Zona metropolitană BucureștiTotul despre București

 

Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană

1395 posts, 297694 views
 
Go to page:  1  ... 53 54 55 56 57 58 59  ... 100
 
 

📖 Pagination options
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Saint666

Ca raspuns la mai multe sesizari in care anuntam ca se depaseste in mod constant coloana de masini stationate la semafor pe linia de tramvai de pe Bd. Chisinau, precum si sfatul de a se monta separatoare intre linia de tramvai si sosea, am primit raspunsul ca a fost avizata instalarea de stalpisori pe Bd. Chisinau.
Vom vedea.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Puss in Boots

Sa speram. Am si eu cateva sesizari la activ cu aceeasi promisiune pt alte zone si nimic pana acum (desi in unele cazuri sunt peste 6 luni de cand am primit raspunsul).

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Iulika0069

[Am mutat aici post-ul din threadul "Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)"]
....
Mi-e evident ca orice român cu inteligenta medie, fara studii de specialitate (desi, pe bune, avem si de-astia, cu studii :D), dar inzestrat cu bun simt si bunavointa ar putea rezolva orice problema legata de infrastructura (autostrazi, feroviar, tarom, ratb etc)
Pentru chestii mai fine de genul "orasul pt oameni, nu pt masini" - aici da, trebuie ceva in plus la IQ, EQ si competenta

Dar noi suntem la Level -10, asa ca trebuie sa defilam cu ce avem - un aparat de hoti care nu au in cap decat sa fure si sa nu piarda voturi
Ce putem noi sa facem? Sa ii fortam sa dea cat mai multe legi bune, fara echivoc; iar prima ar fi "fara legiuitori condamnati definitiv" :P
Cum? Pai.. in strada, altfel nu vad cum - decat cu anarhie, si nu e cazul

Stiti ca, si inainte de 2016, in lege era stipulat ca nu ai voie sa parchezi pe trotuar (stiti, da?). Aberatia cu 1m pt pietoni era valabila doar daca se trezea administratorul drumului sa faca el parcare acolo, si atunci legea il obliga sa nu o faca dupa bunul lui plac
Eh, de vreun an, in lege este acum clar - chiar nu ai voie sa parchezi pe trotuar.
Dar, Politia Locala nu are voie sa dea amenda de parcare ilegala, decat daca surprinde proprietarul la masina; deci, singurii care o pot face sunt cei de la Circulatie, care mai au si altele pe cap.. Iata un exemplu simplu, in care desi la prima vedere pare ca "avem lege si nu se respecta", e de fapt o alambicaciune
Bine, aici e si o [ne]vointa politica, sa nu deranjam votantii..

Dar, sa revenim la solutiile pt Level -10 :)
- vrei parcare platita: minim 1.000lei /an; sunt multe parcari platite care zac nefolosite (la <80lei/an, cred si eu; sa vedem cine isi permite la 80lei/luna..)
- parchezi pe trotuar: amenda
- parchezi pe arterele principale: amenda
- te iei de unu' ca parcheaza in dreptul curtii tale (NU in dreptul portii) sau ca e locul tau pt ca parchezi de 20 de ani acolo: amenda
In felul asta scapi de multe masini (io de ex, 2 dintre masini le tin la subsol la munca, iar pe cea de-a treia pe locul platit, din spatele blocului)

Pasul 2 / Level -5: tot ce se scrie pe forum de ani de zile :)
- park&ride (inclusiv cu banii adunati de mai sus - sa nu poata fi folositi, prin lege,  decat la asa ceva)
- cu linii de autobuz rapide (benzi dedicate) catre marile guri de metrou, si chiar catre centru; gen: Otopeni-Victoriei sau Jilava-Unirii cu maxim 3 opriri
- camere in intersectii si in punctele sensibile (gen pe Stefan cel Mare, Mosilor etc); hasurezi intersectiile (desi legea zice ca iei amenda daca pur si simplu patrunzi si o blochezi, chiar si nehasurata); schimbi legea sa poti da amenzi doar pe baza camerelor (sa fie fara echivoc, sa nu mai existe contestatii)
- regandite "un pic" traseele RATB
- optimizate drumurile cu 30-50m inainte de intersectii: de multe ori, coada se face pt ca pe ultimii metri sunt parcate fix 5 masini - gen https://goo.gl/maps/YiRS9yGydav . Sau aici https://goo.gl/maps/mperP2mnR242 - mai poti face cel putin o banda in locul padurii aleia de masini parcate pe "trotuar"
- metrou extins
- etc

Pasul 3 / Level 0:
- biciclist & pedestrian friendly
- ratb electric-only

Pasul 4+:
- sa fim noi sanatosi, ca le-om duce toate :D

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Florinds

adila wrote:
Pana nu se incepe vanatoarea si pedepsirea soferilor indisciplinati in trafic, se pot face oricate pasaje si semafoare inteligente, ca nu se va rezolva nimic. De ce la noi nu se pot instala camere video, iar soferii sa fie amendati pe baza lor? Legi facute de interlopi, daia. La Brancoveanu colt cu Oltenitei o masina de politie este prezenta in fiecare dimineata. Vineri era urat afara asa ca fumau in masina, sa nu cumva sa se ude pe hainute.

