MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Discuții diverse despre Metrorex

5424 posts, 1062635 views
 
Go to page:  1  ... 257 258 259 260 261 262 263  ... 388
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii diverse despre Metrorex subway guru

Adrian Rosca wrote:
Apropo de CV-urile de interstatie, eu imi amintesc ca intre Universitate si Romana a existat o priza de aer la intersectia cu str. Traian Vuia, adica aici: https://goo.gl/maps/QijU3Y6euvq

Acolo nu e cv, e o putza de mare adancime...
Big penis no blow job...
:lol:  :lol:  :lol:
No offence, mai fac si eu cate o glumitza <de autobaza>, fara suparare, ne mai descretim si noi fruntile prea incruntate...
:bere:
TibiV wrote:
Adrian Rosca wrote:
La Romana peretii aia grosi sunt de fapt 2: perete caseta + perete mulat. Iar cum peretele mulat se duce pana aproape de suprafata, problema a fost  cum sa-l gauresti astfel incat sa nu afectezi rezistenta si stabilitatea portiunii de deasupra.

Adi,
asa stiam si eu...
("Mulatul" cred ca "tine" si bulevardul de deasupra, dar este doar o parere personala, sunt mari sanse sa gresesc...)

Dar m-am gandit ca nu are rost sa intru in detalii...
Am scris doar ceea ce cred ca este "basic" si usor de inteles de catre toata lumea...
:bere:

Tine conform regulilor de atunci, daca-l bagam in Eurocodul stupid nu mai bag mana in foc...deloc!!!
:o  :o  :o

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex Florinds

Cateodata, decat sa repari, mai bine faci din nou.
Cand vom avea si noi tehnologii precum chinezii (ar fi fost de ras comparatia asta acum 20 ani), poate ar trebui sa inchidem statia si o refacem in 3 luni. Pana atunci putem sa stam si fara PSD-uri, doar am stat atatea zeci de ani fara crime si atentate.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex Adrian Rosca

^^^Aha, un PMA!  :bere:

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

O crimă a fost cu siguranță acolo, dar pe peron. Pe peronul normal, nu cel de lângă linii ( care nici măcar nu e peron ). Sensul spre Piața Victoriei / M2.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex shoppy

Daca este vorba despre curba bd Grivita de la Pasaj Grant, atunci CV-ul din curba este pentru interstatia M4 Basarab - Grivita.

La Romana s-a trezit behaind chimista de renume international ca sa nu mai faca statie ca studentii sa mearga pe jos, asa ca s-a abandonat, dupaia s-a reluat, in final a iesit ce avem.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex andrei11

Corecte ambele afirmații.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex subway guru

Florinds wrote:
Cateodata, decat sa repari, mai bine faci din nou.
Cand vom avea si noi tehnologii precum chinezii (ar fi fost de ras comparatia asta acum 20 ani), poate ar trebui sa inchidem statia si o refacem in 3 luni. Pana atunci putem sa stam si fara PSD-uri, doar am stat atatea zeci de ani fara crime si atentate.

Dis-de-dimineata vuiau stirile despre prabusirea colosala a unui tunel de metrou chinezesc, morti, raniti, autostrazi surpate...astia cand le comit nu se incurca, o fac lata rau de tot...
Doar cine nu stie istoricul <nemaivazutelor> chinezesti are impresia ca la aia e totul perfect...ca nu e nici pe departe, doar ca acolo nu se pune nimeni in calea comunismului capitalist victorios
E drept ca uneori nici <ceilalti> nu sunt mai breji, par examplu Parisul complet blocat de zece cm de zapada!?!

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex shoppy

Si observ ca in China tot cad poduri, ori in constructie ori imediat dupa darea in folosinta, cam 1 la fiecare 2-3 luni.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex mcosmin

La Chinezi exista 2 feluri de edificii: cele cu care se mandresc si "restul".

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex Florinds

Eh, printre ele ar fi "zidul care se vede de pe Luna" (desi nu e adevarat), ar mai fi medicina...

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex abc_XC

andrei11 wrote:
Nu mi-e clar unde e CV - ul interstației Jiului - Parc Bazilescu precum și CV - ul stației Parc Bazilescu.

Centrala de ventilatie a interstatiei se gaseste aici:https://www.google.ro/maps/@44.4850169,26.0385827,3a,81.5y,9.25h,81.68t/data=!3m6!1e1!3m4!1s6eLrp8SCbVhWH6wT_HbWUQ!2e0!7i13312!8i6656. Statia nu cred ca are, deasupra ei se poate observa o constructie dar este un simplu transformator electric.
Centrala de ventilatie Jiului - Parc Bazilescu.jpg (207.27 KB; downloaded 2504 times)

O situatie asemanatoare cred ca se gaseste pe M4 si la statia 1Mai, centrala de ventilatie este amplasata in capatul statiei(cel dinspre statia Grivita) si cred ca are rol dublu, centrala statiei si a interstatiei. Locatia:https://www.google.ro/maps/@44.4692748,26.0519525,3a,43.3y,275.37h,84.01t/data=!3m6!1e1!3m4!1syySrzrKV4nLRX4c-EaVwfA!2e0!7i13312!8i6656

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex shoppy

1 Mai are CV propriu, este langa cel al interstatiei dar separat, uite-l aici, in spatele Loganului albastru https://www.google.ro/maps/@44.4695464, ... 312!8i6656

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex drbm

freyutz wrote:
Nici eu nu cred ca se vor monta aceste porti. Pur si simplu ar fi o investitie mult prea mare ce ar genera multe alte probleme pornind de la sistemul de ventilatie care a fost gandit pe principiul circulatiei curentilor de aer intre statii si interstatii, statii unde nu exista posibilitatea fizica de a le monta fara modificari structurale majore (Piata Romana, Piata Victoriei - M2, Lujerului, Eroilor, etc). Deasemenea exista diferente in ceea ce priveste dispunerea usilor la diferite modele de tren (BM1, BM2, BM3), automatizarea retelei, evacuare in caz de urgente, etc.

Intrebare: In cazul in care vor exista porti pe toata inaltimea statiei intr-o statie X, cum credeti ca se va proceda in cazul in care se aprinde (din nou!) vreun izolator cu degajare de fum? Pe unde evacuezi fumul si persoanele din tren in caz de nevoie? Sunt interstatii ce nu au centrale de ventilatie si nici o interstatie nu are iesire de urgenta pentru calatori in caz de pericol. Pana nu comparam mere cu mere si pere cu pere n-aveti cum sa mai aduceti in discutie exemple din alte tari!


Mi se pare o abordare de bun simț, tehnică, fără părtinire. La fel atitudinea prudentă a lui guru.

Ca să fiu sincer, înclin să cred că un studiu de fezabilitate corect condus ar evidenția creșterea multor riscuri și apariția unor inconveniente semnificative, care nu ar justifica investiția, cu excepția stațiilor extrem de aglomerate și numai dacă se vor rezolva aspecte de structura mult deasupra montării unor pereți cu uși culisante.

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex cris_m

Bine, asa cel mai simplu e sa nu faci portile pana in tavan, ci sa lasi ceva spatiu. La 1.9 m poarta, ar ramane cel putin 30 cm sus (in cazul statiilor gen Dristor, Romana etc). Evident, ce au subliniat si alti colegi, sustin si eu in continuare, anume rentabilitatea unei astfel de investii...

 


Go to page:  1  ... 257 258 259 260 261 262 263  ... 388
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420666 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use