Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Propuneri de noi trasee

1436 posts, 394785 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 34 35 36 37 38 39 40  ... 103
 
 

📖 Pagination options
  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee GPS

Costin wrote:
Personal mi se par nefezabile.
De ce la Vulcan Berceni? Sunt asa multi calatori acolo?
De ce spre nord si nu intoarcere directa la Sf Vineri, cu renuntarea la traseele de autobuz dublate?
De ce spre nord si nu spre Baba Novac (cea mai usoara modalitate de a uni reteaua din Berceni cu restul orasului)?
De ce "troleibuz 102" si nu metrou usor pana in Pipera? Clar se preteaza la capacitate mare.
Iar spre Gara e inutil, oricum ai metrou care nu sta in trafic, la fel si in centru, unde 381 e complet contra naturii.

1. Zona Metalurgiei este intr-o dezvoltare continua, desigur in loc de Vulcan se poate opta pentru PGB sau alt terminal din zona.
2. Zona SF. Vineri poate fi buna pentru o linie care să-l înlocuiască pe 313, in rest nu văd o soluție optima.
3. Spre Nord pentru ca distanța dintre Unirii și Universitate este mai mică decât cea de la Bd. Tineretului pana la Baba Novac (și egala sau aproape egala pana la Romană, in cazul in care se apuca de M5), ca sa nu mai spun de aglomerația de pe Mihai Bravu; și pentru ca centrul este poluat și aceasta linie de troleibuz ar mai scapă oamenii de câteva noxe in plus.
4. Metroul Usor "102" va circula între E. Racoviță și Șoseaua Olteniței, apoi pana la Nicolae Grigorescu (aproximativ 80% din traseul propus) zona rămâne acoperită de 102, deci as vedea o linie de troleibuz, care nu prea se suprapune cu cea a metroului usor.
5. La gara pentru ca de la Romană nu mai ai alt terminal decât cel de la Sfinții Voievozi, pe care nu-l văd atât de încăpător.

 


Re: Propuneri de noi trasee Florinds

Daca ar fi bani de investit, as prefera console noi peste tot si sa se desfiinteze liniile de autobuze permanente. Eventual pastrate vreo 100 autobuze pentru linii temporare, in caz de avarii.
Bineinteles, masura implementata la pachet cu benzile unice...

 


  • GPS
  • Posted:
  •  


Re: Propuneri de noi trasee drbm

Dacă ar fi o țară normală, partea veche a Căii Moșilor ar fi rezervată transportului în comun și vehiculelor de intervenție.
Asta ar putea genera un traseu al troleibuzului din Berceni prin Văcărești - pod Timpuri Noi -Bd. Mircea Vodă - Sfânta Vineri - calea Moșilor - Colentina - Fundeni.
Cu posibile bucle de întoarcere în puncte -cheie pe traseu, la sf. Vineri,  rondul de la Pache Protopopescu sau Bucur Obor.
În fond, exact centrul orașelor este eligibil pentru dezvoltarea transportului electric pe pneuri.

Ideea nu exclude axa nord -sud prin Brătianu -Magheru.

Cele două rute trebuiesc dezvoltate ca alternative la metrou, altfel M2 va deveni un coșmar în viitorul relativ apropiat.

 


Re: Propuneri de noi trasee Puss in Boots

Trebuie dezvoltat ceva undeva si cat mai curand (ca stim cat dureaza cu lucrarile la noi) pt ca sunt cladiri si cladiri in continuare in lucru in zona Pipera gata sa primeasca chiriasi (mai devreme citeam de Amazon cu 1300 in Globalworth campus).

 


Re: Propuneri de noi trasee Daddy

Dan 72 wrote:
73,74 cite 10 ture,76/77 vor fi 14 ture

Costin wrote:
76 (sau 77, cum i-or spune) nu va face fata, are nevoie de 381 ca dublura de la Resita la Sudului (metrou).

Din cate se deduce din acel numar de ture 73,74 vor circula la ~7 min. iar 76 la ~ 5 min.

Paradoxal, lumea o va percepe ca pe un fapt pozitiv, pentru ca de ani de zile se inghesuiesc in autobuze pana la Sudului. S-au obisnuit cu raul, s-au uitat vremurile bune. Iar acum va fi mai putin rau (pentru deplasarea la metrou). Cei mai bucurosi ar putea fi cei de pe Racovita, acum vor avea si o legatura la un interval decent cu centrul. Eu zic ca la scurt timp totusi va aparea o linie de autobuz intre Piata Resita si Piata Sudului, din acelasi motiv pentru care a aparut candva si 77. Acolo aveai candva articulate la doua minute...

De altfel, ar fi posibil ca toate acele legaturi scurte cu metroul sa fie refacute cu autobuze (273,274,277 ?). In acest caz, pot fi luate ture din 313 care va avea dublura 73 pana la Unirii. 73 si 313 ambele la ~7 min + acel 273 undeva tot la 7 min (cu 4 ture luate din 313), 2-3 minute pe portiunea comuna pana la BIG, absolut decent. O alta varianta e ca 313 sa fie unita cu 312 (cu retur pe Splai si pana la PGB), ca sa nu se dubleze foarte mult cu 73.