Daca fumau in masina, puteai sa faci un filmulet si sa il distribui, este interzis sa fumezi in masina de serviciu.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană essco

Iulika0069 wrote:
...

Dar, sa revenim la solutiile pt Level -10 :)
,,,
- parchezi pe trotuar: amenda
- parchezi pe arterele principale: amenda
...

Te rog sa vii pe Soseaua Pantelimon intre Morarilor si Cora si sa gasesti un loc de parcare.
Celelalte solutii... sunt de acord. As da 1000 pe an pentru loc de parcare langa bloc. Dar nu exista. Am raspuns oficial de la ADP. Ce facem in cazul asta?

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană shoppy

Pune si tu anunt la catvea scari "platesc 1.000ron pe un loc de parcare", se gaseste vreun pensionar mostenitor din tata-n fiu de loc de parcare sa faca un ban "cinstit".

 



Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană essco

Pai, loc de parcare nu exista, fizic, nu ca ar fi luate deja.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană PinkyHog

shoppy wrote:
La intersectia Bucuresti Nord cu Emil Racovita(sau Petricani cu Popasului) s-au instalat balize pentru a nu se mai permite virajul la stanga.

Pe Petricani, la intersectia cu Dimitrie Pompei a fost amenajat un sens girator. Cred ca e de bine, intrucat iesitul in Petricani era o aventura.

 



Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană shoppy

Cretinii care ne conduc(scuzati expresia) au decis ca soferii nu isi mai pot permite sa plateasca amenzile si ca trebuie facut ceva ca soferii sa isi permita sa plateasca amenzile in continuare(stimate cretin, chiar acesta este rolul amenzii, sa nu iti permiti sa o platesti, si astfel sa respecti legea).
De vina pentru asta este legea care spune ca punctul de amenda este 10% din salariul minim, si cum salariul minim o sa creasca rezulta ca o sa creasca si amenzile, asa ca se va da alta lege care va stabili valoarea punctului de amenda la valoarea curenta.
(sursa initiala RockFM)

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană Iulika0069

PinkyHog wrote:
Pe Petricani, la intersectia cu Dimitrie Pompei a fost amenajat un sens girator. Cred ca e de bine, intrucat iesitul in Petricani era o aventura.

Asteptam cu interes si alte sensuri giratorii:
- Dna Ghica Ɨ Heliade Intre Vii (ce ironic)
- Dna Ghica Ɨ Ciocarliei
- Heliade Intre Vii Ɨ Electronicii
essco wrote:
Iulika0069 wrote:
...
Dar, sa revenim la solutiile pt Level -10 :)...

Te rog sa vii pe Soseaua Pantelimon intre Morarilor si Cora si sa gasesti un loc de parcare.
Celelalte solutii... sunt de acord. As da 1000 pe an pentru loc de parcare langa bloc. Dar nu exista. Am raspuns oficial de la ADP. Ce facem in cazul asta?

Pai nu merge cu o singura solutie, e un pachet intreg acolo ;). Ideea e sa scapi de masinile "in plus" - gen cele folosite ocazional, si care pot sta si in alta parte, nu doar langa scara blocului; si sa poti parca printre stradute, fara sa vina jmekerul ca ai parcat in dreptul mosiei lui (daca vrea sa nu mai parcheze nimeni acolo, sa plateasca si el 1.000lei)

Legat strict de Pantelimon, acolo ar trebui sa avem deja cativa domni/doamne prin puscarie; dar, neavand legea raspunderii, ei sunt bine mersi

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană andrei11

Legat de Pantelimon cretinătatea maximă este că nu vor să amenajeze parcari subterane ( pe 2 - 4 nivele ) peste viitoarele stații de metrou....
________________
Notă :
Cu privire la aria desfasurata (care include si aleile de acces, zonele de evitare, spatiile tehnice etc,), regula de aur la proiectare este ca raportul dintre suprafata desfasurata (in mp) si numarul total de locuri de parcare posibil este de 1:25.

 


Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană essco

Statii de metrou? Nu mai sper sa se faca Iancului - Pantelimon in timpul vietii mele.
Deocamdata, singurele optiuni de iesit din zona sunt 104 si 55. 104 e foarte aglomerat. 55 ar fi ok dar merge cu 20 km/h. Cred ca din cauza tramvaielor foarte vechi, nu stiu... pentru ca linia e noua, intre Cora si Piața Iancului  ar trebui sa zboare. Or fi si prea multe semafoare, nu-mi dau seama.

 


Go to page:  1  ... 53 54 55 56 57 58 59  ... 100
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Totul despre București  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420544 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use