Topic: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
1057 posts, 270545 views
📖 Pagination options
- adila
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1 - Șura Mare - Pasaj Basarab - Șura Mar
adila
Linia de pe Seban Voda care ESTE praf, voiam sa spun.
Linia de pe Seban Voda care ESTE praf, voiam sa spun.
- macheta218
-
Posted:
-
- oache81
-
Posted:
-
Re: Banu Manta - Mihai Bravu - Vacaresti (linia 34)
oache81
Initial nici nu au existat, refugiile erau invers decat sunt acum, ca dovada ca au ramas spatiile verzi in locul fostelor refugii.
Nu inteleg de ce au facut asta, acum tramvaiele stau de 2 ori, o data la semafor si dupa ce trec intersectia stau iarasi in statie, dar in fine, logica lor.
Initial nici nu au existat, refugiile erau invers decat sunt acum, ca dovada ca au ramas spatiile verzi in locul fostelor refugii.
Nu inteleg de ce au facut asta, acum tramvaiele stau de 2 ori, o data la semafor si dupa ce trec intersectia stau iarasi in statie, dar in fine, logica lor.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Banu Manta - Mihai Bravu - Vacaresti (linia 34)
andrei11
De când au modernizat linia stațiile așa au fost, după intersecție ( Vorbim de Ferdinand cu Mihai Bravu pe ambele axe, și pentru 1 ( 34 ) și pentru 14.)
De când au modernizat linia stațiile așa au fost, după intersecție ( Vorbim de Ferdinand cu Mihai Bravu pe ambele axe, și pentru 1 ( 34 ) și pentru 14.)
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Banu Manta - Mihai Bravu - Vacaresti (linia 34)
bercenicity
Ca sa incape mai lejer trei benzi de inainte plus una de stanga pe M. Bravu. Unde s-ar fi continuat in fata banda de stanga este refugiul de tramvai.
Si asta ca sta de doua ori e cu dus si intors - se poate intampla sa prinda verde si sa opreasca doar in statie; iar la statiile de dinainte de intersectie este posibil sa prinda rosu imediat ce inchide usile -> pierde aproape un intreg ciclu semaforic. Doar ca in ultimul caz il pierde cu usile deschise.
oache81 wrote:
Nu inteleg de ce au facut asta, acum tramvaiele stau de 2 ori, o data la semafor si dupa ce trec intersectia stau iarasi in statie, dar in fine, logica lor.
Ca sa incape mai lejer trei benzi de inainte plus una de stanga pe M. Bravu. Unde s-ar fi continuat in fata banda de stanga este refugiul de tramvai.
Si asta ca sta de doua ori e cu dus si intors - se poate intampla sa prinda verde si sa opreasca doar in statie; iar la statiile de dinainte de intersectie este posibil sa prinda rosu imediat ce inchide usile -> pierde aproape un intreg ciclu semaforic. Doar ca in ultimul caz il pierde cu usile deschise.
- oache81
-
Posted:
-
Re: Banu Manta - Mihai Bravu - Vacaresti (linia 34)
oache81
Pai eu inteleg ca n-aveau loc de banda de stanga, dar tot au lasat refugii acolo, intelegeam daca le desfintau de tot.
In plus e proasta de tot semaforizarea pentru pietoni, trebuie sa stai de 2 ori, odata pana la primul refugiu si pe urma poti sa treci de tot, iti ia 3 minute sa traversezi regulamentar.
Era sa fac accident de peste 100 de ori si ca pieton si ca sofer.
Cand e verde pentru masini pe Ferdinand e verde pentru pietoni doar pe jumate din trecere si daca faci dreapta risti sa dai peste pietonii care trec pe rosu.
In plus de asta, inainte era verde intermitent pentru dreapta de pe Ferdinand spre Obor si acum s-a desfintat si chestia asta.
Pai eu inteleg ca n-aveau loc de banda de stanga, dar tot au lasat refugii acolo, intelegeam daca le desfintau de tot.
In plus e proasta de tot semaforizarea pentru pietoni, trebuie sa stai de 2 ori, odata pana la primul refugiu si pe urma poti sa treci de tot, iti ia 3 minute sa traversezi regulamentar.
Era sa fac accident de peste 100 de ori si ca pieton si ca sofer.