Asta e doar o propunere, poate cineva citeste si analizeaza, cine stie... desi e lesne de observat ca nu vor sa se complice. Despre extinderea retelei de troleibuze eu zic sa ne luam gandul, de aproape un deceniu puteau sa o extinda pana la Ploiesti, nu au insa facut nimic. Macar sa o duca la Sfanta Vineri.

 


Re: Propuneri de noi trasee Florinds

Si eu sunt pentru linii de troleibuz pana la Unirii, si pana la Ploiesti, daca se poate, dar nu cu flota asta... Prevad trenulet de trolee blocat in trafic pe deasupra pasajului... Cat timp ai o incarcare foarte mare pentru cateva statii (cartier-metrou si invers) si apoi merg goale, nu vad de ce s-ar extinde acum traseele... Parerea mea e ca peste o luna imi veti da dreptate....

 


Re: Propuneri de noi trasee Puss in Boots

Trebuie benzi dedicate transportului in comun si respectate bineinteles. Asa se poate si circula ok si extinde reteaua fara probleme troleele nemaifiind blocate in trafic. Cat despre gradul de incarcare n-am stat sa fac o analiza dar cel putin 381 nu-l vad niciodata gol si nici pe portiunea de la Tineretului. Deci da, probabil multi coboara la Sudului dar se urca apoi altii. Am venit intr-o seara (din saptamana) cu 381 spre Sudului (nu stiu ce mi-a venit) si autobuzul era destul de plin. Si ora era 9 si ceva.

 


Re: Propuneri de noi trasee Florinds

Nu stiu daca la pasajul respectiv se rezolva problema cu benzi unice. S-ar elibera banda de cateva masini, dar problema e semaforul, pentru ca se merge pe deasupra, dureaza foarte mult faza pe rosu.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee GPS

Propunerea mea pentru liniile din cartierul Berceni - Giurgiului - Zetarilor.

4 Depoul Alexandria - Calea Rahovei - Calea Ferentari - Zetarilor - Strada Zetarilor -Soseaua Giurgiului - CFR Progresul
11 Romprim - Cartier 16 Februarie
19 Complex RATB Titan - Sura Mare
34 Romprim - Banu Manta / Gara de Nord
35 Depoul Militari - Basarab - Gara de Nord (pentru a nu lasa Pasajul Basarab fara tramvaie)

 


Re: Propuneri de noi trasee drbm

Cu actualul parc de tramvaie ar rezulta un fiasco cu 35, eventual și 34 prelungite la Gara de Nord.

În momentul de față soluția este cea mai logică, permițând o distribuție cât de cât rezonabilă a parcului existent raportat la liniile viabile.
Se ameliorează 19; se evită aiureala cu terminalul Șura Mare cu eliminarea pentru liniile 1 și 10 a timpilor pierduți inutil la semafor, atât la intrare, cat și la iesirea din terminal; se elimină întreruperea continuității traseului celor două, datorată poziționării terminalului pe traseu, și nu la un capăt, dispare transbordarea inutilă a călătorilor care ar fi ales un traiect Basarab - Romprim; scade conflictul de trafic la Sudului prin scăderea numărului tramvaielor care virează contra fluxului rutier din direcția Brâncoveanu -> Mihai Bravu și invers.
Desigur, inversarea virajului lui 34 la Piața Sudului va genera un disconfort temporar. Dar să nu uităm că 34 este până la urmă o linie de ranforsare, 1 și 10 având, până la urmă, prioritate în îmbunătățirea fluxurilor, dată fiind acoperirea mult mai amplă a capacității de transport public.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Propuneri de noi trasee GPS

GPS wrote:
Propunerea mea pentru liniile din cartierul Berceni - Giurgiului - Zetarilor.

4 Depoul Alexandria - Calea Rahovei - Calea Ferentari - Zetarilor - Strada Zetarilor -Soseaua Giurgiului - CFR Progresul
11 Romprim - Cartier 16 Februarie
19 Complex RATB Titan - Sura Mare
34 Romprim - Banu Manta / Gara de Nord
35 Depoul Militari - Basarab - Gara de Nord (pentru a nu lasa Pasajul Basarab fara tramvaie)

Am uitat sa mentionez, ca sa se inteleaga. 1 si 10 se desfiinteaza, tramvaiele din 1 merg in 19 si 34. Cele de la Giurgiului din 19 in 4 si 25, iar turele V3A de Militari din 25 in 35, plus cateva de la Victoria, daca se vrea din cele care raman de la linia 10. Situatia turelor s-ar putea discuta dupa.

 


Re: Propuneri de noi trasee nathalael

Perfect de acord drbm. As mai adauga ca la Victoriei s-ar întâmpla ce s-a întâmplat când l-au spart pe 102.

 


Re: Propuneri de noi trasee cris_m

Intr-adevar cu ce exista in acest moment in teren, asta e cea mai buna solutie. Cel mult, eu ma gandisem ca 34 sa mearga pe Vitan-Sincai, dar la cum se prezinta linia, mai bine nu...
Ca vrem sau nu sa acceptam, linia inelara 1 este foarte utila, in special pentru traversarea orasului dintr-o parte intr-alta, fara prea multe transbordari.

 


Go to page:  1  ... 34 35 36 37 38 39 40  ... 103
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420801 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use