Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
8571 posts, 1220128 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Intre timp licitatia de signaling e in derulare iar cea de trenuri in pregatire...cam asta...in privinta sperantelor!
Intre timp licitatia de signaling e in derulare iar cea de trenuri in pregatire...cam asta...in privinta sperantelor!
- survola
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
survola
Strada Speranței, la parter...
Bine că nu stau în Drumul Taberei.
Strada Speranței, la parter...
Bine că nu stau în Drumul Taberei.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Melodia mea preferata e un hit al grupului rock Ten Years After ale carui versuri incep cam asa:
I’d like to change the world...but I don’t know what to do!
Deh, flower-power...dar cand ma simt mai descurajat il fredonez in gand...
Melodia ta preferata care e?
Sau tu stii ‘how’??? (As fi zis how-how dar ma abtin!)
Melodia mea preferata e un hit al grupului rock Ten Years After ale carui versuri incep cam asa:
I’d like to change the world...but I don’t know what to do!
Deh, flower-power...dar cand ma simt mai descurajat il fredonez in gand...
Melodia ta preferata care e?
Sau tu stii ‘how’??? (As fi zis how-how dar ma abtin!)
- adila
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
adila
Apoi noi traim si murim doar cu sperante, ca certitudini nu avem.
Apoi noi traim si murim doar cu sperante, ca certitudini nu avem.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (PLS)
Goldmund
Am si eu o intrebare naiva:
daca la aceasta data incepe lucrarea la acces D, cum credeau ministii transportului(cei cativa de atunci si pana acum) ca M5 va fi dat in folosinta pt. calatori in anul 2017?...si asta preziceau in urma cu un an/doi
Am si eu o intrebare naiva:
daca la aceasta data incepe lucrarea la acces D, cum credeau ministii transportului(cei cativa de atunci si pana acum) ca M5 va fi dat in folosinta pt. calatori in anul 2017?...si asta preziceau in urma cu un an/doi
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (PLS)
sab
Simplu. Lucrarile nu trebuiau sa inceapa acum, ci cu mult timp in urma. Dar cum nu exista trenuri, ce rost avea sa se grabeasca cineva?
Simplu. Lucrarile nu trebuiau sa inceapa acum, ci cu mult timp in urma. Dar cum nu exista trenuri, ce rost avea sa se grabeasca cineva?
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (PLS)
ClaudiuL
Asta chiar este o ipoteza suspecta . Vrem sa scuzam pe cineva ?
Asta chiar este o ipoteza suspecta . Vrem sa scuzam pe cineva ?
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (PLS)
sab
Nu vrem sa scuzam pe nimeni. Dar este clar ca acest proiect a plecat cu stangul si a continuat la fel de prost. Trecand peste bifurcatia de o statie a lu' Peste..., am avut concret urmatoarele :
a) Din 3 TBM-uri preconizate, au venit doar doua. Ca atare, ritmul nu mai putea fi cel programat astfel incat lucrarea sa termine asa cum era prevazut
b) Din start s-a prevazut un termen nerealist de 3 ani. Cand pe vremea lui Ceausescu faceai 2 statii pe an (pe atunci se muncea si in 3 schimburi sa fie totul gata la timp si toti se mirau ca reusim asa performante...), cum puteai sa faci acum 10 statii in 3 ani ?
c) ciudatenii de executie (sau greseli de proiectare, nu stim..) cum a fost situatia de la Parc Dr Taberei. Pentru mine nici acum nu este clar ce a fost, dar TBM-urile au stat multe luni blocate acolo.
d) modificari de proiect pe parcurs
e) intarzieri de finantare si de plata a lucrarilor
f) acum, colac peste pupaza, licitatia pentru trenuri anulata.
Cand s-a vazut ca la lucrarea asta nu se poate respecta niciun termen, au lasat-o mai moale, in purul stil romanesc. Cred ca pana la urma a fost si un "ordin" de sus sa nu se grabeasca, ca nu are rost...Ce ai vrea, sa fie totul gata si sa stea statiile nefolosite, inchise cu lacat ? Am fi de rasul curcilor. Sa platim diverse cheltuieli fixe si amortizare si sa nu obtinem niciun venit de pe urma statiilor...
