MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Discuții diverse despre Metrorex

5424 posts, 1062857 views
 
Go to page:  1  ... 259 260 261 262 263 264 265  ... 388
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri si articole din presa mcosmin

Chiar daca intorc din 90 in 90, ele stationeaza atunci cand ajung in statii, spre exemplu la PV pot sta chiar si un minut. La fel si la Pipera. Rebrusarea se face la 90 de secunde - dar apoi trenurile acumuleaza intarzieri. De asta e oarecum o prostie ce zice omul acolo...

 


Re: Stiri si articole din presa TibiV

mcosmin wrote:
...e oarecum o prostie ce zice omul acolo...

Pai ce pretenti sa avem...
In mandatul trecut, "omul" a fost senator PSD... (Cautati Wiki daca nu credeti...)

Mrex nu a avut nici o greva pe guvernarile PSD. (Sau pe "coalitiile cu PSD" la guvernare...)
A avut greve multe pe "alte" guvernari. Ma rog, pe alte "coalitii"...
"Omul" este un jeg... Un jeg sindicalist, of course...
(Despre jegul "sindicalist" in transportul public din Bucuresti am putea crea un topic nou....)

"Curat murdar, coane Fanica!"

 


Re: Stiri si articole din presa rosetti61

In Pipera la un moment dat ajungeau autobuzele 110, 129, 172 si 201, ca sa nu mai zic mai demult, pe vremea lui 104 rapid... Desi vede ca nu mai poate, lumea se inghesuie in metroul ala pana nu mai poate - exista alternative, RATB, dar subtire fata de ce era odata, un 135 chinuit si care nu mai ajunge spre Magheru.
A venit unui care a pus metrou, dar a scos liniile de suprafata - metroul nu inlocuieste transportul de suprafata, doar il suplineste oferind relatii de transport rapide intre diferite puncte.
Daca oamenii ar sti ca "ceva de suprafata" merge de la Romana spre Pipera, sa fiti siguri ca ar fi omor pe traseul respectiv.
Ca sta in statie pana vine un autobuz RATB sau pierde timp la metrou pana reuseste sa se suie in al doilea sau alt treilea tren tot aia e (numai ca sta la caldurica, insa coboara si urca scari, basca mai sta la coada, sa iasa din statie (asta la Pipera).

 


Re: Stiri si articole din presa aztec

Problema ca se construieste inca masiv in zona...si este deja sufocata.
Tramvaiul 5 e mort, iar pe partea cealalta 16 e ca si mort.
Strazile sunt inguste si blocate acum, largirea e cam blocata de ani si in curand va fi si "penetrarea A3" gata...
Chiar daca se mai lungeste metroul cu inca 1-2 statii, nu face mai mult decat sa se  aglomereze si mai mult.
Ce este necesar...alta legatura rapida cu restul orasului, tramvai gen 41 sau alta magistrala de metrou.
Nu este planificat nimic. Din pacate, doar unele vise de prelungire a metroului.....exact ce incarca si mai mult magistrala.

 


Re: Stiri si articole din presa shoppy

Ai 301 care face juma de ora pana la CdG, si de acolo poti sa iei alceva sa mai faci un sfert de ora pana la Victoriei, adica 3 sferturi de ora alternativa la 3 statii de metrou, tu ce ai alege?

 


Re: Stiri si articole din presa Puss in Boots

Unde mai pui ca 301 nici nu merge prin zona critica de birouri de pe acolo. Nu vad pe nimeni din Oregon park sau Floreasca park basca cladirile din zona imediat apropiata Promenada apeland la pejo' pana la 301 ca sa ia bus si abia apoi metrou. Acelasi pe care l-ar lua direct de la Aurel. Si pt ce? Singura alternativa (singurele poate) sunt 605 si 135 care te scot....undeva. Dar si ele in conditii de trafic greu capoteaza. Acolo trebuie sa revina 5-ul si sa se realizeze cumva unirea cu 16/36 (si reabilitarea liniei respective, dupa cum citesc ca ar fi in proiect....dar cate nu sunt).
Iar de la CdG sa iei ceva pana la Victoriei .....in afara de metrou.....hmmm doar pejo-ul :D

Eu continui sa sustin ca un tramvai nou creat pe linia Delfinului- Dna Ghica- Petricani ar salva dupa mine destul de mult din situatia de la metrou si din trafic in general macar pentru cei care apeleaza la tramvai/bus pana la M1 ca apoi sa schimbe cu M2 spre Pipera. 5-ul trebuie obligatoriu reabilitat in regim separat de trafic si prioritizat la intersectii. Tramvaie noi lungi de mare capacitate cu dubla comanda ca sa nu reprezinte absenta unui rond in Baneasa asa o problema capitala de nesurmontat pentru o capitala zice-se Europeana in secolul XXI. Idem pentru cel de pe dna Ghica pt ca altfel nu va reprezenta o alternativa viabila si totul se va duce la dracu, ca de obicei.

