Transportul feroviar în RomâniaȘtiri, evenimente, discuții și documentații feroviare

 

Topic: Accidente și incidente în România

951 posts, 334582 views
 
Go to page:  1  ... 20 21 22 23 24 25 26  ... 68
 
 

📖 Pagination options
Re: Accidente si incidente in Romania stefan_br

17 septembrie 2017

Furtună violentă în Timișoara, circulație feroviară oprită temporar!

Din cauza rafalelor puternice de vânt, care au atins aproape 100 de km pe oră, firele de înaltă tensiune din stația Timișoara Nord au fost rupte. La această oră se înregistrează pene de curent în stația CF Timișoara și pe intervalele de stații Timișoara Nord – Ronat Triaj și Ghioroc – Paulis.

Echipele de intervenție s-au deplasat pe teren pentru constatarea pagubelor, identificarea zonelor unde s-au produs deranjamente - linie CF și linie de contact - și stabilirea intervalelor de stații unde se va acționa cu drezina pantograf.

În acest moment, 5 trenuri de călători - IR 72, R 9575, R 2606, R 2028 si R 2186 - staționează, până la redeschiderea circulației, în gările adiacente stației Timișoara Nord.


Foto: Fane Potcovaru

sursa: CFR Infrastructura
21462676_1726219910746203_7068070278531452916_n.jpg (101.91 KB; downloaded 5164 times)

 


Re: Accidente si incidente in Romania stefan_br

Un up-date al situatiei:

IR 1745, R 4423, R 4095 staționează în zona Căscău/ Dej
IR 1543 staționează în Jibou
R 4110 staționează între Fiad și Romuli
R 5712 staționează în Ilva Mică
R 2343 staționează în Ilteu
IR 1822 staționează în Paulis
-urmare copaci căzuți pe materialul rulant
IR 1645 staționează între Stânceni și Lunca Bradului
- alte trenuri care stationeaza : IR 1766, IR 1831, IR 79, R 2606, R 2169

Echipele feroviare intervin la această oră pe 4 secții de cale ferată pentru remedierea deranjamentelor produse de vremea nefavorabilă:

♦ Timișoara - Caransebeș
♦ Apahida - Aleșd
♦ Ilva Mică - Vatra Dornei
♦ Deda-Toplița - Gheorghieni

SURSA: CFR Calatori/Infrasructura

 


Re: Accidente si incidente in Romania zofei.2006

misterr wrote:
Haos în stațiile CFR și la bariere, din cauza unei defecțiuni electrice

VIDEO: http://vid2.stirileprotv.ro/2017/09/07/61908166-2.mp4

Cel puţin 15 trenuri care au sosit sau au plecat din Gara de Nord au avut întârzieri de până la cinci ore. De vină este o defecţiune electrică apărută, joi dimineaţă, la instalaţiile de semnalizare şi de dirijare a traficului între Bucureşti şi Ploieşti.

Angajaţii CFR au remediat problema în urmă cu trei ore şi jumătate, dar circulaţia feroviară este încă afectată. La ora 5 dimineaţă, sistemul de alimentare cu energie electrică a instalaţiilor de semnalizare şi dirijare a traficului între Bucureşti şi Ploieşti s-a defectat. Asta a dus la întârzieri uriaşe. Cea mai mare a fost de cinci ore, pe linia Urziceni-Bucureşti.

În paralel, cum barierele n-au mai funcționat, polițiștii de la Rutieră s-au asigurat că șoferii pot trece în siguranță.

Călătorii care au venit de la Ploieşti au întârziat aproximativ două ore. Printre erau şi mulţi tineri care au ratat examenele de admitere la facultate, în Capitală.

Iar pentru unii, întârzierile au provocat şi probleme de sănătate.


Surse din cadrul ENEL susţin însă că aceste lucrări ar fi fost terminate de miercuri, iar CFR ar fi trebuit să aibă oricum surse suplimentare de energie electrică, pentru a nu se ajunge în această situaţie.