Nu vrem sa scuzam pe nimeni. Dar este clar ca acest proiect a plecat cu stangul si a continuat la fel de prost. Trecand peste bifurcatia de o statie a lu' Peste..., am avut concret urmatoarele :
a) Din 3 TBM-uri preconizate, au venit doar doua. Ca atare, ritmul nu mai putea fi cel programat astfel incat lucrarea sa termine asa cum era prevazut
b) Din start s-a prevazut un termen nerealist de 3 ani. Cand pe vremea lui Ceausescu faceai 2 statii pe an (pe atunci se muncea si in 3 schimburi sa fie totul gata la timp si toti se mirau ca reusim asa performante...), cum puteai sa faci acum 10 statii in 3 ani ?
c) ciudatenii de executie (sau greseli de proiectare, nu stim..) cum a fost situatia de la Parc Dr Taberei. Pentru mine nici acum nu este clar ce a fost, dar TBM-urile au stat multe luni blocate acolo.
d) modificari de proiect pe parcurs
e) intarzieri de finantare si de plata a lucrarilor
f) acum, colac peste pupaza, licitatia pentru trenuri anulata.
Cand s-a vazut ca la lucrarea asta nu se poate respecta niciun termen, au lasat-o mai moale, in purul stil romanesc. Cred ca pana la urma a fost si un "ordin" de sus sa nu se grabeasca, ca nu are rost...Ce ai vrea, sa fie totul gata si sa stea statiile nefolosite, inchise cu lacat ? Am fi de rasul curcilor. Sa platim diverse cheltuieli fixe si amortizare si sa nu obtinem niciun venit de pe urma statiilor...
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (PLS)
ClaudiuL
In motivele de mai sus nu vad niciun motiv de forta majora deci scuzabil.
Chiar in ritmul de 2 statii pe an in care se lucra acum 30 de ani tot ar fi trebuit sa fie gata.
Sa nu uitam ca s-a lucrat intr-o zona fara mari constrangeri de spatiu si acces utilaje. Nu ca pe Magheru, Piata Unirii.
Nu inteleg de ce au uitat de Valea Oltului de exemplu.
Contractul permite sa o lase mai moale ? Il urmareste cineva ? Contractul nu are un plan de proiect ?
Licitatia de trenuri de ce a fost anulata ? Cine este de vina ? Cetatenii ?
Si multe altele
In motivele de mai sus nu vad niciun motiv de forta majora deci scuzabil.
Chiar in ritmul de 2 statii pe an in care se lucra acum 30 de ani tot ar fi trebuit sa fie gata.
Sa nu uitam ca s-a lucrat intr-o zona fara mari constrangeri de spatiu si acces utilaje. Nu ca pe Magheru, Piata Unirii.
Nu inteleg de ce au uitat de Valea Oltului de exemplu.
Contractul permite sa o lase mai moale ? Il urmareste cineva ? Contractul nu are un plan de proiect ?
Licitatia de trenuri de ce a fost anulata ? Cine este de vina ? Cetatenii ?
Si multe altele
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (PLS)
shoppy
Problema cu M5 este ca s-a inceput pe baza unei idei ce s-a dovedit gresita si acum nu mai este nici un interes care sa forteze finalizarea santierului, mai ales pe o guvernare sociala.
Problema cu M5 este ca s-a inceput pe baza unei idei ce s-a dovedit gresita si acum nu mai este nici un interes care sa forteze finalizarea santierului, mai ales pe o guvernare sociala.
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (PLS)
ClaudiuL
Nu inteleg care idee s-a dovedit gresita.
S-a oprit finantarea astfel incat sa se modifice termenele contractuale ?
Probabil trebuie sa fim mutati la discutii undeva. Scuze.
Nu inteleg care idee s-a dovedit gresita.
S-a oprit finantarea astfel incat sa se modifice termenele contractuale ?
Probabil trebuie sa fim mutati la discutii undeva. Scuze.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (PLS)
shoppy
Ideea gresita era ca singurul cartier de blocuri aglomerat si fara metrou din Bucuresti este Drumul Taberei deci trebuie sa i se faca metrou.
Intre timp Bucurestiul s-a blocat peste tot.
