Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1327361 views
📖 Pagination options
- dany
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
dany
Din discuția cu un prieten care este șofer la Militari, am aflat ca începând cu data de 1 ( nu știu dacă Decembrie sau Ianuarie ) aceasta autobaza are 5 ture in linia 105. Așa de grav sa fie deficitul de personal la Alexandria?
Din discuția cu un prieten care este șofer la Militari, am aflat ca începând cu data de 1 ( nu știu dacă Decembrie sau Ianuarie ) aceasta autobaza are 5 ture in linia 105. Așa de grav sa fie deficitul de personal la Alexandria?
- Daddy
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Daddy
Este un haos cu asa numitul parcurs zero, in loc sa optimizam sistemul il complicam de la an la an. 125 si 232 trec la retragere prin fata la autobaza Obregia sa mai parcurga si sa consume motorina inca 3 km catre Ferentari, 6 km pe zi deci. La fel o face si 124, o facea si 634 cand avea ture la Ferentari. Si 133 uneori se retrage prin Bd. Obregia apoi Luica. In schimb autobaza Obregia da ture in 471, acum si in 222. Chiar nu se poate face o rocada simpla intre autobaze: 381<->124,125,232 sau 381<->133?
Asta imi aduce aminte cand circulau Ikarus pe 313 prin anii 90, aveau acele placute in spatele autobuzelor. Pe fata afisau 313 dar pe verso aveau indicativul liniei 101... Poate sa imi confirme cineva ceea ce cred, ca 101 se retragea la Ferentari?
Este un haos cu asa numitul parcurs zero, in loc sa optimizam sistemul il complicam de la an la an. 125 si 232 trec la retragere prin fata la autobaza Obregia sa mai parcurga si sa consume motorina inca 3 km catre Ferentari, 6 km pe zi deci. La fel o face si 124, o facea si 634 cand avea ture la Ferentari. Si 133 uneori se retrage prin Bd. Obregia apoi Luica. In schimb autobaza Obregia da ture in 471, acum si in 222. Chiar nu se poate face o rocada simpla intre autobaze: 381<->124,125,232 sau 381<->133?
Asta imi aduce aminte cand circulau Ikarus pe 313 prin anii 90, aveau acele placute in spatele autobuzelor. Pe fata afisau 313 dar pe verso aveau indicativul liniei 101... Poate sa imi confirme cineva ceea ce cred, ca 101 se retragea la Ferentari?
- georgica2704
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
georgica2704
Da, la un moment dat Ferentari avea ture in 101. Asa am avut si un 633 cu acces de la Autobaza Titan la Gara de Nord .
Da, la un moment dat Ferentari avea ture in 101. Asa am avut si un 633 cu acces de la Autobaza Titan la Gara de Nord .
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Victor92
Locuiesc in Drumul Taberei si nu am vazut ture de Militari in 105 de la inceputul lunii Decembrie. Poate de la anu' ...
Locuiesc in Drumul Taberei si nu am vazut ture de Militari in 105 de la inceputul lunii Decembrie. Poate de la anu' ...
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
barbuandrei
Haideti sa va lamuresc cu turele din 105.
Se doreste ca de la 1 ianuarie 2018 sa se implementeze un program special, privind cedarea a cate 4 ture dintr-o linie catre alt garaj.Au fost alese liniile 102,105,123,133,173,330,335,368,381. De exemplu , Alexandria va ceda la Militari 4 ture din 105 , iar Militari va ceda la Ferentari 4 ture din 173.
Haideti sa va lamuresc cu turele din 105.
Se doreste ca de la 1 ianuarie 2018 sa se implementeze un program special, privind cedarea a cate 4 ture dintr-o linie catre alt garaj.Au fost alese liniile 102,105,123,133,173,330,335,368,381. De exemplu , Alexandria va ceda la Militari 4 ture din 105 , iar Militari va ceda la Ferentari 4 ture din 173.
- ikarus13
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
ikarus13
"Program special". Le e frica de greve. D'aia au venit cu ideea asta. Cred ca daca sunt autobaze diferite soferii nu vorbesc intre ei.
"Program special". Le e frica de greve. D'aia au venit cu ideea asta. Cred ca daca sunt autobaze diferite soferii nu vorbesc intre ei.
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
barbuandrei
Nu acesta este motivul. Motivul este acela de a stopa chemarile din liber,ele fiind platite dublu. La unele garaje chemarile sunt la ordinea zilei din cauza lipsei de soferi , in timp ce la alte garaje se afla mai multi soferi decat planul lor.