Adevarul...
Oups.png (11.65 KB; downloaded 5574 times)

 


Re: Accidente si incidente in Romania stefan_br

București, 18 septembrie 2017

Update, ora 08.00 - CFR SA a remediat toate cele 43 avarii produse de vijelii

CFR SA a remediat toate cele 43 avarii produse la infrastructura feroviară pe cele 4 regionale de cale ferată:

Regionala CF Timișoara – 17 zone afectate
Regionala CF Cluj – 17 zone afectate
Regionala CF Brașov – 3 zone afectate
Regionala CF Iași – 6 zone afectate

Pentru îndepărtarea avariilor au fost mobilizați peste 300 de salariati și s-a acționat cu 17 drezine pantograf. Au întârziat 112 trenuri de călători cu 14.583 minute, 15 trenuri au fost anulate pe raza regionalelor de cale ferata Timisoara, Cluj, Brasov si Iasi, iar 2 trenuri de pe ruta Iași – Timișoara au fost deviate pe ruta ocolită, prin Suceava – Adjud – Siculeni – Dej – Cluj.

Personalul feroviar va acționa în continuare și în cursul zilei de astăzi pe zonele afectate cu personal de specialitate și mijloace de intervenție pentru a remedia urmările avariilor produse și restabilirea condițiilor normale de circulație.


sursa: CFR Infrastructura

 


Re: Accidente si incidente in Romania Gabi23

Trenul IASI – TIMISOARA a deraiat la iesirea din Dej

Trenul Inter Regio 1765 Iasi – Timisoara a deraiat duminica seara imediat dupa ce  a parasit Statia CFR Dej Calatori. La aproximativ 500 de metri dupa Gara din Dej, cei aproape 200 de calatori au simtit mai multe zdruncinaturi puternice si au vazut cum vagoanele se inclina.
Din fericire, garnitura nu s-a rasturnat, dar cateva vagoane au ramas inclinate la 45 de grade, calatorilor fiindu-le extrem de greu sa coboare din acestea. Oamenii s-au deplasat pe jos cu bagajele in spate pana in gara din Dej, de unde, dupa aproximativ o ora, li s-a pus la dispozitie un alt tren care sa ii transporte pana la Cluj-Napoca. Abia de acolo urmeaza sa se formeze o noua garnitura care sa ii duca la destinatie. Multi dintre ei s-au aratat nemultumiti de faptul ca vagoanele puse la dispozitie pana la Cluj-Napoca sunt prea putine si vor fi nevoiti sa stea inghesuiti, dar conducerea Garii din Dej le-a explicat ca le vor fi puse la dispozitie atatea vagoane cate sunt necesare. Deocamdata nu se cunosc cauzele care au dus la deraierea vagoanelor si a locomotivei, dar atat mecanicul cat si conductorii cred ca sinele s-au departat dupa ce s-ar fi desprins de traverse. Oricum, acesta nu ar fi primul incident produs in apropierea garii din Dej din acest motiv. In urma cu aproape doi ani, un tren marfar a deraiat in acelasi mod.

Sursa: http://www.dejeanul.ro/content/trenul-i...une-video/

 


Re: Accidente si incidente in Romania BodoMinea




Astăzi în jurul orei 7:30, la trecerea la nivel cu calea ferată de la intrare în stația Reghin, trenul Regio 4542, Târgu Mureș - Deda, a intrat în coliziune cu un camion al cărui șofer s-a angajat în traversare fără să se asigure la o trecere la nivel semnalizată cu indicatorul "crucea SF Andrei".

A fost solicitat serviciul de urgență 112. Mecanicul de locomotivă și un pasager au primit îngrijiri medicale. Ceilalți pasageri nu au fost răniți și au continuat călătoria cu mijloace auto.

Echipe feroviare de intervenție vor elibera linia pentru ca trenurile din grafice să circule în condiții de siguranță. De asemenea, un mecanic de ajutor va prelua serviciul celui care a fost implicat în acest accident, potrivit CFR Călători.

