Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Soluția potrivită pentru transportul public bucureștean

202 posts, 92359 views
 
Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15
 
 

📖 Pagination options
Re: Solutia potrivita pentru transportul public bucurestean drbm

Wrong. Nu are de-a face. Niciun proiect nu îl împiedică pe celalalt,  dacă e conceput în funcție de strategia de transport. Unul lasă loc din proiectare pentru celalalt.

 


Re: Solutia potrivita pentru transportul public bucurestean WT_fan06

Nu il impiedica, doar il incurca...
Prioritatea 0 este metroul si numai metroul. LRT sa vina in completarea lui, nu haotic. Mai intai pui la punct reteaua si apoi o extinzi. Indiferent ca sunt parte din strategie, trebuie si ele facute intr-o ordine. Noi nu putem avea un santier cu finantare continua si munca sustinuta si imi spui ca putem sa facem mai multe lucruri concomitent? Mai bine sa faca repede si bine metroul si apoi sa treaca pe light, decat sa ne batem cu pumnii in piept si sa avem 2 santiere fantoma care sa sufoce Bucurestiul pentru de 2 ori mai multi ani...

 


Re: Solutia potrivita pentru transportul public bucurestean drbm

Așa da. Dar prioritatea e deja clară. MPGT prin studiul JICA a fost demult scris.

 


Re: Solutia potrivita pentru transportul public bucurestean Puss in Boots

Cate chestii prevedea si JICA ala....trebuia sa le luam si sa le aplicam intocmai. In 17 ani de munca se faceau destule, daca s-ar fi lucrat sustinut si ar fi fost finantare (buget, credite, fonduri europene)....
Reciteam acum sectiunea dedicata tramvaielor si mai ca imi venea sa plang de ciuda.

 


Re: Solutia potrivita pentru transportul public bucurestean drbm

Apropos de light-rail, una din urgențe ar fi refacerea continuității liniei tramvaiului intre Sfânta Vineri - Bd. Coposu și actualul capăt din Bd. Regina Maria al tramvaiului 32, concomitent cu interzicerea accesului auto pe Calea Moșilor -segmentul vechi.
Este o măsură absolut logică de fluidizare a transportului public pe o axă cu grad de încărcare marcat.
Ar costa mai puțin decât s-ar crede și oricum mai puțin decât carburantul ars degeaba în ambuteiajul cronic generat de gâtuirea traficului de către bucla de întoarcere a lui 32, amplasată contrar oricărei logici de proiectare a tramei stradale.

 


Re: Solutia potrivita pentru transportul public bucurestean andrei11

Surprize, surprize  :!:
Vezi că ai cam mult de citit.  :(
viewtopic.php?f=16&t=73
drbm wrote:
Ar costa mai puțin decât s-ar crede și oricum mai puțin decât carburantul ars degeaba în ambuteiajul cronic generat de gâtuirea traficului de către bucla de întoarcere a lui 32, amplasată contrar oricărei logici de proiectare a tramei stradale.

:?:  Nu prea înțeleg...

 


Re: Solutia potrivita pentru transportul public bucurestean drbm

Desființarea buclei respective ar duce la dispariția conflictului de trafic intre rutier și tramvai. S-ar asigura o defluire mai bună din piața Unirii spre 11 iunie, actualmente traficul înspre Rahova traversând inutil ambele cai de rulare ale tramvaiului.

Soluția este la nivelul solului, cale de rulare a tramvaiului prin zonă pietonală. Fără rutier pe axa respectivă. E o soluție de compromis rezonabilă până la viitoarea magistrală 7 de metrou. Există multe orașe cu adevărat dezvoltate unde tramvaiul circulă prin zone pietonale. Doar el.

 


Re: Solutia potrivita pentru transportul public bucurestean Puss in Boots

Studiul JICA trebuia luat ca litera de lege si aplicat. Se prevedea legatura respectiva prin Unirii si cate si mai cate. Multe din ele (cum ar fi de ex legatura Giurgiului-Oltenitei via Luica si Turnu Magurele) deja destul de dificil de realizat acum (spre imposibil) dar fezabile daca ne apucam de ele din 2000. Era orasul un santier imens 20 de ani dar la capatul lor viata era mult mult imbunatatita. Nu mai zic ca primarul care-l implementa era votat si ras-votat de populatie. Dar pt asta ar fi trebuit sa fie tot ceea ce toti primarii de dupa 89 n-au fost (profesionist, corect, cinstit, muncitor, incoruptibil etc).

