MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Stiri despre proiect

1308 posts, 515283 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 31 32 33 34 35 36 37  ... 94
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri despre proiect Adrian Rosca

Chiar asa, nu-l mai baga nimeni in seama pe domnul Aldea? Urat, foarte urat.  :lol:

"Marcăm o etapă importantă a acestui proiect, terminarea excavațiilor, scoaterea scutului, terminarea ultimului tunel. Sfânta Filofteia a săpat așa cum probabil că ați și văzut în materialele pe care noi vi le-am prezentat, 149.000 de metri cubi și circa 4,4 km, în timp ce Sfânta Varvara a săpat în jur de 138.000 de metri cubi și circa 4 km. Acest proiect complex de metrou se întinde pe o lungime de circa 7 km, are zece stații, un depou la Valea Ialomiței. Stadiul la care ne aflăm acum de realizare este de 91-92% în ceea ce privesc lucrările de structură și circa 45-46% la lucrările de finisaje. Până la finele anului ne-am propus ca lucrările de structură să le finalizăm, iar finisajele în primul semestru al anului următor. Așa cum v-am mai spus, ne-am propus ca acest proiect să fie finalizat la sfârșitul semestrului I — începutul semestrului II al anului viitor. Probabil că, în partea a doua a semestrului II, vom circula pe această magistrală", a spus Aldea.


Aici "probabil" are intelesul de "in niciun caz".  :mrgreen:

Agerpres.ro

Aldea a mai spus că sistemul se semnalizare și siguranță a traficului se află în procedură de achiziție.


Adica in stadiu de suspendare.  :popa:

 


Re: Stiri despre proiect misterr

Tunelul de la Magistrala 5 de metrou a fost finalizat. Cand se va circula pe traseul Raul Doamnei - Eroilor





Metrorex a finalizat sapaturile la tunelul Magistralei 5 din Drumul Taberei, urmand ca in a doua parte a anului viitor metrourile sa fie puse in circulatie pe traseul Raul Doamnei – Eroilor, a anuntat joi directorul general al Metrorex, Marin Aldea.

„Marcam o etapa importanta a acestui proiect, terminarea excavatiilor, scoaterea scutului, terminarea ultimului tunel. (...) Stadiul la care ne aflam acum de realizare este de 91-92% in ceea ce priveste lucrarile de structura si circa 45-46% la lucrarile de finisaje. Pana la finele anului ne-am propus ca lucrarile de structura sa le finalizam, iar finisajele in primul semestru al anului urmator. Asa cum v-am mai spus, ne-am propus ca acest proiect sa fie finalizat la sfarsitul semestrului I — inceputul semestrului II al anului viitor. Probabil ca, in partea a doua a semestrului II, vom circula pe aceasta magistrala”, a declarat directorul general Metrorex, Marin Aldea.

Potrivit acestuia, echipamentul de sapat tuneluri Sfanta Filofteia a sapat 49.000 de metri cubi si aproximativ 4,4 kilometri, in timp ce Sfanta Varvara a sapat, pe celalalt fir, in jur de 138.000 de metri cubi si peste 4 kilometri.

Directorul Metrorex a spus ca pe aceasta linie vor circula metrouri din flota existenta, insa se lucreaza la caietul de sarcini pentru achizitia a 13 trenuri, procedurile urmand sa dureze in jur de doi ani.

Aldea a precizat ca sistemul se semnalizare si siguranta a traficului se afla in procedura de achizitie.

Lucrarile la Magistrala 5 au inceput in 2011, primul termen de finalizare a lucrarilor fiind 2014. Termenul a fost amanat de mai multe ori, in luna noiembrie 2016 autoritatile sustinand ca lucrarile vor fi terminate la finalul anului 2017.

Proiectul Magistrala 5 de metrou - Sectiunea Raul Doamnei - Eroilor (PS Opera) inclusiv Valea Ialomitei va avea o lungime totala de aproape sapte kilometri, un numar de 10 statii si un depou. Valoarea totala a proiectului este de circa 3,12 miliarde lei cu TVA.

Constructorul sectiunii Raul Doamnei - Eroilor din Magistrala 5 este Asocierea Astaldi (Italia) - FCC Construccion (Spania) - Delta ACM (Romania) - AB Construct (Romania).

 


Re: Stiri despre proiect TibiV

PRO TV a actualizat stirea (linkul este acelasi postat de misterr mai sus)  si a pus textul din stirea video, mult mai bun...