Cand e verde pentru masini pe Ferdinand e verde pentru pietoni doar pe jumate din trecere si daca faci dreapta risti sa dai peste pietonii care trec pe rosu.
In plus de asta, inainte era verde intermitent pentru dreapta de pe Ferdinand spre Obor si acum s-a desfintat si chestia asta.
- PinkyHog
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1 - Șura Mare - Pasaj Basarab - Șura Mar
PinkyHog
Azi am zarit un bidirectional pe Linia 1. Se pare ca au iesit pe plus la inventar.
Azi am zarit un bidirectional pe Linia 1. Se pare ca au iesit pe plus la inventar.
- punmeister
-
Posted:
-
- nathalael
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1 - Șura Mare - Pasaj Basarab - Șura Mar
nathalael
Zilele trecute au fost si cate 2 bidirectionale.
Vatmanii de pe inelul interior au inceput sa lase calatorii sa ramana in tramvai la trecerea prin terminal.
Zilele trecute au fost si cate 2 bidirectionale.
Vatmanii de pe inelul interior au inceput sa lase calatorii sa ramana in tramvai la trecerea prin terminal.
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1 - Șura Mare - Pasaj Basarab - Șura Mar
Nicu24
Depoul Victoria nu are tramvaie prea multe pentru 1 si 34 de aceea mai intra si cele bidirecționale pe traseu .
Imobilizate sunt 286,287,165,120,344,174 ...or mai fi si altele .
Depoul Victoria nu are tramvaie prea multe pentru 1 si 34 de aceea mai intra si cele bidirecționale pe traseu .
Imobilizate sunt 286,287,165,120,344,174 ...or mai fi si altele .
- drbm
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
drbm
34 are un grad de încărcare variabil. Nu este inutil. Rolul lui este mixt, atât ca suport pentru linia 1 în semiinelul de est, mai aglomerat semnificativ decât cel de vest, cât și pentru o legătură mai bună Romprim - piața Sudului.
Întâmplător, l-am văzut plin cam 6/10, de câte două ori atât în weekend, cât și în cursul săptămânii, în jurul prânzului. Nu cred că ne putem erija în sistem de numărare al călătorilor.
34 are un grad de încărcare variabil. Nu este inutil. Rolul lui este mixt, atât ca suport pentru linia 1 în semiinelul de est, mai aglomerat semnificativ decât cel de vest, cât și pentru o legătură mai bună Romprim - piața Sudului.
Întâmplător, l-am văzut plin cam 6/10, de câte două ori atât în weekend, cât și în cursul săptămânii, în jurul prânzului. Nu cred că ne putem erija în sistem de numărare al călătorilor.
- alliens
-
Posted:
-
Re: Banu Manta - Mihai Bravu - Vacaresti (linia 34)
alliens
parerea mea ca cam inutila linia 34, aglomeratia mare pe linia circulara 1 e pe segmentul AFI Palace - Piata Victoriei - Bucur Obor, acolo ar fi fost nevoie de ranforsare, macar la orele de varf era necesara o linie dela DEP Militari pana la Obor...pe sectiunea unde au ales ei sa faca ranforsare nu era nevoie...dar probabil a existat vreun studiu serios facut de "specialistii" RATB in birouri, ca daca ar fi emrs pe teren ar fi iesit altceva
parerea mea ca cam inutila linia 34, aglomeratia mare pe linia circulara 1 e pe segmentul AFI Palace - Piata Victoriei - Bucur Obor, acolo ar fi fost nevoie de ranforsare, macar la orele de varf era necesara o linie dela DEP Militari pana la Obor...pe sectiunea unde au ales ei sa faca ranforsare nu era nevoie...dar probabil a existat vreun studiu serios facut de "specialistii" RATB in birouri, ca daca ar fi emrs pe teren ar fi iesit altceva
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Banu Manta - Mihai Bravu - Vacaresti (linia 34)
Robert24
Te inseli! Incarcare foarte mare este si intre Romprim si Bucur Obor.
Te inseli! Incarcare foarte mare este si intre Romprim si Bucur Obor.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Banu Manta - Mihai Bravu - Vacaresti (linia 34)
GPS
Multă lume nu se urca in 1, chiar dacă vine primul și îl așteaptă pe 34.
Multă lume nu se urca in 1, chiar dacă vine primul și îl așteaptă pe 34.
📖 Pagination options