Iosif Szentes, Directorul General al CFR Călători, trage un semnal de alarmă cu privire la conducătorii auto care nu respectă avertizările la nivel cu calea ferată:

„Incidente cu mijloace auto ai căror șoferi nu respectă regulile, nu sunt puține!
Trag un semnal de ALARMĂ și fac apel către toți conducătorii auto să respecte avertizările/regulile de traversare la trecerile la nivel cu calea ferată și să acorde importanța și atenția cuvenită acestora.
De respectarea regulilor de circulație depind VIEȚI. Viețile oamenilor, ale celor care călătoresc în aceeași mașină cu ei și, nu în ultimul rând, viețile celor care se află în tren”

- https://www.dcnews.ro/accident-feroviar...60123.html
- http://www.ziuanews.ro/revista-presei/a...oto-792191

La km 252+950 Dumbrăvioara - Reghin, trenul REGIO 4542 al SNTFC „CFR Călători”, format dintr-un automotor Desiro (nr. 2013) lovește un camion, ajungând la destinație cu o întârziere de 207 minute. Pasagerii au fost preluați cu mijloace auto.

 


Re: Accidente si incidente in Romania drbm

https://www.agerpres.ro/economie/2017/1...a-08-28-50

Luni dimineața, pe această secțiune de cale ferată trenurile au circulat la cale liberă ca urmare a faptului că pe panoul de comandă din dispecerat această secțiune apărea ocupată (era colorată în roșu).

"Echipele feroviare intervin pe segmentul de cale ferată Brazi-Ploiești Vest (10 km) pentru verificarea componentelor infrastructurii feroviare, pe ambele fire de circulație. Până la finalizarea verificărilor pe secțiunile ocupate, circulația trenurilor se desfășoară în condiții speciale, de tip cale liberă, sub atenta supraveghere a personalului feroviar care dirijează traficul pe bază de comandă telefonică. Trenurile de călători care tranzitează zona Brazi — Ploiești Vest vor înregistra întârzieri la sosire și la plecare din stații, deoarece pe toată perioada intervenției se diminuează capacitatea secțiilor de circulație și se prelungesc timpii de mers", anunțaseră anterior reprezentanții CFR SA.

Potrivit acestora, zona ocupată înseamnă că nu se poate da drumul la tren pe acea zona până nu se verifică de ce apare ocupată. Personalul verifică zona pentru a vedea care dintre componente nu funcționează normal.

* ORA 07:45 Trenurile circulă la cale liberă între Ploiești Vest și Brazi; întârzieri ale trenurilor care tranzitează zona

Trenurile de călători care tranzitează zona Ploiești Vest — Brazi vor înregistra întârzieri, deoarece vor circula la cale liberă pe acest tronson, ca urmare a faptului că pe panoul de comandă din dispecerat această secțiune apare ocupată (este colorată în roșu), informează CFR SA.


"Echipele feroviare intervin la această oră pe segmentul de cale ferată Brazi-Ploiești Vest (10 km) pentru verificarea componentelor infrastructurii feroviare, pe ambele fire de circulație. Până la finalizarea verificărilor pe secțiunile ocupate, circulația trenurilor se desfășoară în condiții speciale, de tip cale liberă, sub atenta supraveghere a personalului feroviar care dirijează traficul pe bază de comandă telefonică. Trenurile de călători care tranzitează zona Brazi — Ploiești Vest vor înregistra întârzieri la sosire și la plecare din stații, deoarece pe toată perioada intervenției se diminuează capacitatea secțiilor de circulație și se prelungesc timpii de mers", precizează reprezentanții CFR SA.

Potrivit acestora, zona ocupată înseamnă că nu se poate da drumul la tren pe acea zona până nu se verifică de ce apare ocupată. Personalul verifică zona pentru a vedea care dintre componente nu funcționează normal.

UPDATE ORA 08:27 Circulația feroviară pe tronsonul Ploiești Vest-Brazi se desfășoară în condiții normale începând cu ora 8:05, informează CFR SA.

 


Re: Accidente si incidente in Romania shoppy

Asa era in Predeal la linia 1 o discutie intre IDM si mecanic in fata la semnalizare: hai gata, liber / pai e rosu / aoleu iara s-a blocat macazu... GIGIIII!!!! IARA S-A BLOCAT ACU LA 1!!!!, iese Gigi, un tip bine reprezentat, inarmat cu o ranga cat el de mare si o ia in pas alergator in lungul liniei sustinut pana la macaz(performanta de care asi fi pariat ca nu este capabil), macazu se schibase da nu se facea capatu de cursa ca sa dea liber semnalul, baga ranga sub ac, se opinteste odata, mecanicu da goarna semn ca s-a facut semnalu.