Tunelul de la Magistrala 5 de metrou, finalizat intr-un ritm de 2 ori mai lent ca inainte de 1989

Dupa 6 ani de la inceperea lucrarilor la metroul din Drumul Taberei, celebrele instalatii de forat Sfanta Varvara si Sfanta Filofteia au ajuns la destinatie, in statia Eroilor. Dar bucurestenii nu se pot bucura, pentru ca statiile de metrou nu sunt gata. Abia peste un an se va circula pe magistrala 5. Este un nou record negativ, daca ne gandim ca inainte de 1989, liniile de metrou se construiau de doua ori mai repede, cu mijloace rudimentare.

Dupa 6 ani de asteptare, Sfanta Filofteia a terminat de sapat ultimul metru de galerie din magistrala 5. Linia de metrou, care trebuia finalizata initial inca din 2014, nu este insa gata.. Galeriile sunt terminate in proportie de 90 la suta, iar statiile, doar 40 la suta.

Dragos Titea, secretar de stat in ministerul Transporturilor: "Speram ca in prima jumatatea anului viitor sa finalizam si lucrarile de finisaje si atunci putem sa spunem ca aproape toata lucrarea este finalizata."

Dupa ce a sapat peste 4.300 de metri de galerie la o adancime si de 30 de metri, Sfanta Filofteia, o instalatie uriasa, cu un diametru de peste 6 metri, a reusit sa atinga si un record de viteza la nivel european. 45 de metri in 24 de ore.
Cu toate ca este o instalatie moderna, condusa de un calculator, care practic sapa singura, totul s-a desfasurat cu incetinitorul.
Lucrarile au inceput in Drumul Taberei in 2011. In 2013 au fost sistate finantarile, iar cartitele au ramas blocate. In 2015 Sfanta Filofteia si Sfanta Varvara au mai beneficiat de o pauza dupa o surpare masiva. Abia la mijlocul lui 2017 au ajuns la destinatie, iar anul viitor va fi taiata panglica.
Spre comparatie, desi inainte de 1989 Metrorex lucra cu o instalatie rudimentara si folosea mineri ca sa sape galeriile cu o viteza maxima de 2 metri in 24 de ore, lucrarile se terminau la timp.
De pilda, lucrarile la linia Petrache Poenaru - Timpuri Noi au inceput in 1974 si au durat 5 ani, chiar daca au fost sapate galerii de doua ori mai lungi.
De ce constructorii s-au miscat atat de incet desi au tehnologie moderna, rapida? Directorul Metrorex se plange de legislatia care le permite firmelor participante la licitatii sa blocheze lucrarile.

Marin Aldea, directorul Metrorex: "Noi nu o lalaim, achizitiile pe care le facem presupune respectarea legislatiei in vigoare care da posibilitatea ofertantilor sa conteste."

Lalaite sau nu, deocamdata nu avem licitatii pentru trenuri noi pentru magistrala 5 si nici licitatii pentru magistralele spre Pantelimon si aeroportul din Otopeni. Oficialii de la Ministerul Transporturilor promit insa ca acestea vor fi lansate pana la sfarsitul anului.
Spre deosebire de noi, bulgarii au in acest moment o linie de metrou care leaga Aeroportul de Sofia, asta in conditiile in care in 1998 nu aveau nici macar un metru de galerie subterana.

 


Re: Stiri despre proiect t530

http://www.economica.net/noi-piedici-la...41406.html

automatizare_69301100.JPG (165.47 KB; downloaded 4332 times)

 



Re: Stiri despre proiect WT_fan06

Sursa: http://www.b365.ro/doua-firme-se-bat-pe...372.html#n

Două firme se bat pe semnalizarea traficului de pe Magistrala 5
Metrorex a primit două oferte pentru semnalizarea traficului pe Magistrala 5 Râul Doamnei – Eroilor. În cursa pentru contractul estimat la 121 milioane de lei (26,7 milioane euro) au intrat Alstom şi Siemens, potrivit economica.net.

Cele două firme au depuse oferte până la termenul de 28 august, conform datelor din Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP). Data limită de evaluare a ofertelor este 27 decembrie.

Metrorex a scos din nou la licitaţie pe 30 mai contractul pentru „Sistemul de siguranţă şi automatizare a traficului inclusiv echipamentul de siguranţă îmbarcat pe tren şi sistemul de informare dinamică (inclusiv sonorizare) - Magistrala 5. Drumul Taberei - Pantelimon. Secţiunea Râul Doamnei-Eroilor (PS Opera), inclusiv Staţia şi Depoul Valea Ialomitei".

Procedura a fost însă suspendată în perioada 11 iulie – 9 august, din cauza contestaţiei firmei Thales Systems România.

Montarea sistemul de semnalizare şi siguranţă a traficului este necesară pentru inaugurarea Metroului de Drumului Taberei.

 


Re: Stiri despre proiect t530

https://www.agerpres.ro/economie/2017/1...i-13-45-59

Uniunea Europeană finanțează cu peste 250 de milioane de euro extinderea metroului din București

Un buget de 251,8 milioane de euro din Fondul de coeziune va fi investit în extinderea liniei 5 de metrou din capitala României, se arată într-un comunicat al Comisiei Europene (CE), publicat marți.

"Datorită Uniunii Europene, Bucureștiul va dispune de o rețea de metrou modernă. Acest lucru va avea un impact pozitiv asupra calității aerului din oraș, companiilor locale, turismului și, bineînțeles, asupra locuitorilor din cartierele ce vor fi astfel deservite", a declarat comisarul european pentru politică regională, Corina Crețu.

După finalizare, noua secțiune va lega partea de vest de centrul orașului, de la strada Râul Doamnei la stația Eroilor, care conectează liniile 1 și 3. Aceasta va avea o lungime de aproape șapte kilometri, cu 10 noi stații și un depou.

Peste 64.000 de bucureșteni ar urma să beneficieze de noua secțiune, care vor călători între cele două puncte ale orașului în mai puțin de un sfert de oră.

Lucrările ar urma să fie finalizate până în iunie 2018, precizează sursa citată.

AGERPRES/(AS — autor: Mihaela Dicu, editor: Daniel Badea, editor online: Ada Vîlceanu)

 


Re: Stiri despre proiect t530

https://www.agerpres.ro/politica/2017/1...i-14-46-58

Metrorex vrea să organizeze licitație pentru achiziția a 13 trenuri ce vor circula pe tronsonul Eroilor - Drumul Taberei

Metrorex vrea să scoată la licitație, până la sfârșitul acestui an, un pachet de 13 trenuri care vor circula pe Magistrala 5, secțiunea Eroilor - Drumul Taberei, a declarat, miercuri, directorul general al companiei, Marin Aldea, la "Zilele Feroviare 2017 - Summit-ul de Investiții Feroviare Railway PRO".

"Situația pe Magistrala 5, și vorbim aici de secțiunea Eroilor — Drumul Taberei, acolo se lucrează. Stadiul fizic de realizare pentru lucrări de structură este de circa 90-92%, iar pentru lucrările de finisaje 48-50%. Se lucrează. Legat de trenuri, că m-ați întrebat de trenuri, noi suntem în faza de a semna un act adițional la contractul pe care îl avem cu consultantul care va avea ca sarcini revizuirea caietului de sarcini și, în cel mai scurt timp, probabil până la sfârșitul acestui an, vom scoate la licitație un pachet de 13 trenuri care vor fi utilizate pe secțiunea Drumul Taberei — Eroilor, secțiune care este în execuție", a spus Marin Aldea.

În ceea ce privește lucrările de instalații, acesta a afirmat că Metrorex se află în faza de analiză a ofertelor pentru sistemul de siguranță și automatizare a traficului.

"Avem oferte de la companii de top, care pot realiza acest sistem de siguranță și automatizare a traficului așa cum noi l-am propus într-un termen care părea greu de realizat la început și, totuși, doi ofertanți s-au prezentat. Înseamnă că ei sunt capabili să ducă la bun sfârșit acest proiect... Analiza se va finaliza până la sfârșitul acestei luni — începutul lunii viitoare. Eu sper ca în cursul lunii noiembrie, chiar poate la începutul lunii noiembrie, să încheiem contractul în cazul în care nu avem contestații", a declarat Aldea.

Întrebat despre Magistrala 6, directorul Metrorex a afirmat că nu a fost lansată licitația, iar înainte de a fi lansată trebuie aprobare de la Agenția Internațională de Cooperare a Japoniei. Aldea a precizat că a avut o întâlnire săptămâna trecută cu reprezentații Agenției.

