Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)

6215 posts, 1310234 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 252 253 254 255 256 257 258  ... 444
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB ikarus13

Din punctul meu de vedere linia 313 modificata ca mai sus ar cara aer pe Bd. Mircea Voda. In plus autobuzului ii e cam greu sa faca stanga la Timpuri Noi si sa intre pe Splaiul Unirii. In zona ar trebui modificate intradevar liniile. De exemplu nu inteleg de ce trebuie sa intoarca si 116 si 313 la Sf.Vineri. Cred ca una din ele (116 mai bine ca e traseu mai lung decat 313) sa intoarca direct la Unirii. Exact ca 312...La Sf. Vineri se pierde uneori mult timp si autobuzele nu au cine stie ce calatori.
Ratb are ceva de munca cu reorganizarea traseelor. In plus ar trebui sa se renumeroteze liniile. Zapacesti un timp calatorii dar cu anunturi bune o sa se obisnuiasca repede.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB ByOnu

Daca am pune problema intoarcerii lui 313 in Piata Unirii, putem sa-l desfiintam cu totul, ca avem troleibuz pe aproape intreg traseul. 116 da, poate.

Da-mi voie sa nu fiu de acord totusi cu remarca referitoare la Mircea Voda. Sunt prea multe dubluri in zona iar una ar putea fi deviata pe acolo, atingand astfel si Timpuri Noi. Nu prea stim daca s-ar cara aer pe Mircea Voda pana ce nu facem efectiv niste teste, studii de trafic (etc). Ceva ce RATB nu a facut vreodata.

Cat despre incadrarea autobuzelor la Timpuri Noi, dupa ce le vezi pe 300 la Ateneu sau pe 605 la Gemeni, iti garantez ca ar fi joaca de copii. :lol:

Ocolul pe la Sf. Vineri este util in prezent pentru a prelua fluxurile de calatori care vin din estul orasului cu tramvaiul.

Eu unul traiesc nevoia acoperirii golului lasat de lipsa unui traseu N-S intre Traian si I.C. Bratianu. In afara de 381 care nici macar nu opreste la Unirii si 133 care este foarte departe nimic altceva nu trece efectiv prin centru pe relatia N-S, iar M2 si-a atins deja capacitatea de... confort si nu deserveste nevoile locale. Un traseu ignorat in prezent este cel dintre Rosetti si Timpuri Noi.

Este doar o opinie. Cert este insa ca trebuie facuta o reorganizare a traseelor. Dar schimbarile inseamna munca, studii, dezbateri, informarea corespunzatoare a calatorilor samd, iar RATB nu se complica cu astfel de lucruri.

:bere:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB ikarus13

Pai si eu tot o parere am zis. :bere: . Ce e urat e ca noi ne gandim pe aici la tot felul de variante si RATB doarme linistit.. :popa:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Axel

323 prelungit de la Timpuri Noi pe Mircea Voda pana la Sf.Vineri intorcand exact precum 385 fara stationare cu 3 masini supliment pe langa turele existente....

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Puss in Boots

RATB stie mai bine decat noi toti  :bere: Doar ei au specialisti care merg in teren si fac studii bazate pe lucruri concrete  :lol:

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Nicu24

Cei mai deștepți sunt ei !! In frunte cu Tobescu care da la fiecare sesizare copy-paste.
Vai de capul lor cu asa regie fără un management serios ,bine ca au salarii grase si sporuri de nu stiu cate feluri si altii muncesc pe 1000 de lei de le sar capacele !.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Gabi23

Foarte buna ideea cu 323, cu siguranta s-ar putea introduce si ture suplimentare fata de situatia actuala.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB linia 69

Daca tot vorbim de "trasee traditionale", 313 mergea candva eheeee de mult ... pe vremea ITB-ului, la Piata Unirii. Acum e bine venita prelungirea de la Timpuri Noi pana la Sf. Vineri si de ce nu Piata Unirii.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Puss in Boots

Avansati ideile astea la Ratb. Nu se stie niciodata.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB drbm

Ce frumos ar suna 311, 312, 313 la Rosetti... Cu troleibuzele de Berceni momentan la Unirii....