 


Re: Accidente si incidente in Romania drbm

Harghita: Un tren a lovit o masina. Traficul feroviar in Miercurea Ciuc a fost oprit

http://m.hotnews.ro/stire/22032143

Centrul Infotrafic din Inspectoratul General al Politiei Romane anunta ca, luni,
"Cauza producerii a fost neacordarea de prioritate, incident in urma caruia un autoturism a fost lovit la o trecere la nivel cu o cale ferata de trenul IR 1541, care circula pe ruta Iasi-Brasov", anunta Infotrafic.

In urma impactului, soferul masinii a fost grav ranit.

 


Re: Accidente si incidente in Romania BodoMinea

„În autoturismul implicat în accidentul feroviar se afla o singură persoană neîncarcerată (conducătorul auto), care a fost preluat de un echipaj cu medic al Serviciului de Ambulanță Județean Harghita şi predat la Unitatea de Primiri Urgențe a Spitalului Județean Miercurea-Ciuc, prezentând politraumatisme.”
Încă unul care nu a învățat să se asigure...
22090044_908246712662615_7116418278980558256_n.jpg (135.95 KB; downloaded 5219 times)

22154511_908246662662620_4912357865951696064_n.jpg (140.88 KB; downloaded 5215 times)

10152396_908246735995946_1554909300415531945_n.jpg (108.68 KB; downloaded 5220 times)

Sursa foto și text: Facebook ISU Harghita

Este vorba de trenul IR 1541 Iași - Brașov: pe secția Miercurea Ciuc-Sancraieni Hm, la pasajul nepazit km 91+000 (trecere nivel Jigodin) surprinde si accidenteaza un autoturism. Locomutiva EA 579 nu mai poate continua mersul, mecanicul solicită locomotivă de ajutor. S-a dat din Miercurea Ciuc EA 537 pentru continuarea drumului, cu 102 minute întârziere.

 


Re: Accidente si incidente in Romania drbm

Trafic rutier și feroviar oprit în județul Bacău în urma unui accident. O mașină a luat foc

https://m.libertatea.ro/detalii/articol...oc-1988488

Centrul INFOTRAFIC din Inspectoratul General al Poliţiei Române informează că, la această oră (8:00), în judeţul Bacău, traficul rutier este oprit pe DN11A Adjud - Oneşti, în localitatea Negoieşti, deoarece un autoturism a rupt un stâlp de susţinere a reţelei electrice, după care a luat foc. Conducătorul auto a fost salvat la timp.

Deoarece stâlpul a căzut pe calea ferată, este întrerupt şi traficul feroviar pe secţia CF 501 Adjud – Oneşti.
---
News Suite bit.ly/newssuiteapp

 


Re: Accidente si incidente in Romania BodoMinea

Deranjamente majore pe secția CFR Chiajna - Grădinari, imediat după ieșirea din București spre Videle/Craiova, după ce cablurile de semnalizare au fost furate. Acest tip de incident se tot repeta anul acesta pe această secție.

Minim trei trenuri CFR Călători și unul privat Softrans înregistrează întârzieri de peste 60 de minute.
Screenshot_20171003-182019.jpg (1.11 MB; downloaded 5142 times)

 


Re: Accidente si incidente in Romania BodoMinea

Revin asupra evenimentului neplăcut cu furtul cablurilor de la sistemul de semnalizare între Chiajna și Grădinari...
Pe această secție de M900 se întâmplă cam o dată la 2 luni un deranjament major de genul (deranjamentele minore fiind la ordinea zilei). Și în data de 3, ca în multe alte dăți, CFR Infrastructură a gestionat dezastruos situația.

