MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Știri și articole din presă

2050 posts, 555740 views
 
Go to page:  1  ... 105 106 107 108 109 110 111  ... 147
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri si articole din presa andrei11

Circulația metroului non stop e un non sens pentru București.
Noaptea ar putea să circule din juma în juma de oră autobuze cu opriri numai în dreptul  stațiilor de metrou și ar fi suficient.  Poate pentru M 6 să circule autobuzele din 20 în 20 minute în intervalul 23,00 - 1,30 și 4,00 - 6,00.

 


Re: Stiri si articole din presa TibiV

andrei11 wrote:
reportajele acestea sunt de tipul Copy/ Paste. Aceleași lucruri relatate, aceleași cuvinte, eventual aceleași poze.

Mai, cata rautate gratuita pe capul vostru....
Vorbesc serios.

Pe de o parte va suparati cand vin toti betivii/studentii orasului si cer ca metroul sa circule toata noaptea, ca sa nu mai dea banii pe taxi... Si multi "civili" ii iau in serios si spun "Aaaaa, ce idee extraordinar de buna !..."

Pe de alta parte, cand cineva arata publicului ca metroul NU se inchide noaptea, aveti de comentat...
Evident, bascalios...

Incercati sa NU judecati dupa standardul de informare de pe forum.

Incercati macar 30 de secunde sa ganditi ca un "utilizator obisnuit" al metroului.
Va asigur ca minimum 90% dintre acesti "utilizatori obisnuiti" ai metroului sunt convinsi ca seara, dupa ce a trecut ultimul tren, la metrou "se inchid luminile si toata lumea pleaca acasa". (Pentru ei "luna este mai importanta ca soarele, caci luna lumineaza noaptea, cand este intuneric...")
Si ca acesti utilizatori nici macar nu au auzit despre notiuni ca "rebrusare".
(Eu am fost insa impresionat de un amic, fost coleg, care, in timp ce facea IATC-ul ziua, noaptea demonta, cara si remonta sine in tunelurile de metrou... Si era foarte mandru de perioada cand a facut ceva cu mainile lui, nu doar actorie...)

Va asigur ca majoritatea a clientilor MRex NU au habar ca noaptea sunt unii care chiar muncesc in tunelurile alea...
Ca reporterita nu are notiuni (hmmm... "cupon de sina de 120 metri" i s-a parut prea complicat... "cupon" este ce ramane dintr-un sul de stofa...) nu este atat de important.

Eu nu vazusem stirea pana nu am gasit aici link-ul, dar chiar imi pare rau ca a "prins" doar jurnalul de dimineata.
Poate ar fi aflat mai multa lume ca noaptea "se intampla chestii" in tunelurile de metrou, si ca nu poti cere metrou 24/24...

Repet, oamenii obisnuiti (ne-forumisti) NU inteleg ce inseamna intretinerea unei infrastructuri de transport feroviar.
Iar stirea aia nu era pentru specialisti, era pentru publicul larg - adica necunoscatori.

(Si va mai spun, din sursa sigura, ca reporterita bruneta are undeva sub 24 de ani, si ca atunci cand a aflat ca "noaptea se intampla chestii la metrou" a crezut ca a decoperit un adevar care va soca intreg mapamondul !!!
Legenda este falsa...
Nu DOAR blondele "e proaste"....)

 


Re: Stiri si articole din presa andrei11

Să avem pardon, același reportaj ( mă rog, nu la virgulă ) a fost difuzat acum vreo lună de Digi24, acum vreo 2 de Antene, acum vreo 3 de TVR , acum vreo juma de an de B1 și așa mai departe. Dacă era corect, reporterul de la ProTv trebuia să amintească că din luna Martie 2017 același reportaj ( mă, rog, nu la virgulă ) a mai fost difuzat de vreo 7 ori. Bine că nu a pronunțat cuvântul magic "În exclusivitate pentru ProTv" că ar fi sunat și mai critică intervenția mea.
Cine este intersat de mersul lucrărilor dă o căutare pe Google la televiziunile cunoscute și observă că același reportaj ( mă rog, nu la virgulă )  se găsește în arhiva tuturor televiziunilor.
Evident că mai există oameni fără acces la internet și al căror televizor  este blocat pe un singur canal ( în speță pe ProTv ) dar câți or fi în această situație ?
Evident că vorbim de bucureșteni, pe nea Gheorghe din Sighet pe cuvânt de onoare că nu-l interesează construcția lui M 5 sau ce se întâmplă noaptea la metrou.
Uite un link luat la repezeală, dar mai sunt și altele tot la Digi :
https://www.digi24.ro/stiri/actualitate ... rou-726904
Dacă mai sap puțin dau și peste celelalte reportaje de la celelalte  televiziuni enumerate mai sus.
Să nu mai vorbim de articolele de ziar ( electronic ) care tratează fix aceeași problemă. ( Sunt cu zecile, nu numai 7 )

 


Re: Stiri si articole din presa TibiV

andrei11 wrote:
Să avem pardon, același reportaj ( mă rog, nu la virgulă ) a fost difuzat acum vreo lună de Digi24, acum vreo 2 de Antene, acum vreo 3 de TVR , acum vreo juma de an de B1 și așa mai departe.

