Topic: Discuții despre transportul local din București (partea I)
6215 posts, 1331114 views
📖 Pagination options
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
cris_m
Oameni buni, pentru a avea o linie inelara adevarata, ar trebui sa existe undeva un loc unde sa se poata face 2 linii secundare, paralele cu cele principale, gen un "triaj". In traducere, undeva unde exista loc intre linii si carosabil sa fie facute aceste "abatute" unde sa poata stationa tramvaiele fara a face ocolisuri, bucle etc.
Oameni buni, pentru a avea o linie inelara adevarata, ar trebui sa existe undeva un loc unde sa se poata face 2 linii secundare, paralele cu cele principale, gen un "triaj". In traducere, undeva unde exista loc intre linii si carosabil sa fie facute aceste "abatute" unde sa poata stationa tramvaiele fara a face ocolisuri, bucle etc.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Costin
Planurile originale sunt sa faca acel loc la Razoare, deasupra viitoarei statii de metrou. Ce s-a ales de planuri - nu stiu.
Planurile originale sunt sa faca acel loc la Razoare, deasupra viitoarei statii de metrou. Ce s-a ales de planuri - nu stiu.
- cris_m
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Costin
N-ai loc la Eroii Revolutiei ca ai scarile si lifturile de la pasajul pietonal.
N-ai loc la Eroii Revolutiei ca ai scarile si lifturile de la pasajul pietonal.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
cris_m
In rond ai loc suficient sa faci deasupra inca 2 linii si niste peroane de doamne ajuta. Un peron (exterior) pentru liniile care trec mai departe si unul (interior) pentru linia 1. Eventual putin mutate mai spre margine gurile acelea de la viitoarele pasaje.
In rond ai loc suficient sa faci deasupra inca 2 linii si niste peroane de doamne ajuta. Un peron (exterior) pentru liniile care trec mai departe si unul (interior) pentru linia 1. Eventual putin mutate mai spre margine gurile acelea de la viitoarele pasaje.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Costin
Rond? Ce rond?
Si "gurile" de iesire sunt deja construite (si acoperite cu pietricele/panselute/prostioare made in S4).
Rond? Ce rond?
Si "gurile" de iesire sunt deja construite (si acoperite cu pietricele/panselute/prostioare made in S4).
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
cris_m
O sa fac o schema mai detaliata zilele astea cand am timp.
O sa fac o schema mai detaliata zilele astea cand am timp.
- Daddy
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Daddy
Va fi mare confuzie cu 1 si 34 care au trasee inversate in zona Oltenitei. Pentru a se evita confuzia, mai normal era ca noul 34 sa fie numerotat 17, asa cum a ramas in memoria oamenilor linia care a functionat ani buni intre Sura Mare si Lizeanu-Tei. Foarte posibil ca din 34 sa se scoata multe ture si sa devina asa cum a fost si 17, o linie de evitat cu intervale la jumatate de ora.
Va fi mare confuzie cu 1 si 34 care au trasee inversate in zona Oltenitei. Pentru a se evita confuzia, mai normal era ca noul 34 sa fie numerotat 17, asa cum a ramas in memoria oamenilor linia care a functionat ani buni intre Sura Mare si Lizeanu-Tei. Foarte posibil ca din 34 sa se scoata multe ture si sa devina asa cum a fost si 17, o linie de evitat cu intervale la jumatate de ora.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Puss in Boots
Da, poate 17 ar fi fost un indicativ mai bun. Macar facea diferenta de clasicul 34 care mergea/merge la Romprim si pe cei ce il vedeau in statie ii facea poate sa-si puna macar intrebarea unde merge (si astfel cascau ochii mai mari), mai ales ca 17 e un indicativ nemaivazut in Bucuresti de ani buni. Dar daca nu, poporul se invata.
