MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului

8571 posts, 1218867 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 485 486 487 488 489 490 491  ... 613
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (PLS) shoppy

Nu am spus nici ca nu trebuie facut si nici ca nu o sa fie plin, asta pentru cine se simte atacat dar nu poate urmari o discutie complicata.

 


Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (PLS) Puss in Boots

Bucurestiul e un oras atat de tampit dpdv transport (si de urgisit de catre toti primarii) incat metroul e o gura de oxigen pentru zonele unde se construieste, asta dincolo de considerente de un tip sau altul, daca merita, daca trebuie, daca una sau alta. Cu el poti sa ajungi mai repede acolo unde ai nevoie si cand e zapada de doi metri (si nu stau sa-mi deszapezesc masina daca n-am absolut nevoie de ea ca nu m-a facut mama in masina si stiu sa merg si altfel) sau ploua de rupe sau pur si simplu te scapa de traficul de cosmar pe care nimeni absolut nu-l rezolva in vreun fel (ba chiar il complica). Intr-o zi de sambata de ex de la mine pana la rude in DT fac cu masina 25-30min pt ca nu ma grabesc si respect regulile de circulatie. Altfel, ies si 20min. Probabil cu metroul as face mai mult pt ca va trebui sa schimb de 2 ori si merg in U in loc de in linie aproape dreapta. Asa ca uneori as lua metrou, alteori masina, depinde de chef si de alte chestii obiective. Dar pe zapada cat casa fiti siguri ca voi lua metroul. Intr-o zi a saptamanii asa e, n-am nevoie sa merg acolo, dar si daca as avea as lua metroul pt ca stiu cu ce trafic ma confrunt la suprafata (masina sau chiar RATB).

Deci calatori se vor gasi indiferent de fluxuri sau obiective turistice sau mai putin turistice, chiar daca va duce doar la Eroilor pt totdeauna sau pt 20 de ani de acum incolo. La fel de adevarat ca un sistem organizat de transport cu tramvaiul pe directia Panduri-Razoare-DT si fara metrou, m-ar fi facut abonat la el. Cat timp ii dai omului o alternativa rapida si sigura si facuta cu cap nu in bataie de joc, il poti fideliza. Eu sunt un simplu calator, nu vreun specialist sau vreun aparator al ceva anume asa ca nu va atacati in vreun fel.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului shoppy

Trebuie construit metrou in Bucuresti? - Da.
Trebuie construi M5? - Da.
In ce ordine trebuiesc contruite magistralele de metrou? - Aici lucrurile se complica, fiecare o sa sara ca acolo unde ii trebuie lui ca uite ca e blocaj(care blocaj este peste tot), este greu sa faci pasul inapoi si sa privesti Bucurestiul ca pe o problema generala si nu una personala.
Am mai scris care sunt obictivele unu oras si a retelei sale de metrou, cine este interesat sa citeasca 2 pagini mai in urma, nu sa se bage in mijlocul discutiei cu "uite acolo blocaju, deci daca era metrou era plin, da eu ma urcam in primu si ala primu mergea repede si la legaturi lafel, deci asta trebuie construit neaparat acum, uite ala e troll ca zice ca nu" sau sa se lamenteze mai departe ca prostia si coruptia autoritatilor.

 


Re: M5 Drumul Taberei - Universitate Goldmund

Dominatrix wrote:
................
Daca ne uitam in alte parti, vedem ca in prezent ritmul e undeva pe la 1,5-2 km pe an maxim (orasul Madrid e o exceptie). Pentru 9 km de tunel  intre Eroilor si V. Ialomitei, nu prea vad cum ar fi gata inainte de 2017-2018 si poate si mai tarziu, daca punem la socoteala si intarzierile inerente la astfel de lucrari + exproprieri + utilitati "fantoma" de care nu stie nimeni + finalizari statii etc. E lung drumul pana departe...


Ce sa mai spun?! Vizionara opinie.(octombrie, 2010!) Eu m-am inselat atunci cu cca. 3 ani, pana acum....De unde sa stiu (atunci)ca ceva/cineva/undeva a blocat constructia cativa ani?!
Dar stiu, nu am nici o scuza :bere:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

Dominatrix avea mare dreptate. Intr-adevar, acela este ritmul normal de constructie la metrou. Cei care au lansat ineptia "Aici in 3 ani va fi statia dumneavoastra" nu au nicio scuza. Nici pe vremea lui Ceausescu nu cred ca ar fi fost gata in 3 ani.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Goldmund,

ai devenit arheologul forumului !... ;)

Si ai gasit "comori de intelepciune" nebagate in seama la vremea aia...

:bere:

 


  • sss
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sss

Mi-e dor de Dominatrix, stia si spunea lucruri! :(

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Puss in Boots

Asa e, si ea era un guru al transportului public.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului General_Katana

Un scurt off topic : Unii realizeaza metroul (cand vor cu adevarat) in cateva luni https://newatlas.com/elon-musk-tunnel-la/51961/  si noi il realizam cu faimoasa tehnologie cu care ne dam mari in mii de ani.  :popa:

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului mcosmin

Da, ca la noi se folosesc mereu tehnologii experimentale.