"Cu privire la Magistrala 6 de metrou pot să spun că aplicația de finanțare din fonduri europene nerambursabile a fost finalizată, a fost încărcată în sistemul MySMIS, urmează a fi transmisă la Comisia Europeană pentru a face analiză", a explicat Aldea.

AGERPRES/(A — autor: George Bănciulea, editor: Oana Tilică, editor online: Anda Badea)

 


Re: Stiri despre proiect t530

http://www.hotnews.ro/stiri-administrat ... metrou.htm

METROREX a refuzat cererea Asociatiei Pro Infrastructura de a patrunde in subteran si a fotografia in 4 statii de pe Magistrala M5 de metrou

Metrorex a refuzat cererea Asociatiei Pro Infrastructura de a patrunde in subteran si a fotografia in 4 statii  - Raul Doamnei, Parc Drumul Taberei, Academia Militara si Eroilor - de pe Magistrala M5 de metrou, aflata in lucru, potrivit unui anunt facut de ONG pe pagina de Facebook.

Metrorex ar fi refuzat cererea pe motiv ca "se executa o serie de lucrari si probe tehnologice intr-un ritm accentuat, fapt ce nu permite intreruperea acestora si accesul persoanelor neautorizate din motive de siguranta" .

Asociatia cerea acces in subteran pentru a fotografia si prezenta opiniei publice stadiul real al lucrarilor la acest obiectiv de investitii vital pentru bucuresteni.

Va prezentam mai jos mesajul postat de Asociatia Pro Infrastructura pe pagina de Facebook:

Pe 11 octombrie am cerut oficial acces, de la Metrorex, in 4 statii (Raul Doamnei, Parc Drumul Taberei, Academia Militara si Eroilor) de pe Magistrala M5 de metrou, cu scopul de a fotografia si prezenta opiniei publice stadiul REAL al lucrarilor la acest obiectiv de investitii vital pentru bucuresteni. Din pacate, raspunsul, venit la aproape 3 saptamani dupa ce am facut cererea, este unul negativ. Motivul invocat pentru refuz este stupid si ilogic, oficialii Metrorex sustinand ca in statiile amintite "se executa o serie de lucrari si probe tehnologice intr-un ritm accentuat, fapt ce nu permite intreruperea acestora si accesul persoanelor neautorizate din motive de siguranta"

Avansul pe M5 a fost extrem de lent anul acesta, chiar noul ministru spunand in Parlament ca acest ritm de lucru este unul dintre motivele demiterii conducerii Metrorex. Asa coincidenta... exact in momentul in care ne dorim sa facem o vizita oficiala, imediat apar "lucrari si probe tehnologice intr-un ritm accentuat".

In primul rand, daca intr-adevar s-ar executa lucrari si teste intr-un ritm ridicat, oare autoritatile nu ar dori sa arate cetatenilor si presei acest lucru? Oare nu este cel mai usor si mai eficient sa permita accesul nostru pe santier ca sa spunem tuturor ca se lucreaza pe rupte la metrou? Deci Metrorex si constructorul lucreaza "intr-un ritm accentuat" dar nu vor sa ne arate. Ilogic.

In al doilea rand, am cerut accesul pentru unul sau doi delegati. Nu se poate permite accesul a doua persoane care doar se uita in jur si fac niste poze? Acest lucru ar intrerupe testele "din motive de siguranta"? Stupid.
Acesta este respectul pe care Metrorex il arata opiniei publice. Un refuz dat transparentei si bunului simt.

Spre comparatie, dam un exemplu relevant: in noiembrie 2016 am primit acces oficial in Tunelul Danes (lung de aproape 1 km) de pe Coridorul Feroviar Rin-Dunare, in apropiere de Sighisoara. Atunci o delegatie numeroasa a noastra a fost primita de reprezentanti ai constructorului si ai CFR Infrastructura. Ne-au facut instructaj SSM, ne-au dat echipament de protectie, ne-au insotit pe TOT santierul si ne-au raspuns la TOATE intrebarile.
Pe acest link puteti vedea fotoreportajul de la acea vizita, ca dovada ca se poate permite accesul in timpul lucrarilor in tuneluri si chiar in mijlocul utilajelor:
http://forum.peundemerg.ro/index.php

Puteti ajuta printr-o reactie la acest mesaj si printr-un share, astfel incat sa stie toata tara ce atitudine au responsabilii platiti din bani publici. Rugam presa sa preia pozitia noastra si sa ceara la randul lor acces pe santierul Magistralei M5 pentru ca romanii merita sa vada cum se lucreaza in subteran, acolo unde drona si avionul nu pot patrunde!

