Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: ARHIVĂ: Știri din București (2015-2020)

1780 posts, 794127 views
 
Go to page:  1  ... 69 70 71 72 73 74 75  ... 128
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri din Bucuresti andrei11

Repet, pe linia lui 21 deja băieții au învățat să o ia pe linia de tramvai.
Dacă nu se vor lua măsuri se va anula efectul << gardului >>.  Singurul avantaj evident este că nu se mai poate << face stânga >> în locurile unde virajul la stânga era complet interzis.

 


Re: Stiri din Bucuresti ByOnu

Andrei, nu e chiar asa. Imi mentin parerea ca gardurile de pe 21 au crescut per total viteza medie de circulatie a tramvaielor si au scurtat durata medie a traseului. Eu am simtit pe pielea mea beneficiile lui.

Este o foarte mare diferenta intre o masina care intra pe la capatul gardului si masinile care, in lipsa gardului, intra aleator pe linie. Vatmanii circula cu viteza redusa in zonele fara gard tocmai pentru ca exista riscul ca in orice clipa o masina sau un pieton sa ii iasa in fata din coloana. Este si mult, mult mai usor sa ii identifici pe cei care au intrat pe linie. Nu au ce sa mai comenteze ca vezi doamne doar ocoleau. Nesimtitii se vad de la un capat la celalalt. Daca un echipaj a văzut o masina intrata intre garduri poate frumos sa anunte echipajul din urmatoarea intersectie sa-l astepte pe individ frumos la capatului tunelului.

 


Re: Stiri din Bucuresti andrei11

Problema este următoarea :
- Încă sunt puțini care intră pe la capete, dar sunt din ce în ce mai mulți.
- Eu aș vedea rezolvarea extrem de simplă. Cu amenzile actuale unde-ți trebuie un sfert de oră să completezi un PV nu facem nimic.
Pe sensul aglomerat ( deci acolo unde se intră pe linia de tramvai ) la capătul celălalt să stea un echipaj de poliție care să oblige șoferii să întoarcă 180*. Ce spui ?
Sau modificată legislația, amenzi date pe PV - uri gen chitanțele care ies de la POS - uri. Am impresia că depășirea liniei continue în oraș se lasă cu reținerea carnetului.

 


Re: Stiri din Bucuresti WT_fan06

Nici eu nu m-aș băga cu bicicleta pe linia de tramvai:
1) Dacă ai nimerit pe canalul șinei ăla ai fost.
2) Apoi să mai fie și un tram/bus în spatele tău.
Doamne ferește!

 


Re: Stiri din Bucuresti ByOnu

andrei11 wrote:
Am impresia că depășirea liniei continue în oraș se lasă cu reținerea carnetului.


Chiar nu conteaza ce scrie in codul rutier avand in vedere ca nu se aplica legea. Andrei, nu traim intr-o lume ideala. Logistic este imposibil sa pazesti liniile de tramvai din 50 in 50 m. Cati sunt prinsi din cei care merg pe linia de tramvai? 2%? 5%? Mai multi clar nu.

 


Re: Stiri din Bucuresti misterr

Director RATB: Vom instala GPS pe toate mijloacele de transport în comun, pentru ca cetăţenii să ştie timpii în care vehiculele ajung în staţii





RATB va instala sisteme GPS pe toate mijloacele de transport în comun, a anunţat, miercuri, directorul general interimar al RATB, Adrian Mihail, precizând că în acest mod bucureştenii vor putea şti timpii în care vehiculele vor ajunge în staţii.

„Instalarea de GPS pe toate mijloacele de transport va permite cetăţenilor să ştie, prin mijloacele noastre de informare şi smartphone-uri, timpii în care vehiculele ajung în staţii”, a declarat Adrian Mihail în cadrul comandamentului organizat la Primăria Capitalei pentru adoptarea de măsuri în vederea fluidizării traficului.

Directorul RATB a mai spus că achiziţia de vehicule noi în vederea reînnoirii parcului auto al Regiei este importantă, pentru că în acest fel transportul în comun va deveni mai atractiv.

