (441.45 KB; downloaded 196 times)

 


Re: Stiri despre proiect mcosmin

Nu e tocmai simplu sa faci graficul ala inutil cu procente...

 


Re: Stiri despre proiect Goldmund

andrei11 wrote:
Faptul că NU conlucrează PMB - ul cu MT - ul pentru a corela RATB - ul cu Metroul și în extensie PMB - ul cu orașele / satele preorășenești se cheamă TEMBELISM din partea tuturor factorilor de decizie.
Faptul că nu se circulă la ora asta pe M 5 e din nou TEMBELISM.
Faptul că nu e instalat Dimetronicul pe M 4 se cheamă TEMBELISM
Faptul că nu ne-am apucat încă de un nou tunel, indiferent care, M 5 în continuare / M 6 / etc se cheamă din nou TEMBELISM.
........
Mersi.



Total de acord cu tine, andrei11

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Stiri despre proiect sab

Noi imagini de pe Magistrala 5 de metrou din Drumul Taberei. Cum arata statia Favorit si statia Parc Drumul Taberei de langa Piata Moghioros
https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-i ... hioros.htm

"In sase dintre cele zece statii de pe sectiunea Raul Doamnei - Eroilor de pe M5 lucrarile sunt avansate: Orizont, Favorit, Tudor Vladimirescu, Brancusi, Romancierilor si Valea Ialomitei. Lucrarile de structura sunt terminate in proportie de 100% in trei dintre ele si de peste 95% in alte trei", a explicat Constantin Mustatea, directorul de investitii al Metrorex.

In celelalte patru statii structura este realizata in proportie de peste 90%, in timp ce finisajele sunt realizate intr-o pondere de 5-7% la Raul Doamnei, in timp ce la Eroilor si Parc Drumul Taberei finisajele sunt realizate in proportie de 50%, iar la Valea Ialomitei, de peste 90%.

Dupa estimarea Metrorex, in luna octombrie statia Parc Drumul Taberei va fi complet finalizata, insa intre timp se vor executa si lucrari la suprafata. Tramvaiul 41 va fi deviat in zona Pietii Moghioros pentru a fi executate tunelurile de legatura dintre noua statie de metrou si peroanele statiei de tramvai.

Statiile de pe M5, decorate special cu diverse elemente grafice

Statiile de pe traseu au fost stilizate de catre arhitecti cu motive inspirate din zona in care se afla. Spre exemplu, peretii statiei Favorit au pe ei elemente grafice care aduc aminte de o pelicula de film si de numaratoarea inversa specifica cinematografelor din trecut - o referire la cinematograful Favorit construit in anii '70.

La statia Brancusi peretii peronului au pe ei o varianta stilizata a coloanei infinitului, precum si motive traditionale din zona Gorjului, iar in Statia Parc Drumul Taberei pe peretii colorati in alb si verde vor exista elemente decorative inspirate din parc. Statia Academia Militara va fi decorata cu elemente grafice inspirate din armata, iar la Eroilor - dincolo de structura inedita si faptul ca va fi singura statie iluminata natural pana pe peron - vor exista diferite monumente ale eroilor. :!:  

Peretii statiilor sunt placati cu tabla emailata in diferite culori si modele, iar peroanele au fost placate cu granit mat si lucios, dupa diferite tiparuri. De asemenea pe peroane au fost montate si benzi speciale pentru a ghida persoanele cu dizabilitati.

Una dintre cele mai spectaculoase statii de pe noua magistrala va fi Valea Ialomitei care nu va avea coloane pe peron, iar peretii si tavanul formeaza o arcada placata cu solzi de tabla emailata. (https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-i ... omitei.htm)

Magistrala 5, gata abia din 2019 - Proiectul este intarziat de o licitatii inca nefinalizata si blocata intr-o contestatie

Desi lucrarile la statii, la tunele si la infrastructura caii de rulare sunt avansate - depasind totusi termenele asumate in trecut de autoritati in repetate randuri - Magistrala M5 de la Raul Doamnei la Eroilor nu va putea fi data in folosinta nici la final de 2018. Motivul? Licitatia pentru sistemele de automatizare este blocata intr-o contestatie, iar odata semnat contractul dupa clarificarea situatiei termenul de implementare va fi de 9 luni.