 


Re: Stiri despre proiect George

http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/ ... lei-831059

S-a terminat in sfarsit dosarul penal care a tinut in loc in mod aberant licitatia pentru trenuri timp de 2 ani, din cauza incompetentei si lasitatii METROREX si MT.

Intre timp, licitatia pentru trenuri a fost repornita in alt format, semn ca se putea face asta de la inceput.

In ce stadiu este licitatia pentru trenuri?

 


Re: Stiri despre proiect survola

Un interviu cu un primar competent şi implicat. Un edil, chiar.
http://cetateanul.net/agenda-zilei/inte ... oate-face/

Reporter: Cea mai arzătoare problemă este cea a metroului? Când va fi gata metroul în Drumul Taberei?

Primarul Gabriel Mutu: Este adevărat, lucrările legate de metroul din sectorul 6 au un impact foarte mare la nivelul sectorului și reprezintă unul dintre cele mai mari proiecte care se desfăşoară la nivelul sectorului. Asta şi pentru că afectează un cartier foarte mare. Am avut o atitudine clară. Am avut periodic întâlniri cu reprezentanţii Metrorex, pe de-o parte să facem ca lucrurile să funcţioneze, să se mişte, iar pe de altă parte să vedem dacă desfăşurarea şantierului se face în condiţii de siguranţă pentru cetăţeni. Nu de puţine ori am avut sesizări în legătură cu acest aspect şi am avut întâlniri cu reprezentanţii Metrorex, cu directorul general chiar pe şantier. Am rezolvat mici derapaje care se produceau la nivelul şantierului. Acum, neoficial, discuţia pe care am avut-o cu cei de la Metrorex este că traficul suprateran la nivelul Bulevardului Drumul Taberei va fi redeschis undeva la jumătatea anului 2017. Din păcate, din ceea ce văd în teren, imi e greu să cred că lucrările se vor finaliza. Însă cred că există tot interesul şi din partea Metrorex ca lucrurile să intre în normal cît mai repede în zona Drumul Taberei. Cel mai important aspect pentru noi se referă la traficul suprateran în acest moment. Când vom avea traficul suprateran redeschis, vom putea face şi noi lucrările pe străduţele adiacente care înţeapă bulevarul, dar vom putea reface şi spaţiile verzi. Până atunci nu putem face toate aceste lucruri pentru că toată suprafaţa respectivă a fost predată către societatea care are în derulare proiectul. Şi ca să revin la întrebarea dumneavoastră, părerea mea este că traficul suprateran va fi redeschis nu la jumătatea acestui an, aşa cum am primit asigurări, ci undeva spre sfârşitul anului. Pentru funcţionarea metoului, cred că sfârşitul anului 2018 este data la care vom circula.

Reporter: Din discuţiile purtate cu oficialii care se ocupă de acest proiect, de ce sunt aceste întârzieri.

Primarul Gabriel Mutu: Ei au avut o perioadă în care finanţarea nu a fost făcută la timp şi au fost nevoiţi să prelungească termenele. Pe de altă parte, din punct de vedere tehnic au avut blocaje şi din acest motiv s-a produs întârzierile.

NB. Aşa scrie, s-a produs.

 


Re: Stiri despre proiect TibiV

"Benzinarii" au participat ieri la SCS Transport (Sub-Comitetul Sectorial Transport) din cadrul Comitetului de Monitorizare POIM.

Mrex a prezentat o plansa cu sectiunea centrala a M5




Directorul de Investitii Constantin Mustatea a declarat verbal:
"Suntem in faza finala de elaborare a caietului de sarcini pentru partea de proiectare. Probabil ca undeva la sfarsitul anului va fi posibila lansarea acestei licitatii. In 2019 sa putem demara lucrarile. Termen estimat de executie 2019-2023 (4 ani)."

Ce au mai prezentat despre M5 gasiti aici: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=34.msg176940#msg176940

 


Re: Stiri despre proiect misterr

Motivele pentru care metroul ar putea să nu circule în Drumul Taberei nici în 2018

Cel mai nou termen anunţat de oficialii Metrorex pentru deschiderea Metroului de Drumul Taberei este toamna anului viitor. Şi acest termen ar putea fi însă depăşit, din cauza unor probleme precum întreruperea finanţării, întârzieri la licitaţia pentru semnalizare şi înăsprirea condiţiilor pentru obţinerea avizului ISU, după incendiul din clubul Colectiv.