Nu acesta este motivul. Motivul este acela de a stopa chemarile din liber,ele fiind platite dublu. La unele garaje chemarile sunt la ordinea zilei din cauza lipsei de soferi , in timp ce la alte garaje se afla mai multi soferi decat planul lor.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
cris_m
Dar de ce nu sunt detasati unde e nevoie? Tin minte ca acum ceva timp Titanul a dat soferi la Pipera parca... nu mai merge schema si acum sau cum?
Dar de ce nu sunt detasati unde e nevoie? Tin minte ca acum ceva timp Titanul a dat soferi la Pipera parca... nu mai merge schema si acum sau cum?
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
barbuandrei
Soferii nu doresc si intervine sindicatul.
Soferii nu doresc si intervine sindicatul.
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
alchimistul
Si daca ar fi companie privata, tot asa ar refuza sa munceasca la alte garaje? Iar sindicatul ala il doresc grabnic desfiintat, nu mai are nimic din "definitia de dictionar" a sindicatului, e mai apropiat de ceea ce numim "grup de interese". Fitele astea pe salarii absolut decente sunt doar unul din motivele pentru care RA sa devina SC.
Si daca ar fi companie privata, tot asa ar refuza sa munceasca la alte garaje? Iar sindicatul ala il doresc grabnic desfiintat, nu mai are nimic din "definitia de dictionar" a sindicatului, e mai apropiat de ceea ce numim "grup de interese". Fitele astea pe salarii absolut decente sunt doar unul din motivele pentru care RA sa devina SC.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
andrei11
Să se privatizeze, asta este unica soluție viabilă.
Să se privatizeze, asta este unica soluție viabilă.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
anndrei
La ora actuala RATB functioneaza pe sistem comunist. Soferul circula cum vrea el unde nu exista dispeceri, pleaca de la capat cum ii vine lui mai bine. Un exemplu il gasiti in linia 106. Vine intarziat mai sta ca nesimtitu 10 min. la capat de linie. Putini mai sunt care atunci cand vad o persoana in varsta care se deplaseaza greu coboara autobuzul pe o parte. Multi stau si se uita ca in oglinda ca ...Ei sunt mari domni. Daca lucrau in alta tara si faceau aceste talente clar erau dati afara. Aici se acopera unii pe ceilalti. Incepand din garaj, sefi de zona, dispeceri de linie. Vizitati profilul de facebook Solea Ion care a fost sau mai este mare sef la autobaza Alexandria si va dati seama cu ce fel de oameni aveti de-a face.
La ora actuala RATB functioneaza pe sistem comunist. Soferul circula cum vrea el unde nu exista dispeceri, pleaca de la capat cum ii vine lui mai bine. Un exemplu il gasiti in linia 106. Vine intarziat mai sta ca nesimtitu 10 min. la capat de linie. Putini mai sunt care atunci cand vad o persoana in varsta care se deplaseaza greu coboara autobuzul pe o parte. Multi stau si se uita ca in oglinda ca ...Ei sunt mari domni. Daca lucrau in alta tara si faceau aceste talente clar erau dati afara. Aici se acopera unii pe ceilalti. Incepand din garaj, sefi de zona, dispeceri de linie. Vizitati profilul de facebook Solea Ion care a fost sau mai este mare sef la autobaza Alexandria si va dati seama cu ce fel de oameni aveti de-a face.
- drbm
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
drbm
Confirm modul mi-se-i-rupist de circulație cu un exemplu de ieri, 26.12.2017, Bd. Barbu Văcărescu, în dreptul ISPE, sens Băneasa, 2 (doua) 605 lopătau agale unul în spatele celuilalt la 50 m distanță ( vezi-Doamne nu erau trenuleț). Ora 12:40. Orașul liber de trafic la acel moment.
Nu am reținut numerele de parc, având treabă cu volanul propriu.
Confirm modul mi-se-i-rupist de circulație cu un exemplu de ieri, 26.12.2017, Bd. Barbu Văcărescu, în dreptul ISPE, sens Băneasa, 2 (doua) 605 lopătau agale unul în spatele celuilalt la 50 m distanță ( vezi-Doamne nu erau trenuleț). Ora 12:40. Orașul liber de trafic la acel moment.
Nu am reținut numerele de parc, având treabă cu volanul propriu.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Florinds
Dupa asemenea discutii, imi schimb si eu parerea sa se privatizeze... Sa vedem atunci ce putere va mai avea sindicatul, cand sefii dispar primii din peisaj.
Dupa asemenea discutii, imi schimb si eu parerea sa se privatizeze... Sa vedem atunci ce putere va mai avea sindicatul, cand sefii dispar primii din peisaj.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination