MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3279 posts, 439747 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 132 133 134 135 136 137 138  ... 235
 
 

📖 Pagination options
  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

subway guru wrote:
Greseala fundamentala din pornire e ca se afiseaza in tren schema intregii retele...complet gresit!.

Corect, afisarea hartii intregii retele avea sens cand IVA circula pe mai multe magistrale si nu aveai cum sa stii unde se afla maine garnitura.
Nu repet greselile trecutului, spun numai ca era mai simpla putin schema, acum au complicat-o cu partea peronului. De ce erau complicata si atunci, am zis...trenul putea circula pe M1, M3 sau M4. Apoi au ramas M3 si M4.
Cum ar fi fost sa inlocuiesti in fiecare dimineata abtibildele cu cele ale magistralei  pe care este alocat trenul ? Nici macar acum nu avem trenuri dedicate, in afara de CAF, care nu circula (deocamdata ) decat pe M2. :)
Acum IVA este doar pe M4, puteau sa afiseze bine-merci doar harta M4 sub forma de linie si schema generala. Vedem in viitor daca IVA va mai circula pe alta linie.

subway guru wrote:
Lucrul asta se rezolva elegant doar atunci cand acea schema e electronica, setata automat sincronizat cu parcursul programat, nu cu abtibilduri lipite...ca de aici pornesc dificultatile si aberatiile...

Nu ai cum sa faci asa ceva la IVA, tot abtibildul ramane "baza". Probabil in curand si IVA va fi istorie si vom vedea numai hartile din Bombardiere si CAF-uri . Oricum, oamenii nu se uita la beculete si la scheme, ci se bazeaza pe anunturi sau pe cunostintele lor sau ale celorlalti.

Pana atunci, mergem inainte asa cum au decis mintile luminate. Ar fi bine sa inlocuiasca macar schitele din statii, daca nu cele din trenuri.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

O solutie buna este la Barcelona, schema cu led-uri deasupra usii si harta retelei alaturi pentru cine chiar vrea sa consulte( https://previews.123rf.com/images/peus/ ... -Photo.jpg ) . Observati ca la statiile cu multe legaturi distanta intre statii este de 2 led-uri ca sa nu iasa prea inghesuit, iar la magistralele scurte poti sa ai 2 sau 3 led-uri intre toate statiile ca sa nu iasa 6 statii inghesuite in mijlocul panoului. De asemenea se vede ca panoul cu schema magistralei se poate inlocui deci trenul poate fi mutat pe alta magistrala prin inlocuirea schemelor magistralei.

Eu in toate orasele mi-am luat harta metroului si m-am descurcat foarte bine, nu am intrebat niciodata pe altcineva iar la anunturi nu prea am fost atent(in Paris cam jumatate din parcul de metrou sau RER sunt fara anunturi vocale, doar cu o sonerie la inchiderea usilor).
Cand intrebam in Bucuresti cum este cu metroul mereu erau probleme, cei intrebati ori stiau doar fix bucatica lor ori nu erau in stare sa se faca intelesi.
Pe toti care ma intreaba le recomand sa acorde 5min intelegerii hartii si sistemului pentru ca apoi se vor descurca singuri in orice situatie, evident pentru asta trebuie sa existe un sistem unitar si inteligibil, nu unul plin de harti proaste, incomplete si inghesuite cu informatii de dragul de a umple spatiul / forma disponibila.
(Cine vrea sa se descurce din gura-n gura este liber sa o faca in continuare, nu se uita la harti si se descurca din gura-n gura.)

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului aztec

Pana in anii 80 in Gara de Nord exista o harta ITB, cu beculete..din cate mai stiu, alegeai zona si iti lumina linia ITB care ajungea acolo.
Era pozitionata cam unde este acum informatile..
Dupa 35 de ani....nu putem avea o schema buna....

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului survola

Telekom nu are încă acoperire 3G în "noile" stații Laminorului şi Străuleşti.
Şi pe ăştia trebuie să îi anunțe Metrorex în mod special că mai deschide ceva sau de ce dorm? Au trecut aproape 9 luni de când s-au inaugurat aceste stații.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Si tu acuma cu operatorii astia, ai net nelimitat la 5euro, nu te plangi de acoperire, oare Orange si Vodafone de ce nu ofera net nelimitat la 5euro.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

UTI se chinuie de ceva vreme sa instaleze panourile de afisaj video ce fac parte din contractul de instalații de informare dinamică a călătorilor, dar pana acum nu au reusit sa instaleze decat cateva panouri la vestibule, plus suportii ecranelor de la peronul statiei Straulesti.

Sper sa reusesca sa termine lucrarile pana la termenul din contract, adica pana la inceputul lui martie.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Dintr-o data s-au inmultit panourile de afisaj :)

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului subway guru

Adi, tu te mai ocupi de imobiliare sau a scazut piata?
:lol:  :lol:  :lol:
Ce facem, merem la Colosvar?
:bere:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului SniperGuy

Adrian Rosca wrote:
Am primit raspunsul:

Urmare a adresei dumneavoastră înregistrată la Metrorex cu numărul M.01/15876/23.10.2017, vă comunicăm următoarele:

Contractul “Sistem de siguranță și automatizare a traficului. Magistrala 4. Racord 2. Secțiunea Parc Bazilescu (PS Zarea) – Lac Străulești”, încheiat între Metrorex și SIEMENS RAIL AUTOMATION SAU este în derulare. Data estimată pentru finalizare este 18.01.2018.


Data estimata de finalizare din raspuns e cea conform contractului, asa ca de fapt nu am aflat nimic util.  :?

Data de 18.01.2018 a venit, automatizarea n-a sosit. :popa:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Puss in Boots

La Kolozsvar vor sa puna metrou, nu glumiti cu mersul acolo ca oricand se poate indeplini :D Un Bucuresti mai mic, cu dezvoltari urbanistice alandala, cu metrou, tramvai, troleu, autobuz, masini multe si probleme de trafic, multinationale....lacuri nu prea sunt :D :bere:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului WT_fan06

Pentru că ei chiar merită de mult... să ducă și capitala acolo odată cu metroul, dacă se poate vă rog...

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Puss in Boots

Eu n-as merge pana intr-atat.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului orex

shoppy wrote:
O solutie buna este la Barcelona, schema cu led-uri deasupra usii si harta retelei alaturi pentru cine chiar vrea sa consulte( https://previews.123rf.com/images/peus/ ... -Photo.jpg ) .


Eu in toate orasele mi-am luat harta metroului si m-am descurcat foarte bine, nu am intrebat niciodata pe altcineva iar la anunturi nu prea am fost atent(in Paris cam jumatate din parcul de metrou sau RER sunt fara anunturi vocale, doar cu o sonerie la inchiderea usilor).

1.La Barcsa, ca si la Madrid, mie mi-a fost clar ca aceleasi garnituri circula pe aceeasi linie.
2. Ledurile se aprind pe masura ce ai parcurs traseul si asa raman pana la ultima statie.
3. La Paris,am sesizat ca, de obicei, mecanicul anunta urmatoarea statie.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Puss in Boots

E prima data cand vad prescurtat Barcsa. E inventie proprie? Off-topic nu ma bagati in seama. De curiozitate i googled it, se pare ca e un clan de camatari din Reghin (unguri).

 


Go to page:  1  ... 132 133 134 135 136 137 138  ... 235
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420544 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use