Cu atat mai bine !
Creste numarul celor care afla ca NU poti avea metrou 24/24, 7/7....
Gandeste-te ca sunt oameni care "din principiu" nu se uita la "Antene", caci nu au niciodata in casa suficienta lamaie...
Iar despre publicul/audienta TVR, B1 si Digi24...  :lol:  :lol:  :lol:

Ca noua, celor de aici de pe forum, informatia ni se pare "redundanta", este strict treaba noastra "de experti".

Dar in rest, crede-ma.....
O stire despre subiect la Pro TV ajunge la de 3 ori mai multi "telespetcatori" decat la "Antene" si undeva la de 10-20 de ori de ori mai multi decat la TVR, Digi, B1...
Si ma bazez pe cifre...
Stii foarte bine ca ma pricep la cifrele astea....  :lol:

 


Re: Stiri si articole din presa Puss in Boots

Eu nu sunt nici student nici betiv si oricum nu cred ca tre sa fii una sau alta din categorii ca sa nu vrei sa iei un jeg galben. Dar nici nu vreau sa alerg sa prind metroul de 23:30 la Unirii care e ultimul (daca ies de la teatru) sau sotia mea-nici ea studenta sau betiva- in zilele lungi de la birou sa fie nevoita sa ia taxi de fiecare data daca depaseste 23:10 ora ultimului tren din Pipera. Nu vreau 24/24 pt ca nu e posibil dar mi-as dori macar o ora in plus (si prin alte parti metroul se retrage mai tarziu). S-ar scuti multe taxiuri si bani multi.
Si varianta cu autobuze pe traseul metrourilor nu ar fi rea.

 


Re: Stiri si articole din presa shoppy

Adica de cand a fost discutia, acum cateva luni, acesta este raspunsul, bine ca a picat pe vremea asta cand nu are nimeni chef de stat noaptea pe strada.
Sau poate ca se pregatesc mult amanatele lucrari pe M2 si se incepe cu mesajele subliminale ca uite ca e greu, ca nu se poate oricum crede lumea, dar ei sunt specialisti, dar tot greu e, etc...

 


Re: Stiri si articole din presa misterr

Nicolae Robu susţine că metroul este necesar în Timişoara. Lucrări finalizate, peste un deceniu





Primarul Nicolae Robu a declarat că Timişoara va trebui să aibă metrou în următorul deceniu, în perspectiva dezvoltării urbane, dar costurile fiind foarte ridicate, sursa de finanţare va fi identificată în funcţie de oportunităţile ce vor apărea.

Pentru proiectul “Metroul-CFR”, administraţia Robu a mai efectuat un astfel de studiu în urmă cu circa patru ani, care a primit aviz favorabil, dar între timp s-au schimbat coordonatele din teren, iar studiul trebuie refăcut în acest an, intrând pe lista de bugetare.

Prima propunere a edilului de realizare a unui sistem de transport urban de tip metrou presupunea ca liniile terestre de cale ferată care traversează oraşul să fie duse în subteran, iar în intervalul orar când nu circulă trenuri, să poată fi folosite pentru transport de persoane, ca metrou.

Edilul a explicat că studiul de prefezabilitate (SPF) realizat atunci a fost agreat de Ministerul Transporturilor, dar între timp au apărut modificări care obligă la schimbarea viziunii şi acum se are în vedere construirea unui metrou propriu-zis care să lege Aeroportul Internaţional “Traian Vuia” de ieşirea din oraş spre Serbia.

“Atunci nu vorbeam despre realizarea unui metrou propriu-zis. Nu se mai poate face ceea ce voiam atunci, întrucât CFR a mers pe o altă linie, a obţinut finanţare europeană şi în următorii 30-40 de ani nu se va mai putea discuta acest subiect. Dar Timişoara, la fel ca orice alte oraşe de aceeaşi mărime din lumea care a atins alte standarde de dezvoltare, va trebui să ofere locuitorilor săi şi vizitatorilor condiţii de mobilitate moderne şi rapide. Aşa ceva nu se poate face la suprafaţă, nu putem construi artere cu 10 benzi, ci în subteran, cu metroul”, a detaliat Nicolae Robu, într-o conferinţă de presă.

Primarul a explicat că ar mai exista soluţia de a construi şosele suspendate, dar care nu cadrează cu arhitectura oraşului. El a mai subliniat că un primar trebuie să fie atât făptuitor, cât şi vizionar al unor proiecte mai îndepărtate.