Da, poate 17 ar fi fost un indicativ mai bun. Macar facea diferenta de clasicul 34 care mergea/merge la Romprim si pe cei ce il vedeau in statie ii facea poate sa-si puna macar intrebarea unde merge (si astfel cascau ochii mai mari), mai ales ca 17 e un indicativ nemaivazut in Bucuresti de ani buni. Dar daca nu, poporul se invata.
- drbm
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
drbm
Nu am înțeles noi bine, puss.
Doamna aceea ne-a dat de două ori 17.
Adică 34.
Și de zece ori 1 !!!. Adică 10.
Ca în programul de guvernare, cel urmat la literă...
Nu am înțeles noi bine, puss.
Doamna aceea ne-a dat de două ori 17.
Adică 34.
Și de zece ori 1 !!!. Adică 10.
Ca în programul de guvernare, cel urmat la literă...
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
Puss in Boots
In spiritul matematicii, 34+17= 51 si era pe vremuri parca un 51 care vremelnic prin anii 90 a circulat la IMGB (asta daca-mi aduc aminte bine ce am auzit sau citit). Deci tot prin zona Sudului-Berceni, p-acolo. Poate ni se pregateste ceva in mandatul urmator
In spiritul matematicii, 34+17= 51 si era pe vremuri parca un 51 care vremelnic prin anii 90 a circulat la IMGB (asta daca-mi aduc aminte bine ce am auzit sau citit). Deci tot prin zona Sudului-Berceni, p-acolo. Poate ni se pregateste ceva in mandatul urmator
- drbm
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
drbm
Știu că e off-topic, scuze, dar se leagă în spiritul multiplicării traseelor, a anilor de așteptare, a "minunilor" înfăptuite și, eventual, a degetelor meritate, dar neutilizate...
https://youtu.be/DQbv1HS47qs
Știu că e off-topic, scuze, dar se leagă în spiritul multiplicării traseelor, a anilor de așteptare, a "minunilor" înfăptuite și, eventual, a degetelor meritate, dar neutilizate...
https://youtu.be/DQbv1HS47qs
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Discutii despre traseele si indicativele RATB
alchimistul
Vineri seara am trecut, in jur de 19:30, pe traseul Izvorul Rece - Nitu Vasile - Vacaresti. Intre intersectia Resita - Izvorul Rece si intrarea in pasaj nu am vazut nici macar un troleibuz 76 care sa vina dinspre centru; doar doua 381 arhipline si o statie de la Fantana Florilor aglomerata ca-n anii '90. La iesirea din pasaj, pe Vacaresti, o gramada de troleibuze si autobuze blocate in trafic pe sensul dinspre centru; coloana incepea aproape de la Costache Stamate. Bercenarii ar fi fericiti daca s-ar scurta 76 la Fantana Florilor si ar reveni la intervale de succedare decente, cu tot efortul de a merge o statie pe jos de la metrou. Chiar de ar fi troleibuzele limitate la pasajul Mihai Bravu, tot n-ar ajunge la intervalele de succedare decente si predictibile de odinioara, cel putin nu la orele de varf
Vineri seara am trecut, in jur de 19:30, pe traseul Izvorul Rece - Nitu Vasile - Vacaresti. Intre intersectia Resita - Izvorul Rece si intrarea in pasaj nu am vazut nici macar un troleibuz 76 care sa vina dinspre centru; doar doua 381 arhipline si o statie de la Fantana Florilor aglomerata ca-n anii '90. La iesirea din pasaj, pe Vacaresti, o gramada de troleibuze si autobuze blocate in trafic pe sensul dinspre centru; coloana incepea aproape de la Costache Stamate. Bercenarii ar fi fericiti daca s-ar scurta 76 la Fantana Florilor si ar reveni la intervale de succedare decente, cu tot efortul de a merge o statie pe jos de la metrou. Chiar de ar fi troleibuzele limitate la pasajul Mihai Bravu, tot n-ar ajunge la intervalele de succedare decente si predictibile de odinioara, cel putin nu la orele de varf
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination