MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Tipuri de rebrusare

31 posts, 18536 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex bercenicity

andrei11 wrote:
N-ai înțeles. Rebursarea rapidă ( cea care permite intervalul minim, adică de 90 secunde ) nu poate fi decât rebursarea nr 4 din figura care se găsește aici. Orice alte configurări de rebursare ( vezi că se găsesc în același desen ) implică conflicte de traseu. La asta m-am referit când am atras atenția asupra configurării macazelor.  ;)


Sa luam metroul moscovit:
-avem aici http://www.mrl.ucsb.edu/~yopopov/transit/frequency.html o lista cu frecventele minime (90s linia 9; 95s liniile 2,7; 100s liniile 1,6,10; 105s liniile 3,5)
-si trackmapul http://www.mrl.ucsb.edu/~yopopov/rrt/tr...oscow.html

Niciunde nu este solutia rebrusarea nr 4, marea majoritate au ceva gen rebrusarea 1 stanga.
DAR - la orele de varf (orele cu intervale minime de succedare), nu toate trenurile circula pana la capat de linie. De exemplu, linia 9 foloseste primele statii dotate cu "rebrusment nr 1 stanga" dinspre capete ca capete de linii intermediare.

 


Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex mcosmin

shoppy wrote:
Unii habar nu au despre ce discuta, sau discuta ca sa treaca timpul sa vina sfarsitul programului, asta nu inseamna ca si trebuiesc bagati in seama.
Nu o sa refaca nimeni niciodata toate blocurile de BLA / INDUSI de pe M2 ca sa circule IVA pe acolo, exclusiv sau amestecat cu altceva, iar fara sistem de siguranta nu o sa se circule niciodata in regim normal.
ATP circula la interstatie ca nu are rost sa tina trenul oprit in tunel / sa mearga cu 5 km/h prin tunel cand poate sa stea oprit 30sec in statie decat in cazuri de bulibaseala a retelei.
In caz de disperare maxima se reface alternanta cu IVA pe M3 sau se tine M5 cu 4 IVA si IDM in capete si la mijlocul traseul.


Pe interstatiile lungi, in special pe M1/3, sunt mai mult de 1 tren per interstatie.

@bercenicity: Teoretic si noi putem face asta intre Crangasi si D2. Dar daca gandesti o linie cu 90s interval de la bun inceput, o faci cu rebrusare tip 4. Orice altceva e adaptare la noi realitati care nu au fost prevazute initial. Daca M2 se prelungeste in nord, ar fi de bun simt sa se faca un rebrusament tip 4 la fiecare capat.

 


Re: Tipuri de rebrusare bercenicity

Un alt exemplu: Londra, linia Victoria.
Intre 8.30 si 9.30 dimineata sunt 36 trenuri

Capatul sudic, Brixton, unde intorc toate trenurile, arata asa[2]:
Capture.PNG (36.38 KB; downloaded 2526 times)


Plecarile[1] sunt:
brixton4.PNG (13.92 KB; downloaded 2536 times)

brixton5.PNG (15.08 KB; downloaded 2526 times)

brixton6.PNG (13.39 KB; downloaded 2526 times)

brixton7.PNG (14.41 KB; downloaded 2527 times)


Plecarile de la linia care trebuie sa faca incrucisarea (linia 2) sunt dupa 110s ; plecarile de la linia directa (linia 1) sunt dupa 90s


[1] - http://content.tfl.gov.uk/wtt-41-victor...-2017-.pdf (pag. 20, 22, 24)
[2] - http://carto.metro.free.fr/cartes/metro-tram-london/

 


Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419396 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use