Infrastructura feroviară din RomâniaComplexul Feroviar București

 

Topic: Poduri de cale ferată

33 posts, 21301 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Re: Poduri de cale ferata andrei11

Și atunci de ce nu pleacă cu indicația K ci cu indicația M ? După Carpați schimbă direcția  cu ramificația Băneasa -  Chitila ? De ce nu pleacă direct cu K ( adică direct Chitila ) ci cu M ?

 


Re: Poduri de cale ferata shoppy

Da, linia de Mogosoaia este defapt linia 700, ca sa nu ocupe1000 pe Nord - Chitila prefera sa iasa din gara pe 700 si apoi la Pajura sa schimbe pe Chitila - Baneasa(ca doar cu aia are 700 macaz).

 


  • Cristi CFR
  • Posted:
  •  

Re: Poduri de cale ferata Cristi CFR

Podul Miorița,anii 30.
Sursa.Wikipedia
Pasajul-inferior-Bucure?ti-Baneasa.JPG (137.71 KB; downloaded 6188 times)

 


Re: Poduri de cale ferata andrei11

6-14-2018 5-25-47 PM.jpg (12.48 KB; downloaded 6000 times)
anunță că de mâine ( 15 Iunie 2018 ) se redeschide Podul Mogoșoaia.
E adevărată informația ? Că pe net pot să apară multe fantezii.

 


Re: Poduri de cale ferata shoppy

Dupa ultimul reportaj din zona, este plauzibil.
shoppy wrote:
Reportaj 9 Iunie

 


Re: Poduri de cale ferata ByOnu

nokia2110 wrote:
Pasajul Mioriţia (cel de peste Şos. Bucureşti-Ploieşti) a fost construit în perioada interbelică! Iar frescele alea (pe care "deştepţii" de muncitori le-au spart) erau tot din perioada interbelică! Pe partea inferioară şi pe laturile exterioare podul era în întregime acoperit cu beton! Bine că au făcut oribilitatea aia în locul unei lucrări de artă!  :evil:


Sursa: AGERPRES
1081757.jpg (105.66 KB; downloaded 4386 times)
1081760.jpg (120.33 KB; downloaded 4386 times)
1081761.jpg (133.08 KB; downloaded 4386 times)
1081764.jpg (81.6 KB; downloaded 4386 times)
1081797.jpg (107.98 KB; downloaded 4386 times)
1081798.jpg (81.49 KB; downloaded 4386 times)
1081799.jpg (64.55 KB; downloaded 4386 times)

 


Re: Poduri de cale ferata andrei11

Salonul Oficial al Gării Băneasa, Fântâna Miorița și Podul Cf făceau parte dintr-un asamblu unitar din punct  de vedere arhitectural și artistic. Nici podul nu mai e cel original nici gara. Iar fântânii i-au atașat niște oribilități demne de demența artistică a Secolului XXI.

 


Re: Poduri de cale ferata shoppy

Frescele din poze erau lipite pe culee care culee au fost demolate pentru a fi înlocuite cu altele cu o deschidere mai mare; betonul care acoperea lateralele pasajului reprezenta o scenă propagandistică a fost adăugat de comuniști și demolat la revoluție.

 


Re: Poduri de cale ferata andrei11

Am găsit porcăria de la Fântăna Miorița. Ce o fi fost în capul așa zisului "arhitectului peisagist"
Gropi-peticite-cu-dale-3-810x1080.jpeg (246.53 KB; downloaded 4284 times)

 


Re: Poduri de cale ferata Gabi23

Pavelele/dale de beton se utilizează pentru reparația provizorie a carosabilului ușor/greu în cazul intervențiilor pe timpul sezonului rece, unde condițiile meteorologice nu permit turnarea betoanelor și a mixturilor asfaltice. În cazul de față, din ce pare, este o intervenție a celor de la Apa Nova care a fost ”uitată” la remediere.  

 


Re: Poduri de cale ferata Gabi23

@andrei11  S-a rezolvat, a sosit asfaltul :yes:
Miorița - 26.06.2021.JPG (371.84 KB; downloaded 4116 times)

 


Re: Poduri de cale ferata shoppy

Am gresit mai sus, lateralele de beton ornamental au fost de la inceput, apoi comunistii le-au infrumusetat cu o fresca propagandista iar dupa revolutie s-a demolat fresca impreuna cu tot betonul.

 


Re: Poduri de cale ferata andrei11

Acesta e podul M 700 peste DN1 A de la Mogoşoaia. Linia aceea care vine de nicăieri şi se duce tot nicăieri ce e cu ea ?
Parc-Mogosoaia-2-scaled.jpg (122.45 KB; downloaded 3182 times)

 


Re: Poduri de cale ferata BGP2597

Este o pregătire ipotetică de dublare a Magistralei 700. Toate structurile de pe M700, cel puțin până la Urziceni sunt făcute încât să permită dublarea (cum a  fost pasajul peste DN1 de la ieșirea din Otopeni). Problema aici e că mai în față de unde este făcută poza, culoarul acelui fir se lovește din plin de una din pilele podului de pe DNCB.

 


Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Complexul Feroviar București  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420557 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use