"Se deruleaza in continuare licitatia. Au existat contestatii inca de la faza premergatoare ofertelor. Ulterior, ca urmare a finalizarii evaluarii tehnice exista o contestatie de la Siemens care se afla pe rolul Tribunalului Bucuresti cu termen 26 martie", spune Constantin Mustatea, directorul de investitii al Metrorex.

Valoarea contractului pentru automatizare este de 121 milioane lei. Oficialul Metrorex spera ca acest contract pentru sistemele de siguranta sa se semneze cel tarziu la inceput de iunie.

"Contractul are doua faze. Aceste sistem are doua elemente: unul care este aferent trenului si unul aferent retelei ce se monteaza pe calea de rulare. De ce este important sistemul de siguranta? Nu doar ca asigura monitorizarea in permanenta a circulatiei trenurilor, ci instalatiile fac ca trenurile sa opreasca la peron cu o marja de +/- 60 cm", explica Mustatea.

"Cand va circula metroul? Termenul este conditionat de rezolvarea litigiului cu sistemul de siguranta al traficului, fiindca fara el nu pot circula trenurile. Putem sa incepem probe ale instatatiilor, inclusiv ale caii de rulare in acest an", spune Mustatea, care adauga ca, in cel mai optimist caz, la inceput de 2019 ar fi putea fi data in folosinta magistrala. Totul depinde insa de solutionarea contestatiei - daca va fi acceptata de instanta, intarzierile vor fi si mai mari.

Pe segmentul Eroilor - Raul Doamnei vor circula 10 trenuri Bombardier pentru inceput, trenuri ce exista in flota si vor fi redistribuite de pe alte magistrale. Oficialul Metrorex a mai declarat ca in perioada urmatoare compania va lansa o noua licitatie pentru achizitia de noi trenuri, dupa ce o licitatie similara lansata in 2015 a fost suspendata ca urmare a unei anchete DNA.

Magistrala 5 a metroului bucurestean este unul dintre cele mai asteptate proiecte de infrastructura din Capitala. Noua linie, lunga de aproape 7 km va avea un numar de 10 statii si un depou.  

Valoarea totala a proiectului este de circa 3,12 miliarde lei cu TVA, iar contractele au fost semnate inca din 2011. Initial, termenul de finalizare era 2015, insa a fost amanat in repetate randuri, ultima promisiune fiind finalul lui 2018.


Sunt si niste poze in articol. Cei interesati pot sa acceseze link-urile de la titlu si din mijlocul articolului (pentru Valea Ialomitei).

Am aflat cu ocazia asta si ce este cu finisajul de la Favorit si ca statia Parca va fi finalizata abia in Octombrie.

Abia astept inaugurarea, cu BM2/21 pe M5 si IVA pe alte magistrale...
 :popa:  :popa:  :popa:

 


Re: Stiri despre proiect survola

De Academia Militară nu a zis nimic.

 


Re: Stiri despre proiect misterr

Cum nu?
sab wrote:
Statia Academia Militara va fi decorata cu elemente grafice inspirate din armata

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Stiri despre proiect sab

Probabil ca survola se referea la stadiul lucrarilor si procentul de finalizare.

 


Re: Stiri despre proiect survola

Exact, la stadiul lucrărilor de structură și al finisajelor. Dar probabil nu e o stație de pe drumul critic.

 


Re: Stiri despre proiect TibiV

Nu, clar nu e pe drumul critic.
E doar "Adam si Eva" al M5...  :lol:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Stiri despre proiect sab

Nimic nu este pe drumul critic. Si sper ca asa sa ramana pana vin noi trenuri.

 


Go to page:  1  ... 49 50 51 52 53 54 55  ... 94
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420709 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use