Apoi deblocare santierului dintr-un cartier este fortata de mai multe tipuri de oameni:
1) cei care stau acolo
2) cei care vor sa se mute acolo
3) cei care vor sa ajunga zilnic sa lucreze acolo
4) cei care vor sa-l tranziteze
5) cei care au interese economice acolo
1) Astia exista, doar ca guvernarea sociala are ca public tinta studentii, bugetarii si pensionarii, iar astia sunt ajutati cu burse / salarii / pensii + diverse reduceri / gratuitati la RATB / CFR / cantine sociale etc, nu prea ii intereseaza metroul(pe o guvernare democrata / tehnocrata mai mergea, dar asa mai greu)
2) Cartierul este plin de blocuri populate, deci nu prea vrea sa se duca nimeni acolo, daca este sa stai in camp atunci poti sta in camp oriunde, tot departe de metrou o sa fii
3) Nu vrea sa ajunga nimeni zilnic acolo, este un cartier de blocuri, nu ofera locuri de munca
4) nu vrea nimeni sa-l tranziteze ca este asa, o fundatura, niciunul din bulevardele pe care se construieste metroul nu duce direct la CB
5) daca nu sunt locuri de munca nu sunt nici interese comerciale, si daca totul este blocat de blocuri nici nu pot aparea interese comerciale(nicaieri pe traseul magistralei nu se poate contrui un mall)
Deci, cine vreti sa impinga proiectul de la spate?
Asa ca se lucreaza in dorul leli din principiul "trebuie sa-l facem ca l-am inceput".
Ideea gresita era ca singurul cartier de blocuri aglomerat si fara metrou din Bucuresti este Drumul Taberei deci trebuie sa i se faca metrou.
Intre timp Bucurestiul s-a blocat peste tot.
Apoi deblocare santierului dintr-un cartier este fortata de mai multe tipuri de oameni:
1) cei care stau acolo
2) cei care vor sa se mute acolo
3) cei care vor sa ajunga zilnic sa lucreze acolo
4) cei care vor sa-l tranziteze
5) cei care au interese economice acolo
1) Astia exista, doar ca guvernarea sociala are ca public tinta studentii, bugetarii si pensionarii, iar astia sunt ajutati cu burse / salarii / pensii + diverse reduceri / gratuitati la RATB / CFR / cantine sociale etc, nu prea ii intereseaza metroul(pe o guvernare democrata / tehnocrata mai mergea, dar asa mai greu)
2) Cartierul este plin de blocuri populate, deci nu prea vrea sa se duca nimeni acolo, daca este sa stai in camp atunci poti sta in camp oriunde, tot departe de metrou o sa fii
3) Nu vrea sa ajunga nimeni zilnic acolo, este un cartier de blocuri, nu ofera locuri de munca
4) nu vrea nimeni sa-l tranziteze ca este asa, o fundatura, niciunul din bulevardele pe care se construieste metroul nu duce direct la CB
5) daca nu sunt locuri de munca nu sunt nici interese comerciale, si daca totul este blocat de blocuri nici nu pot aparea interese comerciale(nicaieri pe traseul magistralei nu se poate contrui un mall)
Deci, cine vreti sa impinga proiectul de la spate?
Asa ca se lucreaza in dorul leli din principiul "trebuie sa-l facem ca l-am inceput".
- George
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (PLS)
George
Dincolo de toate aceste fantasmagorii e clar ca e o investitie inceputa si aproape finalizata si pentru care primim 85 % bani de la U.E. deci trebuie terminata si cand o sa ma plimb pe M5 terminata si metrourile vor fi pline te voi pomeni,shoppy. Pana atunci cred ca o sa incerc un fel de unfollow ca m-am cam saturat de tot spamul asta in toate topicele dedicate statiilor.Discutiile astea sterile ar trebui sa fie puse doar la discutii generale @andrei11.
Dincolo de toate aceste fantasmagorii e clar ca e o investitie inceputa si aproape finalizata si pentru care primim 85 % bani de la U.E. deci trebuie terminata si cand o sa ma plimb pe M5 terminata si metrourile vor fi pline te voi pomeni,shoppy. Pana atunci cred ca o sa incerc un fel de unfollow ca m-am cam saturat de tot spamul asta in toate topicele dedicate statiilor.Discutiile astea sterile ar trebui sa fie puse doar la discutii generale @andrei11.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (PLS)
sab
Apropo de finantarea UE...nu avem si aici un termen strict pe catre trebuie sa-l respectam, altfel o pierdem?
Apropo de finantarea UE...nu avem si aici un termen strict pe catre trebuie sa-l respectam, altfel o pierdem?
📖 Pagination options