Sursa foto: strainu (membru al forumului API)





Conducerea Metrorex îşi asumă termenul de final octombrie 2018 pentru începerea probelor funcţionale la linia de metrou Drumul Taberei – Eroilor, spune Ionuţ Curea, vicepreşedinte al Asociaţiei Pro Infrastructură.





Acesta a participat alături la sesiunea SCS Transport (Sub-Comitetul Sectorial Transport) din cadrul CM POIM (Comitetul de Monitorizare al Programului Operațional Infrastructura Mare).





"Metrorex promite, în continuare, că avem mari șanse să circulăm pe Magistrala M5 (Drumul Taberei-Eroilor) la finalul anului 2018. Constantin Mustățea, Directorul de Investiții al Metrorex, a declarat acum două zile în cadrul întâlnirii SCS Transport din CM POIM, că stadiul fizic actual pe acest contract este în jur de 82% și că la final de octombrie 2018 compania își propune să înceapă probele funcționale, astfel încât să se poată deschide magistrala până la finalul anului", potrivit API.

Inaugurarea Metroului de Drumul Taberei, la mâna Bombardier

Conform declarațiilor oficialului Metrorex, "singurele probleme care pot crea eventual o întârziere" ar fi licitația pentru semnalizare, automatizare și siguranță a traficului (tergiversată din cauza contestațiilor primite de la o companie care până la urmă nici nu a mai depus o ofertă) și zona de legătură în stația Eroilor unde semnalizarea/automatizarea trebuie făcută de aceeași companie care a executat stația veche (există negocieri complexe privind drepturile de autor)".

Surse apropiate situaţiei au explicat pentru ECONOMICA.NET că negocierile privind zona de legătură la Eroilor au loc cu firma Bombardier, Metorex depinzând practic de aceasta pentru deschiderea circulaţiei pe primul tronson al Magistralei 5.

De asemenea, acestea vorbesc şi despre întârzierile cauzate de întreruperea finanţării, de la rectificarea din august când Ministerul Transporturilor a pierdut bani şi până la cea din noiembrie, când a primit înapoi fonduri.





De asemenea, ar putea să apară complicații în obținerea avizului PSI (prevenire și stingere incendii) de la ISU, mai spun oficialii Metrorex, potrivit API.

"Cu alte cuvinte, Metrorex ne spune că vom circula în 2018 pe acest tronson nou, atât timp cât aceste probleme vor fi rezolvate la timp", explică reprezentanţii Asociaţiei Pro Infrastructură.

Aceştia au solicitat acces în toate stațiile Magistralei 5 pentru a putea face un fotoreportaj complet și a pune o serie de întrebări precise cu scopul de a evalua, independent și obiectiv, cât de fezabil este termenul de final 2018 pentru punerea în funcțiune a acestui obiectiv major de investiții (10 stații, un depou, aproape 7 km lungime, peste 600 milioane de euro plus TVA cost total).

 


Re: Stiri despre proiect shoppy

Cand este vorba de facut lucrari pe bani atunci oricine este in stare sa faca, chit ca inchiriaza echipa de la concurenta sau freelanceri, nu exista sa fie bani si sa nu fii in stare sa faci.
Daca Mrex au fost profi si sunt blindati si la plati si la contract, sa iasa pe post sa spuna ca ori aia isi fac treaba conform cu, contractul, ori ii dau in judecata, si dupaia chiar sa-i dea in judecata.
Asta ca "aia sunt nesimtiti si ca daca facem scandal atuncea dau faliment si ajung angajatii in strada da noi suntem baieti buni si nu vrem sa dea aia faliment" sunt de adormit copii, deci adevarul este la mijloc, deci nici Mrex nu au fost totalmente profi si nu sunt blindati nici la plati nici la contract.

(Bulgarii au facut niste statii electrice cu ABB la care aveau stipulat plata 80% la livrarea echipamentelor, si dupa livrare au platit, si cand i-au sunat pe ABB sa vina sa faca PIF-ul pentru 20% ramasi atunci ABB le-a spus ca au treaba, nu inseaman nici ca ABB nu este in stare sa faca un PIF nici ca sunt in pragul falimentului, inseamna ca bulgarii au fost batuti in cap.)

 


Go to page:  1  ... 31 32 33 34 35 36 37  ... 94
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420646 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use