 


Re: Solutia potrivita pentru transportul public bucurestean Florinds

WT fan, nu poti sa construiesti aiurea metrou acolo unde nu e nevoie, costa foarte mult si constructia, iar trenurile care ar cara aer. Abia dupa ce nu mai face fata tramvaiul renteaza.

 


Re: Solutia potrivita pentru transportul public bucurestean Nicu24

Nu cred că acum la aceasta ora mai poti face legatura veche de tramvai intre Piata Unirii si Bd.Coposu avand in vedere volumul mare de masini care  tranziteaza aceasta piata ,dacă nu s-a facut in anii 90 acum nici atat si nu cred ca mai permite configuratia actuala.
S-a mai scris aici ca s-a dorit de RATB refacerea legăturii de tramvai si era aprobat si de primărie dar fara succes.
Practic nu mai ai pe unde sa mai pui sina de tramvai ,ar fi niste conflicte de trafic si oricum este haos în Piata Unirii la orice oră.
Si mie mi-ar place să se refacă aceasta legatura de tramvai dar asta e .
Cine sa isi dea interesul? Capetele din RATB care fac traseele pe genunchi in dauna călătorilor?
Studiul JICA a fost bun la vremea lui dar nici nu s-a vrut a se face ceva concret in perioada cand inca nu era volumul acesta foarte mare de masini ,acum este prea tarziu.
Cert este ca nu ai cu cine ,toti primarii care au fost la PMB nu au facut nimic concret si fezabil pentru transportul in comun, acum vorbim vorbe .

 


Re: Solutia potrivita pentru transportul public bucurestean Puss in Boots

Pai tocmai, daca s-ar lua masuri complementare sa nu mai fie atatea masini care sa tranziteze zona (taxe, P+R la metrou etc), ar fi usor de implementat. Configuratia actuala e tot aia din 2000 cand JICA propunea legatura respectiva. Nu s-a schimbat nimic doar nr de masini a crescut exponential dar se poate face ceva si ca acesta sa scada (cu frumosul sau cu reversul...). Iar legatura in opinia mea se poate realiza si acum via Bdul Unirii si strada Sf. Vineri cu conditia ca linia de tramvai sa fie separata de restul traficului.

Si pana la urma, o legatura de genul ala e benefica transportului public. Al celor multi adica. N-ar trebui sa dicteze masinile orice politica sau masura adoptata in oras. Plus ca poate unii si-ar lasa masina acasa sa aiba o astfel de legatura. Uite de ex pe Calea Victoriei, pista aia de biciclete a mancat una daca nu doua benzi pentru masini. Nu intru in polemica daca era nevoie de ea sau daca nu ca nu asta e subiectul, ma refer strict la faptul ca s-a construit buna rea asa cum e si masinile au trebuit sa se adapteze. O vor face si la Unirii, repet: cu masuri complementare ca sa nu para ca impui ceva si nu oferi alternative (nu ca faza asta n-ar fi o constanta in politica damboviteana).

 


Re: Solutia potrivita pentru transportul public bucurestean Nicu24

Puss@, de acord cu tine dar nu cred că aceasta legatura se va mai reface vreodata .

 


Re: Solutia potrivita pentru transportul public bucurestean Puss in Boots

Speranta moare ultima. Cine stie ce lovitura de imagine mai vor sa dea sub sloganul "sa incurajam transportul in comun" :D  Nu stiu daca PMUD-ul prevede lucrarea asta....ar fi o sansa daca da.

 


Re: Solutia potrivita pentru transportul public bucurestean andrei11

Nicu24 wrote:
Nu cred că acum la aceasta ora mai poti face legatura veche de tramvai intre Piata Unirii si Bd.Coposu avand in vedere volumul mare de masini care  tranziteaza aceasta piata ,dacă nu s-a facut in anii 90 acum nici atat si nu cred ca mai permite configuratia actuala.

 Se poate reface legătura, vezi soluția propusă de Robert 24 :
viewtopic.php?f=16&t=73&start=266#p198305

 


Go to page:  1  ... 9 10 11 12 13 14 15
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420536 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use