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB GPS

Ar suna foarte bine, problema este traseul urmat, propuneri:

312.
Tur: traseul actual pana la Pasaj Mihai Bravu apoi Calea Vacaresti - Splaiul Unirii - Bd. Marasesti - Pasajul Unirii - Universitate- Piața Rosetti.
Retur: Piața Rosetti - Universitate - Piața Unirii apoi traseul actual (sau prin Pasajul Unirii, apoi prin Bd. Mărășești și Splaiul Unirii).

313.
Tur (Varianta 1): Traseul actual pana la Piața Unirii apoi prin Bd. Ion C. Bratianu - Universitate - Piața Rosetti.
Tur (Varianta 2): Traseul actual pana la Piața Sf.Vineri apoi prin Strada Sfânta Vineri - Calea Moșilor - Bd. Hristo Botev - Piața Rosetti.
Retur: Piața Rosetti - Universitate - Pasajul Unirii apoi traseul actual.

323.
Traseul propus mai sus.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Daddy

ByOnu wrote:
Daca am pune problema intoarcerii lui 313 in Piata Unirii, putem sa-l desfiintam cu totul, ca avem troleibuz pe aproape intreg traseul.

Suna frumos pe hartie - transportul electric sa inlocuiasca cel poluant - tot citesc chestia asta peste tot dar uitati ca in lipsa unei modernizari a retelei electrice si a unor mijloace de transport noi, in conditiile actuale nici nu poate fi vorba. Si astfel de modernizari nu prea se fac. In cazul de mai sus (73/313) probabil nu stiti de cate ori sunt troleibuzele oprite pe Obregia ca sunt unii care parcheaza pe banda a doua ca au treaba, iar cand da zapada nici nu mai pot circula... deci despre ce vorbim?  Cu ce l-ar ajuta pe calator chestia asta? Iar capatul ala de la Unirii al troleibuzelor e de fapt la Bibescu Voda, la vreo 300m de statia comuna cu 104,123 al lui 313 de la Unirii, asta pentru calator conteaza (scopul final), de aceea poate troleibuzele acolo nu atrag multi calatori.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB WAYNEN

Eu de mult am spus că liniile de troleibuz să fie prelungite până la ,,Sfânta Vineri" pe același traseu pe care-l au autobuzele.Linia 313 aș desființa-o și aș duce linia 133 în schimb la ,,Turnu Măgurele",iar linia 312 ar trebui redirecționată spre Timpuri Noi pe ambele sensuri  prin Calea Văcărești-Timpuri Noi-Splaiul Unirii-Bulevardul Mărășești-Bulevardul Dimitrie Cantemir până la ,,Piața Unirii",cu întoarcere directă prin Splaiul Unirii și apoi traseul de bază.

 


Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB Puss in Boots

Ma abtin sa mai fac planuri. Cred ca si cel mai novice de pe forumul asta poate da solutii mai bune decat orice e in momentul de fata in practica. Si parafrazand o celebra reclama, "dormi linistit, RATB vegheaza". Doar specialistii de acolo au gandit situatia din Berceni-Sudului-Unirii nu? Iar cu banda de intoarcere pe deasupra pasajului pentru trolee care a disparut din pix, nu se mai aude nimic nu? Cum de a disparut ea asa din plan si pana in realitate nu stie nimeni nu? Nu raspunde nimeni....nu ii pasa nimanui. Ah! nu mai putem intoarce troleele....asta e, le intoarcem cu prima ocazie. Ah, in rond nu se poate. Ah, la M.Bravu nu ne lasa Politia. Pai atunci....la Unirii!! As zice ca pacat ca e loc la Unirii, le-am fi vazut extinse pana la Victoriei :D Ceea ce, intr-o lume normala, n-ar fi fost deloc rau.

 


Go to page:  1  ... 252 253 254 255 256 257 258  ... 444
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use