„Proiectele noastre vor asigura o mai mare predictibilitate când vor fi puse în practică”, a subliniat Adrian Mihail.

Primăria Capitalei va achiziţiona, într-o primă etapă, 42 dintre cele 100 de autobuze electrice, „cu costuri minime şi fără investiţii şi avize suplimentare”, pentru zona centrală a Bucureştiului, potrivit unui proiect de hotărâre privind aprobarea documentaţiei tehnico-economice, studiu de fezabilitate, pentru introducerea de autobuze electrice în sistemul de transport public, aprobat, în decembrie, într-o şedinţă a Consiliului General al Municipiului Bucureşti (CGMB).

Autobuzele vor avea podeaua total coborâtă şi vor fi dotate cu instalaţie de ventilaţie, aer condiţionat şi încălzire, precum şi cu facilităţi pentru accesul persoanelor cu handicap. Vor avea, de asemenea, un sistem de infotainment, un sistem de taxare pentru carduri contactless, precum şi wifi şi sisteme de supraveghere video şi de numărare a călătorilor.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Stiri din Bucuresti anndrei

Cele 1000 de Citaro nu au instalate GPS din fabrica?

 


Re: Stiri din Bucuresti barbuandrei

Pe Citaro sunt instalate cel putin 4 sisteme de GPS : Thoreb , Itrack (in parteneriat cu Vodafone) + alte 2 din sistemul lor intern.

 


Re: Stiri din Bucuresti shoppy

Deci, rezulta prin logica, va veni fUTI si-l va instala pe al 5-lea.

 


Re: Stiri din Bucuresti Victor92

Se înființează o stație suplimentară ,,Aeroport Henri Coandă Plecări ( coborâre)”

Începând cu data de 05.01.2018, în zona ,,Terminalului Plecări’’ din incinta Aeroportului Henri Coandă, se înființează o stație suplimentară pentru coborâre, ,,Aeroport Henri Coandă Plecări ( coborâre)”, la circa 20 m înaintea stației existente.

Noua stație va fi utilizată pentru coborâre numai la cursa dinspre București, iar stația existentă ,,Aeroport Henri Coandă Plecări’’ se va utiliza pentru urcarea călătorilor.

Sursa: http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=851

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Stiri din Bucuresti anndrei

De aici rezulta ca trebuie facuta doar aplicatia smartphone pentru ca GPS au montat. Tot ce face acest fUTI iese un produs finit destul de slab. Ma uit si la acele validatoare care mereu dau erori. O alta aberatie mi se pare ca soferul isi bate codul din cabina si fuge in salon sa-si valideze legitimatia care de multe ori ii da eroare si lui. Nu puteau sa ii puna un mic cititor la aparatul din cabina? Dar nu se gandeste, nu este treaba nemteasca, este romaneasca facuta de toti neica nimeni.
Dupa mine aceste masini au fost de ultima generatie cand au venit in Bucuresti si trebuiau sa functioneze fara probleme perioade mari de timp cu toate accesorile functionale dar din pacate exploatarea s-a facut exact ca la DAC si Ikarus atat de soferi cat si de mecanici fara nicio mica diferenta. Se vede si la usi pe interior unde lucreaza ,,mecanicii" lasa o negreala si o vaselina de toata frumusetea.
Aceasta aplicatie se putea face inca de la inceput pentru ca totul era nou nout dar tot cei din RATB nu au vrut pentru ca nu mai puteau face nicio smecherie fiind vazuti de calatori. Statul la capatul de linie cat vrea muschiul soferului si alte minunatii pe care le stim cu totii.

 


Re: Stiri din Bucuresti Costin

Autobuzele nu comunica locatia lor (e nevoie de conexiune 4G) si nici nu exista un dispecerat care sa centralizeze pozitia lor. Plus ca RATB-ul nu are doar autobuze, celelalte vehicule trebuie dotate si cu modul GPS, si cu transmisie de date). Deci e mult de munca.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Stiri din Bucuresti GPS

RATB pune în valoare încă o linie care are cale proprie de rulare: tramvaiul 47

Regia Autonomă de Transport București (RATB)  va crește numărul de vehicule alocate liniei de tramvai 47, asigurând o capacitate de transport sporită pe relația Ghencea – Piața Unirii, cu patru zile înainte de redeschiderea anului școlar.