 




Re: Stiri despre proiect George

t530 wrote:
http://www.hotnews.ro/stiri-administrati ... trou.htm

METROREX a refuzat cererea Asociatiei Pro Infrastructura de a patrunde in subteran si a fotografia in 4 statii de pe Magistrala M5 de metrou

Metrorex a refuzat cererea Asociatiei Pro Infrastructura de a patrunde in subteran si a fotografia in 4 statii  - Raul Doamnei, Parc Drumul Taberei, Academia Militara si Eroilor - de pe Magistrala M5 de metrou, aflata in lucru, potrivit unui anunt facut de ONG pe pagina de Facebook.

Metrorex ar fi refuzat cererea pe motiv ca "se executa o serie de lucrari si probe tehnologice intr-un ritm accentuat, fapt ce nu permite intreruperea acestora si accesul persoanelor neautorizate din motive de siguranta" .

Asociatia cerea acces in subteran pentru a fotografia si prezenta opiniei publice stadiul real al lucrarilor la acest obiectiv de investitii vital pentru bucuresteni.

Va prezentam mai jos mesajul postat de Asociatia Pro Infrastructura pe pagina de Facebook:

Pe 11 octombrie am cerut oficial acces, de la Metrorex, in 4 statii (Raul Doamnei, Parc Drumul Taberei, Academia Militara si Eroilor) de pe Magistrala M5 de metrou, cu scopul de a fotografia si prezenta opiniei publice stadiul REAL al lucrarilor la acest obiectiv de investitii vital pentru bucuresteni. Din pacate, raspunsul, venit la aproape 3 saptamani dupa ce am facut cererea, este unul negativ. Motivul invocat pentru refuz este stupid si ilogic, oficialii Metrorex sustinand ca in statiile amintite "se executa o serie de lucrari si probe tehnologice intr-un ritm accentuat, fapt ce nu permite intreruperea acestora si accesul persoanelor neautorizate din motive de siguranta"

Avansul pe M5 a fost extrem de lent anul acesta, chiar noul ministru spunand in Parlament ca acest ritm de lucru este unul dintre motivele demiterii conducerii Metrorex. Asa coincidenta... exact in momentul in care ne dorim sa facem o vizita oficiala, imediat apar "lucrari si probe tehnologice intr-un ritm accentuat".

In primul rand, daca intr-adevar s-ar executa lucrari si teste intr-un ritm ridicat, oare autoritatile nu ar dori sa arate cetatenilor si presei acest lucru? Oare nu este cel mai usor si mai eficient sa permita accesul nostru pe santier ca sa spunem tuturor ca se lucreaza pe rupte la metrou? Deci Metrorex si constructorul lucreaza "intr-un ritm accentuat" dar nu vor sa ne arate. Ilogic.

In al doilea rand, am cerut accesul pentru unul sau doi delegati. Nu se poate permite accesul a doua persoane care doar se uita in jur si fac niste poze? Acest lucru ar intrerupe testele "din motive de siguranta"? Stupid.
Acesta este respectul pe care Metrorex il arata opiniei publice. Un refuz dat transparentei si bunului simt.

Spre comparatie, dam un exemplu relevant: in noiembrie 2016 am primit acces oficial in Tunelul Danes (lung de aproape 1 km) de pe Coridorul Feroviar Rin-Dunare, in apropiere de Sighisoara. Atunci o delegatie numeroasa a noastra a fost primita de reprezentanti ai constructorului si ai CFR Infrastructura. Ne-au facut instructaj SSM, ne-au dat echipament de protectie, ne-au insotit pe TOT santierul si ne-au raspuns la TOATE intrebarile.
Pe acest link puteti vedea fotoreportajul de la acea vizita, ca dovada ca se poate permite accesul in timpul lucrarilor in tuneluri si chiar in mijlocul utilajelor:
http://forum.peundemerg.ro/index.php¬

Puteti ajuta printr-o reactie la acest mesaj si printr-un share, astfel incat sa stie toata tara ce atitudine au responsabilii platiti din bani publici. Rugam presa sa preia pozitia noastra si sa ceara la randul lor acces pe santierul Magistralei M5 pentru ca romanii merita sa vada cum se lucreaza in subteran, acolo unde drona si avionul nu pot patrunde!


Pe vremuri @guru ne bestelea ca nu cerem acces.

Acum se dovedeste ca daca ceri nu primesti.

Oricum nimeni nu mai zice nimic de stadiul lucrarilor de prea multa vreme. Pariez ca fata de ziua portilor deschise de anul trecut nu s-a intamplat mare lucru.

As vrea sa fiu contrazis cu date concrete si poze din subteran...

 


Re: Stiri despre proiect Puss in Boots

Poate si de asta nu dau acces :) sa nu iasa ca n-au facut nimic.

 


Go to page:  1  ... 485 486 487 488 489 490 491  ... 613
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420540 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use