 


Re: Stiri si articole din presa mcosmin

TibiV wrote:
mcosmin wrote:
...e oarecum o prostie ce zice omul acolo...

Pai ce pretenti sa avem...
In mandatul trecut, "omul" a fost senator PSD... (Cautati Wiki daca nu credeti...)

Mrex nu a avut nici o greva pe guvernarile PSD. (Sau pe "coalitiile cu PSD" la guvernare...)
A avut greve multe pe "alte" guvernari. Ma rog, pe alte "coalitii"...
"Omul" este un jeg... Un jeg sindicalist, of course...
(Despre jegul "sindicalist" in transportul public din Bucuresti am putea crea un topic nou....)

"Curat murdar, coane Fanica!"


Prin natura lor, sindicatele sunt aliniate la stanga, deci electorat care teoretic PSD ii reprezinta, deci blatul pe care il semnalezi tu este oarecum firesc. Pe de alta parte, sindicatele sunt cam singurele care fac proteste pentru infrastructura feroviara. La metrou e lumea fericita pentru ca sunt conditii ok si salariu bun. La CFR nu mai e chiar asa.

Si se vede ca omul tine sa mentioneze ca e nevoie de mai mult personal ca sa se asigure o cadenta mai buna. Nimic fals pana aici. Plus problema trenurilor este adevarata (toata reteaua are nevoie de trenuri mai multe nu doar M2).

Unde greseste el e la infrastructura. M2 nu poate sa atingă interval de 90 de secunde prea mult timp. Apoi se intarzierile in statii.

Omul isi face treaba de sindicalist, dar ce zice el acolo merge doar la publicul larg caruia oricum nu ii pasa de configuratia de rebrusare pe M2, interschimb rapid sau alte tehnicitati. Chiar daca omul minte prin omisiune, pe calatorul devrand chiar nu il interesraza de ce nu vin trenurile la 90sec sustinut. Insa aici cred ca trebuie sa il tragem de urechi.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex TibiV

Una dintre rarele ocazii in care nu pot decat sa fiu 100% de acord cu tine....
;)

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Când schimbă și ei unele indicații prețioase de la stația GdN 2 ? Pe un  panou mare să-l vadă toată lumea metroul după ei are cap  de linie la Parc Bazilescu.
Tot la GdN 2 nivel peron se înfundase canalizarea, puțea ca în unele WC - uri publice neîngrijite.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex mcosmin

Cred ca au uitat ca GdN2 exista :(

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

15 Martie 2018, aprox ora 19,30.
Întrebare :
Ne mai apucăm și noi de săpat vreun tunel, ceva, vreo amorsă, ce vreți voi, orice   :?:

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex subway guru

Intr-un interval mediu de timp previzibil...momentan nu...
:popa:

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Titluri de călătorie și sisteme de acces GPS

Statiile de corespondenta sunt o mare problema, normal ar fi trebuit sa fie așa (cel puțin aceasta este părerea mea):

• Piața Unirii 1 (M1/M3) și Piața Unirii 2 (M2)
• Piața Victoriei 1 (M2) și Piața Victoriei 2 (M1)
• Gara de Nord 1 (M1) și Gara de Nord 2 (M4)
• Dristor 1 (M1/M3) și Dristor 2 (M1)
• Eroilor 1 (M1/M3) și Eroilor 2 (M5)

• Basarab
- Peron 1 - M1
              - Peron 2 - M1
              - Peron 3 - M4
              - Peron 4 - M4

• Eroilor 1
- Peron 1 - M3
               - Peron 2 - M1/M3
               - Peron 3 - M1

• Nicolae Grigorescu
- Peron 1 - M1/M3
                              - Peron 2 - M1
                              - Peron 3 - M3

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex punmeister

Cumva intre PV/M1 si Romana a aparut limitare de viteza?

 


Go to page:  1  ... 259 260 261 262 263 264 265  ... 388
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420712 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use