Astfel, începând de joi, 11 ianuarie 2018, pe linia 47, timpul de așteptare în stații va deveni atractiv, reducându-se de la 20-23 de minute în prezent, la 10-11 minute.

Prin această măsură, călătorii din zonele Ghencea, Drumul Taberei și Cartierul Latin vor beneficia de o alternativă reală de transport spre centrul orașului, prin transbordare la terminalul Ghencea, unul dintre punctele foarte importante de transfer ale sistemului de transport bucureștean.

Totodată, având în vedere calea proprie de rulare existentă pe cea mai mare parte a traseului (Bd. Ghencea, Calea 13 Septembrie, Strada Progresului), durata unei călătorii între terminalele Ghencea și Piața Unirii va fi de 20-25 de minute.

RATB are în vedere creșterea calității serviciilor oferite, prin sporirea capacității de transport și utilizarea intensă a liniilor de tramvai care dispun de cale proprie de rulare, cu efecte pozitive asupra gradului de motorizare din București.


Sursa: http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=852

 


Re: Stiri din Bucuresti punmeister

Hopa, ni se pregateste ceva! (?)

PMB: Şapte linii de tramvai, un depou şi sistemul de semaforizare din Capitală, reabilitate din fonduri europene

Şapte linii de tramvai şi depoul Titan, precum şi sistemul de semaforizare din Capitală vor fi reabilitate şi modernizate din fonduri europene de peste 200 de milioane de euro, transmite Primăria Capitalei. În această sumă este inclusă şi achiziţionarea a 100 de tramvaie, 100 de troleibuze şi 100 de autobuze electrice, iar lucrările de modernizare a bulevardelor Iancului-Pantelimon şi Liviu Rebreanu, inclusiv park&ride-ul de la Cora Pantelimon, vor fi decontate din fonduri europene.

Primarul Capitalei, Gabriela Firea, s-a întâlnit joi cu ministrul delegat pentru Fonduri Europene, Marius Nica, cu care a discutat despre proiectele cu fonduri europene care sunt în derulare şi despre alte proiecte ale municipalităţii, eligibile pentru finanţare europeană.

„Facem paşi concreţi pentru a pune în aplicare prevederile cuprinse în Planul de Mobilitate Urbană Durabilă, document strategic care vizează modernizarea infrastructurii de transport în regiunea Bucureşti-Ilfov. Astfel, avem în pregătire proiecte importante de fluidizare a traficului şi îmbunătăţirea transportului în comun în Capitală, cu aplicaţii de peste 200 de milioane de euro. (...) Ne dorim, de asemenea, să obţinem fonduri europene pentru achiziţionarea de sisteme şi aplicaţii software pentru managementul traficului. Totodată, suntem în etapa de pregătire a documentaţiei pentru achiziţionarea a 100 de troleibuze şi a 100 de autobuze electrice”, a declarat primarul Capitalei, Gabriela Firea.

De asemenea, pe lângă achiziţionarea a 100 de tramvaie şi modernizarea a altor 50, pentru care licitaţia va fi lansată în luna februarie, municipalitatea intenţionează să modernizare şapte linii de tramvai (1, 10, 21, 25, 32, 41 şi 55), să reabiliteze depoul de tramvaie Titan şi să upgradeze sistemul de semaforizare.

Potrivit municipalităţii, lucrările de modernizare a bulevardelor Iancului-Pantelimon şi Liviu Rebreanu, inclusiv park&ride-ul de la Cora Patnelimon, vor fi decontate din fonduri europene, fiind vorba de aproximativ 82 de milioane de euro.

 


Go to page:  1  ... 69 70 71 72 73 74 75  ... 128
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2293 forum members have written 421688 posts in 5254 topics and 514 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use