Întrucât costurile unui astfel de metrou s-ar ridica la circa 1 miliard de euro, Nicolae Robu susţine că sursele financiare vor veni de acolo de unde au făcut rost de bani în acelaşi scop şi alte oraşe ale lumii.

“Timişoara este cumva sub o pedeapsă divină să nu aibă şansa de a accede la o sursă de finanţare? Va apărea o oportunitate de finanţare la un moment dat. Nu ştiu când va fi acel moment, dar ca să poţi discuta cu un potenţial finanţator, trebuie să ai un astfel de studiu de prefezabilitate făcut de specialişti”, a explicat Nicolae Robu.

Primarul a reamintit că în urmă cu doi ani a discutat cu o firmă a statului chinez, care voia “să promoveze imaginea Chinei în lume” şi care voia să ducă liniile de tren în subteran pe banii lor.

″Întrucât liniile de cale ferată nu sunt în jurisdicţia primăriei, i-am îndrumat (pe chinezi, n.r.) spre Ministerul Transporturilor, care îşi dăduse girul cu aviz favorabil pentru acel SPF pentru metrou. Dar apărând oportunitatea de finanţare europeană (...) a căzut totul. Dar iată, nu ştii ce oportunităţi de finanţare pot apărea”, a conchis Robu.

 


Re: Stiri si articole din presa andrei11

Discuțiile la Dicuții  :D

 


Re: Stiri si articole din presa subway guru

Si el vrea sa pregateasca la modul serios un proiect de un bilion cu o suta de mii ???

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa sab

Dumitru Şodolescu este noul director general al Metrorex

http://m.mediafax.ro/social/dumitru-sod ... x-17046689

Consiliul de Administraţie al Metrorex l-a desemnat în funcţia de director general pe Dumitru Şodolescu. Acesta îl înlocuieşte în funcţie pe Ion Constantinescu, al cărui mandat expiră pe 3 martie 2018.

Noul director general a fost numit de către Consiliul de Administraţie al Metrorex pentru a asigura interimatul pe o perioadă de 4 luni, conform prevederilor legale ale OUG nr.109/2011, anunţă Metrorex într-un comunicat de presă remis vineri MEDIAFAX.

Dumitru Şodolescu este de profesie inginer, absolvent al Facultăţii de Mecanică din cadrul Institutului Politehnic Bucureşti şi are experienţă în domeniile energie, proiectare şi investiţii.

El a ocupat funcţii de top management în mai multe companii private.

 


Re: Stiri si articole din presa subway guru

Interesant!
E al doilea DiGei ce nu provine din sistem

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Stiri si articole din presa sab

Pai cum altfel ? "Foamea" de posturi platite din bani publici este mare....

 


Re: Stiri si articole din presa subway guru

Eu ma gandesc ca ar putea avea un alt fel de cultura institutionala...

 


Re: Stiri si articole din presa misterr

De ce este tot mai aglomerat metroul din Bucureşti. Situaţia se va agrava

VIDEO: https://vid2.stirileprotv.ro/2018/03/06/61945066-2.mp4

Oamenii au aşteptat marţi la cozi uriaşe în câteva staţii de pe Magistrala 2, după ce un tren a fost retras din circulaţie pentru că i s-au blocat uşile. Din păcate, astfel de situaţii în care pasagerii se vor călca în picioare vor fi tot mai dese.

Metrorex nu a ţinut pasul cu dezvoltarea Bucureştiului. De pildă, în zona Pipera s-au construit zeci şi sute de clădiri, iar mii de angajaţi vin în fiecare dimineaţă. Din păcate, magistrala M2 este subdimensionată şi nu face faţă fluxului atât de mare de pasageri.

Responsabilii Metrorex susţin că trenurile întorc în capătul liniei M2 în 90 de secunde, astfel încât pot circula cel mult 23. La orele de vârf ajung în staţii din 3 în 3 minute.

O soluţie este menţionată în Planul de Dezvoltare Urbană şi se referă la prelungirea liniei 2 de metrou. O altă ar fi suplimentarea personalului în orele de vârf, spun sindicaliştii.


Ion Rădoi, preşedintele sindicatului Metrorex: “Dacă am modifica graficul de circulaţie, ar putea să circule chiar mai mult de 23 de trenuri. Putem să mergem la 1 minut fără probleme, în momentele de vârf. ”

Cei din sistem recunosc însă că în acest moment Metrorex nu are nici trenuri nici personal că să pună în aplicare astfel de măsuri. În 2019 cu 4 ani întârziere ar urma să se deschidă şi linia din Drumul Taberei, de unde ar veni un alt flux de pasageri pentru care nu ştim dacă staţiile aglomerate din centrul Capitalei sunt pregătite.

 


Go to page:  1  ... 105 106 107 108 109 110 111  ... 147
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2265 forum members have written 419374 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use