screencapture-appiris-infofer-ro-MyTrainRO-aspx-1507112824101.png (50.97 KB; downloaded 5095 times)

screencapture-appiris-infofer-ro-MyTrainRO-aspx-1507112792593.png (61.67 KB; downloaded 5095 times)

screencapture-appiris-infofer-ro-MyTrainRO-aspx-1507112807676.png (97.51 KB; downloaded 5092 times)

screencapture-appiris-infofer-ro-MyTrainRO-aspx-1507113071803.png (37.55 KB; downloaded 5093 times)

screencapture-appiris-infofer-ro-MyTrainRO-aspx-1507113150164.png (38.92 KB; downloaded 5090 times)

screencapture-appiris-infofer-ro-MyTrainRO-aspx-1507112843587.png (49.11 KB; downloaded 5090 times)

screencapture-appiris-infofer-ro-MyTrainRO-aspx-1507112833176.png (49.17 KB; downloaded 5099 times)


Deranjamentul s-a produs undeva între orele 16:50 și 17:15, circulația normală reluându-se abia undeva între orele 22:30-23:00. Asta a însemnat întârzieri de 3-4 ore, pentru trenuri atât Regio cât și InterRegio ale operatorilor CFR Călători și Softrans, călătorii stând în câmp, în întuneric, printre câini, lângă groapa de gunoi cu ușile deschise și niciun fel de comunicări din partea personalului din tren și fără niciun mod de a-și procura ceva de băut măcar (în situația CFR Călători). În intervalul de peste 5 ore, CFR Infrastructură a reușit să dea ordin de plecare telefonic unui număr fabulos de... nu mai mult de 3 trenuri! Restul trenurilor staționate în stațiile Chiajna sau Grădinari și-au continuat drumul de 16 kilometri dintre aceste stații cu comandă de semnale... abia după 5 ore de improvizații, teste eșuate, încercări inutile și comunicare deficitară, tot la îndrumare telefonică de către dispecerat. Între timp și sistemele informatice au avut de suferit, aplicațiile de Circulație ale CFR intrând în modul de mentenanță din motive necunoscute, având ca și consecință congestionarea și mai gravă a frecvențelor radio prin care se încerca îndrumarea complet manuală și telefonică a garniturilor aflate în stații cu semnalizare defectă... Să ne amintim și că totul a plecat de la niște cetățeni care au tăitat cablurile de semnalizare dintr-o haltă pentru a le vinde la fier vechi.

Norocul celor de la CFR este că aplicarea legislației europene privind despăgubirea întârzierilor a fost amânată, deci mai scapă fără nicio repercursiune în situații de genul pentru mulți ani - http://www.digi24.ro/stiri/economie/tra...lor-690404 -> călătorilor afectați întârzierile din 3 Octombrie, cauzate de neglijența și proasta coordonare a gestionarului de trafic și infrastructură, ar fi trebuit să li se înapoieze 50% din prețul biletului, sau să li se prelungească abonamentul, sau în cazul în care au pierdut ultima legătură spre casă din cauza deranjamentului să li se ofere cazare la hotel de 3 stele și despăgubiri totale.

Noi, care ne-am făcut abonamente pe o lună și am ajuns acasă cu 6 ore întârziere, ce să facem? Să ne resemnăm față de incompetență... sau față de tăierile de buget în transport?

 


Re: Accidente si incidente in Romania drbm

Incident Gara de Nord - IR 1741

https://www.cfrcalatori.ro/ro/comunicat ... rd-ir-1741
30.10.2017
București, Gara de Nord

În cursul acestei seri, în jurul orei 19.30, una din osiile locomotivei trenului IR 1741, București - Satu Mare, a rămas suspendată la ieșirea peste macazele din Gara de Nord. Drept urmare, trenul nu și-a mai putut continua parcursul.

Cei aproximativ 200 de pasageri din tren nu s-au aflat în pericol. Conform procedurilor aferente acestei situații se încearcă varianta continuării călătoriei cu aceleași vagoane cuplate la o altă locomotivă. Dacă nu va fi posibil,  pasagerii vor fi preluați de un alt tren care este pregătit în Revizia București.

Echipa de la  Revizoratul de Siguranța Circulației și conducerea Gării de Nord se află la fața locului pentru aplicarea procedurilor aferente acestei situații. De asemenea, Directorul General al CFR Călători s-a deplasat fața locului.

Cerem scuze pasagerilor pentru neplăceri.


Update ora 20.25: Locomotiva va fi înlocuită și trenul va porni la drum cu alta, după efectuarea probelor de siguranță

 


Go to page:  1  ... 20 21 22 23 24 25 26  ... 68
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420538 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use