Totul despre transporturi şi infrastructura adiacentăTransport aviaticAeroporturi

 

Topic: Aeroportul Internațional Henri Coandă/Otopeni [OTP/LROP]

330 posts, 135776 views
 
Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 24
 
 

📖 Pagination options
Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] andrei11

....
11-26-2017 3-25-23 PM.jpg (67.22 KB; downloaded 3802 times)

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] subway guru

Hai, nu va mai ciondaniti inutil...cert e ca avem o pista invalida, nu suntem in stare sa o insanatosim de atata amar de vreme si nici cealalta nu se simte prea bine...

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] WT_fan06

andrei11 wrote:
A320, B737  sunt << mijlocii >>
ATR -urile sunt mici. În categoria avioanelor mici mai intră și Falcon 900B, Bombardier Global 5000,  Bombardier Challanger 604, etc.
Mai sunt alea ultraușoare.
B 777 , 747, etc sunt << mari >>
O singură pistă de 3500 m ( cea << de Sud >> folosită și de baza militară la o adică ) este arhisuficientă pentru traficul  << sufocant >> de pe OTP.

Pista nu a fost suficientă nici pentru un A320, nici pentru un B738. Este vorba de incidentul "Turchiş" şi de incidentul "Ryanair". De-aia le consider mari (cel puțin pentru OTP)... :)

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] andrei11

:shock:
Nu e Coca Cola de 2 litri ieftină, cea de  "juma de kil" e scumpă...

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] shoppy

Asta este ca si cum ai spune "Otopeniul este obligat sa faca acte de caritate si sa intretina 2km de pista doar ca sa fie disponibil pentru cand o sa aiba vreun jumbo probleme prin zona".

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] WT_fan06

Sa tina macar un 737 pe pista si nu in porumb la prima ninsoare si vorbim mai tarziu de Jumbo. Care, apropo, dispare incet si sigur de pe cer...

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] zapacitu

2200m e suficient pentru orice avion mic. Prin asta eu unul inteleg orice avion cu un singur culoar. Daca vreti sa folosim termeni mai stricti, 737 e Medium. Concret, orice 737 si orice 320 pot ateriza pe pista 2, chiar si la full load imediat dupa decolare. Singura conditie e ca pilotii sa fie constienti ca nu toata suprafata betonata e de fapt pista.

La urma urmei, doar la Bucuresti avem piste lungi, in restul tarii nu depaseste niciuna cei 2200m ai pistei 2 de la Otopeni!

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] Celestin Draganescu

zapacitu wrote:
La urma urmei, doar la Bucuresti avem piste lungi, in restul tarii nu depaseste niciuna cei 2200m ai pistei 2 de la Otopeni!


Constanta (CND) - 3500m
Timisoara (TSR) - 3500m

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] TibiV

zapacitu wrote:
Concret, orice 737 si orice 320 pot ateriza pe pista 2, chiar si la full load imediat dupa decolare.

Nu poate, pentru ca "maximum landing weight" este considerabil mai mic decat "maximum take-off weight".
Cu alte cuvinte daca vine "full load" la aterizare risca sa isi rupa trenul de aterizare.

De regula, daca apar probleme la scurt timp de la decolare si este necesara intoarcerea, fie avionul se invarte in zona ca sa consume din carburant, fie (daca nu poate pierde timpul) pur si simplu largheaza (arunca) cateva tone de kerosen.

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] shoppy

Tocmai s-a anuntat ca pista 1 lungime 3.5km s-a reparat si este utilizabila in intregime iar pista 2 este deschisa pe o lungime redusa(Digi24).

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] TibiV

Aia nu este reparaţie, este doar o jalnică cîrpeală.

 



Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] URANUS

http://www.b365.ro/mobi/seful-tarom-des ... 58134.html

Şeful TAROM despre pista Otopeni: E plină de gropi şi taie roţile aeronavelor de 5 ori pe săptămână

Directorul TAROM, Werner Wolff, a declarat că este nevoie de o investiţie pe Aeroportul Otopeni unde calea de rulare este plină cu gropi care taie roţile aeronavelor. Astfel, TAROM cheltuie bani pe schimbarea roţilor avioanelor de trei, până la cinci ori pe săptămână, în loc să le schimbe la câteva luni.

olff a mai spus că există un plan de investiţii la Aeroportul Otopeni, iar în aceste condiţii, dar şi în condiţiile de vreme severă, aeronavele TAROM nu vor mai fi redirecţionate pe Sibiu sau Constanţa, ci pe Băneasa.

Întrebat dacă este influenţată activitatea companiei TAROM de starea infrastructurii aeroportuare de la Otopeni, directorul TAROM, Werner Wolff a declarat că la Otopeni este nevoie de o investiţie masivă în căile de rulare.

„Infrastructura aeroportuară nu ţine de noi. La Otopeni este nevoie de o investiţie masivă în căile de rulare şi cred că trebuie să ne schimbăm şi noi acolo modul în care vin pasagerii. Sincer, mie nu îmi place că pasagerii de pe intern sunt lăsaţi undeva în câmp şi duşi cu autobuzele, este o chestiune care ţine de civilizaţie şi de o posibilitate de a-i primi. Cu siguranţă că lucrurile se vor schimba, deoarece există un proiect la nivel de minister, la nivel de aeroport, din câte ştiu eu. Pe noi ne încurcă, cât de cât, gropile din calea de rulare şi care ne taie roţile şi pe care le schimbăm într-un mod halucinant. Sunt costuri masive. Nu crează nesiguranţă pasagerilor, însă important este să ne ridicăm la nivel european, daca tot dorim să fim în Europa, atunci să fim europeni. (...) Nu îmi permit să spun că la Otopeni este cea mai proastă pistă, dar e una din pistele care trebuie refăcută", a declarat Werner Wolff.

Întrebat, de asemenea, cât de des sunt schimbate roţile aeronavelor din cauza problemelor la căile de rulare, Wolff a răspuns: „Schimbăm roţile, cele care sunt tăiate, de trei, patru, cinci ori pe săptămână. Există şi acolo nişte standarde pe care le îndeplinim. În loc să facem schimbări la câteva luni, le facem mult mai des".

Werner Wolff a adăugat că în caz de vreme nefavorabilă, sau în caz de investiţii pe Aeroportul Otopeni, aeronavele vor fi deviate pe Aeroportul Băneasa.

„Se va schimba ceva. Nu o sa ne mai deviem aeronavele pe Sibiu sau Constanţa, în caz că Otopeniul e în ceaţă, încercăm să debarcăm pasagerii pe Băneasa. O sa fie, probabil şi alte companii, nu doar noi. Noi am făcut această cerere către aeroport şi către Autoritate, în urmă cu câteva săptămâni. Probabil şi când se vor face reparaţii vom devia tot acolo", a mai spus directorul TAROM.

Sursa: digi24.ro

 


Re: Aeroportul Henri Coanda/Otopeni [OTP/LROP] Chev Celios

UUUUU si ce gropi sunt pe caile de rulare. Afecteaza nu numai avionele dar si utilajele operatorilor de handling. Sa vedeti cum "danseaza" aeronavele mai grele pe o anumita portiune. :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

 


Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 24
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Aeroporturi  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420665 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use